Ogólne zadowolenie, zarówno z biura podróży, jak i z Invią. Mimo że delegata w ogóle nie widzieliśmy i musieliśmy się sami poinformować o transferze powrotnym z hotelu na lotnisko, w recepcji nie napisano żadnej informacji. Nie wiem, czy to wina hotelu, czy CK. Chciałbym wrócić do tego hotelu.
Zakwaterowanie
Ładny hotel, czysty, trochę mały pokój, brakowało mi tam stolika nocnego. Zgodnie z zamówieniem mieliśmy widok bezpośrednio na morze. Pokój był czysty, pani sprzątała nas codziennie, duża satysfakcja.
Wyżywienie
Mieliśmy obiadokolację, trochę mniejszy wybór podczas kolacji, ale nam to nie przeszkadzało, bo było urozmaicone i luksusowe. Nic nie było smażone, były tylko lekkie dania, szczególnie spodobała mi się ryba. Na koniec były też owoce morza, które naprawdę doceniliśmy. Musiałam poprosić o chleb bezglutenowy na śniadanie, nie było chleba bezglutenowego, ale to chyba moja wina, że nie zgłosiłam w recepcji, że potrzebuję diety bezglutenowej. W zeszłym roku byliśmy także na Majorce, gdzie owoce morza na kolacji pojawiły się tylko 2 razy podczas całego 9-dniowego pobytu.
Obsługa w hotelu
Znakomicie, personel w recepcji był pomocny, mówili po niemiecku i angielsku, świetnie. Dużym plusem był górny taras z basenem, widok stamtąd był świetny.
Plaża
Świetnie, tuż przy hotelu, czyste morze, trochę wietrznie pod koniec pobytu.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate