Miloslav D.
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 18.8. - 25.8.2024 Oceniono: Wrzesień 2024
4R Miramar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Dorada
poniżej średniej, personel sprawiał wrażenie zmęczonego i braku zainteresowania klientem.
poniżej średniej, personel sprawiał wrażenie zmęczonego i braku zainteresowania klientem.
Zakwaterowanie
jakość i czystość zakwaterowania w tym hotelu była raczej przeciętna. Jednakże pokoje wychodzące na atrium miały widok na system klimatyzacji i mini basen w atrium. Co gorsza, przez całą dobę szumiała klimatyzacja, więc nawet przy zamkniętych drzwiach nie można było mówić o spokojnym śnie.
Wyżywienie
Zostało przygotowane z wyraźnym brakiem zainteresowania personelu przygotowaniem jedzenia. Jakość była porównywalna do przeciętnej stołówki szkolnej na Słowacji. Z kuchni do jadalni, ale także do recepcji hotelu i windy unosił się utrzymujący się nierealny zapach. Wczesne śniadanie w dniu wyjazdu było całkowitym fiaskiem. Dostępne było kilka kawałków suchego ciasta z poprzedniego dnia i kilka jajek na twardo. Żadnego masła, żadnego sera, kawy, herbaty... Zupełnie NIC. (patrz zdjęcia).
Obsługa w hotelu
Zainteresowanie personelu było dość słabe, czasami nawet nikogo nie znaleźliśmy. Oferta programu „Ultra All inclusive” była bardzo rozczarowująca (przykładowo dostępne były dwa napoje mieszane, w tym jeden bezalkoholowy). Jeśli chcieliśmy chociaż porządnej kawy, woleliśmy udać się do kawiarni obok hotelu. W hotelu np. w ogóle nie mogli doradzić, gdzie wypożyczyć narty wodne. Dowiedzieliśmy się o tym zupełnie inaczej poza hotelem (są w porcie).
Plaża
bardzo szeroki piasek z dość stopniowym wejściem do wody, dość kiepski w porównaniu do Chorwacji. Ale regularnie pojawiały się ładne fale, przy których można było „zaszaleć”. Ale „program Ultra All inclusive” nie działał na plaży, wszystko trzeba było kupić.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)