Aktualne do Hiszpanii

Hotel Ramada Hotel & Suites by Wyndham

Ocena: 3/5

Hiszpania, Costa Del Sol, Fuengirola

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 1 674 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis kontrahenta

Opis ogólny:Około 500 m od piaszczystej/kamienistej/skalistej plaży leży ośrodek hotelowy Ramada Hotel Suites Costa del Sol. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto Fuengirola City Center jest oddalone o około 6 km (Malaga około 38 km, Marbella około 12 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 1 km od hotelu. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 200 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 6 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 1 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Puerto Deportivo (ok. 4 km), Bioparc Fuengirola (ok. 4 km), Castillo Sohail (ok. 3 km), Mijas Pueblo (ok. 13 km) oraz Puerto Banus (ok. 35 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 300 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Najbliższa stacja metra znajduje się około 6 km od hotelu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 35 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 22 km szpital. Lotnisko (AGP) położone jest ok. 27 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Istnieje również transfer do Marbella (za opłatą).Wyposażenie :Ten 2-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 126 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 9 budynkach gospodarczych. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 16:00, check-out do godz. 10:00), lobby, windę, klimatyzację, minimarket, parking (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się cztery klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Usługa konsjerża jest bezpłatna. Usługa sprzątania pokoi oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 4 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od stycznia do grudnia). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00).Wyżywienie:Śniadanie kontynentalne. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: piłka nożna, siłownia, tenis stołowy (bezpłatnie), tenis (za dodatową opłatą), rzutki (bezpłatnie) i bilard (za opłatą). W odległości ok. 500 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 2 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, saunę i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 11 lat), mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 14 lat) i baby-sitting (ewentualnie za opłatą).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, holendersku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, American Express oraz Visa.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje.

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Podczas kwaterowania hotele mogą wymagać zabezpieczenia - depozytu  (karta kredytowa, karta debetowa, gotówka) w wysokości ok 250-400 euro. Prosimy o zabezpieczenie wymaganej kwoty.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 200 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 5 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,0 / 5

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,6 / 5

62. najwyższa ocena z 1156 hoteli w Costa Del Sol

Jana Z.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.10. - 1.11.2025 Oceniono: Listopad 2025

Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Wakacje były piękne, ale każdy ma swój własny sposób na ich organizację. Jedyne, co nas rozczarowało, to kompletnie niekompetentna delegatka Lucie Skrčená.

Wakacje były piękne, ale każdy ma swój własny sposób na ich organizację. Jedyne, co nas rozczarowało, to kompletnie niekompetentna delegatka Lucie Skrčená.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko super i czysto

Wyżywienie
doskonałe, ale gorące śniadanie w formie bufetu należy zamówić osobiście u personelu

Plaża
Do plaży jest dość długa droga, pod górę i z górki, przez wiadukt autostradowy. Jeśli masz zdrowe nogi, nie będzie problemu, ale nie polecam tego osobom starszym.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vladislava K.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 31.5. - 7.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Biuro podróży....... całkowicie zrujnowało nam wakacje, niekompetentna delegatka, która nie znała ośrodka i lokalnych warunków, i bardzo niechętna. Dopiero na lotnisku w Maladze zrozumieliśmy, co miał na myśli delegat przez telefon. W ogóle go nie ma na miejscu, jest gdzieś w Czechach i w ogóle nie zna ośrodka, do którego został przydzielony. Po przybyciu na lotnisko samolot i odbiór bagażu zostały opóźnione, nikt nie czekał na nas na stanowisku, które było wymienione w propozycjach. Skontaktowaliśmy się z delegatką pod numerem telefonu wymienionym w propozycjach i jedyną odpowiedzią było to, czy przeczytaliśmy propozycje. Po wyjaśnieniu naszej sytuacji i zapytaniu, jak sobie z nią poradzi, powiedziała, że czeka, aż się wymówię i odesłała nas z powrotem na wyżej wymienione stanowisko. Po pewnym czasie przyszła pani, której pokazaliśmy dokument przewozowy i powiedziała nam, że nie będzie nas już przygotowywać, ponieważ nie byliśmy na ich stanowisku na czas, a oni już mieli inny odbiór, nie wzięła pod uwagę opóźnienia samolotu. Jak to możliwe, że gdy klient nie pojawia się na płatnym transferze, to nie daje o tym znać, nie obchodzi go, czy lot przebiegł pomyślnie, jak biuro podróży to zorganizowało? Skontaktowaliśmy się z przedstawicielem, ale znów nie mogliśmy się dogadać. Po ponad 3 godzinach na lotnisku postanowiliśmy wyjechać na własny koszt taksówką. Całe wakacje przebiegały w podobnym tonie. Przedstawiciel, który był kompletnie nieświadomy, w niczym nam nie pomógł. Pod koniec zdaliśmy sobie sprawę, że gdybyśmy sami zarezerwowali wakacje, bez biura podróży, zaoszczędzilibyśmy pieniędzy i nerwów.

Biuro podróży....... całkowicie zrujnowało nam wakacje, niekompetentna delegatka, która nie znała ośrodka i lokalnych warunków, i bardzo niechętna. Dopiero na lotnisku w Maladze zrozumieliśmy, co miał na myśli delegat przez telefon. W ogóle go nie ma na miejscu, jest gdzieś w Czechach i w ogóle nie zna ośrodka, do którego został przydzielony. Po przybyciu na lotnisko samolot i odbiór bagażu zostały opóźnione, nikt nie czekał na nas na stanowisku, które było wymienione w propozycjach. Skontaktowaliśmy się z delegatką pod numerem telefonu wymienionym w propozycjach i jedyną odpowiedzią było to, czy przeczytaliśmy propozycje. Po wyjaśnieniu naszej sytuacji i zapytaniu, jak sobie z nią poradzi, powiedziała, że czeka, aż się wymówię i odesłała nas z powrotem na wyżej wymienione stanowisko. Po pewnym czasie przyszła pani, której pokazaliśmy dokument przewozowy i powiedziała nam, że nie będzie nas już przygotowywać, ponieważ nie byliśmy na ich stanowisku na czas, a oni już mieli inny odbiór, nie wzięła pod uwagę opóźnienia samolotu. Jak to możliwe, że gdy klient nie pojawia się na płatnym transferze, to nie daje o tym znać, nie obchodzi go, czy lot przebiegł pomyślnie, jak biuro podróży to zorganizowało? Skontaktowaliśmy się z przedstawicielem, ale znów nie mogliśmy się dogadać. Po ponad 3 godzinach na lotnisku postanowiliśmy wyjechać na własny koszt taksówką. Całe wakacje przebiegały w podobnym tonie. Przedstawiciel, który był kompletnie nieświadomy, w niczym nam nie pomógł. Pod koniec zdaliśmy sobie sprawę, że gdybyśmy sami zarezerwowali wakacje, bez biura podróży, zaoszczędzilibyśmy pieniędzy i nerwów.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było bardzo ładne, to był apartamentowiec z ogrodem i basenem.

Wyżywienie
Jedzenie było okropne, ktokolwiek spodziewa się kuchni śródziemnomorskiej, nie ma szczęścia, ośrodek jest nastawiony na angielską klientelę. Śniadanie jest całkiem dobre, jeśli potrafisz komunikować się po angielsku lub hiszpańsku. Kolacja to menu ustalone, wybór 6 dań z menu stałego, 4 z frytkami jako dodatkiem, 5 z curry, 6 z zapiekanym makaronem, którego nie było przez kilka następnych dni.

Obsługa w hotelu
Wystarczy, jeśli mówisz po angielsku lub hiszpańsku.

Plaża
Na plaży nie było żadnych usług, leżaków, pryszniców, napojów, żadnych. Ośrodek położony jest na bardzo wysokim, pagórkowatym terenie około 500 metrów od morza, więc trudno zabrać cokolwiek ze sobą z zakwaterowania.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Jana Z.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.10. - 1.11.2025 Oceniono: Listopad 2025

Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Wakacje były piękne, ale każdy ma swój własny sposób na ich organizację. Jedyne, co nas rozczarowało, to kompletnie niekompetentna delegatka Lucie Skrčená.

Wakacje były piękne, ale każdy ma swój własny sposób na ich organizację. Jedyne, co nas rozczarowało, to kompletnie niekompetentna delegatka Lucie Skrčená.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko super i czysto

Wyżywienie
doskonałe, ale gorące śniadanie w formie bufetu należy zamówić osobiście u personelu

Plaża
Do plaży jest dość długa droga, pod górę i z górki, przez wiadukt autostradowy. Jeśli masz zdrowe nogi, nie będzie problemu, ale nie polecam tego osobom starszym.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vladislava K.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 31.5. - 7.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Biuro podróży....... całkowicie zrujnowało nam wakacje, niekompetentna delegatka, która nie znała ośrodka i lokalnych warunków, i bardzo niechętna. Dopiero na lotnisku w Maladze zrozumieliśmy, co miał na myśli delegat przez telefon. W ogóle go nie ma na miejscu, jest gdzieś w Czechach i w ogóle nie zna ośrodka, do którego został przydzielony. Po przybyciu na lotnisko samolot i odbiór bagażu zostały opóźnione, nikt nie czekał na nas na stanowisku, które było wymienione w propozycjach. Skontaktowaliśmy się z delegatką pod numerem telefonu wymienionym w propozycjach i jedyną odpowiedzią było to, czy przeczytaliśmy propozycje. Po wyjaśnieniu naszej sytuacji i zapytaniu, jak sobie z nią poradzi, powiedziała, że czeka, aż się wymówię i odesłała nas z powrotem na wyżej wymienione stanowisko. Po pewnym czasie przyszła pani, której pokazaliśmy dokument przewozowy i powiedziała nam, że nie będzie nas już przygotowywać, ponieważ nie byliśmy na ich stanowisku na czas, a oni już mieli inny odbiór, nie wzięła pod uwagę opóźnienia samolotu. Jak to możliwe, że gdy klient nie pojawia się na płatnym transferze, to nie daje o tym znać, nie obchodzi go, czy lot przebiegł pomyślnie, jak biuro podróży to zorganizowało? Skontaktowaliśmy się z przedstawicielem, ale znów nie mogliśmy się dogadać. Po ponad 3 godzinach na lotnisku postanowiliśmy wyjechać na własny koszt taksówką. Całe wakacje przebiegały w podobnym tonie. Przedstawiciel, który był kompletnie nieświadomy, w niczym nam nie pomógł. Pod koniec zdaliśmy sobie sprawę, że gdybyśmy sami zarezerwowali wakacje, bez biura podróży, zaoszczędzilibyśmy pieniędzy i nerwów.

Biuro podróży....... całkowicie zrujnowało nam wakacje, niekompetentna delegatka, która nie znała ośrodka i lokalnych warunków, i bardzo niechętna. Dopiero na lotnisku w Maladze zrozumieliśmy, co miał na myśli delegat przez telefon. W ogóle go nie ma na miejscu, jest gdzieś w Czechach i w ogóle nie zna ośrodka, do którego został przydzielony. Po przybyciu na lotnisko samolot i odbiór bagażu zostały opóźnione, nikt nie czekał na nas na stanowisku, które było wymienione w propozycjach. Skontaktowaliśmy się z delegatką pod numerem telefonu wymienionym w propozycjach i jedyną odpowiedzią było to, czy przeczytaliśmy propozycje. Po wyjaśnieniu naszej sytuacji i zapytaniu, jak sobie z nią poradzi, powiedziała, że czeka, aż się wymówię i odesłała nas z powrotem na wyżej wymienione stanowisko. Po pewnym czasie przyszła pani, której pokazaliśmy dokument przewozowy i powiedziała nam, że nie będzie nas już przygotowywać, ponieważ nie byliśmy na ich stanowisku na czas, a oni już mieli inny odbiór, nie wzięła pod uwagę opóźnienia samolotu. Jak to możliwe, że gdy klient nie pojawia się na płatnym transferze, to nie daje o tym znać, nie obchodzi go, czy lot przebiegł pomyślnie, jak biuro podróży to zorganizowało? Skontaktowaliśmy się z przedstawicielem, ale znów nie mogliśmy się dogadać. Po ponad 3 godzinach na lotnisku postanowiliśmy wyjechać na własny koszt taksówką. Całe wakacje przebiegały w podobnym tonie. Przedstawiciel, który był kompletnie nieświadomy, w niczym nam nie pomógł. Pod koniec zdaliśmy sobie sprawę, że gdybyśmy sami zarezerwowali wakacje, bez biura podróży, zaoszczędzilibyśmy pieniędzy i nerwów.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było bardzo ładne, to był apartamentowiec z ogrodem i basenem.

Wyżywienie
Jedzenie było okropne, ktokolwiek spodziewa się kuchni śródziemnomorskiej, nie ma szczęścia, ośrodek jest nastawiony na angielską klientelę. Śniadanie jest całkiem dobre, jeśli potrafisz komunikować się po angielsku lub hiszpańsku. Kolacja to menu ustalone, wybór 6 dań z menu stałego, 4 z frytkami jako dodatkiem, 5 z curry, 6 z zapiekanym makaronem, którego nie było przez kilka następnych dni.

Obsługa w hotelu
Wystarczy, jeśli mówisz po angielsku lub hiszpańsku.

Plaża
Na plaży nie było żadnych usług, leżaków, pryszniców, napojów, żadnych. Ośrodek położony jest na bardzo wysokim, pagórkowatym terenie około 500 metrów od morza, więc trudno zabrać cokolwiek ze sobą z zakwaterowania.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Agata P.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 2.5. - 5.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Wakacje bardzo udane. Pokoje usytuowane na terenie pięknego ogrodu wśród pięknej roślinności. Blisko sklep i restauracje, baseny, gdyż to cała wioska wakacyjna

Wakacje bardzo udane. Pokoje usytuowane na terenie pięknego ogrodu wśród pięknej roślinności. Blisko sklep i restauracje, baseny, gdyż to cała wioska wakacyjna

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoj nie był super nowoczesny, ale było czysto

Wyżywienie
Posiłki urozmaicone, wybierane z karty menu

Obsługa w hotelu
Na terenie obiektu przechowalnia bagażu, taxi, a po terenie można przemieszczać się mini pociągiem który dowoził do oddalonych restauracji hotelowych i basenów

Plaża
Plaża po przeciwnej stronie ulicy , przejście orzez wiadukt

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 17 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Temperatura powietrza 17 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 17 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Niedziela 18 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Poniedziałek 13 °C temperatura w nocy 11 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować