Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Hiszpanii

Hotel Las Palmeras

Ocena: 4/5

Hiszpania, Costa Del Sol, Fuengirola

Tuż przy plaży Sklepy i restauracje w pobliżu Pole golfowe 6 km 2 baseny

Więcej o hotelu

od 2 349 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Wyposażenie:

Te apartamenty wypoczynkowe zostały wzniesione w 1973 roku. Goście zakwaterowani są w 410 pokojach. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Goście pragnący aktywnie spędzić czas także na urlopie ucieszą się z przygotowanych na terenie hotelu atrakcji, takich jak golf i strzelanie z łuku. Za dodatkową opłatą można również skorzystać z tenisa ziemnego. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje bilard, darta i aerobik, jak również za dodatkową opłatą tenisa stołowego. W Strefie Wellness zapraszamy Państwa do skorzystania z solarium. W ramach oferty rozrywkowej proponujemy Państwu program animacyjny i miniklub.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw bezglutenowych. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 400 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 900 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 24 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 22 opinii)

Ocena 4,0 / 5

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,2 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,1 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

70. najwyższa ocena z 1131 hoteli w Costa Del Sol

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.1. - 8.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Las Palmeras Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Pojechałem na wakacje odpocząć, przez pierwsze 3 dni wszystko było w porządku. Po przyjęciu do drużyny piłkarskiej rozpętało się piekło. Ciągłe krzyki na korytarzu lub pukanie, ciche dzwonienie nawet po 2 w nocy było na porządku dziennym. Strach przed rzeczami osobistymi i ciągły hałas wszędzie niestety również. Recepcja doskonale zdawała sobie sprawę z tego problemu, co było słychać, gdy mieszkaliśmy na pierwszym piętrze, tuż nad recepcją.

Pojechałem na wakacje odpocząć, przez pierwsze 3 dni wszystko było w porządku. Po przyjęciu do drużyny piłkarskiej rozpętało się piekło. Ciągłe krzyki na korytarzu lub pukanie, ciche dzwonienie nawet po 2 w nocy było na porządku dziennym. Strach przed rzeczami osobistymi i ciągły hałas wszędzie niestety również. Recepcja doskonale zdawała sobie sprawę z tego problemu, co było słychać, gdy mieszkaliśmy na pierwszym piętrze, tuż nad recepcją.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Po przyjeździe wszystko wyglądało pięknie, szklane drzwi recepcji itp.: Na pierwszy rzut oka pokój, w którym mieszkałem, wyglądał bardzo dobrze, ale jak na hotel 4-gwiazdkowy, po bliższym przyjrzeniu się, był to czysty horror: Materac pod spodem był pokryty krwią, krzesło było całkowicie brudne, popękane itp.

Wyżywienie
Jeśli chodzi o śniadanie, było absolutnie w porządku, szeroki wybór dań i wszystko było bardzo dobre.

Obsługa w hotelu
Ponieważ byliśmy tam w styczniu, kiedy nie było zbyt wielu usług ani wycieczek, w hotelu był basen i podobne gry towarzyskie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Eva K.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.12. - 8.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Las Palmeras Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Wakacje samoobsługowe, z którym żaden delegat się nie skontaktował. Z lotniska pojechaliśmy pociągiem, hotel musieliśmy znaleźć sami. Wysłałem e-mail do biura podróży, które wymieniliśmy w Hiszpanii, z informacją na temat wyjazdu, ale nikt nie odpowiedział. Miejsce wejścia na pokład na lotnisku znajdowało się w innym miejscu docelowym. Zakładam, że jeśli współpracujący CK ma mój numer telefonu i e-mail, hotel skontaktuje się z nami przynajmniej w sprawie wyjazdu i odbioru. Twój urząd powinien poinformować, że musimy o siebie zadbać. oraz informacje o miejscach docelowych, wycieczkach i warunkach. Mamy 84 i 86 lat, co bardzo skomplikowało nasze wakacje

Wakacje samoobsługowe, z którym żaden delegat się nie skontaktował. Z lotniska pojechaliśmy pociągiem, hotel musieliśmy znaleźć sami. Wysłałem e-mail do biura podróży, które wymieniliśmy w Hiszpanii, z informacją na temat wyjazdu, ale nikt nie odpowiedział. Miejsce wejścia na pokład na lotnisku znajdowało się w innym miejscu docelowym. Zakładam, że jeśli współpracujący CK ma mój numer telefonu i e-mail, hotel skontaktuje się z nami przynajmniej w sprawie wyjazdu i odbioru. Twój urząd powinien poinformować, że musimy o siebie zadbać. oraz informacje o miejscach docelowych, wycieczkach i warunkach. Mamy 84 i 86 lat, co bardzo skomplikowało nasze wakacje

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Dobry

Wyżywienie
Dobry

Obsługa w hotelu
Normalna

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.1. - 8.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Las Palmeras Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Pojechałem na wakacje odpocząć, przez pierwsze 3 dni wszystko było w porządku. Po przyjęciu do drużyny piłkarskiej rozpętało się piekło. Ciągłe krzyki na korytarzu lub pukanie, ciche dzwonienie nawet po 2 w nocy było na porządku dziennym. Strach przed rzeczami osobistymi i ciągły hałas wszędzie niestety również. Recepcja doskonale zdawała sobie sprawę z tego problemu, co było słychać, gdy mieszkaliśmy na pierwszym piętrze, tuż nad recepcją.

Pojechałem na wakacje odpocząć, przez pierwsze 3 dni wszystko było w porządku. Po przyjęciu do drużyny piłkarskiej rozpętało się piekło. Ciągłe krzyki na korytarzu lub pukanie, ciche dzwonienie nawet po 2 w nocy było na porządku dziennym. Strach przed rzeczami osobistymi i ciągły hałas wszędzie niestety również. Recepcja doskonale zdawała sobie sprawę z tego problemu, co było słychać, gdy mieszkaliśmy na pierwszym piętrze, tuż nad recepcją.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Po przyjeździe wszystko wyglądało pięknie, szklane drzwi recepcji itp.: Na pierwszy rzut oka pokój, w którym mieszkałem, wyglądał bardzo dobrze, ale jak na hotel 4-gwiazdkowy, po bliższym przyjrzeniu się, był to czysty horror: Materac pod spodem był pokryty krwią, krzesło było całkowicie brudne, popękane itp.

Wyżywienie
Jeśli chodzi o śniadanie, było absolutnie w porządku, szeroki wybór dań i wszystko było bardzo dobre.

Obsługa w hotelu
Ponieważ byliśmy tam w styczniu, kiedy nie było zbyt wielu usług ani wycieczek, w hotelu był basen i podobne gry towarzyskie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Eva K.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.12. - 8.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Las Palmeras Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Wakacje samoobsługowe, z którym żaden delegat się nie skontaktował. Z lotniska pojechaliśmy pociągiem, hotel musieliśmy znaleźć sami. Wysłałem e-mail do biura podróży, które wymieniliśmy w Hiszpanii, z informacją na temat wyjazdu, ale nikt nie odpowiedział. Miejsce wejścia na pokład na lotnisku znajdowało się w innym miejscu docelowym. Zakładam, że jeśli współpracujący CK ma mój numer telefonu i e-mail, hotel skontaktuje się z nami przynajmniej w sprawie wyjazdu i odbioru. Twój urząd powinien poinformować, że musimy o siebie zadbać. oraz informacje o miejscach docelowych, wycieczkach i warunkach. Mamy 84 i 86 lat, co bardzo skomplikowało nasze wakacje

Wakacje samoobsługowe, z którym żaden delegat się nie skontaktował. Z lotniska pojechaliśmy pociągiem, hotel musieliśmy znaleźć sami. Wysłałem e-mail do biura podróży, które wymieniliśmy w Hiszpanii, z informacją na temat wyjazdu, ale nikt nie odpowiedział. Miejsce wejścia na pokład na lotnisku znajdowało się w innym miejscu docelowym. Zakładam, że jeśli współpracujący CK ma mój numer telefonu i e-mail, hotel skontaktuje się z nami przynajmniej w sprawie wyjazdu i odbioru. Twój urząd powinien poinformować, że musimy o siebie zadbać. oraz informacje o miejscach docelowych, wycieczkach i warunkach. Mamy 84 i 86 lat, co bardzo skomplikowało nasze wakacje

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Dobry

Wyżywienie
Dobry

Obsługa w hotelu
Normalna

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

František P.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.12. - 29.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Las Palmeras Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Wyposażenie jadalni, plastikowe stoły i krzesła, gruntowny remont hotelu i chęć rozwiązywania problemów przez hotel nie odpowiadają czterem gwiazdkom.

Wyposażenie jadalni, plastikowe stoły i krzesła, gruntowny remont hotelu i chęć rozwiązywania problemów przez hotel nie odpowiadają czterem gwiazdkom.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest w remoncie, co było oczywiste. Tworzyliśmy klikę, że mamy pokój na drugim piętrze, gdzie internet działa i nie jest zimno, w przeciwieństwie do ósmego piętra, gdzie mieszkają nasi krewni i nie mają internetu, w pokoju jest zimno i jest hałas z dyskoteki. Nie mieliśmy widoku na morze, ale na plac budowy, ale było cicho, ciepło i był internet.

Wyżywienie
Jedzenie było dobre, dobrej jakości, nie narzekamy. Ciekawe, że dopiero przy obiedzie zaznaczaliśmy, że bierzemy udział, jak w jakiejś wyścigowej kantynie.

Obsługa w hotelu
Hotel czterogwiazdkowy powinien dążyć do maksymalnego zadowolenia klienta. Śniadanie jedliśmy od 7:30. Ostatniego dnia, w którym opłacone było również śniadanie, przedstawiciel biura podróży zaplanował nam wyjazd o godzinie 7:25. Chciałem uzgodnić z recepcją, że albo umożliwi nam wcześniejsze śniadanie, albo otrzymamy coś, co będziemy mogli zabrać ze sobą do pokoju wieczorem. Jednakże surowo odmówiono mi, żebyśmy nie dostali śniadania. Złożyłem skargę do biura podróży. Pani obiecała skontaktować się z hotelem i oddzwonić. W końcu nie odebrała, musiałem do niej dzwonić 4 razy, zanim wzięła mój telefon. W sobotni wieczór powiedziała mi, że ona też nie była w hotelu i że powinnam skontaktować się z samym biurem podróży.

Plaża
Dostęp do plaż był dobry. Cieszyliśmy się morzem tak bardzo, jak chcieliśmy, pływanie w święta Bożego Narodzenia było absolutnie cudowne. Mniej więcej w tym czasie, gdy kąpie się minimalna liczba osób, czystość plaży nie budzi tak wielkich obaw i nawet ludzie z psami spacerują po plaży, chociaż były znaki zakazu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lada R.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.12. - 29.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Las Palmeras Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Odwiedziliśmy ten hotel po raz drugi w okresie świątecznym, między innymi ze względu na dogodną lokalizację w pobliżu dworca kolejowego i autobusowego, sklepów i restauracji.

Odwiedziliśmy ten hotel po raz drugi w okresie świątecznym, między innymi ze względu na dogodną lokalizację w pobliżu dworca kolejowego i autobusowego, sklepów i restauracji.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Jest to stosunkowo duży hotel, wspólne korytarze wydają się dość obskurne, ale wszędzie jest czysto. Pokój, balkon i łazienka są dość przestronne i wystarczająco wyposażone.

Wyżywienie
W hotelowej restauracji serwowane jest śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Menu śniadań i obiadokolacji jest urozmaicone i bogate, warzyw i owoców zawsze jest pod dostatkiem, każdy może wybrać, do obiadu wino gratis. Jadalnia ma dużą pojemność, ale przy stole zawsze jest wolne miejsce, a kolejki tworzą się rzadko. Ze względu na dużą liczbę osób czasami może wystąpić hałas.

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy z usług hotelu.

Plaża
Plaże na całym wybrzeżu Costa del Sol są szerokie i niekończące się, ze względu na porę roku nikt się nie kąpał, w wodzie byli tylko surferzy. W zeszłym roku morze było spokojne, tym razem mniej więcej od połowy pobytu były dość duże fale

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Maroš Ščerbík

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.12. - 27.12.2024 Oceniono: Grudzień 2024

Las Palmeras Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Wspaniałe wakacje, cudownych Świąt.

Wspaniałe wakacje, cudownych Świąt.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Jako mało wymagający klienci byliśmy zadowoleni, choć muszę krytycznie przyznać, że cztery gwiazdki – to trochę dużo jak na Las Palmeras. Trzy by wystarczyły. Cienkie ściany, słychać każde spłukiwanie, niektóre rzeczy wymagają wymiany lub remontu. Ale poza tym ogólne wrażenie jest bardzo dobre. Mogę polecić.

Wyżywienie
Super, świetnie, bez zastrzeżeń!

Obsługa w hotelu
Super, świetnie, bez zastrzeżeń!

Plaża
Plaży nie oceniam, byliśmy tam w Święta Bożego Narodzenia, choć i tak mogę napisać, że plaża była piękna i czysta.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 19 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Temperatura powietrza 20 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 15 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Poniedziałek 16 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Wtorek 17 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Środa 16 °C temperatura w nocy 13 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować