Mercury Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa del Maresme, Santa Susanna
Pavla H.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 27.7. - 3.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024
Hotel w ogóle nie odpowiadał kategorii 4, raczej 2. Jedzenie bardziej przypominało stołówkę szkolną, z dużym ruchem, małą różnorodnością jedzenia, brakowało absolutnie świeżych warzyw, składniki wykorzystano w kolejnym całodzienne wyżywienie, niewystarczające wyposażenie pokoju dla trzech osób, brak szklanek w pokoju, tylko plastikowe kubki na cały tydzień, tylko dwa krzesła na balkonie, widok na 4 m do sąsiedniego pokoju, klimatyzacja działała bardzo oszczędnie. , prawie brak programu animacyjnego, bardzo niechętni kelnerzy w restauracji. Nigdy więcej hotelu Mercury. Nigdy więcej biletu na podróż...... Po przylocie w ogóle nie udało się znaleźć delegata, abyśmy mogli zostać zabrani do hotelu, niesamowicie długie poszukiwania delegata na lotnisku, który nie wiedział AJ w ogóle nauczył się zwrotów, których się trzymał. Oferta była bardzo zwodnicza, w ogóle nie odpowiadała cenie, opisowi, zdjęciom, po prostu wielkie rozczarowanie za bardzo wysoką cenę!
Hotel w ogóle nie odpowiadał kategorii 4, raczej 2. Jedzenie bardziej przypominało stołówkę szkolną, z dużym ruchem, małą różnorodnością jedzenia, brakowało absolutnie świeżych warzyw, składniki wykorzystano w kolejnym całodzienne wyżywienie, niewystarczające wyposażenie pokoju dla trzech osób, brak szklanek w pokoju, tylko plastikowe kubki na cały tydzień, tylko dwa krzesła na balkonie, widok na 4 m do sąsiedniego pokoju, klimatyzacja działała bardzo oszczędnie. , prawie brak programu animacyjnego, bardzo niechętni kelnerzy w restauracji. Nigdy więcej hotelu Mercury. Nigdy więcej biletu na podróż...... Po przylocie w ogóle nie udało się znaleźć delegata, abyśmy mogli zostać zabrani do hotelu, niesamowicie długie poszukiwania delegata na lotnisku, który nie wiedział AJ w ogóle nauczył się zwrotów, których się trzymał. Oferta była bardzo zwodnicza, w ogóle nie odpowiadała cenie, opisowi, zdjęciom, po prostu wielkie rozczarowanie za bardzo wysoką cenę!
Zakwaterowanie
Miało być jedno dodatkowe łóżko w pokoju, ale mieliśmy wrażenie, że były wszystkie dodatkowe łóżka, przynajmniej tak było, wszystkie łóżka były takie same miękkie, rozkładane. poza tym w łazience nie było gdzie przechowywać kosmetyków, nie było czysto, przez cały tydzień były dwa plastikowe kubki. Na balkonie były tylko dwa krzesła, żadnego stołu, nie mówiąc już o trzecim krześle.
Wyżywienie
Posiłki odbywały się „w szkolnej stołówce”, przy każdym posiłku bardzo głośno, mało urozmaicone jedzenie, zdecydowanie brakowało nam świeżych warzyw. Wybór nie był największy. Z alergią na czosnek nie udało mi się, mięso podano tylko gotowane na wodzie lub smażone bez przypraw. Zapytany o alergię, szef kuchni bardzo niechętnie cokolwiek z tym zrobił i zaproponował alternatywę. Nie spotkałem się z taką niechęcią w innych hotelach, w innych krajach. Wręcz przeciwnie, zawsze było bardzo miło. Kelner powiedział nam nawet, że kucharz jest „szalony”, ma dużo pracy i nie chce do mnie przychodzić i o czymś rozmawiać. Cóż, nierealne.
Obsługa w hotelu
W pokoju nie było lodówki i nie było możliwości jej kupić. Program animacyjny przeznaczony był wyłącznie dla małych dzieci! Przez cały tydzień delegat w ogóle się nie pojawił.
Plaża
Znaleźliśmy plażę sami, była piękna i czysta. Poszliśmy na drinki i lunch do hotelu nad morzem.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Anna B.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 7.7. - 14.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024
Na lotnisku czekali ludzie. Pan wyjaśnił nam instrukcje, kiedy mamy się spotkać na spotkaniu, gdzie przedstawił możliwości wycieczek itp. Droga z lotniska była dobra, nie było korków. Okolice Santa Susana są bardzo ładne, wypożyczyliśmy rowery i podziwialiśmy widok z latarni morskiej. Pan delegat potrafił bardzo szczegółowo opowiadać o historii Hiszpanii podczas wyjazdów do Barcelony i Girony. Byliśmy zadowoleni ze wszystkiego oprócz wyboru śniadania, braku smarowideł do smarowania, warzyw... Hałas w jadalni, szczególnie goście z Hiszpanii. Każdy hotel powinien mieć politykę hotelową, z którą goście powinni się zapoznać... Napij się z tego pokój był w porządku poza łazienką, z wanny ciekła woda, przydałby się remont. Dużym plusem jest to, że mieliśmy piękny widok na morze.
Na lotnisku czekali ludzie. Pan wyjaśnił nam instrukcje, kiedy mamy się spotkać na spotkaniu, gdzie przedstawił możliwości wycieczek itp. Droga z lotniska była dobra, nie było korków. Okolice Santa Susana są bardzo ładne, wypożyczyliśmy rowery i podziwialiśmy widok z latarni morskiej. Pan delegat potrafił bardzo szczegółowo opowiadać o historii Hiszpanii podczas wyjazdów do Barcelony i Girony. Byliśmy zadowoleni ze wszystkiego oprócz wyboru śniadania, braku smarowideł do smarowania, warzyw... Hałas w jadalni, szczególnie goście z Hiszpanii. Każdy hotel powinien mieć politykę hotelową, z którą goście powinni się zapoznać... Napij się z tego pokój był w porządku poza łazienką, z wanny ciekła woda, przydałby się remont. Dużym plusem jest to, że mieliśmy piękny widok na morze.
Zakwaterowanie
Pokój z pięknym widokiem na morze. Łazienka jest już stara, z wanny wyciekała woda.
Wyżywienie
Śniadania kiepski wybór, reszta w smaku wyśmienita
Obsługa w hotelu
W porządku
Plaża
Plaża była czysta, blisko hotelu, ok. 5 min. Piękne morze, piaszczysta plaża, która była bardzo dobra, nie potrzebowaliśmy nawet leżaka.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 1 481 zł za os.