Lokalizacja:
Hotel położony jest około 600 m od plaży, w centralnej lokalizacji w Barcelonie.
Umeblowanie:
W recepcji wielojęzyczny personel (angielski, niemiecki, francuski) służy radą i pomocą. Udogodnienia obejmują przechowalnię bagażu, sejf i automat z napojami. Goście mają dostęp do Internetu za pośrednictwem sieci WLAN. Biuro informacji turystycznej służy pomocą w rezerwacji wycieczek. Hotel posiada szereg udogodnień przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Dostępna jest winda i udogodnienia przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Istnieje wiele sklepów, które zachęcają do spacerów i przeglądania. W domu znajduje się także sala telewizyjna. Jeśli goście przyjeżdżają samochodem, mogą zaparkować w garażu lub na parkingu. Inne usługi obejmują wynajem samochodów, opiekę medyczną, transfer i nasz własny autobus wahadłowy. W działalności biznesowej dostępny jest faks.
Zakwaterowanie:
Klimatyzacja i ogrzewanie zapewniają przyjemny klimat w pokojach. Pokoje wyposażone są w łóżko podwójne lub rozkładaną sofę. Dodatkowe łóżka można zamówić. Do dyspozycji Gości jest także sejf i biurko. Standardem jest także ekspres do kawy i herbaty. Dla dodatkowej wygody Gości dostępny jest zestaw do prasowania. Do dyspozycji Gości jest także telefon, telewizor i WiFi. Łazienka, wyposażona w prysznic i wannę, wyposażona jest w suszarkę do włosów. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich z łazienkami bez barier. W obiekcie znajdują się pokoje rodzinne, dla niepalących i dla palących.
Sport/rozrywka:
Wczasowicze mogą cieszyć się ładną pogodą na tarasie.
Posiłki:
Zaplecze gastronomiczne obejmuje restaurację, kawiarnię i bar. Obiekt oferuje niepełne wyżywienie jako opcję posiłku, którą można zarezerwować. Śniadanie, lunch i kolację można wybrać jako posiłki. W hotelu dostępne są dania dietetyczne dostosowane do specjalnych wymagań kulinarnych. Dom oferuje również specjalne możliwości cateringowe.
Karty kredytowe:
Akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Wymagania wjazdowe Hiszpania:
Aby wjechać do Hiszpanii, obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie) potrzebują dowodu osobistego, ważnego tymczasowego dowodu osobistego, paszportu lub paszportu tymczasowego. Dzieci do lat 12 mogą wjechać do kraju także z wydanym już paszportem dziecięcym, do czasu upływu jego ważności.
Dokumenty podróżne inne niż tymczasowy dowód osobisty nie mogą mieć ważności dłuższej niż rok. Jednakże, zgodnie z obowiązującymi hiszpańskimi przepisami dotyczącymi ochrony lotnictwa, do przewozu z reguły wymagany jest ważny dokument identyfikacyjny.
Osoby niepełnoletnie podróżujące bez opieki rodzica/opiekuna prawnego i posiadające obywatelstwo hiszpańskie (w tym osoby posiadające podwójne obywatelstwo niemiecko-hiszpańskie) muszą posiadać zezwolenie na wyjazd (Permiso de viaje para menores), aby opuścić kraj.
Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w odpowiedniej ambasadzie lub konsulacie generalnym Hiszpanii.
Źródło: Hiszpania: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de)
(stan na styczeń 2024 r.)
Rezerwacje tylko w hotelu:
Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym:
W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.