Captains Hotel Ocena: 3/5 Grecja, Zakynthos, Argassi
Katarzyna K.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 27.9. - 4.10.2024 Oceniono: Październik 2024
Po przyjeździe do hotelu cała grupa została ustawiona przed wejściem, gdzie kierownik - Polak nie pokusił się o przywitanie, a jedynie określenie zasad i zakazów panujących w obiekcie. Nie pozwolił na zakwaterowanie w pokoju od razu (choć był późny wieczór) tylko nakazał udać się na kolację. Po kolacji, przy recepcji, gdzie należało uiścić podatek za nocleg ( o czym organizator wycieczki informował z wyprzedzeniem ), ten sam kierownik wyraził ogromne oburzenie, że goście nie mają przy sobie gotówki i nakazał udać się na wycieczkę do bankomatu bo inaczej nie przyjmie płatności (choć terminal kart płatniczych leżał obok). Nadmienię, że we wszystkich miejscach na wyspie (poza autobusami komunikacji publicznej) płaciliśmy kartą, wszędzie były dostępne terminale płatnicze, nie było z tym najmniejszych problemów. Niedorzeczne zachowanie kierownika zrujnowało już na wstępie pierwsze wrażenie o hotelu. Hotel wydaje się zaniedbany, niedoinwestowany. Z uwagi na położenie na wysokim wzniesieniu, w mojej ocenie jest nieodpowiedni dla osób z małymi dziećmi lub osób starszych; hotel nie oferuje żadnych transferów busem do centrum ani na plażę. Najwidoczniej trafiliśmy tam w ostatniej grupie przed zamknięciem hotelu na sezon, gdyż przy nas nastąpiło generalnie sprzątanie obiektu (zdejmowanie firan, mycie okien, składanie krzeseł i stołów, wydzielanie przestrzeni już posprzątanych jako niedostępne), co uważam za kompletny nietakt i brak szacunku wobec gości.
Po przyjeździe do hotelu cała grupa została ustawiona przed wejściem, gdzie kierownik - Polak nie pokusił się o przywitanie, a jedynie określenie zasad i zakazów panujących w obiekcie. Nie pozwolił na zakwaterowanie w pokoju od razu (choć był późny wieczór) tylko nakazał udać się na kolację. Po kolacji, przy recepcji, gdzie należało uiścić podatek za nocleg ( o czym organizator wycieczki informował z wyprzedzeniem ), ten sam kierownik wyraził ogromne oburzenie, że goście nie mają przy sobie gotówki i nakazał udać się na wycieczkę do bankomatu bo inaczej nie przyjmie płatności (choć terminal kart płatniczych leżał obok). Nadmienię, że we wszystkich miejscach na wyspie (poza autobusami komunikacji publicznej) płaciliśmy kartą, wszędzie były dostępne terminale płatnicze, nie było z tym najmniejszych problemów. Niedorzeczne zachowanie kierownika zrujnowało już na wstępie pierwsze wrażenie o hotelu. Hotel wydaje się zaniedbany, niedoinwestowany. Z uwagi na położenie na wysokim wzniesieniu, w mojej ocenie jest nieodpowiedni dla osób z małymi dziećmi lub osób starszych; hotel nie oferuje żadnych transferów busem do centrum ani na plażę. Najwidoczniej trafiliśmy tam w ostatniej grupie przed zamknięciem hotelu na sezon, gdyż przy nas nastąpiło generalnie sprzątanie obiektu (zdejmowanie firan, mycie okien, składanie krzeseł i stołów, wydzielanie przestrzeni już posprzątanych jako niedostępne), co uważam za kompletny nietakt i brak szacunku wobec gości.
Zakwaterowanie
Pokój hotelowy był dość czysty, jednak w łazience przeciekała toaleta, umywalka i lustro były popękane i słabo zamocowane, na ścianach mnóstwo insektów, wanna wydawała się w ogóle nie umyta po poprzednich gościach (plamy z żelu do mycia i włosy w odpływie).
Wyżywienie
W każdej porze posiłków serwowane były dokładnie te same dania (idąc na śniadanie już było wiadomo co będzie na lunch i kolację). Z warzyw serwowane były jedynie pomidory. Poza oliwkami, brak opcji z kuchni lokalnej. Posiłki w żaden sposób nieodpowiednie dla dzieci, choć hotel jest reklamowany jako "idealny dla rodzin z dziećmi".
Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy z żadnych usług hotelowych.
Plaża
W opisie zawarta była informacja o bliskiej odległości z hotelu do plaży. W rzeczywistości był to ok 15 min. spacer na nieskoszoną polanę, gdzie wystawione były leżaki, a pas plaży to w zasadzie pas piachu i żwiru 2x5m z dostępem do wody. Do najbliższej faktycznej plaży (Banana Beach - szeroka i długa, czysta, piaszczysta plaża z beach barami) należało dostać się transportem publicznym lub wynajętym środkiem transportu (ok 15 min jazdy).
Mariusz A.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 24.9. - 4.10.2024 Oceniono: Październik 2024
Pobyt w hotelu uważam za bardzo udany. Byliśmy 2 osoby dorosłe i dziecko 6 lat. Nie było się czego doczepić. Znamy standardy Greckie więc żadne drobne niedociągnięcia nie były dla Nas zaskoczeniem ????
Sama wyspa piękna:)
Pobyt w hotelu uważam za bardzo udany. Byliśmy 2 osoby dorosłe i dziecko 6 lat. Nie było się czego doczepić. Znamy standardy Greckie więc żadne drobne niedociągnięcia nie były dla Nas zaskoczeniem ????
Sama wyspa piękna:)
Zakwaterowanie
Hotel mimo swoich lat , jest jak najbardziej ok. Pokój z widokiem na morze robi wrażenie. Pokoje sprzątane codziennie.
Wyżywienie
Klasycznie jak to greckie, trochę monotonne , ale każdy wybierze coś dla siebie:d
Na plus dodatki typu lody do obiadu
Obsługa w hotelu
Obsługa hotelowa super ,reagowała na każde prośby w razie potrzeby. Ku zaskoczeniu duża część personelu mówi w języku polskim
Plaża
Plaża dość blisko hotelu, ładna, aczkolwiek zwiedzaliśmy oczywiście ladniesze w okolicy :)
od 2 158 zł za os.