Kody rezerwacji: Lokalizacja: - Miasto 1: Kawala; ok. 30 km
- Centrum miasta: ok. 20 km
- Centrum turystyczne: ok. 20 km
- Centrum handlowe: ok. 20 km
- Restauracje/bary: ok. 10 km
- Przystanek autobusowy: ok. 1 km
- Plaża: ok. 550 m
- Typ plaży: Kamienna plaża
- Plaża publiczna
- Droga do plaży: chodnik
- Transfer na plażę (w zależności od pory roku i pogody): bezpłatny
- Główne lotnisko: KVA; ok. 46km
Umeblowanie: - 2 budynki główne, budynki gospodarcze
- 61 pokoi
- Lobby, całodobowa recepcja, 3 windy, WiFi
- Restauracja
- Gotówka
- Basen, brodzik dla dzieci (sezonowo i w zależności od pogody)
- Leżaki, parasole, poduszki przy basenie (w zależności od pory roku i pogody)
- Ogród, taras
Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu): Pokój dwuosobowy z balkonem/tarasem (ok. 27 m2):
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- Telewizja satelitarna, telefon, WiFi, mini lodówka, sejf, klimatyzacja (indywidualnie regulowana)
- Balkon lub taras
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: częściowy widok na morze
stronie FZ Balkon/taras z widokiem na morze (ok. 27 m2): - Takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe - dodatkowe możliwości spania - częściowy widok na morze
Strona DZ Sup. MB balkon/taras (ok. 32m2):
- Takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe
- dodatkowy szlafrok, kapcie
- bardziej przestronny
- częściowy widok na morze
Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoju. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Posiłki (dostępne w zależności od sezonu): All inclusive:
- Śniadanie w formie bufetu, lunch i kolacja
- Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w cenę w barach otwartych w podanych godzinach
Dzieci (dostępne w zależności od sezonu): - Basen dla dzieci
- Wysokie krzesełka dla dzieci
Różnorodny: - Godzina zameldowania: ok. 03:00:00
- Godzina wymeldowania: ok. 11:00:00
- Metoda płatności: American Express, Diners Club, karta Euro/Master, karta Visa
- Parking: bezpłatny
- Zwierzęta dozwolone (na życzenie)
Kategoria kraju: - Kategoria krajowa: 4 gwiazdki
Informacje o kraju Thassos: Transfer na Thassos odbywa się autobusem lub taksówką z lotniska Kawala (KVA) do portu promowego w Keramoti.
Czas podróży promem wynosi około 30 minut. Promy kursują codziennie co pół godziny od 6:00 do 21:00 (w sezonie do 23:00).
Na Thassos podróż do hotelu kontynuujesz tym samym autobusem lub taksówką, którą kursuje prom. Cena biletu jest już wliczona w zarezerwowany transfer i nie trzeba jej już płacić na miejscu.
W przypadku spóźnienia się na ostatni prom lub opóźnienia lotu, wymagany jest nocleg w Keramoti. Oznacza to, że nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów.
Notatka krajowa Grecja: Podatek ekologiczny/opłata za odporność klimatyczną:
Należy pamiętać, że w Grecji pobierany jest podatek ekologiczny/opłata związana z odpornością klimatyczną.
Zależy to od klasyfikacji (kategorii kraju) hotelu:
W przypadku hoteli/kwater 1* i 2* podatek za pokój i noc wynosi około 1,50 EUR
W przypadku hoteli/kwater 3* podatek za pokój i noc wynosi ok. 3 EUR
W przypadku hoteli/kwater 4* podatek za pokój i noc wynosi ok. 7 EUR
W przypadku hoteli/kwater 5* podatek za pokój i noc wynosi ok. 10 EUR
Podatek ekologiczny/opłatę klimatyczną należy uiścić na miejscu w hotelu. (może ulec zmianie)
Informacje ogólne: Czas przyjazdu:
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczka dziecięce (nie obowiązują w hotelach dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie:
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej znajdziesz online pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek:
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Loty nocne: Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59 następnego dnia, zarezerwowany pokój otrzymasz natychmiast.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne jedynie w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Język:
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Transfer lokalny / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa zachowała ważność.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport podczas transferu naliczane są koszty.