Wakacje całkowicie udane po panice pożarowej na Rodos. Do niezwykłych zalet hotelu należy brak dzieci w hotelu i spokojna atmosfera. Hotel ma przemiłą i pomocną obsługę, zawsze z uśmiechem na twarzy. Do niewątpliwych zalet należy krótka odległość dojazdu z/do lotniska w porównaniu do bardziej odległych destynacji (np. Lindos i Genandi).
Zakwaterowanie
Pokój, który zamówiliśmy "Superior z widokiem na morze" był prawdopodobnie pokojem z czasów budowy hotelu. Pokój był przestronny, jednak jego umeblowanie, wyposażenie i wystrój obiektywnie odpowiadał kategorii hotelu 4****, a nie reklamowanego 5*****. Kierownik hotelu „wyjaśnił”, że nasza ocena jest obiektywna, że pokoje te zostaną wyremontowane zimą. Powiedział nam, że jeśli naprawdę chcemy pokój 5*****, będziemy musieli wypić zamówiony pokój „premium”. Widzieliśmy ten pokój i był naprawdę piękny. Niestety wymiana nie była możliwa. Warto również wiedzieć, że większość pokoi na piętrze znajduje się nad pokojami, które mają prywatny basen. Niektórym może przeszkadzać fakt, że pompy wody w basenach pracują non-stop, dlatego w nocy nigdy nie panuje absolutna cisza. jeśli chcesz spać przy oknie otwartym na balkon, czujesz się jak nad wodospadem.
Wyżywienie
Najważniejsze (o czym delegat w ogóle nam nie wspomniał) jest to, że wszystkie informacje o posiłkach i napojach (oraz usługach hotelu) w hotelu i restauracjach można uzyskać, pobierając kod QR. Zarówno w restauracji, jak i np. w barze przy basenie, tylko w ten sposób możesz przekonać się, jaki (absolutnie niesamowity) asortyment Ci oferują. Ale co najważniejsze, dowiesz się także, za co w razie potrzeby musimy dodatkowo zapłacić przy wyjeździe. Ale mimo to nie wszystko jest tam prawdą. Co zaskakujące, dowiesz się, że np. wino, wszelkiego rodzaju koktajle, Martini itp. jest bezpłatny, ale za wodę gazowaną należy zapłacić. Ale ku naszemu zaskoczeniu, kiedy wychodziliśmy, nie poprosili nas o żadną dodatkową opłatę....... Samo jedzenie było absolutnie pyszne. Śniadania, obiady i kolacje zawsze mają urozmaicony wybór i myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.
Obsługa w hotelu
Doskonałe usługi odpowiadające greckiemu 5*****. Codziennie wymiana ręczników, sprzątanie pokoju, uzupełnianie minibaru (bezpłatnie) = woda, piwo, napoje Pepsi, soki, chipsy, orzechy. Codzienna zmiana ręczników plażowych. Uśmiechnięta i życzliwa obsługa recepcji, restauracji i barów. Jeden z sympatycznych kelnerów zaprowadzi Państwa do stolika w restauracji na lunch i kolację oraz przyniesie zamówiony napój. Każdego wieczoru (ok. 21:30 - 23:00) odbywa się występ muzyczny, w większości wysokiej jakości, podczas którego obsługuje Państwa kelner z sąsiedniego baru.
Plaża
Dla hotelu z usługą „All Inclusive” parasole i wygodne leżaki są bezpłatne. W przeciwnym razie opłata (parasol + 2 leżaki) w cenie 20 EUR/dzień. Plaża piaszczysta, wejście do morza mniejsze i większe kamyki. Początkowo wejście jest stopniowe przez około 5 metrów, potem już schodzi do morza. Ponieważ dzieci nie mają wstępu do hotelu, plaża jest stosunkowo cicha. Czasem jednak może to zakłócić rodzina (głównie Czechy) z wrzeszczącymi dziećmi, które przed wejściem do wody rozkładają ręczniki (oszczędzając 20 EUR na wieczornym piwku). Ale nie da się temu zapobiec....
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate