Ogólnie urlop oceniam pozytywnie. Było super. Ponieważ mam okazję porównać z innymi wakacjami w Afryce, muszę ocenić, że w Europie obsługa jest bardzo słabo zaangażowana, nie czuje się, że będą się odrywać od pracy. Animatorzy też byli słabsi. Powinni trochę popracować nad personelem.
Zakwaterowanie
Pokoje są fajne. Mimo to podczas wakacji spędzasz w pokoju tylko trochę czasu. Ale sprzątanie mogłoby być na wyższym poziomie.
Wyżywienie
Jedzenie było smaczne, duży wybór, ale wybór był prawie stały! Restauracja jest dość mała i działa w stylu: przed wejściem czeka się, aż usiądą (prawdopodobnie ze względu na pojemność), a czasem trzeba poczekać, jeśli chodzi o obsługę, pracownicy to głównie miejscowi i widać, że na wszystko mają czas.
Obsługa w hotelu
Wyraźnie brakuje personelu!!! W hotelu nie ma ani jednego zegara, co mnie zdziwiło, bo na basen czy nad morze nie zabieram telefonu ani zegarka, tylko ręcznik, więc nie mam pojęcia, która jest godzina. Kompetentna osoba odpowiedziała na moje pytanie, że obecnie każdy ma telefon komórkowy z zegarkiem, czego nie uważam za trafną odpowiedź.
Plaża
Na pierwszy rzut oka plaża wygląda, jakby nie stała, jednak muszę zaznaczyć, że jest sprzątana codziennie rano. Wchodząc do morza wyłącznie w butach należy zachować ostrożność. Są też jeże, więc trzeba zachować jeszcze większą ostrożność.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate