• Wjazd możliwy na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
  • Nie ma szczególnych wymagań dotyczących szczepień​​​​​​.
  • UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/grecja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Radisson Blu Beach Resort

Ocena: 5/5

Grecja, Kreta, Milatos

od 5 529 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Kraj

GRECJA

Opis


Położenie

 Hotel zlokalizowany jest w północnej części wyspy Kreta, na obrzeżach małej miejscowości Miliatos. Najbliższe sklepy i bary w Sissi: 4 km, ok. 10 km od Mali, Pałac Minojski w Knossos: ok.49 km, największe akwarium na wyspie Cretaquarium: ok.33 km. Port lotniczy oddalony o ok. 44 km.

Plaża

prywatna hotelowa piaszczysta, w dwóch małych zatoczkach ogrodzone falochronem i pomostami przy samym hotelu (część plaży na platformach). Leżaki, parasole słoneczne i ręczniki: w cenie.

Wyposażenie

 pięciogwiazdkowy hotel resortowy dla rodzin i par, znajdujący się bezpośrednio przy plaży, w spokojnej okolicy oferuje 318 pokoi w trzech budynkach dwupiętrowych i w licznych piętrowych bungalowach. Gwarantuje wypoczynek w pięknym ogrodzie, na rozległym terenie. Do dyspozycji Gości: recepcja 24h, bardzo przestronne lobby Blu Hall, klimatyzacja, taras widokowy na dachu trzy baseny zewnętrzne (w tym tylko dla dorosłych), basen leniwa rzeka, brodziki dla dzieci, zewnętrzne jacuzzi, zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i dzieci, leżaki i parasole słoneczne przy basenach: w cenie, taras słoneczny, kuchnia nagradzana gwiazdkami Michelin: restauracja główna Mosaic Brasserie (kuchnia międzynarodowa i śródziemnomorska), 4 restauracje a la carte (płatne): Ariadni Taste of Crete (kuchnia kreteńska) i Italian Deli (kuchnia włoska), restauracja a la carte Bellevue (nagrodzona 2 * Michelin), restauracja BBQ (otwarta maj-październik), pięć barów (w tym na plaży, przy basenach, w lobby). Dodatkowo płatne: room serwis 7:30-22:30, usługi medyczne (na zamówienie), wypożyczalna samochodów, taxi, serwis limuzyn i helikopterów, fotograf, butik z kosmetykami, sklepiki, minimarket, bankomat.

Dostęp do Internetu

 bezpłatne Wi-Fi na terenie całego hotelu.

Zakwaterowanie

odnowione pokoje w 2020/21 roku, z nowymi meblami. Pokój z widokiem na ogród SUPERIOR: ok. 34 m²; dla maks. 2 osób dorosłych i dziecka; łóżko pojedyncze o rozm. king-size  lub dwa pojedyncze oraz sofa. Do dyspozycji Gości: klimatyzacja indywidulanie sterowana, cicha wentylacja sufitowa 24h, 42’-49’ TV-Sat., wejścia USB, odtwarzacz CD/DVD (na życzenie), światła LED, okna dźwiękoszczelne, minilodówka, sejf, telefon (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty, prywatna łazienka (wanna, prysznic z deszczownicą, toaleta, lusterko do makijażu, markowe minikosmetyki, suszarka do włosów, szlafrok, kapcie, ręczniki basenowe, waga). W cenie po przyjeździe jednorazowo napełniony minibar (woda, napoje, soki, wino). Codziennie dostarczana woda mineralna butelkowana. Umeblowany taras lub balkon (ok. 8m2). Pokój z widokiem na morze SUPERIOR: ok. 34 m²; dla maks. 2 osób dorosłych i dziecka; łóżko pojedyncze o rozm. king-size  lub dwa pojedyncze oraz sofa. Poza tym wyposażony jak pokój z widokiem na ogród SUPERIOR. Suita z widokiem na ogród SIGNATURE: ok. 36 m²; dla maks. 2 osób dorosłych i dziecka; łóżko pojedyncze o rozm. king-size  lub dwa pojedyncze oraz sofa. Umywalka znajduje się w wydzielonej części pokoju. W łazience znajduje się wyjątkowe miejsce z prysznicem z deszczownicą.  Balkon w pełny umeblowany (ok. 8-10 m2). Poza tym wyposażony jak pokój z widokiem na ogród SUPERIOR. Suita z widokiem na morze SIGNATURE FABULOUS: ok. 12-18 m²; dla maks. 2 osób dorosłych i 2 dzieci; łóżko pojedyncze o rozm. king-size  lub dwa pojedyncze oraz dwie sofy. Część wypoczynkowa oddzielona szklaną ścianą od części sypialnianej. Umywalka znajduje się w wydzielonej części pokoju. W łazience wanna/prysznic. W pełni umeblowany balkon z widokiem na morze (ok. 12-18 m2). Suita z widokiem na morze SIGNATURE1001 NIGHTS: ok. 52 m²; dla maks. 2 osób dorosłych i 2 dzieci; łóżko pojedyncze o rozm. king-size  lub dwa pojedyncze oraz dwie sofy. Część wypoczynkowa oddzielona szklaną ścianą od części sypialnianej. Umywalka znajduje się w wydzielonej części pokoju. W łazience wolnostojąca wanna oraz prysznic z deszczownicą, dwie umywalki. W pełni umeblowany taras z widokiem na morze i jacuzzi dla 4 osób (ok. 45 m2) z dużą częścią wypoczynkową. Pokój dwuosobowy z widokiem na morze z dostępem do basenu ADULTS ONLY: ok. 36 m²; dla maks. 2 osób dorosłych; łóżko pojedyncze o rozm. king-size. W łazience wanna/prysznic oraz prysznic z deszczownicą. Poza tym wyposażony jak pokój z widokiem na ogród SUPERIOR. Umeblowany taras o powierzchni ok. 25 m2 z zejściem do basenu tylko dla dorosłych. Willa z prywatnym basenem: ok. 55-65 m²; dla maksymalnie 3 osób (2+1); składa się z trzech części: prywatna łazienka, sypialnia oraz część wypoczynkowa; łóżko pojedyncze o rozm. king-size oraz sofa rozkładana w części wypoczynkowej. Do dyspozycji Gości: klimatyzacja indywidulanie sterowana, cicha wentylacja 24h, 3 TV-Sat. W tym jeden 42’, wejścia USB, światła LED, okna dźwiękoszczelne, minilodówka, sejf, telefon (płatny), prywatna łazienka (wanna, prysznic z deszczownicą, toaleta, dwie umywalki, lusterko do makijażu, markowe minikosmetyki, suszarka do włosów, szlafrok, kapcie).

Sport

 siłownia (otwarta od rana do popołudnia, wymagana rezerwacja). Dodatkowo płatne: kort tenisowy ziemny.

Wellness

 za dodatkową opłatą: sauna, łaźnia parowa, masaże i zabiegi kosmetyczno-pielęgnacyjne.

Rozrywka

 wieczory regionalne, muzyka na żywo, animacje dla dorosłych.

Dzieci

mini klub Joyland dla dzieci w wieku 4-12 lat, brodziki, basen ze zjeżdżalniami, statek piracki, krzesełka w restauracji, łóżeczko dziecięce (na zamówienie, bezpłatne).

Wyżywienie

 z dwoma posiłkami lub all inclusive. Dodatkowo płatne w opcji z dwoma posiłkami: napoje do kolacji, posiłki a la carte, przekąski i napoje w barach.

All inclusive

śniadania (07:-10:00), obiady (12:30-14:00), kolacje (18:30-21:30) w formie bufetu w restauracji głównej Mosaic Brasserie. Bezpłatne: lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, przekąski w barach. Dodatkowo płatne: posiłki a la carte w restauracjach a la carte.

Kategoria Nekera

 5 gwiazdek, kategoria lokalna: 5 gwiazdek.

Parowanie

bezpłatny parking dla Gości hotelu.

Zwierzęta domowe

 hotel nie akceptuje zwierząt.

Ważna informacja

 dawny hotel Radisson Blu Beach Resort. Hotel na lekko pochylonym ternie, z licznymi schodami. Gdzie nie gdzie zejście po rampach. Zejście w jednym miejscu po rampie. Hotel nie polecany osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi. Zakwaterowanie od godz. 15:00, wykwaterowanie do godz. 11:00.

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: ubezpieczenie podstawowe (8000 EUR KL i 2000 EUR NNW) przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej jak np. zakup hotelu z dojazdem własnym).
W sezonie letnim tj. w okresie od 22.05 do 09.10 br. oferujemy bezpośrednią opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu. W pozostałym okresie zapewniamy opiekę lokalnego przedstawiciela, a także kontakt telefoniczny lub poprzez czat (na portalu moja.nekera.pl) z polskojęzycznym rezydentem.


Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.

Przelot

Na Kretę na lotnisko w Heraklionie, oferujemy możliwość przelotu liniami lotniczymi Enter Air (czarter, w cenie bagaż rejestrowany główny 20 kg oraz podręczny 5 kg)
Corendon Airlines (w cenie bagaż rejestrowany główny 20 kg oraz podręczny 5 kg)
Wizz Air, Easy Jet (bagaż dodatkowo płatny - prosimy o zapoznanie się z cennikiem przed dokonaniem rezerwacji)


Do zapłaty na miejscu podatek turystyczny

 Od dnia 01.01.2025 r., zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podwyższony podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów 1- i 2-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc; 3-gwiazdkowych - ok. 5 EURO za pokój/noc; 4-gwiazdkowych - ok. 10 EURO za pokój/noc; 5-gwiazdkowych - ok. 15 EURO za pokój/noc; Apartamenty 1,50 EURO/noc, wille z własnym wyżywieniem z wyposażeniem turystycznym kategorii aa’ 10 EURO/noc.


Mocne strony


- Hotel lux bezpośrednio przy plaży
- Rozległy kompleks basenowy
- Prywatna plaża
- Kort tenisowy i zjeżdżalnie wodne

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 400 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 45 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wifi Wifi tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 6 opinii)

Ocena 3,2 / 5

Zakwaterowanie 2,9 / 5

Wyżywienie 3,3 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,9 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

619. najwyższa ocena z 3358 hoteli w Kreta

Marketa K.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.9. - 3.10.2022 Oceniono: Październik 2022

Radisson Blu Beach Resort Ocena: 5/5 Grecja, Kreta

Po przyjeździe do ośrodka zaprowadzono nas do pokoju, ale na miejscu okazało się, że pokój jest zajęty. Zaproponowali nam inny pokój, który w ogóle nie pasował! Naszą prośbą był widok na morze, w umowie był też wymieniony Superior, dodatkowo w łazience była pleśń, nie dało się zamknąć przesuwanych drzwi na taras [upadły system zamykania] Na recepcji obiecano nam, że zaoferują nam nowy pokój następnego dnia do godziny 14:00. Następnego dnia zaproponowali nam inny pokój „jeszcze gorszy”. Po tym polecono nam skontaktować się z delegatką CK, tak też zrobiliśmy, delegatka powiedziała, że rozwiąże problem z dyrekcją hotelu telefonicznie, bo nie odbierała, więc problem rozwiązaliśmy na recepcji około godziny 17:00, delegat w ogóle nie skontaktował się z hotelem! Negocjowaliśmy z kierownikiem hotelu, powiedział nam, że mamy pokój ekonomiczny, ale zaoferował nam opcję dopłaty za lepszy pokój typu apartament, którego odmówiliśmy, mówiąc, że zapłaciliśmy wystarczająco. Po długich negocjacjach zaprowadził nas do pokoju odpowiadającego naszej prośbie.

Po przyjeździe do ośrodka zaprowadzono nas do pokoju, ale na miejscu okazało się, że pokój jest zajęty. Zaproponowali nam inny pokój, który w ogóle nie pasował! Naszą prośbą był widok na morze, w umowie był też wymieniony Superior, dodatkowo w łazience była pleśń, nie dało się zamknąć przesuwanych drzwi na taras [upadły system zamykania] Na recepcji obiecano nam, że zaoferują nam nowy pokój następnego dnia do godziny 14:00. Następnego dnia zaproponowali nam inny pokój „jeszcze gorszy”. Po tym polecono nam skontaktować się z delegatką CK, tak też zrobiliśmy, delegatka powiedziała, że rozwiąże problem z dyrekcją hotelu telefonicznie, bo nie odbierała, więc problem rozwiązaliśmy na recepcji około godziny 17:00, delegat w ogóle nie skontaktował się z hotelem! Negocjowaliśmy z kierownikiem hotelu, powiedział nam, że mamy pokój ekonomiczny, ale zaoferował nam opcję dopłaty za lepszy pokój typu apartament, którego odmówiliśmy, mówiąc, że zapłaciliśmy wystarczająco. Po długich negocjacjach zaprowadził nas do pokoju odpowiadającego naszej prośbie.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój w którym ostatecznie zostaliśmy zakwaterowani był ładny, widok na morze i kompleks był znakomity, czysto, wygodne łóżko.

Wyżywienie
Super, nie mam nic do zarzucenia.

Obsługa w hotelu
usługi doskonałe, codziennie sprzątane i uzupełniana butelkowana woda pitna.

Plaża
łatwy dostęp do plaży, czysto, mało ludzi, doskonała jakość wody.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Volodymyr Semyanovskyy

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.9. - 15.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Radisson Blu Beach Resort Ocena: 5/5 Grecja, Kreta

Brud w kuchni iw całym hotelu. Złe zachowanie wobec ludzi. Nigdy nikomu nie polecę tego hotelu.

Brud w kuchni iw całym hotelu. Złe zachowanie wobec ludzi. Nigdy nikomu nie polecę tego hotelu.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Marketa K.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.9. - 3.10.2022 Oceniono: Październik 2022

Radisson Blu Beach Resort Ocena: 5/5 Grecja, Kreta

Po przyjeździe do ośrodka zaprowadzono nas do pokoju, ale na miejscu okazało się, że pokój jest zajęty. Zaproponowali nam inny pokój, który w ogóle nie pasował! Naszą prośbą był widok na morze, w umowie był też wymieniony Superior, dodatkowo w łazience była pleśń, nie dało się zamknąć przesuwanych drzwi na taras [upadły system zamykania] Na recepcji obiecano nam, że zaoferują nam nowy pokój następnego dnia do godziny 14:00. Następnego dnia zaproponowali nam inny pokój „jeszcze gorszy”. Po tym polecono nam skontaktować się z delegatką CK, tak też zrobiliśmy, delegatka powiedziała, że rozwiąże problem z dyrekcją hotelu telefonicznie, bo nie odbierała, więc problem rozwiązaliśmy na recepcji około godziny 17:00, delegat w ogóle nie skontaktował się z hotelem! Negocjowaliśmy z kierownikiem hotelu, powiedział nam, że mamy pokój ekonomiczny, ale zaoferował nam opcję dopłaty za lepszy pokój typu apartament, którego odmówiliśmy, mówiąc, że zapłaciliśmy wystarczająco. Po długich negocjacjach zaprowadził nas do pokoju odpowiadającego naszej prośbie.

Po przyjeździe do ośrodka zaprowadzono nas do pokoju, ale na miejscu okazało się, że pokój jest zajęty. Zaproponowali nam inny pokój, który w ogóle nie pasował! Naszą prośbą był widok na morze, w umowie był też wymieniony Superior, dodatkowo w łazience była pleśń, nie dało się zamknąć przesuwanych drzwi na taras [upadły system zamykania] Na recepcji obiecano nam, że zaoferują nam nowy pokój następnego dnia do godziny 14:00. Następnego dnia zaproponowali nam inny pokój „jeszcze gorszy”. Po tym polecono nam skontaktować się z delegatką CK, tak też zrobiliśmy, delegatka powiedziała, że rozwiąże problem z dyrekcją hotelu telefonicznie, bo nie odbierała, więc problem rozwiązaliśmy na recepcji około godziny 17:00, delegat w ogóle nie skontaktował się z hotelem! Negocjowaliśmy z kierownikiem hotelu, powiedział nam, że mamy pokój ekonomiczny, ale zaoferował nam opcję dopłaty za lepszy pokój typu apartament, którego odmówiliśmy, mówiąc, że zapłaciliśmy wystarczająco. Po długich negocjacjach zaprowadził nas do pokoju odpowiadającego naszej prośbie.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój w którym ostatecznie zostaliśmy zakwaterowani był ładny, widok na morze i kompleks był znakomity, czysto, wygodne łóżko.

Wyżywienie
Super, nie mam nic do zarzucenia.

Obsługa w hotelu
usługi doskonałe, codziennie sprzątane i uzupełniana butelkowana woda pitna.

Plaża
łatwy dostęp do plaży, czysto, mało ludzi, doskonała jakość wody.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Volodymyr Semyanovskyy

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.9. - 15.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Radisson Blu Beach Resort Ocena: 5/5 Grecja, Kreta

Brud w kuchni iw całym hotelu. Złe zachowanie wobec ludzi. Nigdy nikomu nie polecę tego hotelu.

Brud w kuchni iw całym hotelu. Złe zachowanie wobec ludzi. Nigdy nikomu nie polecę tego hotelu.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Krzysztof

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Radisson Blu Beach Resort Ocena: 5/5 Grecja, Kreta

Bardzo fajne pokoje - duże. Nam trafił się pokój z małym jaccuzzi na tarasie, z widokiem na morze.

Mieliśmy wannę w pokoju, z telewizorkiem, więc można było się wymoczyć oglądając filmy. W pokoju bardzo szybkie WIFI, więc to duży plus. Duże wygodne łózko małżeńskie + kanapa w takim małym saloniku.

Pokoje czyściutkie - codziennie sprzątane. Sejf w pokoju w cenie.

Wspaniała plaża z białym piaseczkiem i falochronem, więc nawet jak wiało - można było się spokojnie kąpać. zejście łagodne - więc idealnie się można polenić. Byliśmy w maju, więc w chłodniejsze dni kąpaliśmy się w podgrzewanym basenie.

Hotel bardzo duży, ale w ogóle tego nie czuć. Poza posiłkami i plażą prawie nie widuje się innych gości - mieliśmy wrażenie że jesteśmy tam sami. Dodatkowo jak człowiek się mocno zmęczy w barze, można poprosić i obsługa zawiezie meleksem do pokoju ;) Były rodziny z dziećmi, ale w osobnej strefie hotelu, więc poza posiłkami wcale ich nie widywaliśmy.

Smaczne jedzenie, przede wszystkim śniadania - bardzo różnorodne. Była Pani smażąca na świeżo omlety, podczas kolacji szef kuchni serwował na świeżo chińskie dania z woka. Wszystko pyszne - obsługa w restauracji miła, choć nieco roztrzepana.

Jeśli komuś zależy na spacerach - jest 15minutowa trasa do miejscowości obok, gdzie są 3 małe tawerny, sklep i wypożyczalnia aut i mały port dla łódek.

Bardzo fajne pokoje - duże. Nam trafił się pokój z małym jaccuzzi na tarasie, z widokiem na morze.

Mieliśmy wannę w pokoju, z telewizorkiem, więc można było się wymoczyć oglądając filmy. W pokoju bardzo szybkie WIFI, więc to duży plus. Duże wygodne łózko małżeńskie + kanapa w takim małym saloniku.

Pokoje czyściutkie - codziennie sprzątane. Sejf w pokoju w cenie.

Wspaniała plaża z białym piaseczkiem i falochronem, więc nawet jak wiało - można było się spokojnie kąpać. zejście łagodne - więc idealnie się można polenić. Byliśmy w maju, więc w chłodniejsze dni kąpaliśmy się w podgrzewanym basenie.

Hotel bardzo duży, ale w ogóle tego nie czuć. Poza posiłkami i plażą prawie nie widuje się innych gości - mieliśmy wrażenie że jesteśmy tam sami. Dodatkowo jak człowiek się mocno zmęczy w barze, można poprosić i obsługa zawiezie meleksem do pokoju ;) Były rodziny z dziećmi, ale w osobnej strefie hotelu, więc poza posiłkami wcale ich nie widywaliśmy.

Smaczne jedzenie, przede wszystkim śniadania - bardzo różnorodne. Była Pani smażąca na świeżo omlety, podczas kolacji szef kuchni serwował na świeżo chińskie dania z woka. Wszystko pyszne - obsługa w restauracji miła, choć nieco roztrzepana.

Jeśli komuś zależy na spacerach - jest 15minutowa trasa do miejscowości obok, gdzie są 3 małe tawerny, sklep i wypożyczalnia aut i mały port dla łódek.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Tomasz

Ocena 3,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Radisson Blu Beach Resort Ocena: 5/5 Grecja, Kreta

Hotel posiadający kilkanaście typów pokoi, dzięki czemu możesz zarezerwować wakacje i cieszyć się prywatnym basenem, ogródkiem czy nawet jacuzzi. Niezwykle przyjemnie jest wypoczywać na terenie tego obiektu, wśród bujnej zieleni i przeważającej ciszy. Pośród licznych atrakcji znajdują się w nim zjeżdżalnie wodne, miejsce idealne na zabawy dzieci. Przesyłając znajomym zdjęcia z plaży, możesz otrzymać pytania, czy to na pewno Grecja? Składająca się jasnego żwirku, ma łagodne zdjęcie do wody i przejrzystą wodę, co upodabnia ją na pierwszy rzut oka do egzotycznych zakątków świata. Warto spędzić czas na plaży do zachodu słońca, gdyż te malowniczo chowa się na tle pobliskiej wyspy Dia.

Hotel posiadający kilkanaście typów pokoi, dzięki czemu możesz zarezerwować wakacje i cieszyć się prywatnym basenem, ogródkiem czy nawet jacuzzi. Niezwykle przyjemnie jest wypoczywać na terenie tego obiektu, wśród bujnej zieleni i przeważającej ciszy. Pośród licznych atrakcji znajdują się w nim zjeżdżalnie wodne, miejsce idealne na zabawy dzieci. Przesyłając znajomym zdjęcia z plaży, możesz otrzymać pytania, czy to na pewno Grecja? Składająca się jasnego żwirku, ma łagodne zdjęcie do wody i przejrzystą wodę, co upodabnia ją na pierwszy rzut oka do egzotycznych zakątków świata. Warto spędzić czas na plaży do zachodu słońca, gdyż te malowniczo chowa się na tle pobliskiej wyspy Dia.

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jacek

Ocena 2,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Radisson Blu Beach Resort Ocena: 5/5 Grecja, Kreta

Miałem okazję być w tym hotelu 11- 18 września 2015r. w tym roku był to mój czwarty wyjazd do hotelu 5* więc mam skalę porównawcza jak powinien wyglądać taki właśnie hotel. jechałem z przekonaniem, że to będzie pięciogwiazdkowy hotel europejski ale niestety bardzo się zawiodłem! Uważałem, że ja się decyduję z rozmysłem na takiej klasy hotel i za to płacę to mam prawo mieć określone oczekiwania. Pomimo, że sam obiekt jest ładnie położony to na tym plusy się kończą!

Zaskoczyło mnie, że nawet rezydentka biura podróży na spotkaniu powitalnym powiedziała, że hotel nie spełnia standardów 5*.

Największym problemem jest obsługa hotelu, brak pracowników w wystarczającej ilości oraz brak właściwie opcji ALL.

największe mankamenty:

1. brud i notoryczny brak naczyń, sztućców na stołówce!

2.soki i inne napoje serwowane z dystrybutorów nie nadające sie do picia i ku mojemu zaskoczeniu np. sok jabłkowy z kartony nie byl zawarty w opcji premium!!

3.ciągły brak szklanek w barach

4. alkohol w opcji premium to dżin, wódka i tekila (zupełny brak umiejętności personelu w serwowaniu drinków!!)

5. alkohol podawany ciepły

6. monotonne jedzenie na stołówce (cały czas było to samo do jedzenia)

7. w kąciku dla dzieci ciągle frytki i smażone na głębokim tłuszczu mrożone kotleciki!!

8. bar nad basenem z jedzeniem od 14 do 16 to właściwie fikcja! raz gdy wróciliśmy później i chcieliśmy coś zjeść to okazało się, że są tam dostępne tylko frytki i spagetii wątpliwej jakości!

9. brak jakiej kolwiek obsługi kelnerskiej!!!! wszystko trzeba było sobie samemu przynieść i znaleźć nawet na stołówce głównej!

10 po jedzenie i picie stało się najczęściej w kolejkach, brakowało nawet łyżeczek do herbaty i wtedy personel wykładał duże łyżki do zupy aby można było sobie wymieszać kawę czy herbatę!! (to juz byla największa porażka tego niby 5* hotelu

11. brak na stołówce jakiego kolwiek menadżera czy kierownika (pisze z rozmysłem: stołówka bo nie przypominało to restauracji hotelu 5*)

12. ogólny chaos w recepcji - przy zameldowaniu musieliśmy długo czekać aż panie skończyły rozmowy telefoniczne zanim się nami zajęły co było lekko niestosowne w stosunku do nas jako gości

13. brak bezpłatnego internetu na terenie hotelu, nawet nie było WiFi w lobby! pierwszy raz się spotkałem, że w hotelu 5* nie było dostępu do bezpłatnego internetu!

14. w opcji premium mieliśmy dostęp tak naprawdę do posiłków w głównej stołówce oraz do napojów w barze przy basenie! nie było żadnych ciastek, ani innych przekąsek, jeśli ktoś zgłodniał w ciągu dnia nie było możliwości zjedzenia czego kolwiek!!

15. w nocy brak żadnej możliwości napicia się czegoś gorącego czy zjedzenia czegoś! wszystko dokładnie pozamykane

16, w pokojach brak czajnika, kawy i herbaty!

17. w barze kawa tylko z automatu podłączonego do jakiegoś systemu brak możliwości napicia sie innej kawy np. parzonej!! pierwszy raz zdarzyło mi się będąc w hotelu 5*, że nie napiłem sie kawy!

18. nie wyszkolony personel, który skupiał sie tylko na tym, żeby jak najszybciej sprzątnąć naczynia! zdarzyło mi się kilkakrotnie, że w momencie gdy poszedłem po coś do jedzenia po powrocie do stolika nie było już mojego talerza itp. i znowu musiałem szukać noża i widelca itp koszmar!!!!

19. wino serwowane w stołówce nalewane było z karafek uzupełnianych z olbrzymich worków aluminiowych!!!

20. przy wejściu na stołówkę stała pani z wydrukowaną listą pokoi i pyla każdego wchodzącego gościa o numer jego pokoju i odhaczała jego obecność na posiłku na liście!!!!!!!!!!!!!!!

Najbardziej przykrym widokiem był wręcz niewolniczo pracujący w tym samym składzie na rożnych stanowiskach od świtu do ciemnej nocy personel!!! Było to bardzo przykre ponieważ pracownicy byli bardzo zmęczeni i nikt się nawet nie uśmiechał bo zwyczajnie nie mieli na to siły! Przykład: barman w barze przy basenie sprzątał naczynia ze stolików na olbrzymim terenie, stal za barem i nalewał napoje, a wieczorem podczas pracy tzw. płatnych restauracji obsługiwał tam gości a po ich zamknięciu wracał do pracy w barze!! I tak dzień w dzień!

Pierwszy raz z przykrością piszę tak negatywna opinie o hotelu w którym byłem! ale niestety myśląc, ze jadę do hotelu 5* głęboko się rozczarowałem tym bardziej, że miały to być europejskie 5* !!!

Miałem okazję być w tym hotelu 11- 18 września 2015r. w tym roku był to mój czwarty wyjazd do hotelu 5* więc mam skalę porównawcza jak powinien wyglądać taki właśnie hotel. jechałem z przekonaniem, że to będzie pięciogwiazdkowy hotel europejski ale niestety bardzo się zawiodłem! Uważałem, że ja się decyduję z rozmysłem na takiej klasy hotel i za to płacę to mam prawo mieć określone oczekiwania. Pomimo, że sam obiekt jest ładnie położony to na tym plusy się kończą!

Zaskoczyło mnie, że nawet rezydentka biura podróży na spotkaniu powitalnym powiedziała, że hotel nie spełnia standardów 5*.

Największym problemem jest obsługa hotelu, brak pracowników w wystarczającej ilości oraz brak właściwie opcji ALL.

największe mankamenty:

1. brud i notoryczny brak naczyń, sztućców na stołówce!

2.soki i inne napoje serwowane z dystrybutorów nie nadające sie do picia i ku mojemu zaskoczeniu np. sok jabłkowy z kartony nie byl zawarty w opcji premium!!

3.ciągły brak szklanek w barach

4. alkohol w opcji premium to dżin, wódka i tekila (zupełny brak umiejętności personelu w serwowaniu drinków!!)

5. alkohol podawany ciepły

6. monotonne jedzenie na stołówce (cały czas było to samo do jedzenia)

7. w kąciku dla dzieci ciągle frytki i smażone na głębokim tłuszczu mrożone kotleciki!!

8. bar nad basenem z jedzeniem od 14 do 16 to właściwie fikcja! raz gdy wróciliśmy później i chcieliśmy coś zjeść to okazało się, że są tam dostępne tylko frytki i spagetii wątpliwej jakości!

9. brak jakiej kolwiek obsługi kelnerskiej!!!! wszystko trzeba było sobie samemu przynieść i znaleźć nawet na stołówce głównej!

10 po jedzenie i picie stało się najczęściej w kolejkach, brakowało nawet łyżeczek do herbaty i wtedy personel wykładał duże łyżki do zupy aby można było sobie wymieszać kawę czy herbatę!! (to juz byla największa porażka tego niby 5* hotelu

11. brak na stołówce jakiego kolwiek menadżera czy kierownika (pisze z rozmysłem: stołówka bo nie przypominało to restauracji hotelu 5*)

12. ogólny chaos w recepcji - przy zameldowaniu musieliśmy długo czekać aż panie skończyły rozmowy telefoniczne zanim się nami zajęły co było lekko niestosowne w stosunku do nas jako gości

13. brak bezpłatnego internetu na terenie hotelu, nawet nie było WiFi w lobby! pierwszy raz się spotkałem, że w hotelu 5* nie było dostępu do bezpłatnego internetu!

14. w opcji premium mieliśmy dostęp tak naprawdę do posiłków w głównej stołówce oraz do napojów w barze przy basenie! nie było żadnych ciastek, ani innych przekąsek, jeśli ktoś zgłodniał w ciągu dnia nie było możliwości zjedzenia czego kolwiek!!

15. w nocy brak żadnej możliwości napicia się czegoś gorącego czy zjedzenia czegoś! wszystko dokładnie pozamykane

16, w pokojach brak czajnika, kawy i herbaty!

17. w barze kawa tylko z automatu podłączonego do jakiegoś systemu brak możliwości napicia sie innej kawy np. parzonej!! pierwszy raz zdarzyło mi się będąc w hotelu 5*, że nie napiłem sie kawy!

18. nie wyszkolony personel, który skupiał sie tylko na tym, żeby jak najszybciej sprzątnąć naczynia! zdarzyło mi się kilkakrotnie, że w momencie gdy poszedłem po coś do jedzenia po powrocie do stolika nie było już mojego talerza itp. i znowu musiałem szukać noża i widelca itp koszmar!!!!

19. wino serwowane w stołówce nalewane było z karafek uzupełnianych z olbrzymich worków aluminiowych!!!

20. przy wejściu na stołówkę stała pani z wydrukowaną listą pokoi i pyla każdego wchodzącego gościa o numer jego pokoju i odhaczała jego obecność na posiłku na liście!!!!!!!!!!!!!!!

Najbardziej przykrym widokiem był wręcz niewolniczo pracujący w tym samym składzie na rożnych stanowiskach od świtu do ciemnej nocy personel!!! Było to bardzo przykre ponieważ pracownicy byli bardzo zmęczeni i nikt się nawet nie uśmiechał bo zwyczajnie nie mieli na to siły! Przykład: barman w barze przy basenie sprzątał naczynia ze stolików na olbrzymim terenie, stal za barem i nalewał napoje, a wieczorem podczas pracy tzw. płatnych restauracji obsługiwał tam gości a po ich zamknięciu wracał do pracy w barze!! I tak dzień w dzień!

Pierwszy raz z przykrością piszę tak negatywna opinie o hotelu w którym byłem! ale niestety myśląc, ze jadę do hotelu 5* głęboko się rozczarowałem tym bardziej, że miały to być europejskie 5* !!!

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 24 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Temperatura powietrza 24 °C

  • Temperatura wody 23 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 24 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Niedziela 23 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Poniedziałek 23 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Wtorek 24 °C temperatura w nocy 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować