Radisson Blu Beach Resort Ocena: 5/5 Grecja, Kreta, Milatos
Marketa K.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 26.9. - 3.10.2022 Oceniono: Październik 2022
Po przyjeździe do ośrodka zaprowadzono nas do pokoju, ale na miejscu okazało się, że pokój jest zajęty. Zaproponowali nam inny pokój, który w ogóle nie pasował! Naszą prośbą był widok na morze, w umowie był też wymieniony Superior, dodatkowo w łazience była pleśń, nie dało się zamknąć przesuwanych drzwi na taras [upadły system zamykania] Na recepcji obiecano nam, że zaoferują nam nowy pokój następnego dnia do godziny 14:00. Następnego dnia zaproponowali nam inny pokój „jeszcze gorszy”. Po tym polecono nam skontaktować się z delegatką CK, tak też zrobiliśmy, delegatka powiedziała, że rozwiąże problem z dyrekcją hotelu telefonicznie, bo nie odbierała, więc problem rozwiązaliśmy na recepcji około godziny 17:00, delegat w ogóle nie skontaktował się z hotelem! Negocjowaliśmy z kierownikiem hotelu, powiedział nam, że mamy pokój ekonomiczny, ale zaoferował nam opcję dopłaty za lepszy pokój typu apartament, którego odmówiliśmy, mówiąc, że zapłaciliśmy wystarczająco. Po długich negocjacjach zaprowadził nas do pokoju odpowiadającego naszej prośbie.
Po przyjeździe do ośrodka zaprowadzono nas do pokoju, ale na miejscu okazało się, że pokój jest zajęty. Zaproponowali nam inny pokój, który w ogóle nie pasował! Naszą prośbą był widok na morze, w umowie był też wymieniony Superior, dodatkowo w łazience była pleśń, nie dało się zamknąć przesuwanych drzwi na taras [upadły system zamykania] Na recepcji obiecano nam, że zaoferują nam nowy pokój następnego dnia do godziny 14:00. Następnego dnia zaproponowali nam inny pokój „jeszcze gorszy”. Po tym polecono nam skontaktować się z delegatką CK, tak też zrobiliśmy, delegatka powiedziała, że rozwiąże problem z dyrekcją hotelu telefonicznie, bo nie odbierała, więc problem rozwiązaliśmy na recepcji około godziny 17:00, delegat w ogóle nie skontaktował się z hotelem! Negocjowaliśmy z kierownikiem hotelu, powiedział nam, że mamy pokój ekonomiczny, ale zaoferował nam opcję dopłaty za lepszy pokój typu apartament, którego odmówiliśmy, mówiąc, że zapłaciliśmy wystarczająco. Po długich negocjacjach zaprowadził nas do pokoju odpowiadającego naszej prośbie.
Zakwaterowanie
Pokój w którym ostatecznie zostaliśmy zakwaterowani był ładny, widok na morze i kompleks był znakomity, czysto, wygodne łóżko.
Wyżywienie
Super, nie mam nic do zarzucenia.
Obsługa w hotelu
usługi doskonałe, codziennie sprzątane i uzupełniana butelkowana woda pitna.
Plaża
łatwy dostęp do plaży, czysto, mało ludzi, doskonała jakość wody.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Volodymyr Semyanovskyy
Zweryfikowana opinia Data pobytu 2.9. - 15.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022
Brud w kuchni iw całym hotelu. Złe zachowanie wobec ludzi. Nigdy nikomu nie polecę tego hotelu.
Brud w kuchni iw całym hotelu. Złe zachowanie wobec ludzi. Nigdy nikomu nie polecę tego hotelu.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 5 301 zł za os.