Petra H.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.8. - 24.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024
Mare Garden Ocena: 4/5 Grecja, Kreta
Hotel wygląda jak nowy, ale to jedyna zaleta tego hotelu. Usługi są przerażające. Usługi na poziomie 2-3 gwiazdek. W skład hotelu wchodzi kilka budynków, w których znajduje się wiele pokoi. Dla wszystkich jest jeden mały basen i kilka leżaków na plaży. Często po prostu nie można się tu zmieścić. Zaoferują ci dodatkowe łóżko plażowe za 25 euro. Nie działająca klimatyzacja, której nie są w stanie naprawić. Pokój często nie był sprzątany, a kiedy już było, czasem brakowało czystego ręcznika, nie było papieru toaletowego, a woda w ogóle nie była uzupełniana. Personel nie chce niczego rozwiązywać. W przypadku opcji all inclusive nie wszystko jest wliczone w cenę. Nie można nawet usiąść przy stoliku w dolnym barze nad morzem, służy on jedynie jako lada z napojami. Pracownicy dolnego paska są naprawdę niezbyt zachęcający, wyglądają i zachowują się, jakbyś im przeszkadzał. Nigdy więcej tego hotelu, na pewno nie za tę cenę.
Hotel wygląda jak nowy, ale to jedyna zaleta tego hotelu. Usługi są przerażające. Usługi na poziomie 2-3 gwiazdek. W skład hotelu wchodzi kilka budynków, w których znajduje się wiele pokoi. Dla wszystkich jest jeden mały basen i kilka leżaków na plaży. Często po prostu nie można się tu zmieścić. Zaoferują ci dodatkowe łóżko plażowe za 25 euro. Nie działająca klimatyzacja, której nie są w stanie naprawić. Pokój często nie był sprzątany, a kiedy już było, czasem brakowało czystego ręcznika, nie było papieru toaletowego, a woda w ogóle nie była uzupełniana. Personel nie chce niczego rozwiązywać. W przypadku opcji all inclusive nie wszystko jest wliczone w cenę. Nie można nawet usiąść przy stoliku w dolnym barze nad morzem, służy on jedynie jako lada z napojami. Pracownicy dolnego paska są naprawdę niezbyt zachęcający, wyglądają i zachowują się, jakbyś im przeszkadzał. Nigdy więcej tego hotelu, na pewno nie za tę cenę.
Zakwaterowanie
Pokoje są nowe i to jest jedyna zaleta. Sprzątanie jest bardzo złe. Niedokończone ręczniki, słaba czystość, nie uzupełniaj wody. Nawet jeśli dasz napiwki, bez zmian. Klimatyzacja uległa awarii, w związku z czym faktycznie stwierdzono, że brakuje jedynie sterownika. Po prostu zajęło to dużo czasu.
Wyżywienie
Jedzenie na poziomie słabego bufetu. Jedyne co to dobry wybór warzyw, inaczej bezsmakowe jedzenie, skoro znowu serwuje kilka budynków, często jest problem ze znalezieniem miejsca przy stole, gdy zabraknie jakiegoś jedzenia, to nie jest ono uzupełniane. Dopłata za wodę butelkowaną, dopłata za kawę mrożoną. Tylko dodatkowe opłaty, które normalnie powinny być uwzględnione w cenie All in.
Obsługa w hotelu
Usługi są słabe, zdecydowanie niewystarczające na poziom 4 *.
Plaża
Plaża jest ładna, ładne wejście, ale raczej trochę dalej niż bezpośrednio przy wejściu do hotelu. Dla wszystkich jest jeden mały basen i kilka leżaków na plaży. Często po prostu nie można się tu zmieścić. Zaoferują ci dodatkowe łóżko plażowe za 25 euro.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)