Ludmila S.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.6. - 20.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024
Grand Bay Beach Resort Ocena: 4/5 Grecja, Kreta
Hotel, o którym mowa, zapewnia zakwaterowanie i wyżywienie na odpowiednim poziomie (aż do liczby gwiazdek 4+). Biorąc jednak pod uwagę, że CK posiada wymieniony hotel z usługami All inclusive dostępny drogą lotniczą jedynie lotami późnonocnymi (zarówno z Pragi, jak i z powrotem do Chanii), to w zasadzie tylko 6 dni własnego pobytu na miejscu, siódmego dnia klient wychodzi z pokoju o jedenastej rano (jeśli nie chce dużo dopłacać), a następnie spędza resztę wieczoru w hotelu jako „wygnaniec”. Walizki są już spakowane i przechowywane w osobnym pomieszczeniu, chociaż można też później wziąć prysznic, ale ogólnie nie jest już przyjemnie (prysznic też nie jest blisko przechowalni), ale na miejsce grubo po drugiej rano o naszej porze, co nie jest wygodne. Po przyjeździe dyżurująca recepcjonistka zaprowadziła nas do dość nieadekwatnego pokoju o miniaturowych wymiarach, w którym nie było gdzie niczego postawić i który najprawdopodobniej pierwotnie został zbudowany z myślą o ewentualnym noclegu dla kogoś z personelu (z pokoju wejściowego na parterze poziom pierwszy musiał wspiąć się po spiralnych schodach z ciężkimi walizkami na pierwsze piętro). Choć w umowie z CK było zapisane (chyba tylko formalnie, żeby „uspokoić” klienta), że pokój powinien być „z widokiem na morze”, to w lokalnych warunkach fakt ten jest interpretowany dwojako, mianowicie jako zwykłe (nawet za rogiem) „widok na morze” lub prawdziwy widok na otwarte morze „przed morzem”. W nocy nie było możliwości zmiany pokoju, rano poprosiliśmy o normalny pokój, co na szczęście nam się udało. Później dowiedzieliśmy się od innych naszych gości, że jest to standardowy nocleg, podzielony (z wyjątkiem łazienki) na dwa pokoje i dzięki temu zapewniający odpowiedni komfort, łącznie z klimatyzacją. Ponieważ jednak, zgodnie z naszymi ustaleniami, w miniaturowym pokoju nadal zajmowali się inni goście, naszym zdaniem (wraz z mężem) nie jest prawidłowe, jeśli dzieje się to na tych samych warunkach cenowych.
Hotel, o którym mowa, zapewnia zakwaterowanie i wyżywienie na odpowiednim poziomie (aż do liczby gwiazdek 4+). Biorąc jednak pod uwagę, że CK posiada wymieniony hotel z usługami All inclusive dostępny drogą lotniczą jedynie lotami późnonocnymi (zarówno z Pragi, jak i z powrotem do Chanii), to w zasadzie tylko 6 dni własnego pobytu na miejscu, siódmego dnia klient wychodzi z pokoju o jedenastej rano (jeśli nie chce dużo dopłacać), a następnie spędza resztę wieczoru w hotelu jako „wygnaniec”. Walizki są już spakowane i przechowywane w osobnym pomieszczeniu, chociaż można też później wziąć prysznic, ale ogólnie nie jest już przyjemnie (prysznic też nie jest blisko przechowalni), ale na miejsce grubo po drugiej rano o naszej porze, co nie jest wygodne. Po przyjeździe dyżurująca recepcjonistka zaprowadziła nas do dość nieadekwatnego pokoju o miniaturowych wymiarach, w którym nie było gdzie niczego postawić i który najprawdopodobniej pierwotnie został zbudowany z myślą o ewentualnym noclegu dla kogoś z personelu (z pokoju wejściowego na parterze poziom pierwszy musiał wspiąć się po spiralnych schodach z ciężkimi walizkami na pierwsze piętro). Choć w umowie z CK było zapisane (chyba tylko formalnie, żeby „uspokoić” klienta), że pokój powinien być „z widokiem na morze”, to w lokalnych warunkach fakt ten jest interpretowany dwojako, mianowicie jako zwykłe (nawet za rogiem) „widok na morze” lub prawdziwy widok na otwarte morze „przed morzem”. W nocy nie było możliwości zmiany pokoju, rano poprosiliśmy o normalny pokój, co na szczęście nam się udało. Później dowiedzieliśmy się od innych naszych gości, że jest to standardowy nocleg, podzielony (z wyjątkiem łazienki) na dwa pokoje i dzięki temu zapewniający odpowiedni komfort, łącznie z klimatyzacją. Ponieważ jednak, zgodnie z naszymi ustaleniami, w miniaturowym pokoju nadal zajmowali się inni goście, naszym zdaniem (wraz z mężem) nie jest prawidłowe, jeśli dzieje się to na tych samych warunkach cenowych.
Zakwaterowanie
Całkowicie zadowalający (poza faktami wymienionymi w ogólnym podsumowaniu).
Wyżywienie
Doskonałe i urozmaicone od śniadania do kolacji
Obsługa w hotelu
Przyjazny personel, czyste i regularnie sprzątane pokoje.
Plaża
Piękne, wokół hotelu (plaża Giannoulis Grand Bay) znajduje się również wiele mniejszych basenów, w których można pływać.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)