Aktualne warunki podróży do Grecji

Hotel Fereniki Resort & Spa

Ocena: 3/5

Grecja, Kreta, Georgioupolis

Plaża piaszczysto-żwirowa 100 m Pociąg do jeziora Kournas 5 basenów Apartamenty dla maksymalnie 4 osób

Więcej o hotelu

od 1 426 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

opis hotelu

Hotel Fereniki Resort jest oddalony o ok. 300 m od piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 250 m. Miasto Georgioupolis jest oddalone o około 250 m (Rethymno około 18 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 250 m od hotelu. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 250 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 250 m. Przystanek autobusowy (ok. 1 km). Lotnisko (CHQ) położone jest ok. 45 km od hotelu..
Wyposażenie  - ten 3-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 250 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się restauracja. Wi-fi w wyznaczonych miejscach jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę.
Basen - na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski 
Centrum SPA dodatkowo płatne 
Sporty wodne na plaży dodatkowo płatne Sport/czas wolny - opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą).
Informacje dodatkowe - niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po niemiecku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, American Express oraz Eurocard/MasterCard.
 

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

RODZAJ OFERTY - WAŻNE INFORMACJE

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA- WAŻNE INFORMACJE

Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz bagaży podręcznych kabinowych
- miejc obok siebie w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 0,75 EUR; 3* - ok. 1,5 EUR , 4* - ok. 3,5 EUR, 5* - ok. 5 EUR.OFERTA NA SAM PRZELOT - nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Rodos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim z przedstawicelem kontrahenta(podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele zostawiają "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem, w przypadku wczesnego wylotu dzień wcześniej w recepcji należy zapytać o możliwość pobrania rano "lunch box`u".

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 100 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 100 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Surfing Surfing tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 53 opinii)

Ocena 2,6 / 5

Zakwaterowanie 1,7 / 5

Wyżywienie 3,6 / 5

Okolica 3,2 / 5

Cena 2,3 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

664. najwyższa ocena z 3355 hoteli w Kreta

Peter J.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 14.9. - 21.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Fereniki Resort & Spa Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Nie polecamy...

Nie polecamy...

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było katastrofalne. Dostaliśmy pokój w zupełnie innej części hotelu niż pozostali klienci. Początkowo klucz, który otrzymaliśmy, nie działał, więc szukali odpowiedniego klucza w recepcji. Kiedy dotarliśmy do pokoju..... Zniszczony pokój, nie działająca klimatyzacja, kurz, robaki, pajęczyny, czarna toaleta, zardzewiała woda, połamane drzwi wejściowe.... W końcu w recepcji pokłócili się że byli zajęci i dlatego szukali klucza, bo goście zazwyczaj tam nie nocują... W hotelu wszyscy z obsługi rozmawiali z kimś innym.... Kiedy poprosiliśmy o zmianę pokoju, do nowszej części hotelu, powiedziano nam, że są pełne i będzie to możliwe za 2 dni. Ostatecznie nie udało się to nawet po 2 dniach....

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marek C.

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 4.8. - 11.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Fereniki Resort & Spa Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Hotel .

Pokój to jakaś masakra.

Hotel .

Pokój to jakaś masakra.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Jedyny plus to klimatyzacja.

Brudna lodówka.

Brak naczyń, czajnika na wodę itd.

Wyżywienie
Slabo

Obsługa w hotelu
Słabo.

Plaża
Tu ok.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Peter J.

Ocena 0,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 14.9. - 21.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Fereniki Resort & Spa Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Nie polecamy...

Nie polecamy...

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było katastrofalne. Dostaliśmy pokój w zupełnie innej części hotelu niż pozostali klienci. Początkowo klucz, który otrzymaliśmy, nie działał, więc szukali odpowiedniego klucza w recepcji. Kiedy dotarliśmy do pokoju..... Zniszczony pokój, nie działająca klimatyzacja, kurz, robaki, pajęczyny, czarna toaleta, zardzewiała woda, połamane drzwi wejściowe.... W końcu w recepcji pokłócili się że byli zajęci i dlatego szukali klucza, bo goście zazwyczaj tam nie nocują... W hotelu wszyscy z obsługi rozmawiali z kimś innym.... Kiedy poprosiliśmy o zmianę pokoju, do nowszej części hotelu, powiedziano nam, że są pełne i będzie to możliwe za 2 dni. Ostatecznie nie udało się to nawet po 2 dniach....

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marek C.

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 4.8. - 11.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Fereniki Resort & Spa Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Hotel .

Pokój to jakaś masakra.

Hotel .

Pokój to jakaś masakra.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Jedyny plus to klimatyzacja.

Brudna lodówka.

Brak naczyń, czajnika na wodę itd.

Wyżywienie
Slabo

Obsługa w hotelu
Słabo.

Plaża
Tu ok.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 17.7. - 22.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Fereniki Resort & Spa Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Holet o bardzo niskim standardzie, brak telewizji i klimatyzacji - nie polecam.

Holet o bardzo niskim standardzie, brak telewizji i klimatyzacji - nie polecam.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Angelika K.

Ocena 1,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 7.7. - 15.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Fereniki Resort & Spa Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Hotel nie istnieje w rzeczywistości jest to obiekt gdzie zakwaterowani są pracownicy hotelu. Pokój był brudny, materace brudne, ręczniki i wanna brudne. Basen znajdował się w innym obiekcie więc nie korzystaliśmy z niego, stołówka bo restauracja nie można tego nazwać znajduje się również w innym budynku, musieliśmy korzystać z brudnych naczyń. Do plaży daleko , bar na plaży nie istnieje tylko w innym hotelu a oferta dla gości spoza innych hoteli tylko do 18 godziny. Przyjechaliśmy w nocy w pokoju nie było ani szklanek ani wody, szukałam napoi dla dzieci w nocy w okolicznych barach. Uciekaliśmy na plażę zeby nie przebywać na obszarze pseudo hotelu. Rezydentka nie potrafiła rozwiązywać problemów uczestników i ignorowała je. Moje dzieci płakały w pierwszą noc, że nie zasną w tym syfie. Reklamacja wpłynie jeszcze do państwa. Bardzo dobrze wiecie gdzie wysyłacie ludzi bo rezydentka sama przyznała iż prosi was abyście zmienili ofertę. Mam nagrane filmy i zdjęcia oraz zrzuty ekranu z waszej oferty na stronie internetowej. Pobyt koszmar.

Hotel nie istnieje w rzeczywistości jest to obiekt gdzie zakwaterowani są pracownicy hotelu. Pokój był brudny, materace brudne, ręczniki i wanna brudne. Basen znajdował się w innym obiekcie więc nie korzystaliśmy z niego, stołówka bo restauracja nie można tego nazwać znajduje się również w innym budynku, musieliśmy korzystać z brudnych naczyń. Do plaży daleko , bar na plaży nie istnieje tylko w innym hotelu a oferta dla gości spoza innych hoteli tylko do 18 godziny. Przyjechaliśmy w nocy w pokoju nie było ani szklanek ani wody, szukałam napoi dla dzieci w nocy w okolicznych barach. Uciekaliśmy na plażę zeby nie przebywać na obszarze pseudo hotelu. Rezydentka nie potrafiła rozwiązywać problemów uczestników i ignorowała je. Moje dzieci płakały w pierwszą noc, że nie zasną w tym syfie. Reklamacja wpłynie jeszcze do państwa. Bardzo dobrze wiecie gdzie wysyłacie ludzi bo rezydentka sama przyznała iż prosi was abyście zmienili ofertę. Mam nagrane filmy i zdjęcia oraz zrzuty ekranu z waszej oferty na stronie internetowej. Pobyt koszmar.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Czytaj wyżej. Plus balustrada na balkonie taka niska , że strach że dzieci powypadaja.

Wyżywienie
Wyżywienie smaczne choć bardzo monotonne, mało owoców i menu dla dzieci. Brudne naczynia i brud na sali.

Obsługa w hotelu
Brudne ręczniki , mała ilość w stosunku do zakwaterowanych osób.

Plaża
Plaża ładna choć nie prz obiekcie jak w opisie no i nie w miejscu gdzie są leżaki dla gości hotelowych tylko dalej.wiec z tej przy hotelu ale nie naszym tylko gdzie był bar dla gości z Fereniki nie korzystaliśmy.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Małgorzata Z.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 8.7. - 12.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Fereniki Resort & Spa Ocena: 3/5 Grecja, Kreta

Zdjęcia umieszczone na stronie hotelu nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Przykładowo - basen na zdjęciach, znajduje się w całkiem innym hotelu. Fereniki to najsłabszy hotel w tamtej okolicy, bez żadnych udogodnień, bez basenów.

Zdjęcia umieszczone na stronie hotelu nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Przykładowo - basen na zdjęciach, znajduje się w całkiem innym hotelu. Fereniki to najsłabszy hotel w tamtej okolicy, bez żadnych udogodnień, bez basenów.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Tragedia. Strach zasnąć z małymi dziećmi. Do późna hałasy i krzyki, obcy ludzie weszli do pokoju, bo dostali omyłkowo drugi klucz w recepcji, brak klimatyzacji.

Wyżywienie
Bardzo dobre i różnorodne, chociaż do miejsca posiłków trzeba dojść, bo jest oddalone od hotelu.

Obsługa w hotelu
Wielki chaos organizacyjny. W recepcji, która znajduje się kilkaset metrów od rzeczywistego noclegu, dostaliśmy najpierw zły klucz do pokoju, a potem inni distali drugi klucz do naszego pokoju... Żeby skorzystać z basenu czy innych usług w ramach all inclusive, trzeba chodzić do innych hoteli. Tak samo z korzystaniem z plaży - z każdą usługą byliśmy odsyłani do innego 'siostrzanego' hotelu.

Plaża
Większość plaży zajęta przez leżaki okolicznych hoteli, jeden przy drugim, zero miejsca, oczywiście płatne. Żeby móc z dziećmi pobawić się na plaży, trzeba przejść w dalsze rejony.

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 23 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Temperatura powietrza 19 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 22 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Niedziela 13 °C temperatura w nocy 11 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować