Vanda K.
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 24.8. - 31.8.2024 Oceniono: Wrzesień 2024
Athina Ocena: 3/5 Grecja, Kreta
Usługa transferu nie była oparta na tym, co zostało powiedziane, ok. Autobus zatrzymał się 300 m od hotelu. W autobusie nie towarzyszył już nam przewodnik, ze względu na przyjazd w nocy, hotel znajdował się ok. grupa znalazła go półtorej godziny po zejściu na ląd. Według przewodnika po przybyciu do hotelu zastaliśmy przydział pokoi na piątym piętrze, jednak było to na szóstym piętrze, niedaleko restauracji. Przewodnik nie udzielał informacji o godzinach spożywania posiłków. Przy rezerwacji Kartago tours wpisano odległość pomiędzy plażą a hotelem 50 m, w rzeczywistości jest to ok. 200-250 m. Zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na plażę, a widok z pokoju wychodził na walące się ściany budynku naprzeciwko nas. Hotelowa usługa niepełnego wyżywienia jest tak nie do sklasyfikowania, że ze względu na jej jakość i ilość mogliśmy zjeść kolację tylko raz. Opcjonalne opcje programu otrzymaliśmy już po przyjeździe, następnego dnia o godzinie 19:30, ponieważ nie można było zgłosić się na żaden z nich. Mogliśmy pojechać na plażę Elafonisi już następnego dnia, właściwie po to pojechaliśmy, była już wtedy pełna, tak odpowiedział przewodnik, myślę, że gdyby wiedział, że jest na sprzedaż, powinien był do nas zadzwonić rano ponieważ byliśmy jego ostatnim przystankiem. Nie wiem dokładnie, którego dnia, ale chcieliśmy pójść na jeszcze dwa programy fakultatywne, przewodnik odpowiedział, że nie uruchomią tych programów, ponieważ nie ma wystarczającej liczby chętnych. Właściwie to sami organizowaliśmy tę wycieczkę za pośrednictwem biura podróży, które zarezerwowało transfer, lot i pokój, gdyby to zależało od biura podróży, wakacje spędzilibyśmy na plaży i nie po to tam pojechaliśmy. Myślę, że to wiele mówi o touroperatorze, że u przewodnika stała kolejka z protokołem i pismem reklamacyjnym. Większość naszych problemów dotyczyła przewodnika. Kiedy przyjechał po nas, prom zepsuł się na serpentynie, ok. po 40 minutach zadzwonił do nas przewodnik i powiedział, że zepsuł się inny autobus i jedzie po nas.
Usługa transferu nie była oparta na tym, co zostało powiedziane, ok. Autobus zatrzymał się 300 m od hotelu. W autobusie nie towarzyszył już nam przewodnik, ze względu na przyjazd w nocy, hotel znajdował się ok. grupa znalazła go półtorej godziny po zejściu na ląd. Według przewodnika po przybyciu do hotelu zastaliśmy przydział pokoi na piątym piętrze, jednak było to na szóstym piętrze, niedaleko restauracji. Przewodnik nie udzielał informacji o godzinach spożywania posiłków. Przy rezerwacji Kartago tours wpisano odległość pomiędzy plażą a hotelem 50 m, w rzeczywistości jest to ok. 200-250 m. Zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na plażę, a widok z pokoju wychodził na walące się ściany budynku naprzeciwko nas. Hotelowa usługa niepełnego wyżywienia jest tak nie do sklasyfikowania, że ze względu na jej jakość i ilość mogliśmy zjeść kolację tylko raz. Opcjonalne opcje programu otrzymaliśmy już po przyjeździe, następnego dnia o godzinie 19:30, ponieważ nie można było zgłosić się na żaden z nich. Mogliśmy pojechać na plażę Elafonisi już następnego dnia, właściwie po to pojechaliśmy, była już wtedy pełna, tak odpowiedział przewodnik, myślę, że gdyby wiedział, że jest na sprzedaż, powinien był do nas zadzwonić rano ponieważ byliśmy jego ostatnim przystankiem. Nie wiem dokładnie, którego dnia, ale chcieliśmy pójść na jeszcze dwa programy fakultatywne, przewodnik odpowiedział, że nie uruchomią tych programów, ponieważ nie ma wystarczającej liczby chętnych. Właściwie to sami organizowaliśmy tę wycieczkę za pośrednictwem biura podróży, które zarezerwowało transfer, lot i pokój, gdyby to zależało od biura podróży, wakacje spędzilibyśmy na plaży i nie po to tam pojechaliśmy. Myślę, że to wiele mówi o touroperatorze, że u przewodnika stała kolejka z protokołem i pismem reklamacyjnym. Większość naszych problemów dotyczyła przewodnika. Kiedy przyjechał po nas, prom zepsuł się na serpentynie, ok. po 40 minutach zadzwonił do nas przewodnik i powiedział, że zepsuł się inny autobus i jedzie po nas.
Zakwaterowanie
Nie stało się tak z tego, co powiedziano. Kiedy poprosiliśmy przewodnika, aby poprosił o inny pokój, ponieważ nie o tym rozmawialiśmy z biurem podróży, odpowiedział, że załatwimy to sami rano, ale nie. mieć na to czas.
Wyżywienie
Zamiast obiadokolacji mogliśmy spokojnie przejść na opcję samopłatną, bo szliśmy na śniadanie, żeby też nie były to dodatkowe pieniądze, ale nie było w tym żadnego urozmaicenia, zawsze rano jedliśmy kanapki .
Obsługa w hotelu
Nie chcę się rozwodzić, nigdy więcej tu nie pojedziemy.
Plaża
Podróż trwała znacznie dłużej, niż podano. Ze względu na liczne pozostałości muszli konieczne było kąpanie się w butach morskich.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)