Kody rezerwacji: Lokalizacja: -Bali - około 300m od plaży
- Centrum Bali ok. 1 km, centrum Heraklionu ok. 52 km - Lotnisko HER ok. 5 km
Umeblowanie: - 3 budynki po 3 piętra każdy
-30 lokali mieszkalnych
- Recepcja 24h, WiFi
- Bar przy basenie - Basen (sezonowy i zależny od pogody)
- Leżaki i parasole przy basenie (w zależności od pory roku i pogody)
Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu): Studio balkon/taras (ok. 20-27 m2)
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów - Aneks kuchenny - Telewizja satelitarna, telefon, WiFi, sejf do wynajęcia, zestaw do parzenia kawy/herbaty, klimatyzacja (indywidualnie regulowana) - Balkon lub taras
aplikacja. Balkon/taras (ok. 32-45 m2)
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów - Aneks kuchenny, osobna sypialnia - Telewizja satelitarna, telefon, WiFi, sejf do wynajęcia, klimatyzacja (indywidualnie regulowana) - Balkon lub taras
Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoju. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Posiłki (dostępne w zależności od sezonu): Bez jedzenia
Różnorodny: - Zameldowanie: od godziny 14:00 - Wymeldowanie: do godziny 11:00 - Miejsca parkingowe (w zależności od dostępności)
Kategoria kraju: 2 gwiazdki
Notatka krajowa Grecja: Podatek ekologiczny/opłata za odporność klimatyczną:
Należy pamiętać, że w Grecji pobierany jest podatek ekologiczny/opłata związana z odpornością klimatyczną.
Zależy to od klasyfikacji (kategorii kraju) hotelu:
W przypadku hoteli/kwater 1* i 2* podatek za pokój i noc wynosi około 1,50 EUR
W przypadku hoteli/kwater 3* podatek za pokój i noc wynosi ok. 3 EUR
W przypadku hoteli/kwater 4* podatek za pokój i noc wynosi ok. 7 EUR
W przypadku hoteli/kwater 5* podatek za pokój i noc wynosi ok. 10 EUR
Podatek ekologiczny/opłatę klimatyczną należy uiścić na miejscu w hotelu. (może ulec zmianie)
Informacje dotyczące transferu do hoteli w Chanii po przylocie na lotnisko w Heraklionie: Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę pakietową obejmującą transfer, pamiętaj, że konieczna będzie zmiana ze względu na dłuższy czas przejazdu, wynoszący ok. 3-4 godziny. Dotyczy to wszystkich rezerwacji z lotniskiem przylotu/wylotu w Heraklionie (HER) z pobytem w hotelu w następujących lokalizacjach: Agia Marina, Agia Apostoloi, Chania, Daratsos, Gerani, Platanias, Stalos, Kato Galatas, Kolymbari, Maleme, Tavronitis
Informacje ogólne: Czas przyjazdu:
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczka dziecięce (nie obowiązują w hotelach dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie:
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć online pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek:
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Loty nocne: Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59 następnego dnia, zarezerwowany pokój otrzymasz natychmiast.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne jedynie w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Język:
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Transfer lokalny / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa pozostała ważna.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport w ramach transferu naliczane są koszty.