Kody rezerwacji: Lokalizacja: - Miasto 1: Korfu; ok. 16 km
- Centrum miasta: ok. 3,50 km
- Centrum turystyczne: ok. 3,50 km
- Restauracje/bary: ok. 100 m
- Przystanek autobusowy: ok. 20 m
- Plaża: ok. 20 m
- Typ plaży: żwirowa, kamienista
- Plaża publiczna
- Droga na plażę: drogą
- Leżaki na plaży (sezonowo i uzależnione od pogody): bezpłatne
- Parasole na plaży (w zależności od pory roku i pogody): bezpłatne
- Główne lotnisko: CFU; ok. 16 km
Umeblowanie: Klimatyzowany hotel, składający się z budynku głównego i kilku aneksów, posiada 213 pokoi rozmieszczonych na 6 piętrach. Na terenie wewnętrznym znajduje się lobby, recepcja (24 h), lobby bar, 2 windy, minimarket i 2 bary, a także dostęp do Internetu (w miejscach ogólnodostępnych za opłatą) i WiFi (w miejscach ogólnodostępnych za opłatą) obszary). Do dyspozycji Gości jest także sala telewizyjna z telewizją satelitarną. Udogodnienia obejmują również restaurację z tarasem i klimatyzacją. W restauracji głównej goście mogą poczęstować się bufetem. Bar przekąskowy oferuje również niewielkie posiłki. Na terenie basenu znajduje się basen oraz bar przy basenie (w zależności od sezonu) i oddzielny basen dla dzieci. Na plaży i przy basenie dostępne są leżaki i parasole. Ręczniki plażowe dostępne są na plaży za opłatą. Goście mogą delektować się przekąskami i napojami bezalkoholowymi w barze na plaży (sezonowo).
Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu): Pokój dwuosobowy z widokiem na morze (ok. 22m2) - Wanna lub prysznic/toaleta
- Dodatkowa możliwość spania - Telewizja satelitarna, telefon, sejf do wynajęcia, zestaw do parzenia kawy/herbaty, klimatyzacja (centralnie sterowana, od czerwca do września)
- Balkon lub taras - Widok na morze
Pokój rodzinny standard (ok. 26-27m2)
- Takie same udogodnienia jak pokój dwuosobowy z widokiem na morze
- Bardziej przestronny
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: widok na morze
Wszystkie pokoje ekonomiczne zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoju. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli Twój hotel składa się z budynku głównego i aneksu, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety nie możemy przyjąć żadnych próśb dotyczących udogodnień i lokalizacji. Za podział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Posiłki (dostępne w zależności od sezonu): All inclusive:
- Śniadanie w formie bufetu, lunch i kolacja
- Późne śniadanie
- przekąski w ciągu dnia, kawę/herbatę i ciasta po południu
- Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w cenę w barach otwartych w podanych godzinach
- Za opłatą: napoje importowane oraz wszystkie inne dodatki takie jak świeżo wyciskane soki owocowe
Dzieci (dostępne w zależności od sezonu): - Basen dla dzieci
- Opieka nad dziećmi (na zapytanie): za dodatkową opłatą
- Plac zabaw dla dzieci
- Wysokie krzesełka dla dzieci
Sport/rozrywka (dostępne w zależności od sezonu): - Kort tenisowy: twardy; za darmo
- Pokazy wieczorne: co tydzień
- Muzyka na żywo: co tydzień
Dobra kondycja: - SPA: za dodatkową opłatą
- Sauna: bezpłatna
- Masaż: dodatkowa opłata
Różnorodny: - Godzina zameldowania: ok. 14:00
- Godzina wymeldowania: ok. 11:00:00
- Metoda płatności: karta Euro/Master, karta Visa, czek euro
- Parking: bezpłatny
Kategoria kraju: - Kategoria krajowa: 5 gwiazdek
Notatka krajowa Grecja: Podatek ekologiczny/opłata za odporność klimatyczną:
Należy pamiętać, że w Grecji pobierany jest podatek ekologiczny/opłata związana z odpornością klimatyczną.
Zależy to od klasyfikacji (kategorii kraju) hotelu:
W przypadku hoteli/kwater 1* i 2* podatek za pokój i noc wynosi około 1,50 EUR
W przypadku hoteli/kwater 3* podatek za pokój i noc wynosi ok. 3 EUR
W przypadku hoteli/kwater 4* podatek za pokój i noc wynosi ok. 7 EUR
W przypadku hoteli/kwater 5* podatek za pokój i noc wynosi ok. 10 EUR
Podatek ekologiczny/opłatę klimatyczną należy uiścić na miejscu w hotelu. (może ulec zmianie)
Informacje ogólne: Czas przyjazdu:
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczka dziecięce (nie obowiązują w hotelach dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie:
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej znajdziesz online pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek:
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Loty nocne: Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59 następnego dnia, zarezerwowany pokój otrzymasz natychmiast.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne jedynie w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Język:
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Transfer lokalny / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa zachowała ważność.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport podczas transferu naliczane są koszty.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- Wzmocnione środki czyszczące
- sprzęt ochronny dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
- niedostępny od (data) do (data) od 1 grudnia 2024 do 1 kwietnia 2025: Klimatyzacja
posiłki
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: salon kosmetyczny
Pokój
- Brak sprzętu wymagającego intensywnego dotyku
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Płatność zbliżeniowa
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.