LOKALIZACJA - w Sani, w północno-zachodniej części półwyspu
- od lotniska (SKG) ok. 75 km
- do tradycyjnej wioski Afitos około 12 km
WYPOSAŻENIE - 346 pokoi
- Recepcja, winda, WiFi w miejscach ogólnodostępnych (w cenie)
- Restauracja bufetowa, 2 restauracje à la carte, (kuchnia włoska, ryby i owoce morza; po rezerwacji i za opłatą)
- 5 barów
- Spa, sala konferencyjna
- Za opłatą: sklepy, minimarket, wypożyczalnia samochodów, usługa prania i prasowania
PLAŻA I BASEN - Hotelowy odcinek pięknej, piaszczystej plaży (leżaki i parasole bezpłatne)
- 2 baseny
- kryty basen
- Taras słoneczny
- Bar przy basenie i bar na plaży
- Parasole, leżaki, ręczniki plażowe przy basenie w cenie
ŻYWNOŚCIOWY Śniadania i kolacje w formie bufetu
DLA DZIECI - basen dla dzieci
- Kluby Sani Creche (6 miesięcy - 4 lata; 42 euro za poranek/popołudnie i 32 euro za lunch)
- Miniklub (4–12 lat; co godzinę rano i po południu)
- Zakwaterowanie dzieci
- plac zabaw
SPORT, WELLNESS I ROZRYWKA - wieczorna rozrywka
- centrum fitness
- Siatkówka plażowa, minipiłka nożna, tenis stołowy
- Za opłatą: tenis, nurkowanie
- łaźnia turecka, sauna
- Za opłatą: masaże i zabiegi w spa
INFORMACJA - Karty kredytowe: Visa, Master Card
- Języki: niemiecki, angielski
- Zameldowanie od 15:00, wymeldowanie do 11:00
- Kategoria kraju 5 gwiazdek
•
Pokój dwuosobowy Standard: 23m2, aneks, 1 łazienka, prysznic lub wanna, suszarka do włosów, klimatyzacja (centralnie sterowana), mini lodówka, sejf, 1 telewizor (telewizja satelitarna, płaski ekran), telefon, balkon lub taras (umeblowany)
•
Przytulny pokój: 28 m2, aneks, 1 łazienka, prysznic lub wanna, suszarka do włosów, klimatyzacja (centralnie sterowana), mini lodówka, sejf, 1 telewizor (telewizja satelitarna, płaski ekran), telefon, balkon lub taras (umeblowany)
•
Pokój dwuosobowy typu Comfort: 24 m2, aneks, 1 łazienka, prysznic lub wanna, suszarka do włosów, klimatyzacja (centralnie sterowana), mini lodówka, sejf, 1 telewizor (telewizja satelitarna, płaski ekran), telefon, balkon lub taras (umeblowany)
•
Pokój dwuosobowy typu Superior: 33 m2, aneks, 1 łazienka, prysznic lub wanna, suszarka do włosów, klimatyzacja (centralnie sterowana), mini lodówka, sejf, 1 telewizor (telewizja satelitarna, płaski ekran), telefon, balkon lub taras (umeblowany)
•
Pokój rodzinny: 28 m2, aneks, 1 łóżko piętrowe, 1 łazienka, prysznic lub wanna, suszarka do włosów, klimatyzacja (centralnie sterowana), mini lodówka, sejf, 1 telewizor (telewizja satelitarna, płaski ekran), telefon, balkon lub taras ( umeblowany)
•
Apartament rodzinny z 2 sypialniami: 40 m2, aneks, połączona część dzienna i sypialna, 1 oddzielna sypialnia, biurko, 1 łóżko podwójne (king size), rozkładana sofa, 2 łazienki, prysznic lub wanna, szlafrok, kapcie, suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne , klimatyzacja (centralnie sterowana), mini lodówka, sejf, 1 telewizor (telewizja satelitarna, płaski ekran), telefon, balkon lub taras (umeblowany)
Poradnik: Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Poradnik: Należy pamiętać, że podatek turystyczny (podatek klimatyczny) należy uiścić na miejscu. Kwota uzależniona jest od liczby gwiazdek, jakie posiada hotel.
Wymagania wjazdowe do Grecji: Obywatele niemieccy (w tym nieletni) potrzebują
dowodu osobistego, ważnego tymczasowego dowodu osobistego, paszportu lub paszportu tymczasowego, aby wjechać do Grecji. Dzieci do lat 12 mogą wejść również z
ważnym paszportem dziecięcym .
Dokumenty podróżne inne niż tymczasowy dowód osobisty nie mogą mieć ważności dłuższej niż rok. Ponieważ praktyka niektórych linii lotniczych w zakresie sprawdzania dokumentów podróży może odbiegać od tej zasady, należy wcześniej sprawdzić u linii lotniczej obowiązujące przepisy.
Osoby niepełnoletnie podróżujące samodzielnie lub tylko z jednym rodzicem/opiekunem powinny mieć przy sobie oświadczenie zgody rodzica/opiekuna lub rodzica/opiekuna, który z nimi nie podróżuje.
Obywatele innych krajów powinni skontaktować się z odpowiednimi ambasadami/konsulatami Grecji w sprawie wymogów wjazdowych.
Źródło: Grecja: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de) (stan na styczeń 2024 r.)
Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym: W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Szkolenia z higieny dla personelu
posiłki
- Verpackte Gerichte (indywidualne verpackte Gerichte)
Pokój
- Sprzątanie tylko na życzenie
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Płatność zbliżeniowa
- Zdalna konsultacja lekarska
- Brak urządzeń dotykowych w miejscach publicznych
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.