Opis ogólny
Około 140 m od prywatnej piaszczystej plaży leży hotel wellness Occidental Sharjah Grand, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Miasto DXB Int. Airport jest oddalone o około 15 km (Sharjah Int. Airport około 20 km, Sahara Center około 8 km). W okolicy znajdują się liczne obiekty handlowe, a najbliższy sklep spożywczy znajduje się w odległości ok. 200 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 2 km. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 20 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino i teatr (ok. 8 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Sahara Center (ok. 8 km), City Center (ok. 6 km), Mega Mall (ok. 6 km), Sharjah Aquarium (ok. 1 km) oraz Corniche (ok. 2 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 1 km) i przystanek autobusowy (ok. 2 km) zapewniają mobilność podczas urlopu. Najbliższa stacja metra znajduje się około 6 km od hotelu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 11 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 3 km szpital. Lotnisko (DXB) położone jest ok. 19 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (DWC) jest oddalone o ok. 89 km.
Wyposażenie
Ten 7-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 220 pokoi. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, kiosk, różne inne możliwości zakupowe, parking (za ewentualną opłatą), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 30 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa prasowania jest bezpłatna. Obsługa pokojowa, usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Za usługę sprzątania pokoi oraz usługę konsjerża mogą obowiązywać opłaty.
Basen
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się podgrzewany basen z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).
Wyżywienie
Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje obiad lub kolację. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Menu dla dzieci. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Menu dla dzieci. Woda w określonych godzinach. Napój powitalny, jeden posiłek w restauracji á-la-carte, bezpłatny dostęp do Internetu, 24-godzinny serwis oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt). Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności).
Sport/czas wolny
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka, koszykówka, joga, siatkówka plażowa, aerobik, tenis stołowy (za ewentualną opłatą), tenis (bezpłatnie), siłownia i badminton (za ewentualną opłatą). Na plaży oferowane są różne sporty wodne, np. skuter wodny, narty wodne i pływanie na motorówkach (realizacja przez firmy zewnętrzne). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 15 km. Oferty wellness: masaże za opłatą. Strefa spa, taras słoneczny i łaźnia parowa za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 3 - 11 lat), mini klub (dla dzieci w wieku od 3 - 11 lat) i baby-sitting (za dodatkową opłatą).
Informacje dodatkowe
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. W tym hotelu nie sweruje się napojów alkoholowych. Personel hotelu mówi po angielsku, rosyjsku, hiszpańsku i po arabsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa oraz American Express.
JuniorSuite
Pokoje wyposażone są w łóżko king size, dwa łóżka pojedyncze lub łóżko pojedyncze, terakotę, czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (za ewentualną opłatą), sejf (za ewentualną opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną.
Cabana Pokój
Pokoje wyposażone są w łóżko king size, dwa łóżka pojedyncze lub łóżko pojedyncze, terakotę, czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (za ewentualną opłatą), sejf (za ewentualną opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną.
Deluxe Pokój (Boczny widok na morze lub basen)
Pokoje wyposażone są w łóżko king size, dwa łóżka pojedyncze lub łóżko pojedyncze, terakotę, czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (za ewentualną opłatą), sejf (za ewentualną opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną.
Deluxe Pokój (Widok na morze )
Pokoje wyposażone są w łóżko king size, dwa łóżka pojedyncze lub łóżko pojedyncze, terakotę, czajnik (za ewentualną opłatą), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (za ewentualną opłatą), sejf (za ewentualną opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz centralnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z wanną.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa lokalnego przedstawiciela w Dubaju, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
//
Emirates Airlines
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - od 15 do 30 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
flydubai
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm.
(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.
Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie (nawet jeśli leci dziecko z rodzicem).
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
LOT Polish Airlines
Lecąc LOT Polish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
W zależności od taryfy - bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) w cenie bądź za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji.
Podczas lotu będą proponowane 2 serwisy.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa
//
Enter Air
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 5 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Emiratów z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu
//
Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany (10 kg, 20 kg, 32 kg) za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.
WIZZ Priority za dopłatą:
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą) - cena podawana indywidualnie do rezerwacji
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazu
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wizy
Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu. Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Zezwalają one na jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Uwagi
Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-1000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług. Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej. Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji. Klienci muszą to uzgodnić na recepcji. Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi.
Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.
Ramadan i inne święta lokalne
Podczas trwania Ramadanu (który trwa ok miesiąc) oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania napoi, rozrywek itp.
Ramadan jest świętem ruchomym i każdego roku wypada w innych datach. Jest to specyfika kraju muzułmańskiego dlatego zachęcamy do sprawdzenia czy Państwa wyjazd wypada w tym okresie.
Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html