Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 30.10. - 5.11.2024 Oceniono: Listopad 2024
Address Beach Resort Fujairah Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Fujairah
Hotel był piękny. Pokoje były bardzo czyste, a teren hotelu i recepcja były bardzo ładne, gustowne i również bardzo czyste. Mam jednak zastrzeżenia do jedzenia i plaży.
Hotel był piękny. Pokoje były bardzo czyste, a teren hotelu i recepcja były bardzo ładne, gustowne i również bardzo czyste. Mam jednak zastrzeżenia do jedzenia i plaży.
Zakwaterowanie
Pokoje były duże, przestronne i czyste. Usługa sprzątania była doskonała.
Wyżywienie
Mieliśmy płatne posiłki w formie ALL INCLUSIVE. Z informacji, które otrzymaliśmy z biura podróży wynika, że w tym planie posiłków powinna znaleźć się restauracja ala carte o nazwie „SALIA”. Nasz pobyt trwał od czwartku do wtorku rano. Niestety po przyjeździe, gdy chcieliśmy zarezerwować miejsce w tej restauracji na czwartkowy wieczór (pierwszego dnia przyjazdu), w recepcji powiedziano nam, że w ramach ALL INCLUSIVE możemy zarezerwować stolik tylko we wtorek, środę i czwartek i tylko punktualnie o godz. 14.00, 15.00 i 16.00. Oznacza to, że nie tylko przez cały nasz pobyt nie mogliśmy jej zarezerwować, ale zdarzały się też późne obiady, a nie kolacje. Naprawdę nie mogliśmy się doczekać tej restauracji z owocami morza i byliśmy bardzo rozczarowani, że jedynym sposobem na zjedzenie tam posiłku jest dopłata za całość, łącznie z napojami. Więc mogliśmy zjeść całe jedzenie tylko w głównej restauracji, która niestety była wyłącznie wewnątrz i nie miała miejsc do siedzenia na zewnątrz. Ponieważ klimatyzacja w tym pomieszczeniu była ustawiona na dość niską temperaturę, co czasami było niewygodne i musieliśmy skrócić czas jedzenia. Jeśli chodzi o jakość jedzenia, było dobre, a wybór jedzenia był zróżnicowany. Ponieważ w hotelu byli różni klienci, którzy jedli różne formy, a hotel nie dawał opasek, a jedynym miejscem na zewnątrz, gdzie mogliśmy zamówić napoje, był „BAR BASENOWY”, więc ciągle pytali o numer pokoju i podawali sprawdzenie jak byliśmy w formie cateringowej. Z mojego punktu widzenia konieczne jest wyróżnienie klientów wstążkami, a byłaby to znacznie przejrzystsza i szybsza obsługa. Liczba możliwych napojów w ramach ALL INCLUSIVE była bardzo ograniczona. W restauracji głównej nie było możliwości wyboru lodów w porze lunchu i kolacji, a dodatkowo można było je dokupić jedynie w zewnętrznych strefach restauracji „The Lounge”.
Plaża
Na plaży było bardzo mało leżaków i parasoli. Większość z nich była już zarezerwowana o 6.20 rano. Zarezerwowane miejsce na wejście do morza było bardzo małe i ratownik gwizdał na gości za każde przekroczenie zarezerwowanej przestrzeni nawet w obrębie plaży. Jeżeli ktoś lubi długie spacery po plaży to ten hotel zdecydowanie nie jest dla niego odpowiedni.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)