Opis
LOKALIZACJA - w Abu Dhabi, w zachodniej części miasta, ok. 2 km od centrum Abu Dhabi, ok. 35 km od lotniska w Abu Dhabi, ok. 150 km od lotniska w Dubaju
PLAŻA - ok. 250 m od hotelu, piaszczysta, hotelowa parasole i leżaki bezpłatne
HOTEL - 390 pokoi w 3 budynkach, 19 pięter, 24h recepcja, przestronne, eleganckie lobby, windy, kantor, restauracja bufetowa Selections, restauracje a' la carte (m.in. włoska, brazylijska, sea food, azjatycka), bar, kawiarnia belgijska
Płatne: pralnia, sklep z pamiątkami, sejf w recepcji, centrum konferencyjne, punkt internetowyWi-Fi w lobby bezpłatne (ograniczony transfer danych)
POKOJE - Typu Standard Classic room z widokiem na ogród dla max. 3 osób
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, zestaw do kawy/herbaty, sejf, minibar (płatny), bakon/taras (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:
Typu Standard Classic room z widokiem na morze dla max. 3 osób
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen, brodzik dla dzieci, parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, 2 korty tenisowe, kort do squash z płatną wypożyczalnią sprzętu (wymagana rezerwacja), centrum fitness.
Płatne: centrum SPA
Więcej informacji o hotelu:https://www.ihg.com/intercontinental/hotels/gb/en/abu-dhabi/auhha/hoteldetail
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
RODZAJ OFERTY-USŁUGI
1. Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu..
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
WIZZAIR - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- usługi Wizz Priority: 1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie (stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład - oferta jest limitowana)
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm lub 20 kg o wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm (cena uzależniona jest od wagi bagażu, kierunku i terminu lotu).
FLY DUBAI - cena oferty zawiera bagaż podręczny 7 kg (55x38x20 cm) oraz bagaż rejestrowany 20 kg (75x55x35 cm)
EMIRATES - cena oferty zawiera bagaż podręczny 7 kg (55x38x20 cm) oraz bagaż rejestrowany 23 kg (suma wymiarów - długość+szerokość+głębokość nie może przekroczyć 300 cm)Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Zapytanie o dodatkowy bagaż należy złożyć do Organizatora minimum 5 dni przed datą wylotu.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz. 11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny (zgodnie z warunkami przewozu danej linii lotniczej)
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi i wybranymi rejsowymi (Fly Dubai, Emirates)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- opieki polskojęzycznegorezydenta
- bagażu głównego w przypadku przelotów wybranymi liniami rejsowymi (t.j.Wizzair/Ryanari/Easyjet/Lot)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci otrzymuja telefon alarmowy do anglojęzycznego przedstawciela kontrahenta na miejscu.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Uwagi dot. zakwaterowania w hotelach w ZEA
- W Zjednoczonych Emiratach Arabskich obowiązuje podatek turystyczny, który jest pobierany od Klientów bezpośrednio w hotelu w momencie zakwaterowaniu lub wykwaterowania. Opłata jest lokalnej walucie za pokój/ za noc i jest uzależniona od standardu hotelu, w jakim Klienci mieszkają: 5* - 20 AED, 4* - 15 AED, 3*/2* - 10 AED.
- Wszystkie hotele w Dubaju przy zakwaterowaniu pobierają od gości DEPOZYT. Wysokość depozytu zależy od standardu hotelu, opcji wyżywienia. Kwota depozytu służyć ma pokryciu ewentualnych kosztów związanych z dodatkowymi usługami typu mini bar itp. Depozyt pobierany jest w gotówce w Euro lub USD, może być także w formie zablokowanej kwoty na koncie bankowym lub karcie kredytowej. Depozyt zostaje zwrócony po rozliczeniu ewentualnych rachunków hotelowych.
- W większości hoteli w ZEA, w przypadku zakwaterowania 2 osób dorosłych i dziecka w pokoju dwuosobowym, dziecko śpi na wspólnym łóżku z rodzicami lub na sofie (jeśli pokój posiada na wyposażeniu)
W niektórych hotelach istnieje możliwość wykupienia dodatkowej dostawki dla dziecka.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
ZEA
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi - prosimy o sprawdzenie limitów bagażowych i warunków przewozu linii lotniczych wybranej oferty.
Na miejscu turyści są objęci opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta.
Transfer z i na lotnisko odbywa się shuttle busem.