Kristína O.
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.5. - 25.5.2024 Oceniono: Czerwiec 2024
Ivy Cyrene Island Resort Ocena: 4/5 Egipt, Sharm El Sheikh
Nigdy więcej tego hotelu. Niechęć personelu maksymalnie zepsuła wakacje. Najważniejszym wydarzeniem jest oczekiwanie przy kolacji przy nieobramowanym i brudnym stole przez 15 minut, aż przynajmniej jeden kelner podejmie się jego posprzątania. Proszenie kelnera za barem o nalanie drinka też było męczące, wszyscy zachowywali się tak, jakby pracowali za karę i za darmo. Pół godziny po otwarciu baru na przykład nie było już obchodów, a kelner każe udać się do recepcji w lobby po piwo. SKRAJNY!!! Jestem też ogromnie zniesmaczona podejściem biura podróży. Nigdy więcej nie polecę przez Kalifornię, bo nigdzie nie wspomniano o tej linii lotniczej przy płaceniu za wakacje, a na 3 dni przed wylotem dowiedzieliśmy się, że będziemy lecieć małym samolotem Wizzair, który będzie trwał 4 godziny! A do tego samodzielne dokonanie odprawy online (gdzie pracownicy urzędu certyfikacji nie wiedzą nawet, jak powiedzieć lub doradzić w danej sprawie i poprosić o skontaktowanie się z linią lotniczą)... będziemy wracać do zdrowia po tych wakacjach przez bardzo długi czas.
Nigdy więcej tego hotelu. Niechęć personelu maksymalnie zepsuła wakacje. Najważniejszym wydarzeniem jest oczekiwanie przy kolacji przy nieobramowanym i brudnym stole przez 15 minut, aż przynajmniej jeden kelner podejmie się jego posprzątania. Proszenie kelnera za barem o nalanie drinka też było męczące, wszyscy zachowywali się tak, jakby pracowali za karę i za darmo. Pół godziny po otwarciu baru na przykład nie było już obchodów, a kelner każe udać się do recepcji w lobby po piwo. SKRAJNY!!! Jestem też ogromnie zniesmaczona podejściem biura podróży. Nigdy więcej nie polecę przez Kalifornię, bo nigdzie nie wspomniano o tej linii lotniczej przy płaceniu za wakacje, a na 3 dni przed wylotem dowiedzieliśmy się, że będziemy lecieć małym samolotem Wizzair, który będzie trwał 4 godziny! A do tego samodzielne dokonanie odprawy online (gdzie pracownicy urzędu certyfikacji nie wiedzą nawet, jak powiedzieć lub doradzić w danej sprawie i poprosić o skontaktowanie się z linią lotniczą)... będziemy wracać do zdrowia po tych wakacjach przez bardzo długi czas.
Zakwaterowanie
Jedynym plusem był pięknie posprzątany pokój.
Wyżywienie
Mniejszy wybór jedzenia. Kucharze niechętnie dokumentują jedzenie.
Obsługa w hotelu
Wyjątkowo leniwy personel.
Plaża
Gad był niezły
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)