Aktualne warunki podróży do Egiptu

Hotel Reef Oasis Suakin Resort

Ocena: 5/5

Egipt, Marsa Alam

Nowy ośrodek Tuż przy pięknej plaży Ponad 10 basenów Centrum Spa i pasaż handlowy

Więcej o hotelu

od 2 829 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Hotel Reef Oasis Suakin Resort znajduje się w Egipcie, w popularnym mieście Marsa Alam, które słynie z licznych atrakcji dostępnych dla turystów, spektakularnych widoków oraz pięknej rafy koralowej, co docenią miłośnicy nurkowania. Centrum oddalone jest o ok. 20 km, a najbliższe sklepy, bary i restauracje znajdują się w promieniu kilkunastu kilometrów. Transfer z lotniska zajmuje ok. 90 minut. Z obsługą można porozumieć się w języku angielskim i arabskim.

Wyposażenie

W ramach pobytu goście mają do dyspozycji usługi całodobowej recepcji m.in. biuro informacji turystycznej, przechowalnię bagażu oraz pomoc konsjerża. W kompleksie znajdują się również kantor, bankomat, sklep z pamiątkami, fryzjer, lekarz, amfiteatr, parking i zaplecze biznesowe z salami konferencyjnymi. Darmowe Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych. Na odwiedzających czekają trzy baseny (w tym jeden olimpijski), przy których dostępne są leżaki, parasole oraz ręczniki kąpielowe. Budynek posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością fizyczną. Na miejscu można płacić kartami Visa, MasterCard.

Zakwaterowanie

Otwarty w 2024 roku, 5-gwiazdkowy hotel Reef Oasis Suakin Resort posiada 462 pokoje rozlokowane w budynku głównym i 35 budynkach bocznych. Pokój Standardowy – metraż ok.46 m2, dla max. 4 osób. Na wyposażeniu znajdują się indywidualnie sterowana klimatyzacja, minibar, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, telefon, telewizor z telewizją satelitarną, łazienka z WC, prysznicem, kapciami, szlafrokami i suszarką do włosów. Dostępny balkon lub taras. Opcjonalne widok na basen/widok na ogród. Pokój Superior – metraż ok. 435 m2, dla max. dwóch osób. Wyposażenie jak w standardzie. Pokój rodzinny – metraż ok. 60 m2, dla max. 4 osób. Wyposażenie jak w standardzie + optycznie wydzielony pokój dziecięcy. Suita Junior – metraż ok. 55 m2, dla max. 3 osób. Wyposażenie jak w standardzie. Widok na morze lub lagunę. Suita Junior Deluxe – metraż ok. 40 m2, dla max. 3 osób. Wyposażenie jak w standardzie. Widok na morze lub ogród. Pobyt zwierząt domowych w tym obiekcie nie jest możliwy.

Wyżywienie

Wszyscy goście tego kompleksu mają zapewnione wyżywienie w formule all inclusive. Śniadanie, obiad i kolacja serwowane w formie bufetu (okazjonalnie kolacja à la carte) w restauracji głównej, która gotuje dania kuchni międzynarodowej. Dodatkowo podawane są przekąski, wybrane napoje bezalkoholowe, wybrane napoje alkoholowe, popołudniowa kawa i herbata. Uwaga! Wymagane noszenie opasek all inclusive. W kompleksie działa również restauracja à la carte (kuchnia śródziemnomorska), a także cztery bary, w tym jeden znajdujący się na plaży. Na życzenie wysokie krzesełka dla dzieci do posiłków. Podczas kolacji obowiązuje odpowiedni strój.

Usługi

Podczas pobytu, hotelowi goście mogą korzystać z basenów wraz ze znajdującymi się przy nich leżakami i parasolami, a także minipiłki nożnej, siatkówki plażowej oraz tenisa stołowego. Na dzieci czeka miniklub, pokój gier, plac zabaw, minidyskoteka. Rozrywki dorosłym dostarczą zajęcia sportowe i muzyka na żywo. W kompleksie realizowany jest międzynarodowy program animacyjny.

Usługi płatne

Dodatkowo płatne są tenis ziemny, a także oferta firm zewnętrznych obejmująca m.in. szkołę nurkowania z certyfikatem PADI i snorkeling. Koszty związane z usługami ekstra, takimi jak pranie, prasowanie każdy pokrywa we własnym zakresie wedle korzystania.

Plaża

Kompleks Reef Oasis Suakin Resort dysponuje prywatną plażą, znajdującą się bezpośrednio przy obiekcie. Na miejscu zapewnione są bezpłatne leżaki, parasole oraz ręczniki plażowe, a także pomost do opalania się. Łagodne wejście do wody, w której turyści mogą podziwiać rafę koralową. Ze względu na piaszczysto-żwirowe wybrzeże zalecamy noszenie obuwia ochronnego.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 80 km
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 5 opinii)

Ocena 3,9 / 5

Zakwaterowanie 4,1 / 5

Wyżywienie 4,7 / 5

Okolica 3,1 / 5

Cena 3,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

62. najwyższa ocena z 166 hoteli w Marsa Alam

Krzysztof

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 19.10. - 27.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Reef Oasis Suakin Resort Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam

Hotel bardzo duży.... Wszędzie pełno miejsca Czy przy basenie czy na plaży dużo leżaków pustych jeśli komuś się nie chce chodzić zawsze można zamówić meleksa i dowiozą na miejsce.

Hotel bardzo duży.... Wszędzie pełno miejsca Czy przy basenie czy na plaży dużo leżaków pustych jeśli komuś się nie chce chodzić zawsze można zamówić meleksa i dowiozą na miejsce.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było wspaniałe szybkie i wygodne wszystko poszło super

Wyżywienie
Bardzo dobre jedzenie tak jak w każdym hotelu w Egipcie polecam ????

Obsługa w hotelu
Wszystko super

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lukáš M.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 18.9. - 25.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Reef Oasis Suakin Resort Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam

Nie odniosłem z hotelu wrażenia, że był to hotel 5-gwiazdkowy. Odpowiednie tylko jeśli interesuje Cię basen, wybrzeże morskie jest dla mnie całkowicie nieodpowiednie. Spacerując po okolicy nie ma nigdzie cienia, poruszamy się zawsze wyłącznie szerokimi, utwardzonymi chodnikami. Czasami miałem wrażenie, że ścieżki pomiędzy poszczególnymi kastami są dość źle zaprojektowane i zawsze muszę coś ominąć. Nie polecam wizyty i na pewno nie wrócę.

Nie odniosłem z hotelu wrażenia, że był to hotel 5-gwiazdkowy. Odpowiednie tylko jeśli interesuje Cię basen, wybrzeże morskie jest dla mnie całkowicie nieodpowiednie. Spacerując po okolicy nie ma nigdzie cienia, poruszamy się zawsze wyłącznie szerokimi, utwardzonymi chodnikami. Czasami miałem wrażenie, że ścieżki pomiędzy poszczególnymi kastami są dość źle zaprojektowane i zawsze muszę coś ominąć. Nie polecam wizyty i na pewno nie wrócę.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój odpowiadał opisowi. Po przybyciu do pokoju był on słabo posprzątany, na podłodze był piasek i nie był umyty. Po około godzinie od zakwaterowania pracownik hotelu wszedł bez pukania i od razu trzasnął drzwiami. Następnie, około 10 minut później, zadzwonili do mnie z recepcji do mojego pokoju, gdzie zapytali o moje imię i nazwisko, biuro podróży, przez które przyjechałem i kiedy się meldowałem. Jak ważne jest to?? Następnie zeszliśmy na plażę i po przybyciu do pokoju okazało się, że już pierwszego dnia obie nasze karty wstępu zostały dezaktywowane. Zapytani, dlaczego tak się stało i dlaczego zadzwonili do mojego pokoju, odpowiedzieli, że tylko sprawdzają jakość. Moim zdaniem hotel popełnił błąd podczas zakwaterowania i w ogóle nie chciał się do tego przyznać. Jakimś cudem podczas kontroli jakości zapomnieli mnie zapytać, czy pokój jest w porządku. No cóż, nie była, w wannie paliło się światło, tak im powiedziałam w recepcji, gdy miałam do czynienia z dezaktywowanymi kartami wejściowymi. Wieczorem naprawiono oświetlenie. Sprzątaczka była miła i po zapoznaniu się z nami, posprzątał pokój OK.

Wyżywienie
Wybór + smak był bardzo dobry. Baclawa dostępna każdego wieczoru, dwa razy w tygodniu jedliśmy sushi, które było naprawdę dobre. Ale: podczas meldowania się pracownik powiedział nam, że pójdziemy do restauracji „Cytadela” lub bardziej odległej „Seabreeze”. Oddając pokój, inny pracownik powiedział nam, że powinniśmy udać się jedynie do restauracji „Seabreeze”. W Seabreeze panował duży chaos, wiało bardzo wietrznie, więc położyli obrus na stole zwinięty ze sztućcami. Często to nakrycie było spinave. Były jakieś barierki przed wiatrem, więc wiatr rzucał solniczkami, a do tego przenosił nieco większe kawałki jedzenia (pizzę), a ogólnie wiatr był bardziej nieprzyjemnym elementem. Służba nie przynosiła napojów, często jedzenie nie było dokumentowane, ustawiano rzędy po omlety, tak że goście stali przed miską z jedzeniem i przeszkadzali innym. Bardzo zła organizacja, wrażenie na pewno mniejsze niż w 4-gwiazdkowym hotelu. Wręcz przeciwnie, druga restauracja "Cytadela" była świetna, byliśmy bardziej zadowoleni, kelnerzy dość szybko przynieśli nam drinki, ogólnie atmosfera w restauracji była znacznie lepsza i przyjemniejsza. To było prawdopodobnie jedyne pięciogwiazdkowe doświadczenie w tym hotelu. Wieczorem bar Plazovy zamienił się w orientalną restaurację, do której trzeba było dokonać rezerwacji z wyprzedzeniem, poradzili sobie z tym bardzo dobrze, jedzenie jest bardzo smaczne, a obsługa świetna.

Obsługa w hotelu
Zaraz po przyjeździe otrzymasz opaskę i zaczniesz płacić za opcję all inclusive, dzięki czemu nie będziesz musiał płacić osobno za śniadanie lub śniadanie po bardzo wczesnym przyjeździe. Zaniosę walizki do pokoju. Jak już wspomniałem był jakiś problem z przydzielonym nam pokojem, hotel nie chciał się do tego przyznać i się wymknęli. Program wieczorny był standardowy, tak jak we wszystkich egipskich hotelach od 15 lat, więc wieczory egipskie, panna/pan hotelu, quiz muzyczny i tym podobne. Informacje o wieczornym programie w restauracji nie zgadzały się z tym, co faktycznie działo się tego wieczoru w amfiteatrze. W okolicy pojawiła się nowa siłownia, nowe maszyny, na sali prawie zawsze dostępna woda. Przy wyjściu i wymeldowaniu z hotelu pracownicy mieli przyjść po walizki, lecz na 30 minut przed wyjazdem na lotnisko nikt po nie nie przyszedł, więc musiałam przypominać sobie przez telefon. Znów miałem wrażenie, że nie wiedzieli, że ktoś tego wieczoru wychodzi z tego pokoju i mieli bałagan w aktach.

Plaża
Gad całkowicie nie nadaje się do pływania. Choć są na nim laguny z piaszczystym dnem, pływacy i tak gwizdali na ludzi, którzy wchodzili do wody głębiej niż po kolana, żeby nie nadepnąć na klif. Jedyną możliwością pływania było z molo, które było dość dostępne. W związku z tym, że pod koniec września byliśmy poza sezonem, na plaży było jeszcze mało leżaków z parasolami. Nie wszystkie drewniane leżaki miały materac. Na plaży przy leżakach nie było ani jednej barierki chroniącej przed wiatrem, co uważam za pełen standard w 4-gwiazdkowych hotelach nad Morzem Czerwonym. Całą gigantyczną plażą zarządzał jeden bar, w którym spotykało się trzech barmanów. Po napoje zawsze trzeba było czekać w kolejce do 10 minut, w barze było wyjątkowo mało szklanek, więc nalewano je do jednorazowych, plastikowych o maksymalnej pojemności 2 filiżanek. Dlatego mężczyzna zachował się jak szaleniec. W hotelowych basenach również brakuje zjeżdżalni, a prawie wszystkie są cały czas zajęte. A to już inna sprawa, na wielu kanapach przez długi czas leżały ręczniki, ale nikt z nich nie korzystał, obsługa się tym nie zajmowała. Bardzo złe doświadczenie. Nurkowanie było w porządku, na końcu pomostu nadal można było zobaczyć zachowaną rafę koralową z rybami.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Krzysztof

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 19.10. - 27.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Reef Oasis Suakin Resort Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam

Hotel bardzo duży.... Wszędzie pełno miejsca Czy przy basenie czy na plaży dużo leżaków pustych jeśli komuś się nie chce chodzić zawsze można zamówić meleksa i dowiozą na miejsce.

Hotel bardzo duży.... Wszędzie pełno miejsca Czy przy basenie czy na plaży dużo leżaków pustych jeśli komuś się nie chce chodzić zawsze można zamówić meleksa i dowiozą na miejsce.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było wspaniałe szybkie i wygodne wszystko poszło super

Wyżywienie
Bardzo dobre jedzenie tak jak w każdym hotelu w Egipcie polecam ????

Obsługa w hotelu
Wszystko super

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lukáš M.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 18.9. - 25.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Reef Oasis Suakin Resort Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam

Nie odniosłem z hotelu wrażenia, że był to hotel 5-gwiazdkowy. Odpowiednie tylko jeśli interesuje Cię basen, wybrzeże morskie jest dla mnie całkowicie nieodpowiednie. Spacerując po okolicy nie ma nigdzie cienia, poruszamy się zawsze wyłącznie szerokimi, utwardzonymi chodnikami. Czasami miałem wrażenie, że ścieżki pomiędzy poszczególnymi kastami są dość źle zaprojektowane i zawsze muszę coś ominąć. Nie polecam wizyty i na pewno nie wrócę.

Nie odniosłem z hotelu wrażenia, że był to hotel 5-gwiazdkowy. Odpowiednie tylko jeśli interesuje Cię basen, wybrzeże morskie jest dla mnie całkowicie nieodpowiednie. Spacerując po okolicy nie ma nigdzie cienia, poruszamy się zawsze wyłącznie szerokimi, utwardzonymi chodnikami. Czasami miałem wrażenie, że ścieżki pomiędzy poszczególnymi kastami są dość źle zaprojektowane i zawsze muszę coś ominąć. Nie polecam wizyty i na pewno nie wrócę.

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój odpowiadał opisowi. Po przybyciu do pokoju był on słabo posprzątany, na podłodze był piasek i nie był umyty. Po około godzinie od zakwaterowania pracownik hotelu wszedł bez pukania i od razu trzasnął drzwiami. Następnie, około 10 minut później, zadzwonili do mnie z recepcji do mojego pokoju, gdzie zapytali o moje imię i nazwisko, biuro podróży, przez które przyjechałem i kiedy się meldowałem. Jak ważne jest to?? Następnie zeszliśmy na plażę i po przybyciu do pokoju okazało się, że już pierwszego dnia obie nasze karty wstępu zostały dezaktywowane. Zapytani, dlaczego tak się stało i dlaczego zadzwonili do mojego pokoju, odpowiedzieli, że tylko sprawdzają jakość. Moim zdaniem hotel popełnił błąd podczas zakwaterowania i w ogóle nie chciał się do tego przyznać. Jakimś cudem podczas kontroli jakości zapomnieli mnie zapytać, czy pokój jest w porządku. No cóż, nie była, w wannie paliło się światło, tak im powiedziałam w recepcji, gdy miałam do czynienia z dezaktywowanymi kartami wejściowymi. Wieczorem naprawiono oświetlenie. Sprzątaczka była miła i po zapoznaniu się z nami, posprzątał pokój OK.

Wyżywienie
Wybór + smak był bardzo dobry. Baclawa dostępna każdego wieczoru, dwa razy w tygodniu jedliśmy sushi, które było naprawdę dobre. Ale: podczas meldowania się pracownik powiedział nam, że pójdziemy do restauracji „Cytadela” lub bardziej odległej „Seabreeze”. Oddając pokój, inny pracownik powiedział nam, że powinniśmy udać się jedynie do restauracji „Seabreeze”. W Seabreeze panował duży chaos, wiało bardzo wietrznie, więc położyli obrus na stole zwinięty ze sztućcami. Często to nakrycie było spinave. Były jakieś barierki przed wiatrem, więc wiatr rzucał solniczkami, a do tego przenosił nieco większe kawałki jedzenia (pizzę), a ogólnie wiatr był bardziej nieprzyjemnym elementem. Służba nie przynosiła napojów, często jedzenie nie było dokumentowane, ustawiano rzędy po omlety, tak że goście stali przed miską z jedzeniem i przeszkadzali innym. Bardzo zła organizacja, wrażenie na pewno mniejsze niż w 4-gwiazdkowym hotelu. Wręcz przeciwnie, druga restauracja "Cytadela" była świetna, byliśmy bardziej zadowoleni, kelnerzy dość szybko przynieśli nam drinki, ogólnie atmosfera w restauracji była znacznie lepsza i przyjemniejsza. To było prawdopodobnie jedyne pięciogwiazdkowe doświadczenie w tym hotelu. Wieczorem bar Plazovy zamienił się w orientalną restaurację, do której trzeba było dokonać rezerwacji z wyprzedzeniem, poradzili sobie z tym bardzo dobrze, jedzenie jest bardzo smaczne, a obsługa świetna.

Obsługa w hotelu
Zaraz po przyjeździe otrzymasz opaskę i zaczniesz płacić za opcję all inclusive, dzięki czemu nie będziesz musiał płacić osobno za śniadanie lub śniadanie po bardzo wczesnym przyjeździe. Zaniosę walizki do pokoju. Jak już wspomniałem był jakiś problem z przydzielonym nam pokojem, hotel nie chciał się do tego przyznać i się wymknęli. Program wieczorny był standardowy, tak jak we wszystkich egipskich hotelach od 15 lat, więc wieczory egipskie, panna/pan hotelu, quiz muzyczny i tym podobne. Informacje o wieczornym programie w restauracji nie zgadzały się z tym, co faktycznie działo się tego wieczoru w amfiteatrze. W okolicy pojawiła się nowa siłownia, nowe maszyny, na sali prawie zawsze dostępna woda. Przy wyjściu i wymeldowaniu z hotelu pracownicy mieli przyjść po walizki, lecz na 30 minut przed wyjazdem na lotnisko nikt po nie nie przyszedł, więc musiałam przypominać sobie przez telefon. Znów miałem wrażenie, że nie wiedzieli, że ktoś tego wieczoru wychodzi z tego pokoju i mieli bałagan w aktach.

Plaża
Gad całkowicie nie nadaje się do pływania. Choć są na nim laguny z piaszczystym dnem, pływacy i tak gwizdali na ludzi, którzy wchodzili do wody głębiej niż po kolana, żeby nie nadepnąć na klif. Jedyną możliwością pływania było z molo, które było dość dostępne. W związku z tym, że pod koniec września byliśmy poza sezonem, na plaży było jeszcze mało leżaków z parasolami. Nie wszystkie drewniane leżaki miały materac. Na plaży przy leżakach nie było ani jednej barierki chroniącej przed wiatrem, co uważam za pełen standard w 4-gwiazdkowych hotelach nad Morzem Czerwonym. Całą gigantyczną plażą zarządzał jeden bar, w którym spotykało się trzech barmanów. Po napoje zawsze trzeba było czekać w kolejce do 10 minut, w barze było wyjątkowo mało szklanek, więc nalewano je do jednorazowych, plastikowych o maksymalnej pojemności 2 filiżanek. Dlatego mężczyzna zachował się jak szaleniec. W hotelowych basenach również brakuje zjeżdżalni, a prawie wszystkie są cały czas zajęte. A to już inna sprawa, na wielu kanapach przez długi czas leżały ręczniki, ale nikt z nich nie korzystał, obsługa się tym nie zajmowała. Bardzo złe doświadczenie. Nurkowanie było w porządku, na końcu pomostu nadal można było zobaczyć zachowaną rafę koralową z rybami.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Magdaléna R.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 4.9. - 11.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Reef Oasis Suakin Resort Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam

Złe informacje o hotelu. Zakwaterowanie w zwykłym pokoju z 3 łóżkami /nie de luxe/ w górnej części kurortu, do plaży 64 stopnie. Według informacji plaża jest długa i piękna z białym piaskiem, ale zapomniałeś poinformować, że nie ma możliwości wejścia z niej do morza. Było to możliwe jedynie z molo, które znajdowało się na końcu plaży. Więc ten ruch to trochę za dużo dla seniorów, szczególnie w 40-stopniowym upale. Jedyne, co było na poziomie, to jedzenie w obu restauracjach.

Złe informacje o hotelu. Zakwaterowanie w zwykłym pokoju z 3 łóżkami /nie de luxe/ w górnej części kurortu, do plaży 64 stopnie. Według informacji plaża jest długa i piękna z białym piaskiem, ale zapomniałeś poinformować, że nie ma możliwości wejścia z niej do morza. Było to możliwe jedynie z molo, które znajdowało się na końcu plaży. Więc ten ruch to trochę za dużo dla seniorów, szczególnie w 40-stopniowym upale. Jedyne, co było na poziomie, to jedzenie w obu restauracjach.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój jest czysty, codziennie sprzątany, ręczniki i ręczniki wymieniane. Po prostu nie był to pokój de luxe, jak stwierdziliśmy na kuponie.

Wyżywienie
Bardzo dobre i różnorodne.

Obsługa w hotelu
Ok

Plaża
Jak stwierdzono powyżej.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 25 °C

  • Temperatura wody 27 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Dobry
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Dobry
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować