Ten hotel jest oglądany przez 2 inne osoby.

Aktualne warunki podróży do Egiptu

Hotel MG Alexander The Great

Ocena: 4/5

Egipt, Marsa Alam

Tuż przy prywatnej piaszczystej plaży Aktywny wypoczynek Zróżnicowana dieta Niezwykle pomocny personel

Więcej o hotelu

od 1 929 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Hotel MG Alexander The Great znajduje się w Egipcie w miejscowości Marsa Alam. Lokalizacja tuż przy plaży zapewnia łatwy dostęp do Morza Czerwonego i relaks na jego pięknym wybrzeżu. Centrum oddalone jest o ok. 22 km, a Port Ghalib o mniej więcej 47 km. Transfer z lotniska zajmuje plus minus jedną godzinę. Do najbliższych sklepów, restauracji i barów dotrzemy po kilku minutach spaceru. Z obsługą można porozumieć się w języku arabskim, niemieckim, angielskim lub włoskim.

Wyposażenie

W tym obiekcie goście mają do dyspozycji usługi całodobowej recepcji m.in. indywidualne zameldowanie i wymeldowanie, przechowalnię bagażu, jak i pomoc konsjerża. Na terenie obiektu dostępny jest także kantor, bankomat, sklep z pamiątkami, minimarket, fryzjer, lekarz, parking i zaplecze biznesowe z salą konferencyjną. Na gości czekają trzy baseny zewnętrzne (w tym jeden dla dzieci i jeden typu activity). Przy akwenach tarasy słoneczne, na których znajdują się leżaki i parasole. Darmowe Wi-Fi w całym obiekcie. Budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością fizyczną – podjazdy dla wózków inwalidzkich, linki alarmowe.

Zakwaterowanie

4-gwiazdkowy hotel MG Alexander The Great dysponuje 302 wygodnie urządzonymi pokojami. Pokój standard – dla max. 3 osób. Metraż ok. 43 m2. Na wyposażeniu znajduje się indywidualnie sterowana klimatyzacja, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, telefon, Wi-Fi, telewizja satelitarna, łazienka z wanną lub prysznicem, WC i suszarką do włosów. Dostępny balkon lub taras. Widok na ogród. Pokój 2-osobowy – możliwość max. 1 dostawki dla dziecka. Wyposażenie, jak w standardzie + widok na morze/ograniczony widok na morze/widok na ogród. Pokój rodzinny – wyposażenie jak w standardzie. Zwierzęta domowe nie są akceptowane w tym obiekcie.

Wyżywienie

Rezerwacja pobytu w tym obiekcie obejmuje wyżywienie w formule all inclusive. Śniadanie (bufet, à la carte), obiad (bufet/lunch box) oraz kolacja (bufet/à la carte) serwowane w restauracji głównej w wybranych godzinach. Dodatkowo zapewnione są wybrane napoje bezalkoholowe, wybrane lokalne napoje alkoholowe, wybrane napoje do posiłków, a także kawa/herbata po południu. Goście mają również do dyspozycji usługi hotelowego baru, który serwuje pyszne koktajle i chłodne drinki. W odległości ok. 8 km od obiektu znajdują się zewnętrzne restauracje, które gotują kuchnią libańską, włoską, a także owoce morza.

Usługi

Goście w ramach pobytu bezpłatnie mogą korzystać z hotelowych basenów, wspólnej sali telewizyjnej, Wi-Fi i tarasu słonecznego. Na najmłodszych czeka miniklub, pokój gier i zabaw, minidyskoteka, klub dla nastolatków, a także łóżeczka dla niemowląt (wymagana wcześniejsza rezerwacja). Rozrywki osobom dorosłym dostarczą zajęcia sportowe, wieczory tematyczne, przedstawienia, wieczorki taneczne, muzyka na żywo, karaoke i dyskoteka. O dobre samopoczucie gości w każdym wieku dba profesjonalny zespół animatorów.

Usługi płatne

Cena za pobyt nie obejmuje wejścia do strefy spa i korzystania m.in. z sauny fińskiej, masaży, zabiegów kąpielowych, zabiegów medycznych i usług salonu kosmetycznego. Ekstra płatna jest także sala fitness i szkoła nurkowania z certyfikatem PADI. Koszty związane z praniem, prasowaniem i opieką nad dziećmi każdy z odwiedzających pokrywa we własnym zakresie.

Plaża

Kompleks znajduje się bezpośrednio przy plaży. Na miejscu goście mogą korzystać z bezpłatnych leżaków, parasoli i ręczników, a także beach baru objętego ofertą all inclusive. Piaszczyste wybrzeże zapewnia wygodny relaks, a spacery po nim z pewnością będą bardzo przyjemne. Na miejscu można korzystać z usług firm zewnętrznych m.in. w zakresie uprawiania sportów wodnych.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 185 opinii)

Ocena 3,9 / 5

Zakwaterowanie 3,9 / 5

Wyżywienie 3,3 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

65. najwyższa ocena z 175 hoteli w Marsa Alam

Robert

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.3. - 25.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

MG Alexander The Great Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Bardzo dobrze, brakowało pakietu posiłków w ostatnim dniu wyjazdu

Bardzo dobrze, brakowało pakietu posiłków w ostatnim dniu wyjazdu

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jan C.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.3. - 17.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

MG Alexander The Great Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Byliśmy w tym ośrodku już drugi raz, więc wiedzieliśmy, że hotel nie jest najnowszy. Spodziewaliśmy się jednak ciszy, spokoju i przyjaznego personelu. Muszę jednak powiedzieć, że jakość usług uległa zmianie na przestrzeni ostatniego 1,5 roku. Przejście na jednorazowe plastikowe kubki do napojów prawdopodobnie mówi wszystko... Podczas naszego pierwszego pobytu hotel używał plastikowych „szklanek” jak w innych ośrodkach... Jeśli chciałeś się napić w barze, dostawałeś plastikowy kubek z wybranym przez siebie alkoholem, ale musiałeś sam dokończyć colę, sprite'a lub tonik z postmixu... Jednak najgorsze uczucie z całego urlopu pozostawiły linie lotnicze Skyline Express. Wyjechaliśmy z Pragi z godzinnym opóźnieniem, co można jeszcze usprawiedliwić. Ale w drodze powrotnej mieliśmy 4-godzinne opóźnienie! Wszystko wyglądało tak... O 5:30 rano wylądowaliśmy na lotnisku w Marsa Alam, a obsługa lotniska powiedziała nam, że nie możemy wejść do hali odlotów, ponieważ nie mają żadnych informacji na temat naszego samolotu i nie wiedzą, czy przyleci. Twierdzą, że czekają na e-mail z Ukrainy. Po niecałej godzinie oczekiwania powiedziano nam, że możemy kontynuować odprawę, gdyż samolot za chwilę przyleci. Wyjazd opóźniono o godzinę, z 8 na 9 rano. Jednak zanim bramka została otwarta, odlot został opóźniony o kolejne 3 godziny. I to wszystko bez żadnych informacji ze strony CK. Samolot wylądował po godzinie 11 rano i po około 40 minutach rozładowywania i ładowania pasażerów oraz walizek poleciał z nami do Pragi. Zastanawiam się więc, czy możliwe jest przeprowadzenie w tym czasie przeglądu technicznego przed lotem, a jeśli tak, to jakiej jakości. Czy tylko na papierze? Skyline Express naprawdę mnie rozczarował jakością swoich usług, a także organizacją i sposobem informowania klientów. Zaczynam nawet myśleć, że część nazwy „Express” ma na celu irytację klientów. Dopóki CA będzie korzystać z usług Skyline Express, nie będę korzystać z usług CA.

Byliśmy w tym ośrodku już drugi raz, więc wiedzieliśmy, że hotel nie jest najnowszy. Spodziewaliśmy się jednak ciszy, spokoju i przyjaznego personelu. Muszę jednak powiedzieć, że jakość usług uległa zmianie na przestrzeni ostatniego 1,5 roku. Przejście na jednorazowe plastikowe kubki do napojów prawdopodobnie mówi wszystko... Podczas naszego pierwszego pobytu hotel używał plastikowych „szklanek” jak w innych ośrodkach... Jeśli chciałeś się napić w barze, dostawałeś plastikowy kubek z wybranym przez siebie alkoholem, ale musiałeś sam dokończyć colę, sprite'a lub tonik z postmixu... Jednak najgorsze uczucie z całego urlopu pozostawiły linie lotnicze Skyline Express. Wyjechaliśmy z Pragi z godzinnym opóźnieniem, co można jeszcze usprawiedliwić. Ale w drodze powrotnej mieliśmy 4-godzinne opóźnienie! Wszystko wyglądało tak... O 5:30 rano wylądowaliśmy na lotnisku w Marsa Alam, a obsługa lotniska powiedziała nam, że nie możemy wejść do hali odlotów, ponieważ nie mają żadnych informacji na temat naszego samolotu i nie wiedzą, czy przyleci. Twierdzą, że czekają na e-mail z Ukrainy. Po niecałej godzinie oczekiwania powiedziano nam, że możemy kontynuować odprawę, gdyż samolot za chwilę przyleci. Wyjazd opóźniono o godzinę, z 8 na 9 rano. Jednak zanim bramka została otwarta, odlot został opóźniony o kolejne 3 godziny. I to wszystko bez żadnych informacji ze strony CK. Samolot wylądował po godzinie 11 rano i po około 40 minutach rozładowywania i ładowania pasażerów oraz walizek poleciał z nami do Pragi. Zastanawiam się więc, czy możliwe jest przeprowadzenie w tym czasie przeglądu technicznego przed lotem, a jeśli tak, to jakiej jakości. Czy tylko na papierze? Skyline Express naprawdę mnie rozczarował jakością swoich usług, a także organizacją i sposobem informowania klientów. Zaczynam nawet myśleć, że część nazwy „Express” ma na celu irytację klientów. Dopóki CA będzie korzystać z usług Skyline Express, nie będę korzystać z usług CA.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)

Filtruj opinie

Robert

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.3. - 25.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

MG Alexander The Great Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Bardzo dobrze, brakowało pakietu posiłków w ostatnim dniu wyjazdu

Bardzo dobrze, brakowało pakietu posiłków w ostatnim dniu wyjazdu

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jan C.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.3. - 17.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

MG Alexander The Great Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Byliśmy w tym ośrodku już drugi raz, więc wiedzieliśmy, że hotel nie jest najnowszy. Spodziewaliśmy się jednak ciszy, spokoju i przyjaznego personelu. Muszę jednak powiedzieć, że jakość usług uległa zmianie na przestrzeni ostatniego 1,5 roku. Przejście na jednorazowe plastikowe kubki do napojów prawdopodobnie mówi wszystko... Podczas naszego pierwszego pobytu hotel używał plastikowych „szklanek” jak w innych ośrodkach... Jeśli chciałeś się napić w barze, dostawałeś plastikowy kubek z wybranym przez siebie alkoholem, ale musiałeś sam dokończyć colę, sprite'a lub tonik z postmixu... Jednak najgorsze uczucie z całego urlopu pozostawiły linie lotnicze Skyline Express. Wyjechaliśmy z Pragi z godzinnym opóźnieniem, co można jeszcze usprawiedliwić. Ale w drodze powrotnej mieliśmy 4-godzinne opóźnienie! Wszystko wyglądało tak... O 5:30 rano wylądowaliśmy na lotnisku w Marsa Alam, a obsługa lotniska powiedziała nam, że nie możemy wejść do hali odlotów, ponieważ nie mają żadnych informacji na temat naszego samolotu i nie wiedzą, czy przyleci. Twierdzą, że czekają na e-mail z Ukrainy. Po niecałej godzinie oczekiwania powiedziano nam, że możemy kontynuować odprawę, gdyż samolot za chwilę przyleci. Wyjazd opóźniono o godzinę, z 8 na 9 rano. Jednak zanim bramka została otwarta, odlot został opóźniony o kolejne 3 godziny. I to wszystko bez żadnych informacji ze strony CK. Samolot wylądował po godzinie 11 rano i po około 40 minutach rozładowywania i ładowania pasażerów oraz walizek poleciał z nami do Pragi. Zastanawiam się więc, czy możliwe jest przeprowadzenie w tym czasie przeglądu technicznego przed lotem, a jeśli tak, to jakiej jakości. Czy tylko na papierze? Skyline Express naprawdę mnie rozczarował jakością swoich usług, a także organizacją i sposobem informowania klientów. Zaczynam nawet myśleć, że część nazwy „Express” ma na celu irytację klientów. Dopóki CA będzie korzystać z usług Skyline Express, nie będę korzystać z usług CA.

Byliśmy w tym ośrodku już drugi raz, więc wiedzieliśmy, że hotel nie jest najnowszy. Spodziewaliśmy się jednak ciszy, spokoju i przyjaznego personelu. Muszę jednak powiedzieć, że jakość usług uległa zmianie na przestrzeni ostatniego 1,5 roku. Przejście na jednorazowe plastikowe kubki do napojów prawdopodobnie mówi wszystko... Podczas naszego pierwszego pobytu hotel używał plastikowych „szklanek” jak w innych ośrodkach... Jeśli chciałeś się napić w barze, dostawałeś plastikowy kubek z wybranym przez siebie alkoholem, ale musiałeś sam dokończyć colę, sprite'a lub tonik z postmixu... Jednak najgorsze uczucie z całego urlopu pozostawiły linie lotnicze Skyline Express. Wyjechaliśmy z Pragi z godzinnym opóźnieniem, co można jeszcze usprawiedliwić. Ale w drodze powrotnej mieliśmy 4-godzinne opóźnienie! Wszystko wyglądało tak... O 5:30 rano wylądowaliśmy na lotnisku w Marsa Alam, a obsługa lotniska powiedziała nam, że nie możemy wejść do hali odlotów, ponieważ nie mają żadnych informacji na temat naszego samolotu i nie wiedzą, czy przyleci. Twierdzą, że czekają na e-mail z Ukrainy. Po niecałej godzinie oczekiwania powiedziano nam, że możemy kontynuować odprawę, gdyż samolot za chwilę przyleci. Wyjazd opóźniono o godzinę, z 8 na 9 rano. Jednak zanim bramka została otwarta, odlot został opóźniony o kolejne 3 godziny. I to wszystko bez żadnych informacji ze strony CK. Samolot wylądował po godzinie 11 rano i po około 40 minutach rozładowywania i ładowania pasażerów oraz walizek poleciał z nami do Pragi. Zastanawiam się więc, czy możliwe jest przeprowadzenie w tym czasie przeglądu technicznego przed lotem, a jeśli tak, to jakiej jakości. Czy tylko na papierze? Skyline Express naprawdę mnie rozczarował jakością swoich usług, a także organizacją i sposobem informowania klientów. Zaczynam nawet myśleć, że część nazwy „Express” ma na celu irytację klientów. Dopóki CA będzie korzystać z usług Skyline Express, nie będę korzystać z usług CA.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)

Jan H.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.3. - 16.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

MG Alexander The Great Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Personel, plaża, morze i piasek wydobyty aż do boi, molo są po prostu świetne, to wszystko rekompensuje brak konserwacji hotelu i jedzenie, które jest naprawdę słabe, pozbawione smaku i z minimalną ilością powtarzalnych wyborów, to samo dotyczy alkoholu. Klasyczne przejażdżki na każdym rogu, których ceny szybują w górę, by osiągnąć rekordowo wysoki poziom, np. przejażdżka quadem z jedzeniem kosztuje 50 dolarów, a przejazd skrócony jest do 40 minut. + 2 godziny czekania w udawanej wiosce Beduinów, gdzie na każdym rogu wymuszają od ciebie dolary – nie polecam (ale zdjęcia i filmy są tego warte)

Personel, plaża, morze i piasek wydobyty aż do boi, molo są po prostu świetne, to wszystko rekompensuje brak konserwacji hotelu i jedzenie, które jest naprawdę słabe, pozbawione smaku i z minimalną ilością powtarzalnych wyborów, to samo dotyczy alkoholu. Klasyczne przejażdżki na każdym rogu, których ceny szybują w górę, by osiągnąć rekordowo wysoki poziom, np. przejażdżka quadem z jedzeniem kosztuje 50 dolarów, a przejazd skrócony jest do 40 minut. + 2 godziny czekania w udawanej wiosce Beduinów, gdzie na każdym rogu wymuszają od ciebie dolary – nie polecam (ale zdjęcia i filmy są tego warte)

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Nieco poniżej średniej dla Egiptu

Wyżywienie
Laski

Obsługa w hotelu
Świetnie, poza tym wifi na tydzień za 10$

Plaża
Maksymalna satysfakcja, takie małe Bali

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (3)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.3. - 16.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

MG Alexander The Great Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

ogólne wrażenie było dobre

ogólne wrażenie było dobre

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
ładne zakwaterowanie, czyste, duży pokój, ładny widok

Wyżywienie
Zjadłeś dobry posiłek, jedzenie było dobre, ale nie doskonałe, gotowane warzywa i mięso były czasami twarde. 2-3 rodzaje mięsa na każdy posiłek: kurczak, wołowina, czasami ryba. Obsługa, kelnerzy i szef kuchni byli bardzo mili i przyjaźni, nic nie stanowiło problemu.

Obsługa w hotelu
Ogólne wrażenie hotelu było bardzo dobre, jedyną rzeczą, która trochę je psuła, było to, że nawet gdy fale nie były zbyt duże, zamykały pomost i nie można było z niego nurkować ani pływać, można było tylko z brzegu. Obszar do nurkowania ograniczony był bojami o łącznej długości około 30-40 m. Jeśli chcesz podziwiać piękno morza tuż przy hotelu, nie przyjeżdżaj tutaj. Są hotele, w których rafa koralowa jest ładniejsza i gdzie można popływać dalej, nawet przy większych falach.

Plaża
Plaża była czysta, sprzątana codziennie. Jest tam strefa relaksu, gdzie nie pojawiają się sprzedawcy masaży i wycieczek, co jest miłe. Siłownia znajduje się przy plaży, z widokiem na morze. Sprzęt jest zgodny ze standardami egipskimi, ale wystarczający do rozciągania i lekkich ćwiczeń.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Pavel D.

Ocena 3,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.3. - 12.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

MG Alexander The Great Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Średnie wakacje.

Średnie wakacje.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było świetne, poza tym, że słynna laguna przypominała raczej śmierdzący staw i siedlisko komarów.

Wyżywienie
Nic nie znaleźliśmy, ale zjedliśmy.

Obsługa w hotelu
Bufet na plaży nie działał, czasami podawano późne kolacje, brakowało białego wina, były problemy z barami przy basenie i na plaży. Animatorzy byli świetni, zawsze starali się zabawiać i wspierać klientów.

Plaża
Plaża jest czysta, pływy regularne, jest długi, dobrze utrzymany pomost, do którego można dostać się po dobrze utrzymanych drewnianych schodach.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 31 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Temperatura powietrza 26 °C

  • Temperatura wody 24 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 32 °C temperatura w nocy 21 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Dobry
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Dobry
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować