Aktualne warunki podróży do Egiptu

Hotel Deep Blue Inn

Ocena: 4/5

Egipt, Marsa Alam, Marsa Alam

od 2 874 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

KATEGORIA

5*****

REGION

Marsa Alam

OPIS


• przy prywatnej plaży
• przytulne pokoje
• polecany dla aktywnych

POŁOŻENIE


hotel znajduje się ok. 88 km od lotniska w Marsa Alam

INTERNET


Wi-Fi (bezpłatne na terenie hotelu)

PLAŻA


bezpośrednio przy prywatnej piaszczystej plaży, leżaki i parasole bezpłatne, bar na plaży bezpłatny

HOTEL


wakacyjny hotel, 158 pokoi zlokalizowanych w kilku budynkach, do dyspozycji gości; lobby z recepcją, główna restauracja w formie bufetu, restauracja a la carte z owocami morza, bar na plaży, bar przy basenie, bar z przekąskami, lobby bar, centrum SPA, basen wewnętrzny, basen dla dzieci, basen zewnętrzny tylko dla gości 16+ (podgrzewany sezonowo), basen zewnętrzny, leżaki i parasole przy basenie, ręczniki plażowe (bezpłatnie).

ZAKWATEROWANIE


Pokoje Superior Garden/Pool View; ok. 47 m2, łóżko podwójne lub łóżka pojedyncze, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, telefon, sejf, mini bar, łazienka (WC, prysznic, suszarka), balkon lub taras, widok na ogród lub basen
Pokoje Superior Side Sea View; ok. 47 m2, łóżko podwójne lub łóżka pojedyncze, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, telefon, sejf, mini bar, łazienka (WC, prysznic, suszarka), balkon lub taras, widok boczny na morze
Pokoje Superior Sea View; ok. 47 m2, łóżko podwójne lub łóżka pojedyncze, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, telefon, sejf, mini bar, łazienka (WC, prysznic, suszarka), balkon lub taras, widok na morze
Pokoje Family; ok. 47 m2, sypialnia z łóżkiem podwójnym, część wypoczynkowa z sofą, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, telefon, sejf, mini bar, łazienka (WC, prysznic, suszarka), balkon lub taras
Pokoje Family Suite; ok. 60 m2, sypialnia z łóżkiem podwójnym, sypialnia z łóżkami pojedynczymi, dwie łazienki, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, telefon, sejf, mini bar, łazienka (WC, prysznic, suszarka), taras
Pokoje Junior Suite Pool/Sea View 16+; ok. 47 m2, łóżko podwójne lub łóżka pojedyncze, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, telefon, sejf, mini bar, łazienka (WC, prysznic, suszarka), balkon, widok na basen lub morze
Pokoje Swim Up 16+; ok. 47 m2, łóżko podwójne lub łóżka pojedyncze, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, telefon, sejf, mini bar, łazienka (WC, prysznic, suszarka), taras z bezpośrednim dostępem do wspólnego basenu
Pokoje Rooftop Jacuzzi 16+; ok. 87 m2, sypialnia z łóżkiem podwójnym, salon, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, telefon, sejf, mini bar, łazienka (WC, prysznic, suszarka), taras z jacuzzi
Pokoje Swim Up Sea Front 16+; ok. 47 m2, łóżko podwójne lub łóżka pojedyncze, klimatyzacja (sezonowa), TV-SAT, telefon, sejf, mini bar, łazienka (WC, prysznic, suszarka), taras z bezpośrednim dostępem do wspólnego basenu

SPORT I ROZRYWKA


• baseny

• siłownia
• amfiteatr
• centrum nurkowe (płatne)
• centrum SPA (płatne)

DLA DZIECI


• basen

• mini klub

WYŻYWIENIE


Hard All Inclusive; śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, popołudniowe przekąski, kawa/herbata, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne są w godzinach 10.00-00.00 w wyznaczonych barach oraz godzinach. Dodatkowo płatne; importowane alkohole oraz napoje, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane oraz napoje energetyczne.
• jedna bezpłatna wizyta w restauracji a la carte na cały pobyt (po wcześniejszej rezerwacji)

WAŻNE INFORMACJE


****Powyższe materiały mają charakter informacyjny oraz poglądowy oferty hotelu. Opisy przygotowane są na podstawie broszur przekazanych przez poszczególne obiekty jeszcze przed rozpoczęciem każdego sezonu. Kierownictwo hoteli zawsze zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w formie czy w zakresie świadczonych usług, jak również do rezygnacji z części z nich, nawet bez wcześniejszego powiadomienia. Szczegółowy program wyżywienia oraz wykaz usług dostępny jest na miejscu podczas zakwaterowania. Podane godziny i forma serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe lub inne okoliczności.
***W przypadku rezerwacji imprez turystycznych dla rodzin z dziećmi (dla więcej niż 3 osób w pokoju) zalecamy głównie rezerwację pokoi rodzinnych. Pokoje standardowe, superior, deluxe oraz pokoje typu Promo/Economy mają stosunkowo niewielką powierzchnię i nie zawsze jest możliwe wstawienie do nich więcej niż jednej dostawki. Atrakcyjna cena pokoju standardowego lub ekonomicznego dla rodzin i zakwaterowanie w nich większej ilości osób, wiąże się zatem bezpośrednio z ograniczeniem komfortu wypoczynku.
**Godziny pracy aquaparków oraz zjeżdżalni określane są indywidualnie przez hotel. Najczęściej są one czynne 2-3 godziny przed obiadem/lunchem oraz 2-3 godziny po południu.


Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 85 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 10 opinii)

Ocena 3,0 / 5

Zakwaterowanie 1,6 / 5

Wyżywienie 1,4 / 5

Okolica 1,7 / 5

Cena 1,5 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

76. najwyższa ocena z 166 hoteli w Marsa Alam

Beata Karpińska

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.8. - 13.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022 Opinia konkursowa

Deep Blue Inn Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Ogólne wrażenie - koszmar. Nigdy więcej nie pojadę do tego hotelu. Brud, syf, smród, brak jedzenia, awantury i bijatyki Egipcjan. Głośna muzyka egipska. Dookoła wszędzie porozrzucane kosze, śmieci, popsute leżaki, lampy z przewodami na wierzchu również w basenie, odkryte szambo. Obsługa hotelowa - ubiór niechlujny, przepojony.

Ogólne wrażenie - koszmar. Nigdy więcej nie pojadę do tego hotelu. Brud, syf, smród, brak jedzenia, awantury i bijatyki Egipcjan. Głośna muzyka egipska. Dookoła wszędzie porozrzucane kosze, śmieci, popsute leżaki, lampy z przewodami na wierzchu również w basenie, odkryte szambo. Obsługa hotelowa - ubiór niechlujny, przepojony.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Zanim nas zakwaterowano zwiedziłyśmy kilka pokoi ( byłyśmy po 21 a pokój otrzymałyśmy przed 24 ). W pierwszym smród moczu i wielka jaszczurka na ścianie, w drugim stała woda, trzeci był nieposprzątany, czwartego nie można było otworzyć, w piątym drzwi od balkonu się nie zamykały, w łazience były pobite kafelki, woda leciała jednocześnie z kranu i prysznica co wpłynęło na ciśnienie, lodówka nie spełniała swojej funkcji gdyż było w niej ciepło, sejf wolnostojący w szafie także można było go wziąć pod pachę i wynieść. Łóżka duże i wygodne. Do przykrycia tylko prześcieradło.

Wyżywienie
Gdyby nie słodycze które zostały mi z podróży miałabym ogromne problemy zdrowotne. Brakowało jedzenia. Do tego było ohydne i ciągle to samo. Posiłki tylko 3 a nie jak przedstawiała oferta All inclusive 5. O wszystko trzeba było się prosić ( masło i inne jedzenie ). Podane jak w chlewie. Talerze brudne, kubki tylko przepłukane. Jedzenie pozostawione na stole kelnerzy zrzucali na podłogę i tak zostawało na kolejne dni. Wszystko się kleiło. Klimatyzacja wyłączona, a na 11 wentylatorów włączone 2-3. Robactwo i ptactwo to widok w pseudo stołówce normalny. Pozwalano nam nakładać na talerze punktualnie wg ich czasu, w przeciwieństwie do Egipcjan którzy mogli to robić wcześniej. Wszystkie posiłki o innych godzinach niż nam podało biuro. Między obiadem a kolacją 6,5 h przerwy. No to nie jest All inclusive. Tym bardziej, że na żadnym posiłku nie można było się najeść. To było skubnięcie czegoś, aby nie było czuć głodu. Nie było chłodnych napoi. Wszystko ciepłe.

Obsługa w hotelu
Obsługa na pierwsze wrażenie miła. W momencie gdy zaczęliśmy domagać się tego co nam się dlusznie należało, niektórzy zachowywali się w sposób chamski i lekceważący począwszy, a może przede wszystkim, od menadżera.

Plaża
Dostęp do plaży jest i owszem. Błękitna laguna i rafa koralowa też. To jednak wszystko w tym temacie na plus. Minus taki, że takiego syfu jak na tej plaży to w życiu nie widziałam. Połamane leżaki, parasole, brak materacy lub podarte cienkie jak pergamin. Wszystko brudne i klejące. Pozostawione szmaty, kubki po napojach, porozrzucane śmieci wszędzie. Wejście do wody tylko i wyłącznie w specjalnym obuwiu, gdyż 4-5 m od brzegu betonowo-asfaltowe skały ( może to pozostałości rafy?) Brak ratownika, a jedyne koło ratunkowe wisi połamane i straszy. Brak baru na plaży. Ręczniki były niedoprane, często z plamami. Boisko do siatkówki nieprzygotowane. Punkt SPA nie istnieje, siłownia to kolejne miejsce które przypomina spelunę. W basenie woda zielona od brudu który na dnie był obrzydliwy.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Piotr Karmusik

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.7. - 10.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022 Opinia konkursowa

Deep Blue Inn Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Jestem wraz z żoną bardzo niezadowolony z tych wczasów Marsa Allam ponieważ takiego brudu w hotelu, basenach, na stołówce, na plaży, w siłowni jeszcze nie widzieliśmy .Woda w basenach była brudna i miała dużo glonów. Moja żona dostała po niej wysypki na całym ciele która do tego jeszcze swędziiała. Jedzenie buło bardzo słabe i codziennie to samo.Miał być posiłek na plaży dodatkowy i go nie było ani razu.Napoje chłodzące były ciepłe gdyż mieli zepsutą chłodziarkę i innej opcji nie ma tak mówili. Ogólnie wszędzie było brudno. Zrobiłem zdjęci by udokumentować ten fakt. Zgłosiliśmy rezydentowi nasze niezadowolenie i ten nic z tym nie zrobił. Dalej zgłaszliśmy do biura nasz problem i po jakimś czasie zaproponowano nam za dodatkową dopłatą 75dolarów za osobę za dzień zamianę na inny hotel. Jednak była to za duża kwota i nie było nas stać na mianę hotelu za dopłatą. Zapłaciliśmy za hotel cztero gwiazdkowy a nie spełniał nawet dwóch gwiazdek.Mamy wszystko udokumentowane i będziemy dochodzić zwrotu za nasze oszukane wczasy.Dodam , że wraz z nami poznaliśmy innych Polaków którzy też byli niezadowoleni z tego hotelu i całego ogólnego syfu.Mamy że sobą kontakt i będziemy dochodzić swoich praw razem.

Jestem wraz z żoną bardzo niezadowolony z tych wczasów Marsa Allam ponieważ takiego brudu w hotelu, basenach, na stołówce, na plaży, w siłowni jeszcze nie widzieliśmy .Woda w basenach była brudna i miała dużo glonów. Moja żona dostała po niej wysypki na całym ciele która do tego jeszcze swędziiała. Jedzenie buło bardzo słabe i codziennie to samo.Miał być posiłek na plaży dodatkowy i go nie było ani razu.Napoje chłodzące były ciepłe gdyż mieli zepsutą chłodziarkę i innej opcji nie ma tak mówili. Ogólnie wszędzie było brudno. Zrobiłem zdjęci by udokumentować ten fakt. Zgłosiliśmy rezydentowi nasze niezadowolenie i ten nic z tym nie zrobił. Dalej zgłaszliśmy do biura nasz problem i po jakimś czasie zaproponowano nam za dodatkową dopłatą 75dolarów za osobę za dzień zamianę na inny hotel. Jednak była to za duża kwota i nie było nas stać na mianę hotelu za dopłatą. Zapłaciliśmy za hotel cztero gwiazdkowy a nie spełniał nawet dwóch gwiazdek.Mamy wszystko udokumentowane i będziemy dochodzić zwrotu za nasze oszukane wczasy.Dodam , że wraz z nami poznaliśmy innych Polaków którzy też byli niezadowoleni z tego hotelu i całego ogólnego syfu.Mamy że sobą kontakt i będziemy dochodzić swoich praw razem.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Wyżywienie
Fatalne wyżywienie, codziennie to samo, brak owoców, bród na stołówce odstraszał od jedzenia.

Obsługa w hotelu
Przez kilka dni nie było obsługi , nie było sprzątania pokoju, ani wymiany ręczników. Trzeba było się upominać o wszystko.

Plaża
Plaża brudna , niesprzątana widać resztki opakowań pozostawionych przez Egipcjan, pety na plaży jak i przy basenie i w wodzie też w basenie.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Beata Karpińska

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.8. - 13.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022 Opinia konkursowa

Deep Blue Inn Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Ogólne wrażenie - koszmar. Nigdy więcej nie pojadę do tego hotelu. Brud, syf, smród, brak jedzenia, awantury i bijatyki Egipcjan. Głośna muzyka egipska. Dookoła wszędzie porozrzucane kosze, śmieci, popsute leżaki, lampy z przewodami na wierzchu również w basenie, odkryte szambo. Obsługa hotelowa - ubiór niechlujny, przepojony.

Ogólne wrażenie - koszmar. Nigdy więcej nie pojadę do tego hotelu. Brud, syf, smród, brak jedzenia, awantury i bijatyki Egipcjan. Głośna muzyka egipska. Dookoła wszędzie porozrzucane kosze, śmieci, popsute leżaki, lampy z przewodami na wierzchu również w basenie, odkryte szambo. Obsługa hotelowa - ubiór niechlujny, przepojony.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Zanim nas zakwaterowano zwiedziłyśmy kilka pokoi ( byłyśmy po 21 a pokój otrzymałyśmy przed 24 ). W pierwszym smród moczu i wielka jaszczurka na ścianie, w drugim stała woda, trzeci był nieposprzątany, czwartego nie można było otworzyć, w piątym drzwi od balkonu się nie zamykały, w łazience były pobite kafelki, woda leciała jednocześnie z kranu i prysznica co wpłynęło na ciśnienie, lodówka nie spełniała swojej funkcji gdyż było w niej ciepło, sejf wolnostojący w szafie także można było go wziąć pod pachę i wynieść. Łóżka duże i wygodne. Do przykrycia tylko prześcieradło.

Wyżywienie
Gdyby nie słodycze które zostały mi z podróży miałabym ogromne problemy zdrowotne. Brakowało jedzenia. Do tego było ohydne i ciągle to samo. Posiłki tylko 3 a nie jak przedstawiała oferta All inclusive 5. O wszystko trzeba było się prosić ( masło i inne jedzenie ). Podane jak w chlewie. Talerze brudne, kubki tylko przepłukane. Jedzenie pozostawione na stole kelnerzy zrzucali na podłogę i tak zostawało na kolejne dni. Wszystko się kleiło. Klimatyzacja wyłączona, a na 11 wentylatorów włączone 2-3. Robactwo i ptactwo to widok w pseudo stołówce normalny. Pozwalano nam nakładać na talerze punktualnie wg ich czasu, w przeciwieństwie do Egipcjan którzy mogli to robić wcześniej. Wszystkie posiłki o innych godzinach niż nam podało biuro. Między obiadem a kolacją 6,5 h przerwy. No to nie jest All inclusive. Tym bardziej, że na żadnym posiłku nie można było się najeść. To było skubnięcie czegoś, aby nie było czuć głodu. Nie było chłodnych napoi. Wszystko ciepłe.

Obsługa w hotelu
Obsługa na pierwsze wrażenie miła. W momencie gdy zaczęliśmy domagać się tego co nam się dlusznie należało, niektórzy zachowywali się w sposób chamski i lekceważący począwszy, a może przede wszystkim, od menadżera.

Plaża
Dostęp do plaży jest i owszem. Błękitna laguna i rafa koralowa też. To jednak wszystko w tym temacie na plus. Minus taki, że takiego syfu jak na tej plaży to w życiu nie widziałam. Połamane leżaki, parasole, brak materacy lub podarte cienkie jak pergamin. Wszystko brudne i klejące. Pozostawione szmaty, kubki po napojach, porozrzucane śmieci wszędzie. Wejście do wody tylko i wyłącznie w specjalnym obuwiu, gdyż 4-5 m od brzegu betonowo-asfaltowe skały ( może to pozostałości rafy?) Brak ratownika, a jedyne koło ratunkowe wisi połamane i straszy. Brak baru na plaży. Ręczniki były niedoprane, często z plamami. Boisko do siatkówki nieprzygotowane. Punkt SPA nie istnieje, siłownia to kolejne miejsce które przypomina spelunę. W basenie woda zielona od brudu który na dnie był obrzydliwy.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Piotr Karmusik

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.7. - 10.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022 Opinia konkursowa

Deep Blue Inn Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Jestem wraz z żoną bardzo niezadowolony z tych wczasów Marsa Allam ponieważ takiego brudu w hotelu, basenach, na stołówce, na plaży, w siłowni jeszcze nie widzieliśmy .Woda w basenach była brudna i miała dużo glonów. Moja żona dostała po niej wysypki na całym ciele która do tego jeszcze swędziiała. Jedzenie buło bardzo słabe i codziennie to samo.Miał być posiłek na plaży dodatkowy i go nie było ani razu.Napoje chłodzące były ciepłe gdyż mieli zepsutą chłodziarkę i innej opcji nie ma tak mówili. Ogólnie wszędzie było brudno. Zrobiłem zdjęci by udokumentować ten fakt. Zgłosiliśmy rezydentowi nasze niezadowolenie i ten nic z tym nie zrobił. Dalej zgłaszliśmy do biura nasz problem i po jakimś czasie zaproponowano nam za dodatkową dopłatą 75dolarów za osobę za dzień zamianę na inny hotel. Jednak była to za duża kwota i nie było nas stać na mianę hotelu za dopłatą. Zapłaciliśmy za hotel cztero gwiazdkowy a nie spełniał nawet dwóch gwiazdek.Mamy wszystko udokumentowane i będziemy dochodzić zwrotu za nasze oszukane wczasy.Dodam , że wraz z nami poznaliśmy innych Polaków którzy też byli niezadowoleni z tego hotelu i całego ogólnego syfu.Mamy że sobą kontakt i będziemy dochodzić swoich praw razem.

Jestem wraz z żoną bardzo niezadowolony z tych wczasów Marsa Allam ponieważ takiego brudu w hotelu, basenach, na stołówce, na plaży, w siłowni jeszcze nie widzieliśmy .Woda w basenach była brudna i miała dużo glonów. Moja żona dostała po niej wysypki na całym ciele która do tego jeszcze swędziiała. Jedzenie buło bardzo słabe i codziennie to samo.Miał być posiłek na plaży dodatkowy i go nie było ani razu.Napoje chłodzące były ciepłe gdyż mieli zepsutą chłodziarkę i innej opcji nie ma tak mówili. Ogólnie wszędzie było brudno. Zrobiłem zdjęci by udokumentować ten fakt. Zgłosiliśmy rezydentowi nasze niezadowolenie i ten nic z tym nie zrobił. Dalej zgłaszliśmy do biura nasz problem i po jakimś czasie zaproponowano nam za dodatkową dopłatą 75dolarów za osobę za dzień zamianę na inny hotel. Jednak była to za duża kwota i nie było nas stać na mianę hotelu za dopłatą. Zapłaciliśmy za hotel cztero gwiazdkowy a nie spełniał nawet dwóch gwiazdek.Mamy wszystko udokumentowane i będziemy dochodzić zwrotu za nasze oszukane wczasy.Dodam , że wraz z nami poznaliśmy innych Polaków którzy też byli niezadowoleni z tego hotelu i całego ogólnego syfu.Mamy że sobą kontakt i będziemy dochodzić swoich praw razem.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Wyżywienie
Fatalne wyżywienie, codziennie to samo, brak owoców, bród na stołówce odstraszał od jedzenia.

Obsługa w hotelu
Przez kilka dni nie było obsługi , nie było sprzątania pokoju, ani wymiany ręczników. Trzeba było się upominać o wszystko.

Plaża
Plaża brudna , niesprzątana widać resztki opakowań pozostawionych przez Egipcjan, pety na plaży jak i przy basenie i w wodzie też w basenie.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Grzegorz Sasin

Ocena 3,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 22.2. - 6.3.2022 Oceniono: Marzec 2022 Opinia konkursowa

Deep Blue Inn Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Jest to hotel położony na pustyni.Nie jest to minus dla osób potrzebujących spokoju i wyciszenia.

Jest to hotel położony na pustyni.Nie jest to minus dla osób potrzebujących spokoju i wyciszenia.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje duże , może trochę zużyta łazienka.Duży +++ sejf w pokoju bezpłatny.

Wyżywienie
Mało owoców , każdy znajdzie coś dla siebie.Dania które powinny być gorące są zimne.

Obsługa w hotelu
Obsługa miła i pomocna.Bardzo słabe animacje-1 animator na 11 dni pobytu 2 interesujące pokazy.Brak wieczorków tanecznych -nieodpowiednia muzyka.Bilard dostępny bezpłatny.

Plaża
Plaża bezpośrednio przy hotelu.Dostępne leżaki , parasole , parawany , ręczniki bezpłatne.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Mariusz C.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Deep Blue Inn Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Hotel mile zaskoczył. Chyba najlepszy jaki odwiedziliśmy do tej pory w Egipcie . Widok z pokoju bajka. Morze i plaża przy samym hotelu. Rafa to poezja. Cisza i spokój. Dla ludzi którzy chcą odpocząć od codziennego zabiegania.

Hotel mile zaskoczył. Chyba najlepszy jaki odwiedziliśmy do tej pory w Egipcie . Widok z pokoju bajka. Morze i plaża przy samym hotelu. Rafa to poezja. Cisza i spokój. Dla ludzi którzy chcą odpocząć od codziennego zabiegania.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje duże, czyste , sprzątane codziennie.

Oczywiście są pewne niedociągnięcia jak to według standardów egipskich bywa

Wyżywienie
Mocne 8 na 10. Smaczne i urozmaicone posiłki. Trzeba się spieszyć bo dla spóźnialskich może zabraknąć niektórych potraw

Obsługa w hotelu
Basen OK, duży i dla dorosłych. Można popływać. Czysty

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Uczestnik Turnusu Wypoczynkowego

Ocena 3,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Deep Blue Inn Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Jestem tu z córką od 3 dni.Hotel pomimo nowej ekipy zarządzającej,czasy świetności-pamięta wiosne egipską.Pokoje duże-trzeba przyznać.Na dzień dobry prezent-pozostałość prowiantu po poprzednikach w lodówce-irytujące,bo zero obłożenia.Kuchnia ok-świeżo,dużo,przyzwoicie.Plaża przy obiekcie,ale porażka xxl-kamole,asfalty,magmy,skałki.Lokalizacja słaba-75km.do najbliższej miejscowości.Obiekt,bo nie hotel dla miłośników wylegiwania się-po za tym nudą wieje na maxa.Animacje-słabe.Wieczorki towarzyskie-jak w sanatorium.Reasumując-jaka kasa,taki poziom i standard.

Jestem tu z córką od 3 dni.Hotel pomimo nowej ekipy zarządzającej,czasy świetności-pamięta wiosne egipską.Pokoje duże-trzeba przyznać.Na dzień dobry prezent-pozostałość prowiantu po poprzednikach w lodówce-irytujące,bo zero obłożenia.Kuchnia ok-świeżo,dużo,przyzwoicie.Plaża przy obiekcie,ale porażka xxl-kamole,asfalty,magmy,skałki.Lokalizacja słaba-75km.do najbliższej miejscowości.Obiekt,bo nie hotel dla miłośników wylegiwania się-po za tym nudą wieje na maxa.Animacje-słabe.Wieczorki towarzyskie-jak w sanatorium.Reasumując-jaka kasa,taki poziom i standard.

Zakwaterowanie 3,4 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (5)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 25 °C

  • Temperatura wody 27 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Dobry
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Dobry
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować