Jana R.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.10. - 31.10.2024 Oceniono: Listopad 2024
Coral Hills Resort Ocena: 4.5/5 Egipt, Marsa Alam
Święto 22.10. - 31.10.2024 nie spełnił moich oczekiwań. Nie mogę się doczekać kąpieli w morzu i snorkelingu w Egipcie, ponieważ podczas naszego pobytu ciągle wiało, a hotel ma dostęp do morza tylko przez pomost, kąpiel w morzu nie była możliwa. Dostęp do morza został udostępniony dwukrotnie podczas całego pobytu, na około 1 godzinę, pomimo wciąż wietrznej pogody. Na pogodę nikt nie ma wpływu, rozumiem, ale kąpiel nawet w hotelowych basenach nie należała do przyjemnych. Hotel posiada 2 baseny, w których woda była dość zimna. Przeciętne jedzenie, mały wybór owoców, raz na pobyt banany, czasami figi, głównie zielony arbuz o złym smaku. W jadalni było dość sporo gości, a mimo to był problem z wystarczającą ilością sztućców i naczyń szklanych. Jeśli chodzi o jakość serwowanych napojów alkoholowych i bezalkoholowych, wszystko było za słodkie, wina próbowaliśmy wieczorem, było nie do zniesienia. Najlepszym napojem w ofercie był syfon. Mój mąż po przyjeździe miał problemy z jelitami, więc zapytałam delegata na spotkaniu, czy mógłby mi kupić lek Antinal, w hotelu nie było apteki, ale on odmówił, twierdząc, że to nie możliwe, że musimy jechać do gabinet lekarski w hotelu. Na pierwszym spotkaniu stwierdził, że nie powinniśmy tam jechać, że jest to drogie, że powinniśmy zadzwonić do naszego ubezpieczyciela, a oni nam doradzą, do jakiego lekarza się udać. Na szczęście kłopot nie trwał długo i został rozwiązany przy pomocy naszego Ercefurylu. Jeszcze jedno zdarzenie, ostatniego dnia przy zwrocie plastikowej karty do pokoju pan w recepcji poinformował nas, że karta jest uszkodzona (była w takim samym stanie, w jakim ją otrzymaliśmy), zażądał opłaty w wysokości 10 dolarów, pokłóciliśmy się przez jakiś czas w końcu zapłaciliśmy (mąż zepsuł kartę), ale nie podobał mu się dziesięciodolarowy banknot, który zapłaciliśmy, nie wiem, czy był nieważny, czy uszkodzony, pieniądze zwrócono nam w hotelu sklep, w którym robiliśmy zakupy. Więc przestaliśmy z nim rozmawiać i wyszliśmy. Ten hotel był najgorszy, jaki odwiedziliśmy w Egipcie, nie wrócę tu.
Święto 22.10. - 31.10.2024 nie spełnił moich oczekiwań. Nie mogę się doczekać kąpieli w morzu i snorkelingu w Egipcie, ponieważ podczas naszego pobytu ciągle wiało, a hotel ma dostęp do morza tylko przez pomost, kąpiel w morzu nie była możliwa. Dostęp do morza został udostępniony dwukrotnie podczas całego pobytu, na około 1 godzinę, pomimo wciąż wietrznej pogody. Na pogodę nikt nie ma wpływu, rozumiem, ale kąpiel nawet w hotelowych basenach nie należała do przyjemnych. Hotel posiada 2 baseny, w których woda była dość zimna. Przeciętne jedzenie, mały wybór owoców, raz na pobyt banany, czasami figi, głównie zielony arbuz o złym smaku. W jadalni było dość sporo gości, a mimo to był problem z wystarczającą ilością sztućców i naczyń szklanych. Jeśli chodzi o jakość serwowanych napojów alkoholowych i bezalkoholowych, wszystko było za słodkie, wina próbowaliśmy wieczorem, było nie do zniesienia. Najlepszym napojem w ofercie był syfon. Mój mąż po przyjeździe miał problemy z jelitami, więc zapytałam delegata na spotkaniu, czy mógłby mi kupić lek Antinal, w hotelu nie było apteki, ale on odmówił, twierdząc, że to nie możliwe, że musimy jechać do gabinet lekarski w hotelu. Na pierwszym spotkaniu stwierdził, że nie powinniśmy tam jechać, że jest to drogie, że powinniśmy zadzwonić do naszego ubezpieczyciela, a oni nam doradzą, do jakiego lekarza się udać. Na szczęście kłopot nie trwał długo i został rozwiązany przy pomocy naszego Ercefurylu. Jeszcze jedno zdarzenie, ostatniego dnia przy zwrocie plastikowej karty do pokoju pan w recepcji poinformował nas, że karta jest uszkodzona (była w takim samym stanie, w jakim ją otrzymaliśmy), zażądał opłaty w wysokości 10 dolarów, pokłóciliśmy się przez jakiś czas w końcu zapłaciliśmy (mąż zepsuł kartę), ale nie podobał mu się dziesięciodolarowy banknot, który zapłaciliśmy, nie wiem, czy był nieważny, czy uszkodzony, pieniądze zwrócono nam w hotelu sklep, w którym robiliśmy zakupy. Więc przestaliśmy z nim rozmawiać i wyszliśmy. Ten hotel był najgorszy, jaki odwiedziliśmy w Egipcie, nie wrócę tu.
Zakwaterowanie
Pokoje czyste
Wyżywienie
Przeciętny
Obsługa w hotelu
Codziennie sprzątanie pokoju, w barach na plaży mały wybór jedzenia i powolna obsługa, przy zamawianiu napoju obsługa musiała najpierw zebrać plastikowe kubki
Plaża
Plaża była w miarę czysta, leżaków było mnóstwo, może dlatego, że nie można było kąpać się w morzu. Jeśli kiedykolwiek jeszcze pojedziemy do Egiptu, będziemy trzymać się naszej polityki, hotelu z zatoką.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)