Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Egiptu

Hotel Blend El Phistone Beach Resort

Ocena: 4/5

Egipt, Marsa Alam, Marsa Alam

od 2 032 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Hotel Elphistone Resort otoczony pięknym ogrodem położony tuż przy plaży i znajduje się 25 km od centrum Marsa Alam. Najbliższy port lotniczy w Marsa Alam oddalony jest o ok. 37 km, zaś Port Ghalib o ok. 35 km.

Wyposażenie

4-gwiazdkowy resort wypoczynkowy został wybudowany w 2002 r. i odnowiony w 2019. Składa się z 10 budynków, przestronnego lobby z całodobową recepcją, restauracji głównej , restauracji a’la carte oraz 3 barów. Na terenie obiektu znajdują się: sklepy, sala konferencyjna dla 200 osób, sala TV, ogród, taras, jubiler, amfiteatr, parking, dyskoteka, bankomat. Za dodatkową opłatą można skorzystać z wi-fi, kawiarenki internetowej, room-serviceu, apteki, fryzjera, salonu piękności, pralni, lekarza i centrum spa. Najmłodsi goście mają do dyspozycji basen, miniklub, plac zabaw, pokój gier oraz minidyskotekę. W ramach aktywności sportowych można skorzystać z siłowni, tenisa, siatkówki, boiska do piłki nożnej, tenisa stołowego, łucznictwa, bocci, piłki wodnej, fitnessu, zaś za dodatkową opłatą z lekcji nurkowania, snorkelingu , jazdy na wielbłądach czy rowerów trekkingowych. Hotel posiada dwa baseny wraz z wydzieloną częścią dla najmłodszych. Na gości czeka również szeroka gama animacji dziennych i wieczornych. Hotel dostosowany jest do osób niepełnosprawnych

Zakwaterowanie

Pokoje Standardowe dla max. 3 os. z widokiem na basen lub ogród posiadają od 34 -38 m2. Wyposażone są 1 pokój, klimatyzację indywidualną, TV, telefon, sejf, minibar (płatny), wi-fi (płatne). Łazienka posiada wannę lub prysznic wc oraz suszarkę do włosów, a także balkon lub taras.Za dodatkowa opłatą można wynająć pokój z widokiem na morze. Istnieje możliwość zamówienia przed przyjazdem bezpłatnego łóżeczka dla dziecka do lat 2. Pokoje Rodzinne o metrażu ok. 55 m2 dla max. 4 osób posiadają 2 sypialnie. Wyposażenie lokum jest takie samo jak w Pokoju Standard.

Wyżywienie

Formuła All Inclusive zawiera śniadania, obiad oraz kolacje podawane w formie bufetu w restauracji głównej. W ciągu dnia w wyznaczonych barach i godzinach serwowane są słodkie przekąski oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Program All Inclusive nie obejmuje: restauracji a’la carte, świeżo wyciskanych soków, napoi butelkowanych i w puszkach oraz napoi importowanych. Raz w ciągu pobytu klienci mogą skorzystać bezpłatnie z restauracji a’la carte, w której serwowane są owoce morza (wymagana wcześniejsza rezerwacja). Istnieje możliwość zamówienia pakietów urodzinowych i dla nowożeńców. Na terenie obiektu wymagane jest noszenie opasek All Inclusive.

Usługi

Goście spragnieni relaksu mogą wypocząć w strefie spa wykupując masaże, zabiegi kosmetyczne, wejście do sauny fińskiej. Hotel zadbał również o udogodnienia dla dzieci. Rodzice mogą wynająć opiekunkę, a dzieci mogą pobawić się w miniklubie, pokoju gier, placu zabaw czy mini dyskotece. Dla aktywnych sportowo obiekt przygotował takie atrakcje jak aquaaerobk, siłownia, tenis , nurkowanie, snorkeling oraz rowery trekkingowe, przejażdżki na wielbłądach i jazda konna (płatne). Dzienne i wieczorne animacje, przedstawienia i pokazy w amfiteatrze oraz dyskoteka to tylko niektóre z atutów obiektu.

Usługi płatne

Internet, room-service, apteka, fryzjer, pralnia, strefa spa, sauna fińska, jacuzzi, masaże, salon kosmetyczny, siatkówka plażowa, rowery trekkingowe, nurkowanie, snorkeling, pokoje w z widokiem na morze, napoje w dyskotece, oświetlenie kotu tenisowego, bilard, minibar, przejażdżki konne i na wielbłądach, restauracja a’la carte.

Plaża

Piaszczysta plaża hotelowa o długości 300m z łagodnym zejściem do morza tuż przy rafie koralowej znajduje się obok obiektu. Zalecane jest obuwie ochronne. Serwis plażowy bezpłatny: leżaki, parasole, ręczniki, bar objęty All Inclusive.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 629 opinii)

Ocena 4,2 / 5

Zakwaterowanie 4,1 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,3 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

54. najwyższa ocena z 174 hoteli w Marsa Alam

Mirosław B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 15.8. - 26.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Blend El Phistone Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Laureat Konkursu Opinii

Bardzo udany wyjazd, byliśmy w okresie 15-26.08.2023 z większą grupą 13 osób, dla której organizowałem wyjazd. Jestem pod dużym wrażeniem dobrego zarządzania hotelem, które widać na każdym kroku. Personel sprawnie, szybko i z zaangażowaniem wykonuje swoje obowiązki, a przy tym jest zmotywowany i uśmiechnięty, co znakomicie przekłada się na atmosferę pobytu. Wszyscy pracownicy bardzo pomocni i życzliwi, także w awaryjnych sytuacjach, które nam się zdarzyły uzyskaliśmy wsparcie w recepcji. Mimo, że w hotelu wypoczywało dużo turystów absolutnie nigdzie nie było kolejek, zarówno na śniadaniu przy tradycyjnie obleganych miejscach przyrządzania omletów czy naleśników, przez obiady, gdzie poza tradycyjnym szwedzkim stołem serwowano również specjalne przysmaki, na kolacjach z wykwintnymi daniami kończąc. Brak jakichkolwiek kolejek również w barach, czy to przy recepcji, czy przy basenach, na plaży kończąc. Najdłuższa kolejka w jakiej stałem miała być może 3 osoby i jej rozładowanie zajęło pewnie nie więcej niż 3 minuty. SZACUNEK!

Bardzo udany wyjazd, byliśmy w okresie 15-26.08.2023 z większą grupą 13 osób, dla której organizowałem wyjazd. Jestem pod dużym wrażeniem dobrego zarządzania hotelem, które widać na każdym kroku. Personel sprawnie, szybko i z zaangażowaniem wykonuje swoje obowiązki, a przy tym jest zmotywowany i uśmiechnięty, co znakomicie przekłada się na atmosferę pobytu. Wszyscy pracownicy bardzo pomocni i życzliwi, także w awaryjnych sytuacjach, które nam się zdarzyły uzyskaliśmy wsparcie w recepcji. Mimo, że w hotelu wypoczywało dużo turystów absolutnie nigdzie nie było kolejek, zarówno na śniadaniu przy tradycyjnie obleganych miejscach przyrządzania omletów czy naleśników, przez obiady, gdzie poza tradycyjnym szwedzkim stołem serwowano również specjalne przysmaki, na kolacjach z wykwintnymi daniami kończąc. Brak jakichkolwiek kolejek również w barach, czy to przy recepcji, czy przy basenach, na plaży kończąc. Najdłuższa kolejka w jakiej stałem miała być może 3 osoby i jej rozładowanie zajęło pewnie nie więcej niż 3 minuty. SZACUNEK!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Byliśmy większą grupą i tutaj podziękowania dla osób pracujących na recepcji za pomoc w zakwaterowaniu blisko siebie całej grupy. Mieliśmy do dyspozycji 4 pokoje w parterowym budynku K blisko basenu oraz dwa dodatkowe w budynku H obok. Pokoje w dobrym standardzie, czyste i przestronne. Trudno byłoby cokolwiek zarzucić wyposażeniu, łóżka duże i wygodne, lodówka, płaski telewizor (jakkolwiek nie używamy go nigdy na wakacjach), generalnie pokoje w standardzie, jaki oczekiwaliśmy. Klimatyzatory sprawne, dawały radę z chłodzeniem mimo dużych upałów.

Wyżywienie
Jestem pod absolutnym wrażeniem tego, co zaoferowała kuchnia hotelu! Byłem w różnych miejscach na całym świecie - Filipinach, Karaibach, Ameryce Środkowej, Malediwach, na Hawajach, natomiast to, co serwuje kuchnia tego hotelu połączone ze sposobem podania to absolutne mistrzostwo i TOP CLASS! O braku kolejek już wspominałem, więc samo spożywanie posiłków jest spokojne, pozbawione jakichkolwiek negatywnych emocji wynikających z oczekiwania w kolejkach. Ilość jedzenia, jego jakość, wybór, smak i wykwintny sposób podania zrobiły na mnie absolutnie fantastyczne wrażenie. Każdego dnia inne potrawy na szwedzkim stole, do tego każdego dnia serwowane inne specjały bezpośrednio przez kucharzy, od wymyślnie przygotowanych mięs różnego rodzaju, przez owoce morza, sushi przygotowywane na oczach gości, na wspaniałych i pysznych przede wszystkim deserach kończąc. Nie spotkałem jeszcze hotelu, w którym każdego dnia byłyby serwowane tak pyszne i doprawione zupy. Zwykle smakiem odbiegały one od tego, do czego przywykliśmy i dopiero duża liczba przypraw powodowała ich jadalność. W przypadku tego hotelu każdego dnia serwowano zupy pysznie doprawione, które znakomicie smakowały wszystkim osobom w mojej grupie. Specjalne podziękowania dla EX.CHEF MR MOHAMED ABASS, za to, w jaki sposób zorganizował pracę całego swojego zespołu! Szacunek należy się zarówno świetnym kucharzom przyrządzającym posiłki, jak również obsłudze - kelnerom uwijającym się jak w ukropie żeby jak najszybciej zapewnić kolejne czyste stoliki czy naczynia, także serwisowi sprzątającemu dbającemu w każdym momencie o czystość na jadalni. Niestety nie znam wszystkich nazwisk, ale szacunek dla SZEFA KUCHNI, który przygotowywał wymyślne desery z łabędziami oraz banany z gorącą czekoladą (niestety nie znam nazwiska a ze zdjęcia nie jestem w stanie go odczytać). Jeśli chodzi o kelnerów to specjalne podziękowania dla Pana kelnera, który obsługiwał pierwszą salę od strony recepcji w trakcie naszego pobytu (z wysokim czołem) - zawsze najwyższe zaangażowanie.

Obsługa w hotelu
Na poziomie do którego za dawnych czasów przywykłem w Egipcie, dlatego byłem w nim już 8-my raz. Niestety w ostatnim roku bardzo się rozczarowaliśmy będąc w innym hotelu (Pensee Royal Garden), gdzie wszystko było absolutnym przeciwieństwem i powodowało totalną frustrację. W tym przypadku nie było elementu, do którego można byłoby mieć zastrzeżenia. Działająca sprawnie klimatyzacja w recepcji, obsługa specjalnie doświetlająca stolik dodatkowymi światłami, kiedy zobaczyła, że gramy przy nim w kości, brak kolejek gdziekolwiek, wystarczająco miejsca do siedzenia w trakcie wieczorów czy to przy barze przy basenie czy w okolicach recepcji, wreszcie odpowiednia wielkość naczyń w których serwowano drinki i napoje, która automatycznie powodowała zluzowanie baru. Sama obsługa przygotowywała drinki zgodnie z oczekiwaniami, nie szczędząc alkoholu jeśli tylko ktoś o to poprosił, dodatkowo wszędzie obecne były samoobsługowe automaty, które dostarczały napoje gazowane i wodę.

Plaża
Plaża ładna, duża, absolutnie nie mieliśmy problemu z dostępnością odpowiedniej liczby leżaków i miejsca bez specjalnej konieczności jakiegoś zajmowania (które z drugiej strony jest niedozwolone - i bardzo dobrze). Na plaży czysto, w trakcie naszego pobytu zorganizowano kosze segregując poszczególne rodzaje odpadów. Obsługa baru przy plaży (BIKINI BAR BEACH) oraz jego części z przekąskami bardzo miła i przyjazna. W trakcie naszego pobytu mieliśmy okazję mieć dwóch różnych barmanów ponieważ pierwszy wyjechał do domu (niestety nie znam nazwisk) - obydwaj byli bardzo mili i uprzejmi, dbając, by w barze zawsze było zimne piwo. Szczególne podziękowania dla kucharza na plaży MR NABWY HAGAG - za pyszne przekąski, jakie dla nas przygotowywał - pizzę, małe burgerki czy frytki. ;-) Jeśli chodzi o morze - piaszczysta plaża ciągnie się także w morze, jest bardzo płytkie na dużej odległości od brzegu, do rafy można dojść pomostem - niecałe 500m. W trakcie naszego pobytu stosunkowo często była czerwona flaga co wynikało z obaw personelu o bezpieczeństwo gości w momencie, kiedy był nieco mocniejszy wiatr i fale. W tym przypadku wypadałoby zachować nieco większą elastyczność, w trakcie co najmniej kilku dni uważam, że reakcja z czerwoną flagą była przesadzona, w szczególności obsługa widząca również profesjonalne płetwy i maski powinna zorientować się, że nie ma do czynienia z osobami pierwszy raz wchodzącymi do morza. Samo zejście do rafy uważam powinno zostać przebudowane, być może wypuszczone na plastikowych kostkowych pomostach jak w Sharm El Sheikh nieco głębiej w morze, by umożliwić szersze przepustowość przy wejściu do morza. Sama rafa w tym miejscu bez rewelacji, może zrobić wrażenie na osobach które pierwszy raz ją zobaczą, natomiast ze swojej strony miałem okazję widzieć piękniejsze, niczego nie ujmując tej przy hotelu.

Czy ta recenzja była pomocna? (90) (17)

Ilona M.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 31.3. - 8.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Blend El Phistone Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Wspaniałe wakacje

Wspaniałe wakacje

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
OK

Wyżywienie
Duży wybór, wszystko pyszne

Obsługa w hotelu
W porządku

Plaża
Super

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Mirosław B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 15.8. - 26.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Blend El Phistone Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Laureat Konkursu Opinii

Bardzo udany wyjazd, byliśmy w okresie 15-26.08.2023 z większą grupą 13 osób, dla której organizowałem wyjazd. Jestem pod dużym wrażeniem dobrego zarządzania hotelem, które widać na każdym kroku. Personel sprawnie, szybko i z zaangażowaniem wykonuje swoje obowiązki, a przy tym jest zmotywowany i uśmiechnięty, co znakomicie przekłada się na atmosferę pobytu. Wszyscy pracownicy bardzo pomocni i życzliwi, także w awaryjnych sytuacjach, które nam się zdarzyły uzyskaliśmy wsparcie w recepcji. Mimo, że w hotelu wypoczywało dużo turystów absolutnie nigdzie nie było kolejek, zarówno na śniadaniu przy tradycyjnie obleganych miejscach przyrządzania omletów czy naleśników, przez obiady, gdzie poza tradycyjnym szwedzkim stołem serwowano również specjalne przysmaki, na kolacjach z wykwintnymi daniami kończąc. Brak jakichkolwiek kolejek również w barach, czy to przy recepcji, czy przy basenach, na plaży kończąc. Najdłuższa kolejka w jakiej stałem miała być może 3 osoby i jej rozładowanie zajęło pewnie nie więcej niż 3 minuty. SZACUNEK!

Bardzo udany wyjazd, byliśmy w okresie 15-26.08.2023 z większą grupą 13 osób, dla której organizowałem wyjazd. Jestem pod dużym wrażeniem dobrego zarządzania hotelem, które widać na każdym kroku. Personel sprawnie, szybko i z zaangażowaniem wykonuje swoje obowiązki, a przy tym jest zmotywowany i uśmiechnięty, co znakomicie przekłada się na atmosferę pobytu. Wszyscy pracownicy bardzo pomocni i życzliwi, także w awaryjnych sytuacjach, które nam się zdarzyły uzyskaliśmy wsparcie w recepcji. Mimo, że w hotelu wypoczywało dużo turystów absolutnie nigdzie nie było kolejek, zarówno na śniadaniu przy tradycyjnie obleganych miejscach przyrządzania omletów czy naleśników, przez obiady, gdzie poza tradycyjnym szwedzkim stołem serwowano również specjalne przysmaki, na kolacjach z wykwintnymi daniami kończąc. Brak jakichkolwiek kolejek również w barach, czy to przy recepcji, czy przy basenach, na plaży kończąc. Najdłuższa kolejka w jakiej stałem miała być może 3 osoby i jej rozładowanie zajęło pewnie nie więcej niż 3 minuty. SZACUNEK!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Byliśmy większą grupą i tutaj podziękowania dla osób pracujących na recepcji za pomoc w zakwaterowaniu blisko siebie całej grupy. Mieliśmy do dyspozycji 4 pokoje w parterowym budynku K blisko basenu oraz dwa dodatkowe w budynku H obok. Pokoje w dobrym standardzie, czyste i przestronne. Trudno byłoby cokolwiek zarzucić wyposażeniu, łóżka duże i wygodne, lodówka, płaski telewizor (jakkolwiek nie używamy go nigdy na wakacjach), generalnie pokoje w standardzie, jaki oczekiwaliśmy. Klimatyzatory sprawne, dawały radę z chłodzeniem mimo dużych upałów.

Wyżywienie
Jestem pod absolutnym wrażeniem tego, co zaoferowała kuchnia hotelu! Byłem w różnych miejscach na całym świecie - Filipinach, Karaibach, Ameryce Środkowej, Malediwach, na Hawajach, natomiast to, co serwuje kuchnia tego hotelu połączone ze sposobem podania to absolutne mistrzostwo i TOP CLASS! O braku kolejek już wspominałem, więc samo spożywanie posiłków jest spokojne, pozbawione jakichkolwiek negatywnych emocji wynikających z oczekiwania w kolejkach. Ilość jedzenia, jego jakość, wybór, smak i wykwintny sposób podania zrobiły na mnie absolutnie fantastyczne wrażenie. Każdego dnia inne potrawy na szwedzkim stole, do tego każdego dnia serwowane inne specjały bezpośrednio przez kucharzy, od wymyślnie przygotowanych mięs różnego rodzaju, przez owoce morza, sushi przygotowywane na oczach gości, na wspaniałych i pysznych przede wszystkim deserach kończąc. Nie spotkałem jeszcze hotelu, w którym każdego dnia byłyby serwowane tak pyszne i doprawione zupy. Zwykle smakiem odbiegały one od tego, do czego przywykliśmy i dopiero duża liczba przypraw powodowała ich jadalność. W przypadku tego hotelu każdego dnia serwowano zupy pysznie doprawione, które znakomicie smakowały wszystkim osobom w mojej grupie. Specjalne podziękowania dla EX.CHEF MR MOHAMED ABASS, za to, w jaki sposób zorganizował pracę całego swojego zespołu! Szacunek należy się zarówno świetnym kucharzom przyrządzającym posiłki, jak również obsłudze - kelnerom uwijającym się jak w ukropie żeby jak najszybciej zapewnić kolejne czyste stoliki czy naczynia, także serwisowi sprzątającemu dbającemu w każdym momencie o czystość na jadalni. Niestety nie znam wszystkich nazwisk, ale szacunek dla SZEFA KUCHNI, który przygotowywał wymyślne desery z łabędziami oraz banany z gorącą czekoladą (niestety nie znam nazwiska a ze zdjęcia nie jestem w stanie go odczytać). Jeśli chodzi o kelnerów to specjalne podziękowania dla Pana kelnera, który obsługiwał pierwszą salę od strony recepcji w trakcie naszego pobytu (z wysokim czołem) - zawsze najwyższe zaangażowanie.

Obsługa w hotelu
Na poziomie do którego za dawnych czasów przywykłem w Egipcie, dlatego byłem w nim już 8-my raz. Niestety w ostatnim roku bardzo się rozczarowaliśmy będąc w innym hotelu (Pensee Royal Garden), gdzie wszystko było absolutnym przeciwieństwem i powodowało totalną frustrację. W tym przypadku nie było elementu, do którego można byłoby mieć zastrzeżenia. Działająca sprawnie klimatyzacja w recepcji, obsługa specjalnie doświetlająca stolik dodatkowymi światłami, kiedy zobaczyła, że gramy przy nim w kości, brak kolejek gdziekolwiek, wystarczająco miejsca do siedzenia w trakcie wieczorów czy to przy barze przy basenie czy w okolicach recepcji, wreszcie odpowiednia wielkość naczyń w których serwowano drinki i napoje, która automatycznie powodowała zluzowanie baru. Sama obsługa przygotowywała drinki zgodnie z oczekiwaniami, nie szczędząc alkoholu jeśli tylko ktoś o to poprosił, dodatkowo wszędzie obecne były samoobsługowe automaty, które dostarczały napoje gazowane i wodę.

Plaża
Plaża ładna, duża, absolutnie nie mieliśmy problemu z dostępnością odpowiedniej liczby leżaków i miejsca bez specjalnej konieczności jakiegoś zajmowania (które z drugiej strony jest niedozwolone - i bardzo dobrze). Na plaży czysto, w trakcie naszego pobytu zorganizowano kosze segregując poszczególne rodzaje odpadów. Obsługa baru przy plaży (BIKINI BAR BEACH) oraz jego części z przekąskami bardzo miła i przyjazna. W trakcie naszego pobytu mieliśmy okazję mieć dwóch różnych barmanów ponieważ pierwszy wyjechał do domu (niestety nie znam nazwisk) - obydwaj byli bardzo mili i uprzejmi, dbając, by w barze zawsze było zimne piwo. Szczególne podziękowania dla kucharza na plaży MR NABWY HAGAG - za pyszne przekąski, jakie dla nas przygotowywał - pizzę, małe burgerki czy frytki. ;-) Jeśli chodzi o morze - piaszczysta plaża ciągnie się także w morze, jest bardzo płytkie na dużej odległości od brzegu, do rafy można dojść pomostem - niecałe 500m. W trakcie naszego pobytu stosunkowo często była czerwona flaga co wynikało z obaw personelu o bezpieczeństwo gości w momencie, kiedy był nieco mocniejszy wiatr i fale. W tym przypadku wypadałoby zachować nieco większą elastyczność, w trakcie co najmniej kilku dni uważam, że reakcja z czerwoną flagą była przesadzona, w szczególności obsługa widząca również profesjonalne płetwy i maski powinna zorientować się, że nie ma do czynienia z osobami pierwszy raz wchodzącymi do morza. Samo zejście do rafy uważam powinno zostać przebudowane, być może wypuszczone na plastikowych kostkowych pomostach jak w Sharm El Sheikh nieco głębiej w morze, by umożliwić szersze przepustowość przy wejściu do morza. Sama rafa w tym miejscu bez rewelacji, może zrobić wrażenie na osobach które pierwszy raz ją zobaczą, natomiast ze swojej strony miałem okazję widzieć piękniejsze, niczego nie ujmując tej przy hotelu.

Czy ta recenzja była pomocna? (90) (17)

Ilona M.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 31.3. - 8.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Blend El Phistone Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Wspaniałe wakacje

Wspaniałe wakacje

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
OK

Wyżywienie
Duży wybór, wszystko pyszne

Obsługa w hotelu
W porządku

Plaża
Super

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Albert K.

Ocena 3,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.3. - 6.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Blend El Phistone Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

obsługa miła

obsługa miła

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
wyposażenie pokoju.....do wymiany

Wyżywienie
BAR NA PLAŻY PRZEKĄSKOWY....TYLKO FRYTKI I SŁABA PIZZA....KAŻDEGO DNIA.....RESTAURACJA POSIŁKI ŚREDNIE...

Obsługa w hotelu
NIE KORZYSTAŁEM

Plaża
PIĘKNA PLAŻA ....PIĘKNA RAFA...DALEJ OD POMOSTU....RATOWNICY NAJLEPSZYM ELEMENTEM HOTELU...EMPATYCZNI....SUPER POMOCNI....

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Zuzana M. Z.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.3. - 5.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Blend El Phistone Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Urlop spełnił nasze oczekiwania, za tę cenę był świetny.

Urlop spełnił nasze oczekiwania, za tę cenę był świetny.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
W hotelu przeprowadzono już pewne prace remontowe, zwłaszcza w łazienkach i pokojach. Zniszczona wanna i umywalka, stare drzwi. Według naszej oceny 1 max 2*, jednak w pokoju spędziliśmy tylko noc, więc nie przeszkadzało nam to zbytnio. Jeśli ktoś chce lepszą jakość, powinien wybrać hotel 5+*. Części wspólne czyste i uporządkowane. Codzienne sprzątanie i wymiana ręczników, o co nawet nie prosiliśmy.

Wyżywienie
Jedzenie jest pyszne, duży wybór, ryby na każdy lunch i kolację, lokalne specjały. Dużo warzyw i zup. Różne desery, zbyt słodkie jak na nasz gust. Napoje są również słodkie, zgodnie z lokalnymi upodobaniami.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe są odpowiednie.

Plaża
Morze jest piękne, leżaki dostępne, z obsługą. Ręczniki także, chociaż za nimi też coś było. Kąpać się i pływać można na płyciźnie lub z pomostu. Nie używaliśmy butów do wody.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Věra Z.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.3. - 5.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025

Blend El Phistone Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam

Piękny, czysty hotel, wszystko było niesamowite, oprócz obsługi na plaży. Zmieniłbym ją, ale była nieprzyjemna i nie chciał tego zrobić bez dysku, ale ten drugi był w porządku, był mocniejszy, nie pojechaliśmy tam ze względu na niego. Niesamowita obsługa była przy basenie????

Piękny, czysty hotel, wszystko było niesamowite, oprócz obsługi na plaży. Zmieniłbym ją, ale była nieprzyjemna i nie chciał tego zrobić bez dysku, ale ten drugi był w porządku, był mocniejszy, nie pojechaliśmy tam ze względu na niego. Niesamowita obsługa była przy basenie????

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pięknie czysto i sprzątane codziennie na 1*, wszystko cudownie pachniało

Wyżywienie
Nie ma ani jednej wady, jest bardzo luksusowy, a personel wspaniale się nami opiekował.

Obsługa w hotelu
Usługi były w porządku, cokolwiek potrzebujesz, zrobią to dla Ciebie z uśmiechem

Plaża
Pięknie, starają się zachować czystość i świetnie, że dają ci znać, że coś jest nie tak i nikt nie zaczepia cię ofertami.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować