Mirosław B.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 15.8. - 26.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023
Blend El Phistone Beach Resort Ocena: 4/5 Egipt, Marsa Alam
Laureat Konkursu Opinii
Bardzo udany wyjazd, byliśmy w okresie 15-26.08.2023 z większą grupą 13 osób, dla której organizowałem wyjazd. Jestem pod dużym wrażeniem dobrego zarządzania hotelem, które widać na każdym kroku. Personel sprawnie, szybko i z zaangażowaniem wykonuje swoje obowiązki, a przy tym jest zmotywowany i uśmiechnięty, co znakomicie przekłada się na atmosferę pobytu. Wszyscy pracownicy bardzo pomocni i życzliwi, także w awaryjnych sytuacjach, które nam się zdarzyły uzyskaliśmy wsparcie w recepcji. Mimo, że w hotelu wypoczywało dużo turystów absolutnie nigdzie nie było kolejek, zarówno na śniadaniu przy tradycyjnie obleganych miejscach przyrządzania omletów czy naleśników, przez obiady, gdzie poza tradycyjnym szwedzkim stołem serwowano również specjalne przysmaki, na kolacjach z wykwintnymi daniami kończąc. Brak jakichkolwiek kolejek również w barach, czy to przy recepcji, czy przy basenach, na plaży kończąc. Najdłuższa kolejka w jakiej stałem miała być może 3 osoby i jej rozładowanie zajęło pewnie nie więcej niż 3 minuty. SZACUNEK!
Bardzo udany wyjazd, byliśmy w okresie 15-26.08.2023 z większą grupą 13 osób, dla której organizowałem wyjazd. Jestem pod dużym wrażeniem dobrego zarządzania hotelem, które widać na każdym kroku. Personel sprawnie, szybko i z zaangażowaniem wykonuje swoje obowiązki, a przy tym jest zmotywowany i uśmiechnięty, co znakomicie przekłada się na atmosferę pobytu. Wszyscy pracownicy bardzo pomocni i życzliwi, także w awaryjnych sytuacjach, które nam się zdarzyły uzyskaliśmy wsparcie w recepcji. Mimo, że w hotelu wypoczywało dużo turystów absolutnie nigdzie nie było kolejek, zarówno na śniadaniu przy tradycyjnie obleganych miejscach przyrządzania omletów czy naleśników, przez obiady, gdzie poza tradycyjnym szwedzkim stołem serwowano również specjalne przysmaki, na kolacjach z wykwintnymi daniami kończąc. Brak jakichkolwiek kolejek również w barach, czy to przy recepcji, czy przy basenach, na plaży kończąc. Najdłuższa kolejka w jakiej stałem miała być może 3 osoby i jej rozładowanie zajęło pewnie nie więcej niż 3 minuty. SZACUNEK!
Zakwaterowanie
Byliśmy większą grupą i tutaj podziękowania dla osób pracujących na recepcji za pomoc w zakwaterowaniu blisko siebie całej grupy. Mieliśmy do dyspozycji 4 pokoje w parterowym budynku K blisko basenu oraz dwa dodatkowe w budynku H obok. Pokoje w dobrym standardzie, czyste i przestronne. Trudno byłoby cokolwiek zarzucić wyposażeniu, łóżka duże i wygodne, lodówka, płaski telewizor (jakkolwiek nie używamy go nigdy na wakacjach), generalnie pokoje w standardzie, jaki oczekiwaliśmy. Klimatyzatory sprawne, dawały radę z chłodzeniem mimo dużych upałów.
Wyżywienie
Jestem pod absolutnym wrażeniem tego, co zaoferowała kuchnia hotelu! Byłem w różnych miejscach na całym świecie - Filipinach, Karaibach, Ameryce Środkowej, Malediwach, na Hawajach, natomiast to, co serwuje kuchnia tego hotelu połączone ze sposobem podania to absolutne mistrzostwo i TOP CLASS! O braku kolejek już wspominałem, więc samo spożywanie posiłków jest spokojne, pozbawione jakichkolwiek negatywnych emocji wynikających z oczekiwania w kolejkach. Ilość jedzenia, jego jakość, wybór, smak i wykwintny sposób podania zrobiły na mnie absolutnie fantastyczne wrażenie. Każdego dnia inne potrawy na szwedzkim stole, do tego każdego dnia serwowane inne specjały bezpośrednio przez kucharzy, od wymyślnie przygotowanych mięs różnego rodzaju, przez owoce morza, sushi przygotowywane na oczach gości, na wspaniałych i pysznych przede wszystkim deserach kończąc. Nie spotkałem jeszcze hotelu, w którym każdego dnia byłyby serwowane tak pyszne i doprawione zupy. Zwykle smakiem odbiegały one od tego, do czego przywykliśmy i dopiero duża liczba przypraw powodowała ich jadalność. W przypadku tego hotelu każdego dnia serwowano zupy pysznie doprawione, które znakomicie smakowały wszystkim osobom w mojej grupie. Specjalne podziękowania dla EX.CHEF MR MOHAMED ABASS, za to, w jaki sposób zorganizował pracę całego swojego zespołu! Szacunek należy się zarówno świetnym kucharzom przyrządzającym posiłki, jak również obsłudze - kelnerom uwijającym się jak w ukropie żeby jak najszybciej zapewnić kolejne czyste stoliki czy naczynia, także serwisowi sprzątającemu dbającemu w każdym momencie o czystość na jadalni. Niestety nie znam wszystkich nazwisk, ale szacunek dla SZEFA KUCHNI, który przygotowywał wymyślne desery z łabędziami oraz banany z gorącą czekoladą (niestety nie znam nazwiska a ze zdjęcia nie jestem w stanie go odczytać). Jeśli chodzi o kelnerów to specjalne podziękowania dla Pana kelnera, który obsługiwał pierwszą salę od strony recepcji w trakcie naszego pobytu (z wysokim czołem) - zawsze najwyższe zaangażowanie.
Obsługa w hotelu
Na poziomie do którego za dawnych czasów przywykłem w Egipcie, dlatego byłem w nim już 8-my raz. Niestety w ostatnim roku bardzo się rozczarowaliśmy będąc w innym hotelu (Pensee Royal Garden), gdzie wszystko było absolutnym przeciwieństwem i powodowało totalną frustrację. W tym przypadku nie było elementu, do którego można byłoby mieć zastrzeżenia. Działająca sprawnie klimatyzacja w recepcji, obsługa specjalnie doświetlająca stolik dodatkowymi światłami, kiedy zobaczyła, że gramy przy nim w kości, brak kolejek gdziekolwiek, wystarczająco miejsca do siedzenia w trakcie wieczorów czy to przy barze przy basenie czy w okolicach recepcji, wreszcie odpowiednia wielkość naczyń w których serwowano drinki i napoje, która automatycznie powodowała zluzowanie baru. Sama obsługa przygotowywała drinki zgodnie z oczekiwaniami, nie szczędząc alkoholu jeśli tylko ktoś o to poprosił, dodatkowo wszędzie obecne były samoobsługowe automaty, które dostarczały napoje gazowane i wodę.
Plaża
Plaża ładna, duża, absolutnie nie mieliśmy problemu z dostępnością odpowiedniej liczby leżaków i miejsca bez specjalnej konieczności jakiegoś zajmowania (które z drugiej strony jest niedozwolone - i bardzo dobrze). Na plaży czysto, w trakcie naszego pobytu zorganizowano kosze segregując poszczególne rodzaje odpadów. Obsługa baru przy plaży (BIKINI BAR BEACH) oraz jego części z przekąskami bardzo miła i przyjazna. W trakcie naszego pobytu mieliśmy okazję mieć dwóch różnych barmanów ponieważ pierwszy wyjechał do domu (niestety nie znam nazwisk) - obydwaj byli bardzo mili i uprzejmi, dbając, by w barze zawsze było zimne piwo. Szczególne podziękowania dla kucharza na plaży MR NABWY HAGAG - za pyszne przekąski, jakie dla nas przygotowywał - pizzę, małe burgerki czy frytki. ;-) Jeśli chodzi o morze - piaszczysta plaża ciągnie się także w morze, jest bardzo płytkie na dużej odległości od brzegu, do rafy można dojść pomostem - niecałe 500m. W trakcie naszego pobytu stosunkowo często była czerwona flaga co wynikało z obaw personelu o bezpieczeństwo gości w momencie, kiedy był nieco mocniejszy wiatr i fale. W tym przypadku wypadałoby zachować nieco większą elastyczność, w trakcie co najmniej kilku dni uważam, że reakcja z czerwoną flagą była przesadzona, w szczególności obsługa widząca również profesjonalne płetwy i maski powinna zorientować się, że nie ma do czynienia z osobami pierwszy raz wchodzącymi do morza. Samo zejście do rafy uważam powinno zostać przebudowane, być może wypuszczone na plastikowych kostkowych pomostach jak w Sharm El Sheikh nieco głębiej w morze, by umożliwić szersze przepustowość przy wejściu do morza. Sama rafa w tym miejscu bez rewelacji, może zrobić wrażenie na osobach które pierwszy raz ją zobaczą, natomiast ze swojej strony miałem okazję widzieć piękniejsze, niczego nie ujmując tej przy hotelu.
Czy ta recenzja była pomocna? (80) (12)