Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 27.3. - 3.4.2025 Oceniono: Kwiecień 2025
Amarina Queen Resort Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam
Wakacje były wspaniałe. Obsługa, usługi hotelowe, program animacyjny i czystość były doskonałe. Jedyny problem jaki widzę to zorganizowanie wycieczki poprzez kontakt z hotelem, gdyż wycieczka zaczynała się o północy, a pokój mógł być gotowy dopiero o 14:00. Jeśli chcesz, aby Twój pokój był gotowy wcześniej, musisz się do tego przygotować. Problemem nie jest to, że hotel ma takie zasady, ale to, że biuro podróży nigdzie o nich nie wspomina. Może wystarczy wspomnieć w ofercie, że tak właśnie są ustalone zasady, weź to pod uwagę. Innymi słowy, gdyby hotel wiedział z góry, że jestem skłonny zapłacić dodatkowe 20 euro za śniadanie po przyjeździe i natychmiastowy dostęp do pokoju, nie zdarzyłoby się, że musiałbyś czekać kolejne 2-3 godziny, mimo że za nie zapłaciłeś.
Wakacje były wspaniałe. Obsługa, usługi hotelowe, program animacyjny i czystość były doskonałe. Jedyny problem jaki widzę to zorganizowanie wycieczki poprzez kontakt z hotelem, gdyż wycieczka zaczynała się o północy, a pokój mógł być gotowy dopiero o 14:00. Jeśli chcesz, aby Twój pokój był gotowy wcześniej, musisz się do tego przygotować. Problemem nie jest to, że hotel ma takie zasady, ale to, że biuro podróży nigdzie o nich nie wspomina. Może wystarczy wspomnieć w ofercie, że tak właśnie są ustalone zasady, weź to pod uwagę. Innymi słowy, gdyby hotel wiedział z góry, że jestem skłonny zapłacić dodatkowe 20 euro za śniadanie po przyjeździe i natychmiastowy dostęp do pokoju, nie zdarzyłoby się, że musiałbyś czekać kolejne 2-3 godziny, mimo że za nie zapłaciłeś.
Zakwaterowanie
Świetnie, zawsze czysto i schludnie.
Wyżywienie
Ogólnie rzecz biorąc jedzenie jest zadowalające. Codziennie oferowany był różnorodny wybór owoców i warzyw, mięso przyrządzane na różne sposoby, zawsze było w czym wybierać. Dieta odzwierciedla gusta, które niekoniecznie każdemu odpowiadają, ale ostatecznie możemy ocenić ją na 8/10. Nie byłoby złym pomysłem rozszerzenie oferty baru z przekąskami w zależności od liczby rodzin z dziećmi odwiedzających hotel.
Obsługa w hotelu
Świetnie, nie mam nic do dodania. Zaczynając od czystości pokoi i codziennej wymiany ręczników, a kończąc na czystości stołów w restauracji i przy barze przy basenie. Świetny i różnorodny program animacyjny dla dzieci i dorosłych. Wiele zajęć sportowych w ciągu dnia, program rozrywkowy lub pokaz wieczorem. Czystość basenu i leżaków odpowiadała koncepcji 5*.
Plaża
Ponieważ byliśmy na wakacjach w kwietniu, nie mogę ocenić, jak wyglądają warunki na plaży w szczycie sezonu, ale nie mam nic do dodania poza sezonem. Czystość, pielęgnacja i utrzymanie plaży na poziomie godnym hotelu 5*. Leżaki na plaży były zawsze dostępne, a jeśli ich nie było, obsługa przygotowywała je w ciągu 5 minut.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)