Ten hotel jest oglądany przez 9 innych osób.

Aktualne warunki podróży do Egiptu

Hotel The Grand Resort

Ocena: 4/5

Egipt, Hurghada, Hurghada - Dahar

od 2 458 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Kategoria

****

Region

Egipt/Hurghada

Położenie


Hotel Grand Resort zlokalizowany jest ok. 10 km od centrum Hurghady. Obiekt przylega do centrum rozrywkowego Grand Mall oraz oddzielony jest ulicą od siostrzanego Hotelu Grand. Goście mogą bezpłatnie korzystać z plaży hotelu Grand, do której jest ok 150 m (w pakiecie bezpłatny serwis plażowy oraz bar z napojami).

Wyposażenie


Obiekt wybudowany w stylu mauretańskim, dysponuje 828 pokojami. W gustownie urządzonym holu głównym recepcja hotelowa oraz recepcja z 24 h serwisem. Kompleks posiada; 2 restauracje główne, 3 restauracje a la carte, klub nocny oraz kilka barów, w tym 24 h lobby bar (za opłatą). Dodatkowo na terenie centrum rozrywkowego Grand Mall - 5 restauracji a la carte (za opłatą). Teren kąpielowy składa się z; 3 rozległych basenów z wodą słodką dla dorosłych oraz 2 basenów dla dzieci. W okresie zimowym każdy basen dla dzieci oraz 1 dla dorosłych jest podgrzewany. Na stylowo urządzonym terenie basenowym funkcjonują; 2 snack bary oraz restauracja Pergola z muzyką na żywo. Parasole, leżaki, materace przy basenie i na plaży są bezpłatne. Ręczniki kąpielowe w praktycznej torbie plażowej w pokoju.

Pokoje


Pokoje ładnie urządzone, wyposażenie; klimatyzacja (sezonowa), telefon, TV sat. minilodówka, sejf, balkon lub taras, łazienka z WC, suszarka do włosów. POKOJE STANDARDOWE; (DSB/ESB), (ok. 30 m2) zlokalizowane od strony lądu, ich okna wychodzą na ulicę. POKOJE DELUX; (DZX), (ok. 30 m2), JUNIOR SUITY (DZJ/EZJ) (ok. 37 m2) oferują widok od strony basenu. GRAND SUITY (DSD/ESD); (ok. 52 m2) bardziej przestronne, z optycznie wydzieloną sypialnią. POKOJE RODZINNE; (FZ3/FZ4/FZ5), (ok. 47 m2) dysponują dodatkową sypialnią z przesuwnymi drzwiami.

Sport i rozrywka


Międzynarodowy program animacyjny, lokalne występy, gry i zabawy w basenie. Za opłatą; bilard, masaże, tenis stołowy, w siostrzanym hotelu Grand; sauna, jacuzzi, siłownia i korty tenisowe z oświetleniem. Dodatkowo w centrum rozrywki Grand Mall znajduje się wiele restauracji, barów, dyskotek i sklepów.

Wyżywienie


All inclusive; śniadania, obiady, kolacje w restauracjach głównych w formie bufetu, kawa/herbata i ciasto w barze przy basenie, przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje bezalkoholowe dostępne 24h na dobę, alkohole w godz. 10 - 24 w wybranych barach. Do kolacji obowiązuje strój formalny, noszenie opasek all inclusive jest obowiązkowe.

Dzieci


W ETI Maxi klubie dla dzieci (4-12 lat) odbywają się 6 razy w tygodniu urozmaicone, międzynarodowe programy animacyjno-rozrywkowe (w godz. 10-17). Dodatkowo na terenie hotelu brodzik i plac zabaw.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 250 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 10 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 5 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Transport hotelowy Transport hotelowy tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 1287 opinii)

Ocena 4,2 / 5

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,3 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

88. najwyższa ocena z 555 hoteli w Hurghada

Anna

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.7. - 31.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Zwycięzca Konkursu Opinii

Cel wakacji spełniony, odpoczęliśmy.

Cel wakacji spełniony, odpoczęliśmy.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Na początku dali nam pokoje, które nam nie odpowiadały. Wszystko było wyposażone razem z delegacją i dostaliśmy piękny pokój. Nie mam na co narzekać.

Wyżywienie
Szeroki wybór, trochę mniej, jeśli użyto przypraw (ze względu na dzieci) i więcej ryb przynajmniej jeden dzień w tygodniu. W przeciwnym razie zawsze możesz zjeść.

Obsługa w hotelu
W zasadzie wszystko zgodnie z opisem, animatorzy byli na miejscu, ale w ciągu dnia nie poświęcali dzieciom zbytniej uwagi. Ponieważ mieliśmy dobry program. Kelnerzy byli uprzejmi, czystość była w porządku.

Plaża
Nam osobiście ten gad nie przypadł do gustu. Ale każdy ma inne zdanie. Ale piasek nie był taki gruby, trochę szczypał. Zaszło dość daleko. Wiedzieliśmy o tym, ale nie mogę tego winić.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (16) (54)

Zbigniew G.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 4.1. - 11.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Europejskie 3* słabe hotel .

Europejskie 3* słabe hotel .

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko trąca starością wyposażenie ok

Wyżywienie
Jedzenie Ok.

Napoje : soki rozwodnione ,drinki niezbyt.

Obsługa Ok

Obsługa w hotelu
Słaby internet,

Plaża
Ok

Na plaży tylko napoje w małych szklaneczkach piwo jak z kieliszka.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Anna

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.7. - 31.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Zwycięzca Konkursu Opinii

Cel wakacji spełniony, odpoczęliśmy.

Cel wakacji spełniony, odpoczęliśmy.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Na początku dali nam pokoje, które nam nie odpowiadały. Wszystko było wyposażone razem z delegacją i dostaliśmy piękny pokój. Nie mam na co narzekać.

Wyżywienie
Szeroki wybór, trochę mniej, jeśli użyto przypraw (ze względu na dzieci) i więcej ryb przynajmniej jeden dzień w tygodniu. W przeciwnym razie zawsze możesz zjeść.

Obsługa w hotelu
W zasadzie wszystko zgodnie z opisem, animatorzy byli na miejscu, ale w ciągu dnia nie poświęcali dzieciom zbytniej uwagi. Ponieważ mieliśmy dobry program. Kelnerzy byli uprzejmi, czystość była w porządku.

Plaża
Nam osobiście ten gad nie przypadł do gustu. Ale każdy ma inne zdanie. Ale piasek nie był taki gruby, trochę szczypał. Zaszło dość daleko. Wiedzieliśmy o tym, ale nie mogę tego winić.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (16) (54)

Zbigniew G.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 4.1. - 11.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Europejskie 3* słabe hotel .

Europejskie 3* słabe hotel .

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko trąca starością wyposażenie ok

Wyżywienie
Jedzenie Ok.

Napoje : soki rozwodnione ,drinki niezbyt.

Obsługa Ok

Obsługa w hotelu
Słaby internet,

Plaża
Ok

Na plaży tylko napoje w małych szklaneczkach piwo jak z kieliszka.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Radek A.

Ocena 3,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.12.2024 - 4.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Większy ośrodek z ładnym terenem na świeżym powietrzu. Duży wybór jedzenia, ale niezbyt dobrej jakości. Pomocny, ale czasami irytujący personel. Ogólnie mamy mieszane wrażenia z wyjazdu i raczej do Egiptu już nie wrócimy.

Większy ośrodek z ładnym terenem na świeżym powietrzu. Duży wybór jedzenia, ale niezbyt dobrej jakości. Pomocny, ale czasami irytujący personel. Ogólnie mamy mieszane wrażenia z wyjazdu i raczej do Egiptu już nie wrócimy.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Naszym zdaniem najładniejszy rejon w okolicy. Nie żeby na wpół w budowie/na wpół zrujnowanym obszarze turystycznym była duża konkurencja, ale z tego, co mieliśmy okazję zobaczyć podczas spaceru, w autobusie itp., okolica naszego hotelu wydawała nam się najładniejsza. Była zieleń, różnorodność, różne zakątki, ładne oświetlenie, ładne baseny. Pokój był przestronny i świeży. Choć jest starszy, podobał nam się jego styl i oświetlenie, było takie orientalne. Niestety w pokoju było dość zimno i nie było ogrzewania. Doskonały do spania, nieprzyjemny do przebywania w pokoju. Przez większość czasu po przybyciu do pokoju czołgaliśmy się pod kołdrę. Myślę, że latem jest to zaleta, ale na przełomie grudnia i stycznia nie było to do końca optymalne.

Wyżywienie
Z niecierpliwością czekaliśmy na posiłek all inclusive i niestety był on dla nas pewnym rozczarowaniem. W hotelowych restauracjach był duży wybór jedzenia, jednak spodziewaliśmy się innego poziomu jakości. Niektóre dania były dobre, np. różne sosy do wołowiny lub makarony z beszamelem. Owoce i warzywa były również dobre, szczególnie pomarańcze i arbuzy. Ale doświadczyliśmy wielu rozczarowań, m.in. kiedy przyszliśmy do hotelowej restauracji „włoskiej”, zamówiliśmy zupę minestrone i pizzę margarita. Zamiast zupy pomidorowej z dużą ilością warzyw dostaliśmy solony bulion z kilkoma kawałkami risoni. I zamiast pizzy na bazie pomidorów, mozzarelli i bazylii dostaliśmy pizzę bez bazy z odrobiną topionego sera. I tak po prostu. Kiedy chcesz soku pomarańczowego, nie dostaniesz 100% pomarańczy, dostaniesz klasyczny sok przesłodzony, w którym jest więcej cukru niż pomarańczy. Generalnie odnieśliśmy wrażenie, że doceniają to ludzie, którzy nie są przyzwyczajeni do jedzenia wysokiej jakości składników i uczciwego, domowego jedzenia. Z pewnością było pod dostatkiem jedzenia. Ale byliśmy rozczarowani jakością i smakiem. I nie sądzę, żeby było to niemożliwe – na pewno nie jesteśmy smakoszami, którzy chodzą do restauracji 5*, a bywaliśmy w hotelach, w których naprawdę chwaliliśmy jedzenie. Jak to określiła moja partnerka pod koniec – przyjeżdżają tu Niemcy, Czesi i Rosjanie, ale Włochów i Francuzów nie znajdziemy tu.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe są w porządku - ludzie są pomocni i jeśli masz jakąś prośbę, starają się ci pomóc. To, co zaczęło nas po pewnym czasie niepokoić, to częste telefony od różnych pracowników oferujących dodatkowe usługi (zapraszanie do restauracji, pedicure, masaże itp.). Wycieczki fakultatywne zostały oszukane, podobnie jak jedzenie, powiedziałbym. Wiadomo, że jest to turystyka masowa. Po prostu się co do tego myliliśmy. Np. przejażdżka na wielbłądzie wyglądała tak, dotarliśmy na miejsce, usiadłem na wielbłądzie, poganiacz wielbłądów szedł ze mną na wprost jakieś 50-100 m, tam zapytali mnie, czy chcę zdjęcie w ramach napiwku, po czym zawróciliśmy i pojechałem z powrotem. Maks. Łącznie 5 minut. W Egipcie z pewnością są piękne miejsca i przeżycia do odkrycia (np. rafy koralowe były naprawdę piękne), ale organizacja turystyczna nam nie odpowiadała. Ogólnie wydawało mi się, że Egipcjanie postrzegają turystę jako worek pieniędzy i każdy chce po prostu wziąć kawałek. Niezależnie od tego, czy coś nam zaproponowali (np. zwabili do sklepu), czy też wykonali dla nas zupełnie bezużyteczną przysługę w celu uzyskania napiwku (np. rozłożyliśmy ręcznik na leżaku). Jakoś ta ich kultura nam nie odpowiadała – irytowała nas. Mieliśmy też poczucie, że w Egipcie jest mnóstwo niepotrzebnych pracowników, którzy robią niepotrzebne rzeczy (np. pan przy wejściu na lotnisko sprawdza, czy mamy przy sobie paszport (nie zaglądał do środka)).

Plaża
Do plaży można było dojść przez przyjazny hotel. To kawałek dalej, ale jeśli masz nogi i umiesz się nimi posługiwać, to bez problemu dojdziesz tam. Plaża jest czysta i piaszczysta. Woda w morzu była zimna, byliśmy tu na przełomie grudnia i stycznia, więc woleliśmy baseny hotelowe.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (9) (0)

Václava V.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.12.2024 - 4.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Ogólne wrażenie z wakacji było całkiem dobre. PONOWNIE muszę napisać, że otoczenie hotelu było przyjemne, ładne, czyste, obsługa pomocna i uczynna. Pokoje schludne - rozsądne jak na Egipt. Niestety dawanie napiwków pracownikom, autobusom i delegatom jest nieprzyjemne. Nie da się tego wliczyć w cenę wyjazdu, bo wszyscy ciągle sięgają po napiwki i jest to naprawdę denerwujące. Nawet na lotnisku za ladą, gdy podszedł do nas pracownik, że wypełni bilet do Egiptu, który należy oddać na lotnisku, chciał nasz paszport i bilet, zanim to zrozumieliśmy, więc wypełnił go dla nas, ale znowu chciał od nas napiwku. Zawsze i tylko jako napiwek na wszystkich wycieczkach.

Ogólne wrażenie z wakacji było całkiem dobre. PONOWNIE muszę napisać, że otoczenie hotelu było przyjemne, ładne, czyste, obsługa pomocna i uczynna. Pokoje schludne - rozsądne jak na Egipt. Niestety dawanie napiwków pracownikom, autobusom i delegatom jest nieprzyjemne. Nie da się tego wliczyć w cenę wyjazdu, bo wszyscy ciągle sięgają po napiwki i jest to naprawdę denerwujące. Nawet na lotnisku za ladą, gdy podszedł do nas pracownik, że wypełni bilet do Egiptu, który należy oddać na lotnisku, chciał nasz paszport i bilet, zanim to zrozumieliśmy, więc wypełnił go dla nas, ale znowu chciał od nas napiwku. Zawsze i tylko jako napiwek na wszystkich wycieczkach.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był przestronny, duży, taras wychodzący na ogród na parterze również był duży, pokój był czysty, łóżko było codziennie ścielone, wyrzucano śmieci, uzupełniano także butelki z wodą pitną, personel był bardzo chętni, WITAM, miło.....ale chcą od razu napiwek. Niestety bardzo denerwuje mnie to, że w EG|YPT ciągle namawiają, żeby coś kupić dopiero wtedy, gdy przechodzimy między straganami – nie możemy nawet spojrzeć na ich towar – reagują natychmiast i są dosłownie irytujący. To bardzo denerwujące. W drodze do Luksoru widzieliśmy ogromną biedę, która dotyka głównie małe dzieci i jest strasznie bolesna.

Wyżywienie
Jedzenie było luksusowe - powyżej standardu - doskonałe. Ogromna różnorodność ciast, warzyw, owoców, ciastek, dań głównych, śniadań, obiadów, napojów....

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe były profesjonalne, personel chętny, miły, pomocny... przewodnicy byli miłymi profesjonalistami. Personel poprosił nas o wymianę małych euro na papierowe.

Plaża
Plaża w ładnym miejscu, codziennie czysta i zadbana, ładne leżaki pod ładnym parasolem i szczególnie ładne barierki przed wiatrem. Toalety były często myte - więc czysto - w drugim hotelu po drugiej stronie ulicy, gdzie była plaża, mogliśmy zamówić drinka za darmo - do wyboru kilka rodzajów drinków... więc duży bonus za przyjemne wakacje.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (1)

Martina H.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.12.2024 - 4.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Bardzo ładny hotel, piękne baseny, w tym 2 z podgrzewaną wodą. Wszędzie pięknie utrzymana zieleń, ale też mnóstwo kotów, które wszędzie się wspinały. W pokojach, na leżakach, były też w restauracjach. Nad morze trzeba było jechać przez inny hotel, ale to nie miało żadnego znaczenia. Plaża jest dobrze utrzymana i jest mnóstwo leżaków. Przed hotelem pięknie oświetlona długa promenada. Byliśmy bardzo zadowoleni z otoczenia. Na początku trochę się włóczyliśmy po okolicy w poszukiwaniu pokoju, bo hotel jest dość duży. Jednak w trzy dni znaleźliśmy już skróty i było spoko.

Bardzo ładny hotel, piękne baseny, w tym 2 z podgrzewaną wodą. Wszędzie pięknie utrzymana zieleń, ale też mnóstwo kotów, które wszędzie się wspinały. W pokojach, na leżakach, były też w restauracjach. Nad morze trzeba było jechać przez inny hotel, ale to nie miało żadnego znaczenia. Plaża jest dobrze utrzymana i jest mnóstwo leżaków. Przed hotelem pięknie oświetlona długa promenada. Byliśmy bardzo zadowoleni z otoczenia. Na początku trochę się włóczyliśmy po okolicy w poszukiwaniu pokoju, bo hotel jest dość duży. Jednak w trzy dni znaleźliśmy już skróty i było spoko.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był standardowy. Mieliśmy dwa pokoje obok siebie, połączone drzwiami, a ponieważ mieliśmy dziecko, chcieliśmy otworzyć drzwi między pokojami. Dotarcie tam zajęło dwa i pół dnia i kilka dolarów. Zmieniali nam ręczniki plażowe tylko raz w ciągu całego tygodnia, mimo że miały być zmieniane codziennie, a my kilka razy szliśmy ze skargą do recepcji. Podobnie było z ręcznikami w łazience. Niestety, właśnie rozdawaliśmy dolary i nadal nic. Muszę powiedzieć, że nigdy nie doświadczyłem tak złej obsługi w Egipcie. Ponadto karta z pokoju nie działała wiecznie, więc nie mogliśmy otworzyć pokoju i przez cały tydzień byliśmy w recepcji 5 razy, aby otworzyli nam pokój.

Wyżywienie
Jedzenie było urozmaicone i wystarczające. Był tylko problem z temperaturą jedzenia. Zwłaszcza jedzenie dla dzieci było zimne. Kiedy poprosiłam personel o podgrzanie głównego posiłku dla dziecka, odmówili. Napoje dostarczała obsługa, więc często zdarzało się, że nie przynieśli całego zamówienia lub w ogóle nie przyszli na czas posiłku, mimo że zawsze dawaliśmy dolara napiwku. I to przestało nas bawić czwartego dnia. W takim razie zupełnie nie rozumiem słowa inkluzywny, kiedy nie mogę nawet wypić nic, i nie mam tu na myśli alkoholu. Byliśmy bardzo rozczarowani zachowaniem personelu.

Obsługa w hotelu
Ogromne rozczarowanie zachowaniem personelu, w tym delegata. Nie otrzymaliśmy prawie żadnych informacji o hotelu. Sprzedawali jedynie wycieczki, przyprawy, herbaty i bibeloty. Jednak najgorszą częścią całego pobytu była impreza sylwestrowa. Kupiliśmy miejsca na wieczorny program za 50 dolarów. Jednak o dziesiątej wyszliśmy źli, bo nasz stolik został sprzedany innym osobom, które nie miały rezerwacji, ale chciały zobaczyć program i zapłacić. Zdarzyło się to kilku osobom i zdarzały się nieprzyjemne sytuacje, dlatego woleliśmy wyjechać. Nigdy więcej nie pojadę do tego hotelu ze względu na personel.

Plaża
Świetnie, muszę pochwalić personel. Przyzwoite zachowanie pracowników plaży i poczęstunek. Być może było to spowodowane tym, że plaża znajdowała się w innym hotelu i korzystaliśmy z jej usług nad morzem.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 24 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Temperatura powietrza 22 °C

  • Temperatura wody 23 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 25 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Piątek 23 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Sobota 22 °C temperatura w nocy 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować