Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Egiptu

Hotel The Grand Resort

Ocena: 4/5

Egipt, Hurghada, Hurghada - Dahar

od 1 730 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Kategoria

****

Region

Egipt/Hurghada

Położenie


Hotel Grand Resort zlokalizowany jest ok. 10 km od centrum Hurghady. Obiekt przylega do centrum rozrywkowego Grand Mall oraz oddzielony jest ulicą od siostrzanego Hotelu Grand. Goście mogą bezpłatnie korzystać z plaży hotelu Grand, do której jest ok 150 m (w pakiecie bezpłatny serwis plażowy oraz bar z napojami).

Wyposażenie


Obiekt wybudowany w stylu mauretańskim, dysponuje 828 pokojami. W gustownie urządzonym holu głównym recepcja hotelowa oraz recepcja z 24 h serwisem. Kompleks posiada; 2 restauracje główne, 3 restauracje a la carte, klub nocny oraz kilka barów, w tym 24 h lobby bar (za opłatą). Dodatkowo na terenie centrum rozrywkowego Grand Mall - 5 restauracji a la carte (za opłatą). Teren kąpielowy składa się z; 3 rozległych basenów z wodą słodką dla dorosłych oraz 2 basenów dla dzieci. W okresie zimowym każdy basen dla dzieci oraz 1 dla dorosłych jest podgrzewany. Na stylowo urządzonym terenie basenowym funkcjonują; 2 snack bary oraz restauracja Pergola z muzyką na żywo. Parasole, leżaki, materace przy basenie i na plaży są bezpłatne. Ręczniki kąpielowe w praktycznej torbie plażowej w pokoju.

Pokoje


Pokoje ładnie urządzone, wyposażenie; klimatyzacja (sezonowa), telefon, TV sat. minilodówka, sejf, balkon lub taras, łazienka z WC, suszarka do włosów. POKOJE STANDARDOWE; (DSB/ESB), (ok. 30 m2) zlokalizowane od strony lądu, ich okna wychodzą na ulicę. POKOJE DELUX; (DZX), (ok. 30 m2), JUNIOR SUITY (DZJ/EZJ) (ok. 37 m2) oferują widok od strony basenu. GRAND SUITY (DSD/ESD); (ok. 52 m2) bardziej przestronne, z optycznie wydzieloną sypialnią. POKOJE RODZINNE; (FZ3/FZ4/FZ5), (ok. 47 m2) dysponują dodatkową sypialnią z przesuwnymi drzwiami.

Sport i rozrywka


Międzynarodowy program animacyjny, lokalne występy, gry i zabawy w basenie. Za opłatą; bilard, masaże, tenis stołowy, w siostrzanym hotelu Grand; sauna, jacuzzi, siłownia i korty tenisowe z oświetleniem. Dodatkowo w centrum rozrywki Grand Mall znajduje się wiele restauracji, barów, dyskotek i sklepów.

Wyżywienie


All inclusive; śniadania, obiady, kolacje w restauracjach głównych w formie bufetu, kawa/herbata i ciasto w barze przy basenie, przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje bezalkoholowe dostępne 24h na dobę, alkohole w godz. 10 - 24 w wybranych barach. Do kolacji obowiązuje strój formalny, noszenie opasek all inclusive jest obowiązkowe.

Dzieci


W ETI Maxi klubie dla dzieci (4-12 lat) odbywają się 6 razy w tygodniu urozmaicone, międzynarodowe programy animacyjno-rozrywkowe (w godz. 10-17). Dodatkowo na terenie hotelu brodzik i plac zabaw.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 250 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 10 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 5 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Transport hotelowy Transport hotelowy tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 1226 opinii)

Ocena 4,2 / 5

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,3 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

89. najwyższa ocena z 545 hoteli w Hurghada

Anna

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.7. - 31.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Zwycięzca Konkursu Opinii

Cel wakacji spełniony, odpoczęliśmy.

Cel wakacji spełniony, odpoczęliśmy.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Na początku dali nam pokoje, które nam nie odpowiadały. Wszystko było wyposażone razem z delegacją i dostaliśmy piękny pokój. Nie mam na co narzekać.

Wyżywienie
Szeroki wybór, trochę mniej, jeśli użyto przypraw (ze względu na dzieci) i więcej ryb przynajmniej jeden dzień w tygodniu. W przeciwnym razie zawsze możesz zjeść.

Obsługa w hotelu
W zasadzie wszystko zgodnie z opisem, animatorzy byli na miejscu, ale w ciągu dnia nie poświęcali dzieciom zbytniej uwagi. Ponieważ mieliśmy dobry program. Kelnerzy byli uprzejmi, czystość była w porządku.

Plaża
Nam osobiście ten gad nie przypadł do gustu. Ale każdy ma inne zdanie. Ale piasek nie był taki gruby, trochę szczypał. Zaszło dość daleko. Wiedzieliśmy o tym, ale nie mogę tego winić.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (12) (29)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 10.11. - 17.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Nigdy nie należy mieć wysokich oczekiwań wobec Egiptu, ale w tym przypadku naprawdę nie rozumiem pozytywnych recenzji na temat tego ośrodka. Polecono nam Grand Resort jako „lepszy” w porównaniu do hotelu po drugiej stronie ulicy, przez który szliśmy na plażę. Błąd - wejście do hotelu jest okropne, ciemne, przejście z recepcji przez lobby do jednego wewnętrznego bloku bez szans na przejście bez barier (tylko dookoła przez drugi wewnętrzny blok). Obsługa jest w szoku - jeśli nie będziesz ich co minutę walić euro, to zignorują cię przy barze, a właściwie chyba wszędzie. Ręczniki znikną z pokoju do wymiany, ale czyste dadzą ci po x godzinach lub po pół godzinie, jak i tak o nie poprosisz, bo chcesz wziąć prysznic po powrocie z plaży. Podgrzewane baseny lodowe – sezon grzewczy rozpoczyna się dopiero po 22.12. Plaża jest po drugiej stronie ulicy od drugiego hotelu - nie będzie bolało, nie będzie przeszkadzać - zawsze mieliśmy leżaki, nawet jeśli przyjechaliśmy w porze lunchu, ale jeśli chcesz się napić lub zjeść, zapomnij o To. Na śniadanie dostaniesz tylko kawę, herbatę, wodę i napoje bezalkoholowe - na plaży nie dostaniesz napojów, ponieważ jesteś naprzeciwko hotelu. To był bardzo zły wybór, że oparliśmy się na opiniach i wybraliśmy inny hotel niż ten, z którego byliśmy zadowoleni w przeszłości. Doradztwo w CK też było dużym rozczarowaniem, gdzie szukaliśmy konkretnie czegoś dla dzieci, a w tym hotelu dla dzieci nawet nie zapukano.

Nigdy nie należy mieć wysokich oczekiwań wobec Egiptu, ale w tym przypadku naprawdę nie rozumiem pozytywnych recenzji na temat tego ośrodka. Polecono nam Grand Resort jako „lepszy” w porównaniu do hotelu po drugiej stronie ulicy, przez który szliśmy na plażę. Błąd - wejście do hotelu jest okropne, ciemne, przejście z recepcji przez lobby do jednego wewnętrznego bloku bez szans na przejście bez barier (tylko dookoła przez drugi wewnętrzny blok). Obsługa jest w szoku - jeśli nie będziesz ich co minutę walić euro, to zignorują cię przy barze, a właściwie chyba wszędzie. Ręczniki znikną z pokoju do wymiany, ale czyste dadzą ci po x godzinach lub po pół godzinie, jak i tak o nie poprosisz, bo chcesz wziąć prysznic po powrocie z plaży. Podgrzewane baseny lodowe – sezon grzewczy rozpoczyna się dopiero po 22.12. Plaża jest po drugiej stronie ulicy od drugiego hotelu - nie będzie bolało, nie będzie przeszkadzać - zawsze mieliśmy leżaki, nawet jeśli przyjechaliśmy w porze lunchu, ale jeśli chcesz się napić lub zjeść, zapomnij o To. Na śniadanie dostaniesz tylko kawę, herbatę, wodę i napoje bezalkoholowe - na plaży nie dostaniesz napojów, ponieważ jesteś naprzeciwko hotelu. To był bardzo zły wybór, że oparliśmy się na opiniach i wybraliśmy inny hotel niż ten, z którego byliśmy zadowoleni w przeszłości. Doradztwo w CK też było dużym rozczarowaniem, gdzie szukaliśmy konkretnie czegoś dla dzieci, a w tym hotelu dla dzieci nawet nie zapukano.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Ogólne wrażenie zakwaterowania nie jest zbyt przyjemne - po przyjeździe przeprowadzaliśmy się 3 razy. Pokój był tak czysty, jak to możliwe. Svetlo – klasyka w Egipcie jak za dusze. Baseny zapewne również zasługiwałyby na niewielki remont.

Wyżywienie
Prawie zawsze coś znaleźliśmy, nawet jeśli w zasadzie każdy dzień był taki sam, a po kilku dniach nawet kurczak z ryżem działał nam na nerwy. To, co naprawdę smakowało wspaniale, to świeży chleb pita każdego ranka. Któregoś wieczoru wybraliśmy się też na kolację a la carte, ale nie zjedliśmy zbyt wiele, ale przynajmniej pewnego wieczoru mogliśmy cieszyć się typowym egipskim programem.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelu są kiepskie - spodziewałbym się, że gdybym zapłacił za all inclusive i miał możliwość wyjścia na plażę przez ich hotel, to oprócz śniadania mógłbym też zjeść coś oprócz kawy, herbaty i napojów bezalkoholowych, albo tego nie robię nie sądzę, że powinno być problemem wypicie tam lokalnych drinków w ramach all inclusive. Jako mama z wózkiem doceniłabym bardziej bezbarierowy dostęp zarówno w naszym hotelu pomiędzy recepcją a lobby, jak i w hotelu naprzeciwko, gdzie spacerowaliśmy z tarasu przez baseny na plażę. Spodziewałem się, że w lobby, gdzie jest najwięcej ludzi, hotel będzie co wieczór organizował dla gości jakiś program – znowu się myliłem, po okolicy kręcił się co najwyżej jeden kelner, który po „jedna minuta” przyniosła drinka po pół godzinie. Nikt nie informuje Cię o tym, gdzie i kiedy odbywają się animacje oraz czy delegat Cię potrzebuje, dopiero do czasu, aż zapłacisz mu za wycieczkę fakultatywną. Chcieliśmy zrobić naszej córce imprezę świąteczną - dekoracją o wartości 50 €, za którą zapłaciliśmy, była jedna girlanda, prawdopodobnie świąteczna, jedna girlanda z czarnymi śmierciami z jakiejś imprezy Halloween i 4 balony. Tort był małą kostką zwiniętą ze stołów bufetowych, w którą wetknięto i okazjonalnie zapalano świecę z kandelabra z około 1850 roku. Wszystko złe, zabawne, ale drogie zabawy.

Plaża
Jak już wspomniałem, mieliśmy plażę po drugiej stronie ulicy od hotelu, brakowało mi dostępu dla wózków inwalidzkich ze względu na wózek. Plaża była czysta, na plaży byli też animatorzy - około 2 razy dziennie był aerobik. Rozczarowanie w serwowaniu napojów. Woda w morzu jest zimna, jak sam gospodarz powiedział, w tym sezonie było najbardziej wietrznie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Anna

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.7. - 31.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Zwycięzca Konkursu Opinii

Cel wakacji spełniony, odpoczęliśmy.

Cel wakacji spełniony, odpoczęliśmy.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Na początku dali nam pokoje, które nam nie odpowiadały. Wszystko było wyposażone razem z delegacją i dostaliśmy piękny pokój. Nie mam na co narzekać.

Wyżywienie
Szeroki wybór, trochę mniej, jeśli użyto przypraw (ze względu na dzieci) i więcej ryb przynajmniej jeden dzień w tygodniu. W przeciwnym razie zawsze możesz zjeść.

Obsługa w hotelu
W zasadzie wszystko zgodnie z opisem, animatorzy byli na miejscu, ale w ciągu dnia nie poświęcali dzieciom zbytniej uwagi. Ponieważ mieliśmy dobry program. Kelnerzy byli uprzejmi, czystość była w porządku.

Plaża
Nam osobiście ten gad nie przypadł do gustu. Ale każdy ma inne zdanie. Ale piasek nie był taki gruby, trochę szczypał. Zaszło dość daleko. Wiedzieliśmy o tym, ale nie mogę tego winić.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (12) (29)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 10.11. - 17.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Nigdy nie należy mieć wysokich oczekiwań wobec Egiptu, ale w tym przypadku naprawdę nie rozumiem pozytywnych recenzji na temat tego ośrodka. Polecono nam Grand Resort jako „lepszy” w porównaniu do hotelu po drugiej stronie ulicy, przez który szliśmy na plażę. Błąd - wejście do hotelu jest okropne, ciemne, przejście z recepcji przez lobby do jednego wewnętrznego bloku bez szans na przejście bez barier (tylko dookoła przez drugi wewnętrzny blok). Obsługa jest w szoku - jeśli nie będziesz ich co minutę walić euro, to zignorują cię przy barze, a właściwie chyba wszędzie. Ręczniki znikną z pokoju do wymiany, ale czyste dadzą ci po x godzinach lub po pół godzinie, jak i tak o nie poprosisz, bo chcesz wziąć prysznic po powrocie z plaży. Podgrzewane baseny lodowe – sezon grzewczy rozpoczyna się dopiero po 22.12. Plaża jest po drugiej stronie ulicy od drugiego hotelu - nie będzie bolało, nie będzie przeszkadzać - zawsze mieliśmy leżaki, nawet jeśli przyjechaliśmy w porze lunchu, ale jeśli chcesz się napić lub zjeść, zapomnij o To. Na śniadanie dostaniesz tylko kawę, herbatę, wodę i napoje bezalkoholowe - na plaży nie dostaniesz napojów, ponieważ jesteś naprzeciwko hotelu. To był bardzo zły wybór, że oparliśmy się na opiniach i wybraliśmy inny hotel niż ten, z którego byliśmy zadowoleni w przeszłości. Doradztwo w CK też było dużym rozczarowaniem, gdzie szukaliśmy konkretnie czegoś dla dzieci, a w tym hotelu dla dzieci nawet nie zapukano.

Nigdy nie należy mieć wysokich oczekiwań wobec Egiptu, ale w tym przypadku naprawdę nie rozumiem pozytywnych recenzji na temat tego ośrodka. Polecono nam Grand Resort jako „lepszy” w porównaniu do hotelu po drugiej stronie ulicy, przez który szliśmy na plażę. Błąd - wejście do hotelu jest okropne, ciemne, przejście z recepcji przez lobby do jednego wewnętrznego bloku bez szans na przejście bez barier (tylko dookoła przez drugi wewnętrzny blok). Obsługa jest w szoku - jeśli nie będziesz ich co minutę walić euro, to zignorują cię przy barze, a właściwie chyba wszędzie. Ręczniki znikną z pokoju do wymiany, ale czyste dadzą ci po x godzinach lub po pół godzinie, jak i tak o nie poprosisz, bo chcesz wziąć prysznic po powrocie z plaży. Podgrzewane baseny lodowe – sezon grzewczy rozpoczyna się dopiero po 22.12. Plaża jest po drugiej stronie ulicy od drugiego hotelu - nie będzie bolało, nie będzie przeszkadzać - zawsze mieliśmy leżaki, nawet jeśli przyjechaliśmy w porze lunchu, ale jeśli chcesz się napić lub zjeść, zapomnij o To. Na śniadanie dostaniesz tylko kawę, herbatę, wodę i napoje bezalkoholowe - na plaży nie dostaniesz napojów, ponieważ jesteś naprzeciwko hotelu. To był bardzo zły wybór, że oparliśmy się na opiniach i wybraliśmy inny hotel niż ten, z którego byliśmy zadowoleni w przeszłości. Doradztwo w CK też było dużym rozczarowaniem, gdzie szukaliśmy konkretnie czegoś dla dzieci, a w tym hotelu dla dzieci nawet nie zapukano.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Ogólne wrażenie zakwaterowania nie jest zbyt przyjemne - po przyjeździe przeprowadzaliśmy się 3 razy. Pokój był tak czysty, jak to możliwe. Svetlo – klasyka w Egipcie jak za dusze. Baseny zapewne również zasługiwałyby na niewielki remont.

Wyżywienie
Prawie zawsze coś znaleźliśmy, nawet jeśli w zasadzie każdy dzień był taki sam, a po kilku dniach nawet kurczak z ryżem działał nam na nerwy. To, co naprawdę smakowało wspaniale, to świeży chleb pita każdego ranka. Któregoś wieczoru wybraliśmy się też na kolację a la carte, ale nie zjedliśmy zbyt wiele, ale przynajmniej pewnego wieczoru mogliśmy cieszyć się typowym egipskim programem.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelu są kiepskie - spodziewałbym się, że gdybym zapłacił za all inclusive i miał możliwość wyjścia na plażę przez ich hotel, to oprócz śniadania mógłbym też zjeść coś oprócz kawy, herbaty i napojów bezalkoholowych, albo tego nie robię nie sądzę, że powinno być problemem wypicie tam lokalnych drinków w ramach all inclusive. Jako mama z wózkiem doceniłabym bardziej bezbarierowy dostęp zarówno w naszym hotelu pomiędzy recepcją a lobby, jak i w hotelu naprzeciwko, gdzie spacerowaliśmy z tarasu przez baseny na plażę. Spodziewałem się, że w lobby, gdzie jest najwięcej ludzi, hotel będzie co wieczór organizował dla gości jakiś program – znowu się myliłem, po okolicy kręcił się co najwyżej jeden kelner, który po „jedna minuta” przyniosła drinka po pół godzinie. Nikt nie informuje Cię o tym, gdzie i kiedy odbywają się animacje oraz czy delegat Cię potrzebuje, dopiero do czasu, aż zapłacisz mu za wycieczkę fakultatywną. Chcieliśmy zrobić naszej córce imprezę świąteczną - dekoracją o wartości 50 €, za którą zapłaciliśmy, była jedna girlanda, prawdopodobnie świąteczna, jedna girlanda z czarnymi śmierciami z jakiejś imprezy Halloween i 4 balony. Tort był małą kostką zwiniętą ze stołów bufetowych, w którą wetknięto i okazjonalnie zapalano świecę z kandelabra z około 1850 roku. Wszystko złe, zabawne, ale drogie zabawy.

Plaża
Jak już wspomniałem, mieliśmy plażę po drugiej stronie ulicy od hotelu, brakowało mi dostępu dla wózków inwalidzkich ze względu na wózek. Plaża była czysta, na plaży byli też animatorzy - około 2 razy dziennie był aerobik. Rozczarowanie w serwowaniu napojów. Woda w morzu jest zimna, jak sam gospodarz powiedział, w tym sezonie było najbardziej wietrznie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Henrietta B.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 3.8. - 10.8.2024 Oceniono: Listopad 2024

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Dobry stosunek jakości do ceny

Dobry stosunek jakości do ceny

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Dobry

Wyżywienie
Dobry

Obsługa w hotelu
Dobry

Plaża
Piękny

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (2)

Helena L.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.11. - 16.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

Byliśmy zadowoleni z tym wyjątkiem, że do hotelu dotarliśmy około 5:30 po południu, a w dniu wyjazdu wyjechaliśmy o 5 rano, więc nie było nas tam przez dokładną liczbę dni.

Byliśmy zadowoleni z tym wyjątkiem, że do hotelu dotarliśmy około 5:30 po południu, a w dniu wyjazdu wyjechaliśmy o 5 rano, więc nie było nas tam przez dokładną liczbę dni.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie jest w porządku, sprzątanie także.

Wyżywienie
Zadowolona

Obsługa w hotelu
DELEGAT NIC NIE ROZUMIAŁ, A W DNIU WYJAZDU NOWY DELEGAT, KTÓRY MÓWI TYLKO PO ANGIELSKU I KIEDY MU WSZYSCY POWIEDZIALIŚMY, ŻE NIE ROZUMIEM, WYSZEDŁ AUTOBUSU I WYJDZIEMY TYLKO Z KIEROWCĄ.

Plaża
Plaża jest niesamowita.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jiří

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.11. - 16.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

The Grand Resort Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada

hotel pamięta lepsze czasy, zaniedbana konserwacja jak wszędzie w basenie Morza Śródziemnego

hotel pamięta lepsze czasy, zaniedbana konserwacja jak wszędzie w basenie Morza Śródziemnego

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
po przyjeździe czekaliśmy w recepcji na pokój kilka godzin - mówiono, że nie był posprzątany i wyposażony - na pokój czekamy po przyjeździe

Wyżywienie
jedzenie było wystarczające, ale czystość naczyń była na niższym poziomie, po restauracji biegały koty, ludzie je głaskali, a potem sięgali po naczynia i jedzenie

Obsługa w hotelu
sporo pracowników hotelu jeszcze sprzątało, ale nie było tego widać – np. jedną ściereczką przetarł wszystkie stoły na recepcji itp.

Plaża
płynnie

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (3)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 27 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Temperatura powietrza 27 °C

  • Temperatura wody 26 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 26 °C temperatura w nocy 17 °C

  • Poniedziałek 21 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Wtorek 20 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Środa 22 °C temperatura w nocy 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować