Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Egiptu

Hotel Sheraton Miramar Resort El Gouna

Ocena: 5/5

Egipt, Hurghada, El Gouna

od 3 645 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

OPIS OBIEKTU

Opis ogólny:
Ośrodek hotelowy Sheraton Miramar, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 50 m od prywatnej piaszczystej/żwirowej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są bezpłatnie. Miasto Cairo jest oddalone o około 500 km (Hurghada około 22 km, luxor około 450 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 2 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 1 km. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 2 km. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 2 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantuje kino (ok. 2 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Abutig marina (ok. 2 km), Elgouna down town (ok. 2 km), Kite house (ok. 4 km), night life (ok. 2 km) oraz golf couse/tennis/squash (ok. 2 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 2 km) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 2 km szpital. Lotnisko (HRG) położone jest ok. 40 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem odbywa się transfer (ewentualnie odpłatny). Kolejne lotnisko (RMF) jest oddalone o ok. 250 km.
Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu orientalnym i oddaje do dyspozycji gości 339 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 8 budynkach gospodarczych. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, klimatyzację, sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Wi-fi jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada 2 sale konferencyjne z dostępem do Internetu, a także cateringiem. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie (bar zaprasza od godziny 11:00 - 17:00).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:30) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie i obiad można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Woda w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (11:00 - 23:00), piwo (11:00 - 23:00), wino (11:00 - 23:00), kawa i herbata (16:00 - 17:00), lokalne alkohole (11:00 - 23:00), napój powitalny, jeden posiłek w restauracji á-la-carte, bezpłatny minibar w pokoju (limitowany) oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt). Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: rzutki (bezpłatnie), aerobik, siłownia, siatkówka plażowa, bilard (za opłatą), piłka nożna, minigolf, pilates, tenis stołowy (bezpłatnie) i tenis (za dodatkową opłatą, ok. 500 m od hotelu). W odległości ok. 50 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 4 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, saunę, łaźnia parowa, hammam i masaże za opłatą. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 5 - 12 lat) i mini klub (dla dzieci w wieku od 5 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, rosyjsku i po arabsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Visa, Eurocard/MasterCard oraz Diners Club.
2 pokoje łączone Standard pokój rodzinny:
2 sypialnie Standard pokój rodzinny:
JuniorSuite:
Double Standard JuniorSuite
Standard

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY CELNE

* Na jakim dokumencie podróży można przekroczyć granicę?
* Paszport TAK
* Paszport tymczasowy TAK
* Dowód osobisty NIE
Władze Egiptu mogą odmówić prawa wjazdu jeśli paszport jest uszkodzony lub nie zawiera wszystkich stron.
Dla obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę wynoszą ok. 29 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

BAGAŻ NIESTANDARDOWY

UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.

RODZAJ OFERTY

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

ŚWIADCZENIA - OPIEKA REZYDENTA/BAGAŻ

CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Corendon mały bagaż 8 kg 55x40x25, czartery 5 kg podręczny),
- 20 kg bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- 20 kg w przypadku przelotów liniami Corendon
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta RMF/SSH
- opieka anglojęzycznego rezydenta HRG
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-standardowej opieki rezydenta polskiego rezydenta; na miejscu Klienci otrzymują namiary do przedstawiciela kontrahenta, z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy lub jak w Ważnych ifnormacjach wysyłanych wraz z dokumentami podróży.

INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 30 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 4,4 / 5

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 3,8 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,8 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

71. najwyższa ocena z 545 hoteli w Hurghada

Piotr F.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 13.6. - 20.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Sheraton Miramar Resort El Gouna Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Bardzo dobry, zadbany hotel z pieknymi ogrodami i plażą. Obsluga na wysokim poziomie.

Bardzo dobry, zadbany hotel z pieknymi ogrodami i plażą. Obsluga na wysokim poziomie.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Nowoczesne pokoje z balkonem wychodzacym na plażę.

Wyżywienie
Jedzenie dobre. Subiektywnie myślę, że poziom delikatnie spadł w stosunku do zeszego roku.

Obsługa w hotelu
Bardzo wysoki poziom.

Plaża
Duże, piekne plaże z wlasnymi barami, w ktorych znajdzemy drinki, napoje i posiłki.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lukasz

Ocena 2,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Sheraton Miramar Resort El Gouna Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Tak jak w tytule, hotel masakra. Za te pieniadze kompletnie nie warto. Osobiscie dalbym mu 3* max. Bardzo sie zawiodlem. Jedzenie slabe, drinkow w All bylo moze z 6, reszta platna. Hotel strasznie zniszczony, widac starosc i brak odnawiania, rowniez brod. W Egipcie bylem juz 4 razy, i nigdy sie tak nie zawiodlem. Po 3 dniach zmienilem hotel na Jaz Aquamarine (ten jest swietny!)

Ostateczna ocena: NIE POLECAM, tak jak i biura Wezyr - okropna obsluga klienta i komplatny brak zaangazowania gdy byly problemy.

Tak jak w tytule, hotel masakra. Za te pieniadze kompletnie nie warto. Osobiscie dalbym mu 3* max. Bardzo sie zawiodlem. Jedzenie slabe, drinkow w All bylo moze z 6, reszta platna. Hotel strasznie zniszczony, widac starosc i brak odnawiania, rowniez brod. W Egipcie bylem juz 4 razy, i nigdy sie tak nie zawiodlem. Po 3 dniach zmienilem hotel na Jaz Aquamarine (ten jest swietny!)

Ostateczna ocena: NIE POLECAM, tak jak i biura Wezyr - okropna obsluga klienta i komplatny brak zaangazowania gdy byly problemy.

Zakwaterowanie 1,2 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (6) (0)

Filtruj opinie

Piotr F.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 13.6. - 20.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Sheraton Miramar Resort El Gouna Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Bardzo dobry, zadbany hotel z pieknymi ogrodami i plażą. Obsluga na wysokim poziomie.

Bardzo dobry, zadbany hotel z pieknymi ogrodami i plażą. Obsluga na wysokim poziomie.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Nowoczesne pokoje z balkonem wychodzacym na plażę.

Wyżywienie
Jedzenie dobre. Subiektywnie myślę, że poziom delikatnie spadł w stosunku do zeszego roku.

Obsługa w hotelu
Bardzo wysoki poziom.

Plaża
Duże, piekne plaże z wlasnymi barami, w ktorych znajdzemy drinki, napoje i posiłki.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lukasz

Ocena 2,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Sheraton Miramar Resort El Gouna Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Tak jak w tytule, hotel masakra. Za te pieniadze kompletnie nie warto. Osobiscie dalbym mu 3* max. Bardzo sie zawiodlem. Jedzenie slabe, drinkow w All bylo moze z 6, reszta platna. Hotel strasznie zniszczony, widac starosc i brak odnawiania, rowniez brod. W Egipcie bylem juz 4 razy, i nigdy sie tak nie zawiodlem. Po 3 dniach zmienilem hotel na Jaz Aquamarine (ten jest swietny!)

Ostateczna ocena: NIE POLECAM, tak jak i biura Wezyr - okropna obsluga klienta i komplatny brak zaangazowania gdy byly problemy.

Tak jak w tytule, hotel masakra. Za te pieniadze kompletnie nie warto. Osobiscie dalbym mu 3* max. Bardzo sie zawiodlem. Jedzenie slabe, drinkow w All bylo moze z 6, reszta platna. Hotel strasznie zniszczony, widac starosc i brak odnawiania, rowniez brod. W Egipcie bylem juz 4 razy, i nigdy sie tak nie zawiodlem. Po 3 dniach zmienilem hotel na Jaz Aquamarine (ten jest swietny!)

Ostateczna ocena: NIE POLECAM, tak jak i biura Wezyr - okropna obsluga klienta i komplatny brak zaangazowania gdy byly problemy.

Zakwaterowanie 1,2 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (6) (0)

Łukasz

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Sheraton Miramar Resort El Gouna Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

bardzo ładny hotel w super miejscowości.

bardzo ładny hotel w super miejscowości.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Sheraton Miramar Resort El Gouna Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Kto pisze te opinie ? Hotel jak hotel bez rewelacji bez porównania z europejskim standardem Sheratonów. Trąci starzyzną. Sama El Gouna poprostu rewelacja.

Kto pisze te opinie ? Hotel jak hotel bez rewelacji bez porównania z europejskim standardem Sheratonów. Trąci starzyzną. Sama El Gouna poprostu rewelacja.

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje z leciwym wyposażeniem ale be zarzutu Duże, pokoje na 2 piętrze z fajną kopułą w suficie.

Wyżywienie
Jak na hotel tej kategorii to raczej bez rewelacji a sama restauracja z dużą i niezbyt ładnie pachnącą strefą dla palących i zawsze pełną resteuracją częścią zewnętrzną.

Obsługa w hotelu
Basen koszmar, plaża podobnie (stojąca w kanale woda, którą trzeba pokonać by dostać się do morza.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Sheraton Miramar Resort El Gouna Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada

Piękny hotel położony na kilku wyspach. Obsługa na najwyższym poziomie. Jedzenie w restauracji - bajka. Polecam!

Piękny hotel położony na kilku wyspach. Obsługa na najwyższym poziomie. Jedzenie w restauracji - bajka. Polecam!

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój jest ogromny. Bardzo czysty.

Wyżywienie
Jedzenie jest obłędne, szczególnie desery.

Obsługa w hotelu
Wszystko na miejscu.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Temperatura powietrza 27 °C

  • Temperatura wody 26 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 21 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Środa 21 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Czwartek 22 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Piątek 24 °C temperatura w nocy 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować