Piękny hotel, w rzeczywistości wygląda dokładnie tak jak na zdjęciach, wszystko jest nowe, funkcjonalne, plaża ładna i czysta, jedzenie bardzo smaczne, ale powtarzalne. Największym rozczarowaniem była obsługa i zachowanie personelu.
Zakwaterowanie
Wygodne łóżka, wszystko czyste, dla baksis zakwaterowali nas wcześniej niż 14:00, duży przestronny prysznic, codzienne sprzątanie, w tym minibar i woda (po poproszeniu o dwie dodatkowe wody i sprzedaży baksis nie dostałem dodatkowej wody).
Wyżywienie
Posiłki odbywają się na otwartej, nieklimatyzowanej przestrzeni, należy znaleźć miejsce pod wentylatorami, a przy stole nadal jest bardzo gorąco. Znajdują się tu duże, przestronne okna z różnymi rodzajami kuchni, np. azjatycką, włoską, a tutaj można wybierać spośród kilku dań. Możesz albo odebrać jedzenie od razu, albo skontaktować się z szefem kuchni i „zamówić”, a jedzenie będzie świeżo przygotowane przed tobą. Z jednej strony jest to przeżycie i wiadomo, że ma się świeże jedzenie, z drugiej strony przez to tworzą się kolejki i ktoś może mieć problem z umówieniem się z obsługą. Jest też kilka restauracji ala carte – w jednej z nich można zjeść do 1 w nocy, czyli idealnie.
Obsługa w hotelu
W zasadzie jedynym „problemem” była obsługa, ale niestety we wszystko się wtrącał. Np. Później poszliśmy nad morze i zabraliśmy ręczniki około 15. Kiedy obsługa nie chciała nam dać ręczników bo zawsze dają 1 dziennie. Trzeba było pamiętać, że jeszcze nie byliśmy w wodzie. Obsługa na plaży - kelner zamówił napoje i zaniósł je do leżaków, zamówienie dotarło, ale nigdy ich nie przyniósł. Następnie losowo przynosił napoje innym osobom. Widzieliśmy nawet, jak komuś sprzedał drinka, wypił go i zwrócił drinka, podczas gdy kelner również pił z drinka, a następnie próbował podać ten napój innym osobom (napój, z którego wypiły już dwie osoby). Każdy barman dodaje do mieszanych koktajli coś innego. Od personelu odnosisz wrażenie, że bardzo im przeszkadzasz. Nawet kiedy dawaliśmy napiwki, nadal traktowali nas w ten sam sposób. W jednej restauracji nawet nam powiedzieli, że już nie gotują i to nie była prawda. W jednym barze wypiliśmy nawet jednego drinka w ciągu dwóch godzin, bo obsługa nie działała. Uważamy, że od początku funkcjonowania hotelu obsługa hotelu, jak wynika z recenzji, miała w sobie potencjał, jednak po roku przekonała się, że nie musi wiele robić, a biorąc pod uwagę swój charakter, nie robi tego. wszystko, nawet za złotówkę. Pracują tu dziesiątki, setki pracowników i niestety morale pod tym względem spadło.
Plaża
Plaża była duża i czysta, nawet gdy później doszliśmy do wody, zawsze był dostępny leżak. Około 18:00 zaczynają sprzątać i dają znać, że musisz wyjść, co jest dość nieprzyjemne. Jednocześnie wyrzucą cię z morza. Byliśmy w Egipcie pierwszy raz, nie wiem czy to standard, ale do głowy nam nie przyszło, że poza „godzinami otwarcia plaży” nie będziemy mogli pływać. Nie polecam obsługi baru Reptilian. Widzieliśmy delfiny z plaży. Kolor morza jest nierealny. Podwodny świat nie jest tu zbyt wiele do zobaczenia.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate