Daniela M.
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 19.1. - 26.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025
Magic Beach by Amarina Ocena: 4/5 Egipt, Hurghada
Nie kupię więcej wakacji przez waszą agencję!!! Podano mi nieprawdziwe informacje o podgrzewanym basenie, który był dla nas priorytetem, a także informacje o locie. Musieliśmy opuścić pokój o 12 w południe, a nasz samolot nie wyjechać do następnego ranka o 3.55 rano czy to normalne? Nie sądzę!;!! Powiedziano nam, że kiedy opuścimy pokój nadal będziemy mogli korzystać z inkluzji do czasu przyjazdu transferu na lotnisko !!!!Kiedy napisałem do Ciebie maila, że byłbym z tego zadowolony, odesłałeś mnie do przewodnika, który się tam nie pojawił i nie był dostępny telefonicznie aż do ostatniego dnia, dwóch godzin przed transferem ??????Więc złożę skargę na te wakacje i poproszę o zwrot wartości finansowej, którą musieliśmy zapłacić, abyśmy nie musieli siedzieć w recepcji przez 13 godzin nad głodem i gdzie. To były najgorsze wakacje, ponieważ priorytetem był podgrzewany basen, a Twoim obowiązkiem było dostarczenie nam aktualnych informacji, gdybyśmy wiedzieli, że basen, jeśli można go nazwać basenem, jest po prostu basenem, a nie ogrzewany, nie wspominając o tym, że hotel zamykano o godzinie 12:25..1. Samolot odleciał 261. 03 50 rano, a składka ubezpieczeniowa została zapłacona do 26 1. To była bzdura. Gdybym został poinformowany o tych okolicznościach, nie kupiłbym podróży!!!!
Nie kupię więcej wakacji przez waszą agencję!!! Podano mi nieprawdziwe informacje o podgrzewanym basenie, który był dla nas priorytetem, a także informacje o locie. Musieliśmy opuścić pokój o 12 w południe, a nasz samolot nie wyjechać do następnego ranka o 3.55 rano czy to normalne? Nie sądzę!;!! Powiedziano nam, że kiedy opuścimy pokój nadal będziemy mogli korzystać z inkluzji do czasu przyjazdu transferu na lotnisko !!!!Kiedy napisałem do Ciebie maila, że byłbym z tego zadowolony, odesłałeś mnie do przewodnika, który się tam nie pojawił i nie był dostępny telefonicznie aż do ostatniego dnia, dwóch godzin przed transferem ??????Więc złożę skargę na te wakacje i poproszę o zwrot wartości finansowej, którą musieliśmy zapłacić, abyśmy nie musieli siedzieć w recepcji przez 13 godzin nad głodem i gdzie. To były najgorsze wakacje, ponieważ priorytetem był podgrzewany basen, a Twoim obowiązkiem było dostarczenie nam aktualnych informacji, gdybyśmy wiedzieli, że basen, jeśli można go nazwać basenem, jest po prostu basenem, a nie ogrzewany, nie wspominając o tym, że hotel zamykano o godzinie 12:25..1. Samolot odleciał 261. 03 50 rano, a składka ubezpieczeniowa została zapłacona do 26 1. To była bzdura. Gdybym został poinformowany o tych okolicznościach, nie kupiłbym podróży!!!!
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było w porządku, chociaż hotel ma już za sobą lata świetności.
Wyżywienie
Jedzenie było bardzo słabe, najgorsze w Egipcie
Obsługa w hotelu
Nie korzystałem z żadnych usług.
Plaża
Plaża była całkiem ok, ale dostęp do morza był słaby
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (5) (0)