Dorota G.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 27.2. - 6.3.2025 Oceniono: Marzec 2025
Jaz Aquamarine Resort (ex. Iberotel Aquamarine) Ocena: 5/5 Egipt, Hurghada
Ogromny problem z dostępem do morza - rozwinięcie poniżej.
Ogromny problem z dostępem do morza - rozwinięcie poniżej.
Wyżywienie
Brak ogólnodostępnych lodówek z wodą mineralną - woda lana " z kija", co ze względu na szeroko obecne w Egipcie choroby układu pokarmowego "odstrasza" gości.
Obsługa w hotelu
Brak centrum ręcznikowego w postaci fizycznie istniejącej budki. Ręczników kąpielowych nie można zamówić również w recepcji Należy wykonać to przez pokój hotelowy - przez telefon łączyć się z pseudo wirtualnym towel center. i oczekiwać wiele godzin na dostawę ręcznika do pokoju. Ludzie mieli w związku z tym po tydzień te same ręczniki które były nie higieniczne.
Plaża
Szanowni Państwo, podczas rozlicznych w swoim życiu podróży nie spotkałam się z czymś takim. Absolutny brak dostępu do morza. W zatoczce hotelowej został wykonany nasyp ( istnieją pogłoski, że grunt z wykopu po robotach fundamentowych pod obiekty hotelowe został w ten sposób zutylizowany). Woda w morzu osiąga głębokość max 20 cm - i to gdy jest przypływ. Nie ma możliwości wejścia na teren sąsiednich hoteli ( gdzie jest normalny poziom wody, a dno nie zostało przewyższone na wskutek wadliwego wykonania prac ziemnych czyli są normalne warunki kąpielowe).
Ze swojej strony UCZULAM - nie wprowadzajcie klientów w błąd mówiąc , że jest możliwość kąpieli w morzu - gdyż klienci wrócą do Was z uwagami, albo nie wrócą wcale do Państwa biura. Prośba o przekazanie organizatorom typu *** tej jakże ważnej informacji. Hotel Jaz Aquamarine definitywnie powinien rozpocząć prace z przegłebiarkami w rejonie swojej zatoki i dbając o swój wizerunek na zewnątrz powinien ponieść tego koszt. Nie pozwólcie, by to Wasze biuro lub organizatorzy wycieczek ponosili koszt jakim będzie brak satysfakcji, czy nawet gniew klienta - to powinno spocząć na Zarządcy Hotelu Jaz.
Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)