Mój mąż i ja spędziliśmy wakacje w hotelu Dive Inn na początku września. Ogólnie Mieliśmy dobre wrażenia z podróży, gdyby nie było nieprzyjemnej sytuacji z zameldowaniem się w hotelu, byłoby oczywiście jeszcze lepiej.Hotel jest bardzo mały, ale przytulny. Usługa mogłaby być lepsza, ale za takie pieniądze jest zrozumiała.
Zakwaterowanie
Niestety mieliśmy nieprzyjemną sytuację z zameldowaniem się w hotelu, 2 inne kobiety przyjechały z nami do hotelu od naszego organizatora wycieczek Join Up. I nie wiem z jakiego powodu, ale okazało się, że w hotelu nasz płatny pokój z widokiem na basen jest zajęty. I szok, że kierownik hotelu chciał umieścić nas wszystkich razem w jednym pokoju, ale prawda jest większa z dwiema oddzielnymi sypialniami, ale łazienka jest jedna, lodówka jest jedna i martwisz się o rzeczy, pokoje nie są zamknięte na klucz, tylko pokój jako całość.
Jesteśmy małżeństwem, a tam są dwie nieznane nam kobiety, to nie jest normalne!
Nie wiedzieliśmy, co robić, wyraziliśmy całkowity sprzeciw wobec zameldowania się w jednym pokoju i czekaliśmy jeszcze przez chwilę na decyzję kierownika, podczas gdy czekaliśmy na niego, uzgodniliśmy kolejny problem z przewodnikiem, zadzwoniliśmy pod kolejne numery alarmowe. I oto znaleźliśmy osobny pokój, ale kiedy do niego weszliśmy, okazało się, że był to jakiś pokój awaryjny, było bardzo przerażające, wszystko było trochę zużyte, brudne, woda stała pod prysznicem i nie spływała, no i widok nie był na basen, ale na ścianę sąsiedniego budynku hotelu. Kierownik hotelu i inni pracownicy zapewnili nas, że to tylko 1 dzień, a jutro po 12.00 na pewno przeniesiemy się do dobrego pokoju. Byliśmy już wtedy bardzo zmęczeni, bardzo głodni i było już około 16.00 wieczorem, a lot mieliśmy o 8.40, w samolocie nie karmiliśmy. Ogólnie się zgodziliśmy. Ale kiedy następnego dnia przyszli do recepcji, aby dowiedzieć się, o której będzie zmiana pokoju, aby wiedzieć, jak zaplanować nasz dzień, kierownik hotelu był zły i powiedział nam dosłownie: "kiedy będzie dla ciebie inny pokój, dam ci znać! Zadzwonią do ciebie! Spodziewaj się maksymalnie do jutra."I myślę, Boże, co się dzieje, nie mogę znieść kolejnej nocy w tym pokoju i postanowiłem zapytać o co chodzi, dlaczego pracownik hotelu jest do nas tak agresywny. Okazało się, że menedżer był urażony faktem, że powiedzieliśmy przewodnik o naszym problemie, ale przepraszam
Wyżywienie
nie wiemy, co robić w takich sytuacjach, ponieważ po raz pierwszy znaleźliśmy się w takiej sytuacji i zadzwoniliśmy i opowiedzieliśmy o naszym problemie każdemu, kto mógł, w nadziei, że zostanie on rozwiązany. O czym powiedziała menedżerowi i poprosiła go, aby spojrzał na sytuację z naszej strony. Potem byliśmy zdenerwowani, wyszliśmy do pokoju, ale jak tylko przyszliśmy, zadzwoniliśmy i kazaliśmy spakować walizki:)
Po 20 minutach byliśmy już w pięknym pokoju, zadowoleni i szczęśliwi. Ale wiesz, co jest frustrujące, że szczerze mówiąc, zepsuli nam początek wakacji i nikt nawet za to nie przeprosił.
Wyżywienie:
Jedzenie w hotelu jest proste, ale smaczne, nie wystarczyło, aby na terenie hotelu była przynajmniej jedna restauracja a la carte
Plaża
Plaża el Fanar.
jest płatny dostęp do morza i bezpłatny, ale przejazd na plażę tylko w określonych godzinach małym autobusem 4 razy dziennie, spóźniony oznacza, że sam jedziesz taksówką za 2 dolary.
Kamienisty, ale wiele pięknych koralowców. Na plaży wszystkie napoje są alkoholowe i bezalkoholowe za dodatkową opłatą i naturalnie stosunkowo drogie. W mieście można kupić tańsze napoje.
Plaża Marhaba
Tylko płatny dostęp do morza, piaszczysta plaża. Nie jeździliśmy na nim, więc nie znamy szczegółów na jego temat.