Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Dvořák

Ocena: 4/5

Czechy, Czechy Zachodnie, Karlowe Wary

od 213 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1990. Obiekt oferuje 126 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Na terenie hotelu znajduje się również biblioteka. Podróżujący autem mogą skorzystać z miejsc parkingowych (w zależności od ilości wolnych miejsc). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest projektor.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów, szlafroki i telefon. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Obiekt posiada basen kryty. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Studio fitness, zajęcia gimnastyczne i aerobik stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej hotelu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, zabiegi terapeutyczno-lecznicze i solarium. W kategorii rozrywki polecamy Państwu miniklub.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Dozownik z dezynfekcją
Wzmożone działania dotyczące czystości
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Pokoje
Bezdotykowy room service (Godzinny, Za opłatą)
Usługi
Płatności bezdotykowe (Karta płatnicza, Visa, MasterCard, American Express)
Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych (spray elektrostatyczny)
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Fitness Fitness tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 10 opinii)

Ocena 4,2 / 5

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 4,8 / 5

Cena 4,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

54. najwyższa ocena z 759 hoteli w Czechy Zachodnie

Jana C.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.10. - 8.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Dvořák Ocena: 4/5 Czechy, Czechy Zachodnie

Mam bardzo silny związek z Karlowymi Warami, tu studiowałem, już kilka razy sprzedawałem klientom hotel Dvořák (pracuję w CK).Gdyby nie katastrofalna sytuacja w czeskiej gastronomii, kiedy jest całkowity brak personelu, szczególnie w obsłudze restauracyjnej, wszystko byłoby w porządku.

Mam bardzo silny związek z Karlowymi Warami, tu studiowałem, już kilka razy sprzedawałem klientom hotel Dvořák (pracuję w CK).Gdyby nie katastrofalna sytuacja w czeskiej gastronomii, kiedy jest całkowity brak personelu, szczególnie w obsłudze restauracyjnej, wszystko byłoby w porządku.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy bardzo ładny pokój z widokiem na rzekę, czysty, przestronny, z dużą łazienką i WC. Jedyne do czego mogę się przyczepić to łazienka, prysznic był śliski, brak poręczy, więc wzięcie prysznica zawsze było wielką przygodą. Minibar w pokoju nie chłodził, po zapytaniu w recepcji dowiedzieliśmy się, że jest to normalne.

Wyżywienie
Jedzenie jest doskonałe, urozmaicone, wysokiej jakości wypieki, szeroki wybór ryb, mięs, dodatków, owoców, warzyw i deserów. W formie bufetu, świetna pora śniadaniowa do godziny 11:00.

Obsługa w hotelu
Recepcja - recepcjonistka w ciągu dnia super, wieczorem obsługa gorsza.Obsługa w strefie SPA podczas zabiegów na najwyższym poziomie, basen swoje najlepsze lata ma za sobą, znowu bardzo śliski.Obsługa w restauracji Dvořák (śniadania, obiadokolacje) naprawdę fatalna - są podawajcie tylko, a raczej nie obsługujcie Ukrainek, które nic nie rozumieją, nie zabierajcie ze stołu brudnych naczyń, nie pytajcie, czy chcemy coś do picia... Straszne!!!! Kelner natomiast w kawiarni Opera jest bardzo pomocny i kompetentny.

Plaża
To nie był kierunek nadmorski.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Šárka H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.7. - 15.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Dvořák Ocena: 4/5 Czechy, Czechy Zachodnie

Naprawdę podobały nam się nasze wakacje, hotel był doskonały, a usługi na 1

Naprawdę podobały nam się nasze wakacje, hotel był doskonały, a usługi na 1

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był piękny, zakwaterowanie było luksusowe

Wyżywienie
Jedzenie też rewelacyjne, podziwiam, że na obiad był w czym wybierać i nie powtarzał się przez cały tydzień

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe również doskonałe

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Jana C.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.10. - 8.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Dvořák Ocena: 4/5 Czechy, Czechy Zachodnie

Mam bardzo silny związek z Karlowymi Warami, tu studiowałem, już kilka razy sprzedawałem klientom hotel Dvořák (pracuję w CK).Gdyby nie katastrofalna sytuacja w czeskiej gastronomii, kiedy jest całkowity brak personelu, szczególnie w obsłudze restauracyjnej, wszystko byłoby w porządku.

Mam bardzo silny związek z Karlowymi Warami, tu studiowałem, już kilka razy sprzedawałem klientom hotel Dvořák (pracuję w CK).Gdyby nie katastrofalna sytuacja w czeskiej gastronomii, kiedy jest całkowity brak personelu, szczególnie w obsłudze restauracyjnej, wszystko byłoby w porządku.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy bardzo ładny pokój z widokiem na rzekę, czysty, przestronny, z dużą łazienką i WC. Jedyne do czego mogę się przyczepić to łazienka, prysznic był śliski, brak poręczy, więc wzięcie prysznica zawsze było wielką przygodą. Minibar w pokoju nie chłodził, po zapytaniu w recepcji dowiedzieliśmy się, że jest to normalne.

Wyżywienie
Jedzenie jest doskonałe, urozmaicone, wysokiej jakości wypieki, szeroki wybór ryb, mięs, dodatków, owoców, warzyw i deserów. W formie bufetu, świetna pora śniadaniowa do godziny 11:00.

Obsługa w hotelu
Recepcja - recepcjonistka w ciągu dnia super, wieczorem obsługa gorsza.Obsługa w strefie SPA podczas zabiegów na najwyższym poziomie, basen swoje najlepsze lata ma za sobą, znowu bardzo śliski.Obsługa w restauracji Dvořák (śniadania, obiadokolacje) naprawdę fatalna - są podawajcie tylko, a raczej nie obsługujcie Ukrainek, które nic nie rozumieją, nie zabierajcie ze stołu brudnych naczyń, nie pytajcie, czy chcemy coś do picia... Straszne!!!! Kelner natomiast w kawiarni Opera jest bardzo pomocny i kompetentny.

Plaża
To nie był kierunek nadmorski.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Šárka H.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.7. - 15.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Dvořák Ocena: 4/5 Czechy, Czechy Zachodnie

Naprawdę podobały nam się nasze wakacje, hotel był doskonały, a usługi na 1

Naprawdę podobały nam się nasze wakacje, hotel był doskonały, a usługi na 1

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był piękny, zakwaterowanie było luksusowe

Wyżywienie
Jedzenie też rewelacyjne, podziwiam, że na obiad był w czym wybierać i nie powtarzał się przez cały tydzień

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe również doskonałe

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Irena Sommerová

Ocena 4,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.3. - 13.3.2022 Oceniono: Marzec 2022

Dvořák Ocena: 4/5 Czechy, Czechy Zachodnie

Bardzo przyjemny pobyt.

Bardzo przyjemny pobyt.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszędzie czysto, miła obsługa.

Wyżywienie
Smaczny.

Obsługa w hotelu
Bardzo przyjazny personel.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 6 °C temperatura w nocy 1 °C

  • Temperatura powietrza 1 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 2 °C temperatura w nocy -1 °C

  • Wtorek 2 °C temperatura w nocy -2 °C

  • Środa 3 °C temperatura w nocy -7 °C

  • Czwartek 1 °C temperatura w nocy -7 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować