Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży na Cypr

Hotel St. Raphael Resort

Ocena: 5/5

Cypr, Limassol, Limassol

Cudowna, piaszczysta plaża z bezpłatnym serwisem Wykwintna kuchnia i nienaganna obsługa Malownicza prywatna przystań dla 237 jachtów Liczne udogodnienia dla rodzin i aktywnych

Więcej o hotelu

od 3 041 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - St. Raphael Hotel Cypr:

Hotel St. Raphael położony jest ok. 11 km od centrum Limassol. Publiczna piaszysta plaża zlokalizowana jest w odległości ok. 300 m. Przy hotelu znajduje się przystań jachtowa. W  okolicy znajdują się łatwo dostępne punkty handlowe i rozrywkowe. Odległość od lotniska w Pafos (PFO) wynosi około 60km, a od lotniska w Larnace (LCA) około 70 km.

Wyposażenie:

Hotel wzniesiony został w roku 1987. Goście zakwaterowani są w 272 pokojach. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź łóżko typu king size. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Dostępne są również lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Do dyspozycji jest ponadto zestaw do prasowania i prasa do spodni. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio, konsola video i Wi-Fi (bezpłatnie). Służymy Państwu wieczornym serwisem hotelowym. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne, szlafroki i telefon. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja z reguly w formie bufetu oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe sa dostepne w
każdym otwartym barze (więcej informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Dużym urozmaiceniem są rozliczne aktywności outdoorowe oferowane w obiekcie. Należą do nich m.in. rower / rower górski, tenis ziemny i siatkówka plażowa, jak również za dodatkową opłatą minigolf i strzelanie z łuku. Narty wodne, windsurfing, jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, żeglowanie, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, badmintona, bilard, darta, jogę i aerobik. Hotel oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, saunę, łaźnię parową, łaźnię turecką, salon piękności, hydroterapię i solarium, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Doskonały (Na podstawie 41 opinii)

Ocena 4,8 / 5

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,9 / 5

Okolica 4,8 / 5

Cena 4,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

35. najwyższa ocena z 1371 hoteli w Cypr

Richard I.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 28.9. - 6.10.2024 Oceniono: Październik 2024

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

Fantastyczne wakacje w cudownym kurorcie ????

Fantastyczne wakacje w cudownym kurorcie ????

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czystość na pierwszym miejscu, TOP jak o wszystko zadbali!

Wyżywienie
Zróżnicowane, każdemu się spodoba ????

Obsługa w hotelu
Doskonale wyposażony hotel ????

Plaża
Najlepsza plaża w okolicy ????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Alexander H.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 18.9. - 28.9.2024 Oceniono: Październik 2024

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

wszystko było super, z wyjątkiem Tus Airways, które zawsze się spóźniało i nawet nie przeprosiło, zwłaszcza pilot powinien był się odezwać i przeprosić

wszystko było super, z wyjątkiem Tus Airways, które zawsze się spóźniało i nawet nie przeprosiło, zwłaszcza pilot powinien był się odezwać i przeprosić

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
pokój i hotel były bardzo czyste, usługi były doskonałe, a cały personel, od sprzątaczki po kierownika, mówił bardzo dobrze po angielsku, z czego byłem bardzo zadowolony

Wyżywienie
bardzo dobrze, każdy mógł wybierać i było tego pod dostatkiem

Obsługa w hotelu
usługi były również doskonałe, z wyjątkiem napojów alkoholowych w głównym barze, gdzie było trochę zamieszania, nie wiedziałeś, co jest w opcji all inclusive, ale ogólnie w przypadku opcji all inclusive jakoś to rozwiązano, nie było alkoholu premium

Plaża
bardzo schludnie i czysto

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Richard I.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 28.9. - 6.10.2024 Oceniono: Październik 2024

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

Fantastyczne wakacje w cudownym kurorcie ????

Fantastyczne wakacje w cudownym kurorcie ????

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czystość na pierwszym miejscu, TOP jak o wszystko zadbali!

Wyżywienie
Zróżnicowane, każdemu się spodoba ????

Obsługa w hotelu
Doskonale wyposażony hotel ????

Plaża
Najlepsza plaża w okolicy ????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Alexander H.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 18.9. - 28.9.2024 Oceniono: Październik 2024

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

wszystko było super, z wyjątkiem Tus Airways, które zawsze się spóźniało i nawet nie przeprosiło, zwłaszcza pilot powinien był się odezwać i przeprosić

wszystko było super, z wyjątkiem Tus Airways, które zawsze się spóźniało i nawet nie przeprosiło, zwłaszcza pilot powinien był się odezwać i przeprosić

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
pokój i hotel były bardzo czyste, usługi były doskonałe, a cały personel, od sprzątaczki po kierownika, mówił bardzo dobrze po angielsku, z czego byłem bardzo zadowolony

Wyżywienie
bardzo dobrze, każdy mógł wybierać i było tego pod dostatkiem

Obsługa w hotelu
usługi były również doskonałe, z wyjątkiem napojów alkoholowych w głównym barze, gdzie było trochę zamieszania, nie wiedziałeś, co jest w opcji all inclusive, ale ogólnie w przypadku opcji all inclusive jakoś to rozwiązano, nie było alkoholu premium

Plaża
bardzo schludnie i czysto

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Lenka B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 24.8. - 31.8.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

Przyjemny hotel, mimo że jest starszy, bardzo czysty. Personel jest bardzo miły i pomocny, co nie jest rzeczą oczywistą, ale tutaj spotkaliśmy tylko miłych i pomocnych ludzi. Ładna plaża, czyste morze w szerokiej okolicy, hotele nie miały ładniejszej plaży ani tak wygodnego wejścia do morza. Polecam spacer promenadą, która wieczorem jest również oświetlona, bardzo przyjemny spacer brzegiem morza i wizytę w mieście Limassol, tam też jest co zobaczyć.

Przyjemny hotel, mimo że jest starszy, bardzo czysty. Personel jest bardzo miły i pomocny, co nie jest rzeczą oczywistą, ale tutaj spotkaliśmy tylko miłych i pomocnych ludzi. Ładna plaża, czyste morze w szerokiej okolicy, hotele nie miały ładniejszej plaży ani tak wygodnego wejścia do morza. Polecam spacer promenadą, która wieczorem jest również oświetlona, bardzo przyjemny spacer brzegiem morza i wizytę w mieście Limassol, tam też jest co zobaczyć.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Duży przestronny pokój przygotowany od razu po naszym przyjeździe, codziennie dbaliśmy o czystość i porządek.

Wyżywienie
Doskonałe jedzenie, podobała nam się kultura jedzenia, bez masy. Kiedy dotarliśmy do restauracji, zawsze siedzieliśmy przy czystym stole, wieczorem przyjemna muzyka na żywo, bardzo przyjemne otoczenie i naprawdę doskonała, smaczna kuchnia. Było w czym wybierać. poszliśmy do restauracji na śniadanie i kolację, a podczas lunchu zjedliśmy na świeżym powietrzu w jednej z restauracji na plaży - Muszelki - polecam spróbować, doskonałe drinki i wegańskie specjały. Pomimo tego, że nie jesteśmy weganami, bardzo nam się tam podobało. czy w restauracji Splash przy basenie - street food, do tego bym to porównał, ale równie przyjemny i bardzo smaczny.

Obsługa w hotelu
Obsługa nam się podobała, nie mamy żadnych zastrzeżeń, na początku byliśmy trochę zdezorientowani co mamy/nie mamy w ramach all inclusive w barach, trzeba zwracać uwagę na etykiety drinków, a nie wszyscy należą do AI, ale zapytaliśmy o wszystko i zrozumieliśmy. Chaos powstał w związku z wodą, gdyż nie każdy z nas po przyjeździe otrzymał w recepcji butelkę, w której można było nabrać świeżej, zimnej wody pitnej z przeznaczonych do tego pojemników.

Plaża
Piaszczysta z ciemnym piaskiem, obawialiśmy się, że morze będzie pochmurne, ale tak nie było. plaża była codziennie rano sprzątana, gotowa na przyjęcie gości. Parasole na plaży są rozmieszczone dalej od siebie, co zapewnia wystarczającą prywatność, brak tłoku leżaków obok leżaków, doceniam to, mieliśmy wystarczająco dużo prywatności i spokoju.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (7) (0)

Tatiana N.

Ocena 3,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 17.8. - 24.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

Hotel, okolica, usługi, jedzenie były dobre, nawet jeśli ci, którzy mają lepsze doświadczenia, są bardziej krytyczni, ale ogólnie byliśmy zadowoleni

Hotel, okolica, usługi, jedzenie były dobre, nawet jeśli ci, którzy mają lepsze doświadczenia, są bardziej krytyczni, ale ogólnie byliśmy zadowoleni

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje sprzątane codziennie, czysto

Wyżywienie
Jedzenie można było wybrać, ale doświadczyliśmy lepszych rodzajów jedzenia i degustacji. To zależy od gustu i gustu

Obsługa w hotelu
Usługi dobre

Plaża
Plaża jest ładna, dobrze utrzymana

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Jana M.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 3.8. - 10.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

St. Raphael Resort Ocena: 5/5 Cypr, Limassol

Św. Raphael to piękny hotel z piękną piaszczystą plażą. Byliśmy na południowym Cyprze kilka razy i pod względem usług, zakwaterowania, czystości i personelu były to najlepsze wakacje jak dotąd. Bardzo mi przykro.

Św. Raphael to piękny hotel z piękną piaszczystą plażą. Byliśmy na południowym Cyprze kilka razy i pod względem usług, zakwaterowania, czystości i personelu były to najlepsze wakacje jak dotąd. Bardzo mi przykro.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Piękne pokoje, dokładnie takie jak na zdjęciu. Pokoje były czyste, codziennie uzupełniano wodę pitną. Obsługa hotelu była bardzo miła, nawet pani sprzątająca mówiła dobrze po angielsku, nie było problemu z komunikacją. Każdy pokój posiada klimatyzację i widok na morze.

Wyżywienie
Jedzenie było fantastyczne, zmieniało się codziennie – dzień meksykański, dzień cypryjski i tak dalej. Jedzenie było doskonale doprawione.

Obsługa w hotelu
W hotelu znajdowały się baseny, centrum odnowy biologicznej, centrum fitness, sklep z pamiątkami i salon kosmetyczny. Na plaży można było wypożyczyć deskę wiosłową, rower wodny, kajaki, hulajnogę i tym podobne. Po wejściu do hotelu otrzymają Państwo karty, dzięki którym codziennie będzie można wypożyczyć czysty ręcznik, nie ma konieczności zabierania go ze sobą. Każdego wieczoru do kolacji gra muzyka na żywo, zaznaczam, że na kolację należy się odpowiednio ubrać – na kolację nie można przyjść w szpilkach – należy mieć solidne buty. Kelnerzy zwracają na to uwagę.

Plaża
w pobliżu hotelu ok. 200m, piękna piaszczysta plaża, parasole i leżaki w cenie noclegu, bez konieczności dopłaty, codziennie nie było problemu z zajęciem wolnego leżaka.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 9 °C

  • Temperatura powietrza 22 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 20 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Środa 23 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Czwartek 26 °C temperatura w nocy 13 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować