Aktualne warunki podróży na Cypr

Hotel Navarria Blue

Ocena: 3/5

Cypr, Limassol, Limassol

od 1 258 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie:

Hotel położony jest na wschód od Limassol,  około 150 metrów od pięknej, piaszczystej plaży.
Centrum miasta znajduje się około 5 km i oferuje mnóstwo sklepów, lokali rozrywkowych, restauracji oraz barów. Do lotniska w Larnace jest około 60 km, a Pafos 65 km.

Wyposażenie:

Atmosfera każdego z naszych 130 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon lub taras należą do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź łóżko typu king size. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All Inclusive::

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach), więcej i dokładne informacji w recepcji.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Podróżnym pragnącym zachować formę również w czasie urlopu polecamy tenisa ziemnego oraz rower / rower górski za dodatkową opłatą. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, zajęcia gimnastyczne i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa i salon piękności, jak również za dodatkową opłatą saunę, łaźnię parową i zabiegi masażu. Rozrywkę i urozmaicenie w czasie wolnym zapewniają program animacyjny i muzyka na żywo.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 250 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Tenis Tenis tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 10 opinii)

Ocena 3,6 / 5

Zakwaterowanie 3,6 / 5

Wyżywienie 3,4 / 5

Okolica 4,2 / 5

Cena 3,9 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

205. najwyższa ocena z 1286 hoteli w Cypr

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 13.8. - 18.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Organizacja całej imprezy znakomita, profesjonalne doradztwo, na miejscu opieka personelu hotelu i rezydenta. Transport z lotnisko-hotel-lotnisko rewelacyjne.

Organizacja całej imprezy znakomita, profesjonalne doradztwo, na miejscu opieka personelu hotelu i rezydenta. Transport z lotnisko-hotel-lotnisko rewelacyjne.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje zgodne z opisem (czyste, sprzątane na bieżąco). Klimatyzacja sprawna. Nie jest to nowy budynek więc zawsze można znaleźć pewnego rodzaju znaki czasu ale cena myślę rekompensuje niedociągnięcia i jest adekwatna do standardu.

Wyżywienie
Kawa i croissanty spełniały nasze oczekiwania. Co do pozostałych serwowanych potraw kwestia indywidualna.

Plaża
Plaża w bardzo bliskiej odległości od hotelu. Lokalizacja rewelacyjna, sklepy, restauracje, apteka.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 13.7. - 16.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Pobyt oceniam na 8/10. Warunki naprawdę dobre jak na hotel 3*. Punkty odejmuje jedynie za jedzenie - nie polecam kupować pakietu z wyżywieniem. Odległość od centrum spora, ale przystanek autobusowy znajduje się zaraz obok hotelu - koszt biletu 1,5 euro. Dojazd trwa 20 minut.

Pobyt oceniam na 8/10. Warunki naprawdę dobre jak na hotel 3*. Punkty odejmuje jedynie za jedzenie - nie polecam kupować pakietu z wyżywieniem. Odległość od centrum spora, ale przystanek autobusowy znajduje się zaraz obok hotelu - koszt biletu 1,5 euro. Dojazd trwa 20 minut.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był dla nas miłym zaskoczeniem. Piękny widok na morze, duże łóżko małżeńskie, klimatyzacja sprawna. W łazience ciepła woda. Widać, że było sprzątane przed naszym przyjazdem. Jedyny minus to zapach papierosów zaraz na wejściu, ale rozumiem, że to nie wina obsługi tylko poprzednich podróżnych.

Wyżywienie
Wykupiliśmy opcję tylko ze śniadaniami z obawy na wcześniej czytane komentarze co do jakości jedzenia. Niestety potwierdziło się najgorsze - trzeciego dnia rozpoczęły się rewolucje żołądkowe. Radzimy uważać.

Obsługa w hotelu
Recepcjoniści bardzo uprzejmi, zakwaterowanie odbyło się dość sprawnie (mimo wcześniejszej informacji, że pokój nie jest jeszcze gotowy). Czekaliśmy dosłownie 5-10 minut. Możliwość zjedzenia śniadania przed otwarciem restauracji (autobus powrotny mieliśmy na godzinę 7:00 i istniała obawa, że odjedziemy głodni :) bez problemu mogliśmy wejść i zjeść śniadanie o 6:40.

Plaża
Plaża położona blisko hotelu, wystarczy przejść przez ulicę. Dość duży piaszczysty obszar, łatwo znaleźć miejsce dla siebie. Woda cieplutka.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 13.8. - 18.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Organizacja całej imprezy znakomita, profesjonalne doradztwo, na miejscu opieka personelu hotelu i rezydenta. Transport z lotnisko-hotel-lotnisko rewelacyjne.

Organizacja całej imprezy znakomita, profesjonalne doradztwo, na miejscu opieka personelu hotelu i rezydenta. Transport z lotnisko-hotel-lotnisko rewelacyjne.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje zgodne z opisem (czyste, sprzątane na bieżąco). Klimatyzacja sprawna. Nie jest to nowy budynek więc zawsze można znaleźć pewnego rodzaju znaki czasu ale cena myślę rekompensuje niedociągnięcia i jest adekwatna do standardu.

Wyżywienie
Kawa i croissanty spełniały nasze oczekiwania. Co do pozostałych serwowanych potraw kwestia indywidualna.

Plaża
Plaża w bardzo bliskiej odległości od hotelu. Lokalizacja rewelacyjna, sklepy, restauracje, apteka.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 13.7. - 16.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Pobyt oceniam na 8/10. Warunki naprawdę dobre jak na hotel 3*. Punkty odejmuje jedynie za jedzenie - nie polecam kupować pakietu z wyżywieniem. Odległość od centrum spora, ale przystanek autobusowy znajduje się zaraz obok hotelu - koszt biletu 1,5 euro. Dojazd trwa 20 minut.

Pobyt oceniam na 8/10. Warunki naprawdę dobre jak na hotel 3*. Punkty odejmuje jedynie za jedzenie - nie polecam kupować pakietu z wyżywieniem. Odległość od centrum spora, ale przystanek autobusowy znajduje się zaraz obok hotelu - koszt biletu 1,5 euro. Dojazd trwa 20 minut.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był dla nas miłym zaskoczeniem. Piękny widok na morze, duże łóżko małżeńskie, klimatyzacja sprawna. W łazience ciepła woda. Widać, że było sprzątane przed naszym przyjazdem. Jedyny minus to zapach papierosów zaraz na wejściu, ale rozumiem, że to nie wina obsługi tylko poprzednich podróżnych.

Wyżywienie
Wykupiliśmy opcję tylko ze śniadaniami z obawy na wcześniej czytane komentarze co do jakości jedzenia. Niestety potwierdziło się najgorsze - trzeciego dnia rozpoczęły się rewolucje żołądkowe. Radzimy uważać.

Obsługa w hotelu
Recepcjoniści bardzo uprzejmi, zakwaterowanie odbyło się dość sprawnie (mimo wcześniejszej informacji, że pokój nie jest jeszcze gotowy). Czekaliśmy dosłownie 5-10 minut. Możliwość zjedzenia śniadania przed otwarciem restauracji (autobus powrotny mieliśmy na godzinę 7:00 i istniała obawa, że odjedziemy głodni :) bez problemu mogliśmy wejść i zjeść śniadanie o 6:40.

Plaża
Plaża położona blisko hotelu, wystarczy przejść przez ulicę. Dość duży piaszczysty obszar, łatwo znaleźć miejsce dla siebie. Woda cieplutka.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Krzysztof C.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 23.12. - 30.12.2023 Oceniono: Luty 2024

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Bardzo fajne wakacje. Hotel super usytuowany.

Bardzo fajne wakacje. Hotel super usytuowany.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój z pięknym widokiem.

Wyżywienie
Posiłki bardzo pyszne. Ogólnie tak jak oczekiwaliśmy.

Obsługa w hotelu
Nie korzystałem.

Plaża
Okres zimowy więc pusto na plażach. Bardzo blisko od hotelu

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Márta B.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 27.7. - 2.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Ogólnie miło spędziliśmy czas, stosunek ceny do jakości jest adekwatny.

Ogólnie miło spędziliśmy czas, stosunek ceny do jakości jest adekwatny.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Trochę retro hotel, brak lodówki w pokoju. Natomiast zepsuty klimatyzator został naprawiony w ciągu godziny. Personel jest przyjazny i pomocny. Łóżka są wygodne.

Wyżywienie
Zróżnicowany wybór jedzenia, ale niezbyt zróżnicowany. Znaleźliśmy naprawdę pyszne jedzenie.

Obsługa w hotelu
Z siłowni mogą korzystać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 rok życia. Basen jest doskonały, najbliższa plaża znajduje się 3 minuty spacerem, a przystanek autobusowy 2 minuty od hotelu.

Plaża
Najbliższa plaża oddalona jest od obiektu o 3 minuty spacerem. Do centrum miasta jest około 9 km, plaże stykają się ze sobą w części pomiędzy hotelem a centrum miasta. W drugą stronę jest więcej plaż. W pobliżu znajduje się także wypożyczalnia sprzętu sportowego. Plaże są schludne, z szarym piaskiem.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Lenka Brdlíková

Ocena 1,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.6. - 22.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Navarria Blue Ocena: 3/5 Cypr, Limassol

Odwiedziłem ten hotel po raz kolejny. Zawsze byliśmy zadowoleni. W tym roku - szok! Hotel zmienił właściciela, cypryjska obsługa zniknęła. Sprzątanie zapewniały 4 osoby, które chyba przyzwyczaiły się do tego, co to znaczy. Basen był sprzątany raz w tygodniu, pokoje były brudne, niezbyt luksusowe, ręczniki nie były zmieniane, papier toaletowy nie był uzupełniany. Po wyjeździe grupy „globalnej” wieczorne bufety zostały odwołane i zastąpione menu – do wyboru 3 dania główne. Kiedy zapytałem, dlaczego nie można już wybierać z bufetu, odpowiedź brzmiała, że nie ma ludzi. Bogaty program kulturalny, który był częścią „dawnych” czasów, całkowicie zniknął. Ogólnie w tym roku Cypr wydawał mi się dość zaniedbany, nie czułam tam radości turystów. Jeśli podróżujesz z TUI / Eurowings, musisz pobrać aplikację, aby dokończyć odprawę.

Odwiedziłem ten hotel po raz kolejny. Zawsze byliśmy zadowoleni. W tym roku - szok! Hotel zmienił właściciela, cypryjska obsługa zniknęła. Sprzątanie zapewniały 4 osoby, które chyba przyzwyczaiły się do tego, co to znaczy. Basen był sprzątany raz w tygodniu, pokoje były brudne, niezbyt luksusowe, ręczniki nie były zmieniane, papier toaletowy nie był uzupełniany. Po wyjeździe grupy „globalnej” wieczorne bufety zostały odwołane i zastąpione menu – do wyboru 3 dania główne. Kiedy zapytałem, dlaczego nie można już wybierać z bufetu, odpowiedź brzmiała, że nie ma ludzi. Bogaty program kulturalny, który był częścią „dawnych” czasów, całkowicie zniknął. Ogólnie w tym roku Cypr wydawał mi się dość zaniedbany, nie czułam tam radości turystów. Jeśli podróżujesz z TUI / Eurowings, musisz pobrać aplikację, aby dokończyć odprawę.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Brudny, przewraca szuflady.

Obsługa w hotelu
Niedziałający prysznic przy basenie

Plaża
Plaże są ładne, woda jest super.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 20 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Temperatura powietrza 18 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 18 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Czwartek 20 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Piątek 21 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Sobota 22 °C temperatura w nocy 13 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować