ATUTY
- atrakcyjna lokalizacja
- basen zewnętrzny
- nowoczesny wystrój
- centrum SPA
NASZYM ZDANIEM
Hotel In Excelsis położony w otoczeniu drzew oliwnych na szczycie turkusowej zatoki plaży Babe, zaledwie kilka minut spacerem od historycznego centrum miasta Novalja to doskonały wybór na wakacje w Chorwacji! Nowoczesny wystrój z autentycznymi chorwackimi elementami, centrum SPA oraz restauracje i bary to gotowy przepis na luksusowy i komfortowy wypoczynek.
POŁOŻENIE
- położenie na wyspie Pag
- ok. 300 m do marketu
- ok. 1 km do plaży
- ok. 2 km do centrum miejscowości Novalja
- ok. 2 km do portu
- ok. 90 km do lotniska w Zadarze
PLAŻA
Kamienisto-żwirkowa plaża Babe oddalona od hotelu o ok. 1 km.
DO DYSPOZYCJI GOŚCI
- basen zewnętrzny
- leżaki przy basenie
- restauracja la carte (dodatkowo płatna)
- bar (dodatkowo płatny)
- centrum SPA (sauna, jacuzzi, basen kryty, strefa Zen, zabiegi relaksacyjne) dodatkowo płatne
POKOJE
Pokoje z podwójnym łóżkiem wyposażone w Wi-Fi, TV, biurko, sejf, minibar oraz łazienkę z prysznicem, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków. Część pokoi posiada balkon.
UDOGODNIENIA
- klimatyzacja
- Wi-Fi
- parking
- całodobowa recepcja
WYŻYWIENIE
BB - śniadania
Restauracja A'Mare oferuje dania kuchni śródziemnomorskiej oraz lokalne specjały.
CENA ZAWIERA
Przelot samolotem rejsowym (Wizzair lub Ryanair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Chorwacji
Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
transfer lotnisko-hotel-lotnisko
Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
Podatek Vat marża
Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair lub Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
CENA NIE ZAWIERA
Podatku lokalnego
Opieki polskiego rezydenta
Wycieczek fakultatywnych
Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
bagażu rejestrowanego
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby.
DODATKOWE OPŁATY
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa ok 1,5 EUR/os/dzień, płatne obowiązkowo raz na pobyt w hotelu
Dziecko do 12 lat - ok 0,5 EUR/os/dzień
Płatność gotówką.
REZERWACJE "DO POTWIERDZENIA"
Oferty wakacji w Chorwacji podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
DOKUMENTY DO REZERWACJI
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
wydrukowanych kart pokładowych - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
vouchera na transfer (w przypadku wykupienia takiej usługi)
numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
GODZINY PRZELOTÓW
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
WAŻNE INFORMACJE
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.