Lukáš K.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.8. - 10.8.2024 Oceniono: Październik 2024
Rivijera Sunny Resort Ocena: 2/5 Chorwacja, Riwiera Makarska
Następnym razem, gdy podejmiemy decyzję, wybierzemy inny kierunek, ponieważ stosunek ceny do świadczonych usług jest dość nieadekwatny. Hotel jest totalnie nudny, komercyjny, bez odrobiny komfortu i rodzinnej atmosfery.
Następnym razem, gdy podejmiemy decyzję, wybierzemy inny kierunek, ponieważ stosunek ceny do świadczonych usług jest dość nieadekwatny. Hotel jest totalnie nudny, komercyjny, bez odrobiny komfortu i rodzinnej atmosfery.
Zakwaterowanie
Przyjemny hotel stał się skarbnicą pod patronatem firmy Valamar. Po przyjeździe dowiesz się, że parking na terenie kompleksu kosztuje 6 € dziennie. „Rekonstrukcja” i nowy projekt, który na pierwszy rzut oka może wydawać się interesujący, jest całkowicie niepraktyczny i bezużyteczny. W pokoju nie ma stołu ani krzeseł, więc nie można nic przygotować, nie mówiąc już o wyjęciu lodówki z pokoju (prawdopodobnie wszystko trzeba więc drogo kupić w restauracji, która ma niższą jakość i wyższą cenę niż restauracja na plaża). Jednocześnie w pokoju znajdują się otwarte szafki, najwyraźniej po to, aby zobaczyć wszystko, co gość przynosi i rozpakowuje. Łazienka znów jest miniaturowa, bez miejsca do przechowywania. W pokoju mieliśmy kolonie mrówek, przez które zostaliśmy ukąszeni - obsługa hotelu dwukrotnie je usuwała. Na koniec coś pozytywnego, na plus biorę sejf w pokoju i Smart TV.
Wyżywienie
Jedzenie było głównie zimne i suche. Kolejne wyciśnięcie pieniędzy poprzez pobieranie opłat za wszystkie napoje do kolacji, które tak naprawdę nie są warte swojej ceny. Np. wino - podłe wino do rakiety.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)