Hotel ma trzy gwiazdki na fasadzie, po mojej wizycie nie dałbym mu ani jednej. Obsługa recepcji wygląda na służalczą, gdy pojawiają się problemy z ich strony, wydaje się, że chcą je rozwiązać, ale czyn uciekł i nadal próbują zrobić z ciebie idiotę, znajdź moją rezerwację z ck na komputerze, musiałem czekać godzinę, aby rezerwacja była ważna, a to był dopiero początek.
Zakwaterowanie
Dostałem klucz do pokoju 111, drzwi już zaczęły się otwierać do tyłu, a za czwartą próbą udało nam się je otworzyć, klucz w zamku ciągle skakał i kręcił się.Pokój był mały, system klimatyzacji był całkowicie czarno-biały , lodówka nie działała, nie było krzeseł ani okien, więc można było tylko siedzieć na łóżku, w łazience nie było wieszaków na ręczniki, kiedy chciałem zmienić pokój, powiedzieliśmy, że nie ma innego, a pani w recepcji powiedziała mi jak otworzyć drzwi do pokoju i włączyć lodówkę, a jak są problemy z zamkiem to dzwonię do ślusarza, jak lodówka nie działa to ją wymieniam. oczywiście nic z tym nie zrobili.Zaangażowałem w rozwiązanie delegata CK, który obiecał zadzwonić do hotelu z próbą naprawy, ale tu na Bałkanach nie oczekuję wiele.kiedy otworzyli z nawiewu huczało jak w młynie.Telewizor LCD Treśnickiej nie miał sygnału.
Wyżywienie
Na obiad do wyboru 3 dania i napoje: woda, sok, czerwone i białe wino, sałata, kapusta, pomidory. Na początku wyglądało to przyzwoicie, ale jakość stopniowo spadała. Woda. Na śniadanie wybór jedzenia i picia był znacznie ograniczony i monotonny, napoje były tylko herbatą sipkovy, kawą, mlekiem.
Obsługa w hotelu
Co do sprzątania to spoko.Ale przyjęcie było takim szokiem,że próbowałem naprawić chociaż lodówkę ale mi się nie udało.Nikt nie sprawdzał wejścia do restauracji na śniadanie, każdy z ulicy mógł wejść i jeść.
Plaża
Makarska jest ruchliwa, więc pojechałem do spokojniejszych miejsc oddalonych o 35-40 minut, ale można było znaleźć spokojniejszą plażę z dobrym dostępem do wody i cieniem sosen.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate