Delfin Ocena: 3/5 Chorwacja, Krk, Omišalj
Jiří L.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.8. - 1.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022
Hotel spełnił, może nieznacznie przekroczył oczekiwania.
Hotel spełnił, może nieznacznie przekroczył oczekiwania.
Zakwaterowanie
Hotel jest prawdopodobnie po niedawnej przebudowie, położony w ogrodzie, z bezpośrednim dostępem do plaży (poprzez nasyp).
Wyżywienie
Bogate śniadanie w formie bufetu.
Plaża
Plaża jest mała, betonowa. Zaletą jest to, że znajduje się tuż obok hotelu.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Erika H.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 25.7. - 1.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022
Przeciętny
Przeciętny
Zakwaterowanie
Bardzo mały balkon, z którego nie było widoku, musieliśmy prosić o czyste ręczniki, dużych ręczników w ogóle nie było, pokoje nie były bardzo dobrze sprzątane nawet na początku pobytu, mimo że prosiłem o to w recepcji żeby zamiatać i myć kafelki, nie robili tego ani razu przez cały czas, więc pod koniec pobytu mieliśmy całkowicie wirujące kafelki, maksimum dla nich to wydobycie kosów, nic więcej. Wifi nie działa od dawna i nie będzie. W recepcji najpierw wzięła nasze paszporty i dokumenty, a po dosłownie błaganiu i podniesieniu głosu, następnego dnia zwróciła nam je.
Wyżywienie
Jedzenie w hotelu było w porządku, kelnerzy, zwłaszcza starszy panko, byli bardzo mili i pomocni, kucharz też bardzo miły, nie miał problemu z przygotowaniem posiłku bezglutenowego dla gości na życzenie.
Obsługa w hotelu
Całkowicie brakuje usług hotelowych, bar hotelowy był zamknięty przez kilka dni i został otwarty dla gości do zameldowania, kompleks hotelowy jest wystarczająco duży, aby ewentualnie założyć przynajmniej jedzenie lub inny sklep lub cokolwiek, nic tam nie było, najbliższy mały sklep znajdował się w odległości ok. 2 km. Pokój gier, bilard itp. też nie działały.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate