Region
Chorwacja
Country
Istria
Położenie
w kompleksie Kažela, około 2 km od miejscowości Medulin i 10 km od miejscowości Pula.
Wyposażenie i usługi
restauracja, kantor, bar na plaży, kawiarenka internetowa, sklep, pizzeria, sejf na recepcji, Wi-Fi BEZPŁATNE, parking.
Zakwaterowanie
klimatyzowane apartamenty: Apt. 2(+1) - około 28 m2 - sypialnia 2-osobowa z dostawką. Apt. 4(+1) - około 45 m2 - dwie sypialnie 2-osobowe, pokój dzienny z rozkładaną sofą dla 1 osoby. Każdy apartament wyposażony w aneks kuchenny, prysznic/wanna, WC, TV-SAT, balkon lub taras.
Sport i rozrywka
nowy, zewnętrzny basen o powierzchni 600 m2 z wydzieloną częścią dla dzieci, animacje dla dzieci, TEEN Club, animacje sportowe, boisko do gier zespołowych, siatkówka plażowa, tenis, tenis stołowy, minigolf, sporty wodne, centrum nurkowania, plac zabaw, możliwość wypożyczenia rowerów.
Wyżywienie
własne
Plaża
żwirowa, trawiasta, naturalna około 500 m.
Informacje dopełniające
leżaki i parasole przy basenie za opłatą. W odrębnej części znajduje się plaża FKK - noclegi w tej części kompleksu są dostępne na zapytanie. Do obiektu nie dojeżdża rezydent - kontakt telefoniczny. Rezydent jest Czeskojęzyczny
Zniżki dla dzieci
dziecko do 2 lat bez łóżka - BEZPŁATNIE. Osoba na dostawce - BEZPŁATNIE.
Uwaga
Na Istrii i Kvarnerze nie ma polskojęzycznego rezydenta.
Klienci z transportem autokarowym są przewożeni transferem/antenką najczęściej do Ostravy w Czechach, gdzie następuje przesiadka i dalej podróżują już czeskim autokarem.
Wyjazdy z Wrocławia, Bielska-Białej, Warszawy, Łodzi, Świdnicy, Wałbrzycha, Krakowa, Wadowic oraz Częstochowy mogą być realizowane zarówno autokarem jak i antenkami/transferami, wyjazdy mogą się odbywać z przesiadkami do naszych polskich lub czeskich autokarów. Antenki/transfery i wyjazdy z tych miejscowości będą realizowane przy minimum 10 osobach, w przypadku uzbierania mniejszej ilości osób na antenkę klienci muszą dojechać do najbliższego możliwego miasta najczęściej są to Katowice lub Wrocław.
Klienci z wykupionymi śniadaniami, pierwszy posiłek otrzymują następnego dnia po przyjeździe, a ostatni w dniu wyjazdu. Klienci z 2 posiłkami rozpoczynają pobyt obiadokolacją, a kończą śniadaniem. Klienci z 3 posiłkami / All inclusive rozpoczynają pobyt kolacją, a kończą obiadem. Następuje to niezależnie od rodzaju transportu i godzin przyjazdu (transport autokarowy/lotniczy).
Nie gwarantujemy dostępu do toalet i pryszniców przed i po wykwaterowaniu.
Cena zawiera
nocleg, zużycie wody i energii, korzystanie z wyposażenia kuchni, pościel 1x tydzień, opłatę klimatyczną, sprzątanie końcowe, ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności, obowiązkowe ubezpieczenie KL i NNW+CP. W przypadku wyjazdów autokarowych i lotniczych w cenę wliczona jest obowiązkową dopłata na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny zgodnie z ustawą (Dz. U z 2016r. poz. 187 i 1334) oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy zgodnie z ustawą (Dz. U z 2020r. 2379, poz. 1842, późn. zm. 2).
Opcjonalne dodatki
możliwość wykupienia: klimatyzacji oraz ubezpieczenia od kosztów rezygnacji. Na zapytanie możliwy pobyt z psem za dodatkową opłatą około 10 EUR/dzień, łóżeczko dziecięce - BEZPŁATNIE.
aktualizacja 08.11.2024