Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Chorwacji

Hotel Remisens Albatros

Ocena: 4/5

Chorwacja, Dalmacja południowa, Cavtat

Spektakularne widoki na góry i morze Bliskość centrum Cavtat Dogodne połączenie z zabytkowym Dubrovnikiem Udogodnienia dla rodzin i aktywnych

Więcej o hotelu

od 409 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Remisens Hotel Albatros:

Remisens Family Hotel Albatros znajduje się na obrzeżach Cavtat w regionie wypoczynkowym Dalmacji i otoczony jest pięknymi parkami. Od pięknej kamienistej plaży oddziela ją jedynie promenada. Nadmorska promenada zachęca do spacerów i prowadzi do centrum Cavat (ok. 1 km) z licznymi sklepami, restauracjami i barami. Odległość do lotniska w Dubrowniku (DBV) wynosi około 5 km.

Adres - Remisens Hotel Albatros:


Od Žala 1, 20210 Cavtat, Konavle - Chorwacja
Tel: +385 20 350 555 ,  Web: www.remisens.com/en/hotel-albatros

Wyposażenie:

Hotel wzniesiony został w roku 1969. Atmosfera każdego z naszych 305 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (odpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź sofę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i telefon. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Dużym urozmaiceniem są rozliczne aktywności outdoorowe oferowane w obiekcie. Należą do nich m.in. boccia, siatkówka plażowa i strzelanie z łuku, jak również za dodatkową opłatą rower / rower górski i tenis ziemny. Atrakcje wodne będące do dyspozycji gości obiektu to kanadyjki i snorkeling, jak również za dodatkową opłatą narty wodne, windsurfing, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym i nurkowanie. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje tenisa stołowego, bilard, darta, jogę i aerobik, jak również za dodatkową opłatą studio fitness. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa, łaźnię parową i solarium, jak również za dodatkową opłatą saunę i zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub.

Podatek Turystyczny - Chorwacja:

W cenie nie jest zawarty: Podatek turystyczny (ok. 1.5 Euro/dzień dla osób powyżej 12 roku życia, cena może ulec zmienia, nie ponosimy odpowiedzialności), wycieczki fakultatywne, wydatki własne, dodatkowe ubezpieczenia.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 800 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 4 opinii)

Ocena 4,2 / 5

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,4 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

7. najwyższa ocena z 519 hoteli w Dalmacja południowa

Maria H.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.5. - 23.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

Znakomite wakacje, hotel i obsługa na bardzo wysokim poziomie, również jedzenie, choć śniadania mogły być bardziej zróżnicowane ( wszystkiego odpowiednia ilość ale to samo codziennie). Bardzo inteligentne osoby w recepcji, pomocne i miłe w odbiorze. Oczywiście brak rezydenta był pewnym problemem przy naszych brakach językowych i konieczność wydrukowania kart pokładowych. Myślę, że biuro podróży niejako obligatoryjnie powinno załatwić tę sprawę z recepcją hotelu. Transport z lotniska i na lotnisko znakomity - obaj panowie przed czasem i bardzo uprzejmi. Widoki czyli góry i morze w jednym, wyspy i niedaleki Dubrownika są oczywistościami w tym miejscu. Cavtat i jego mieszkańcy (konkretni i pogodni - oczywiście uprzejmi) to kolejny powód aby tutaj powrócić. Pogoda - w rozumieniu słoneczna - praktycznie przez cały tydzień.

Znakomite wakacje, hotel i obsługa na bardzo wysokim poziomie, również jedzenie, choć śniadania mogły być bardziej zróżnicowane ( wszystkiego odpowiednia ilość ale to samo codziennie). Bardzo inteligentne osoby w recepcji, pomocne i miłe w odbiorze. Oczywiście brak rezydenta był pewnym problemem przy naszych brakach językowych i konieczność wydrukowania kart pokładowych. Myślę, że biuro podróży niejako obligatoryjnie powinno załatwić tę sprawę z recepcją hotelu. Transport z lotniska i na lotnisko znakomity - obaj panowie przed czasem i bardzo uprzejmi. Widoki czyli góry i morze w jednym, wyspy i niedaleki Dubrownika są oczywistościami w tym miejscu. Cavtat i jego mieszkańcy (konkretni i pogodni - oczywiście uprzejmi) to kolejny powód aby tutaj powrócić. Pogoda - w rozumieniu słoneczna - praktycznie przez cały tydzień.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Szerokie i wygodne łóżko, lodówka i czajnik, klimatyzacja (akurat niepotrzebna w tym czasie ) ale jest, balkon w każdym pokoju ( bo tak zbudowany jest ten hotel). Trochę zbyt ciepłe noce ale to kwestia klimatu.

Wyżywienie
Posiłki generalnie bardzo dobre. Oczywiście owoce morza pod lampami ogrzewającymi trochę " przeschły" ale inne potrawy z dużą ilością surówek i dodatków znakomite. Uwaga - piwo i wino do obiadu za darmo z kranika. Jedyny problem z drugim posiłkiem czyli wieczornym, to zbyt późna pora jego rozpoczęcia 18:30. Chociaż godzinę wcześniej. Uwaga - niespodziewanie znakomita kawa z automatu (żadna tam lura), chociaż tylko do śniadania.

Obsługa w hotelu
Odkurzanie pokojów, wymiana pościeli i codzienna wymiana ręczników i papier toaletowy to standard w tym hotelu. Obsługa miła i konkretna. Młode animatorki w pomarańczowych koszulkach namawiały (po angielsku) leżakujących nad basenem do bardziej czynnego wypoczynku ( różnego rodzaju gry i zabawy) i potem z chętnymi zapowiedzi realizowały.

Plaża
Dostępna ale kamienista ( bo to Chorwacja) z leżakami i już zatłoczona. Korzystaliśmy głównie z basenu zewnętrznego ze znakomitą czystą wodą i leżaków wokół niego.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Richard P.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 4.9. - 10.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

Napisaliśmy negatywne opinie i stwierdziliśmy niedociągnięcia, ale mimo to chcielibyśmy pojechać do hotelu ponownie.

Napisaliśmy negatywne opinie i stwierdziliśmy niedociągnięcia, ale mimo to chcielibyśmy pojechać do hotelu ponownie.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Można poprosić o sprzątanie, ale tak naprawdę jest to tylko zmiana pościeli i ręczników. Nie będzie prawdziwego odkurzania i odkurzania. Po przyjeździe piliśmy z kubka, ale podczas naszego tygodniowego pobytu nigdy go nie wymieniono. Łóżko jest wygodne, ale nie podwójne, ale dwa pojedyncze złączone. Trzeba to zostawić, są dość szerokie. Brakowało nam szlafroka i kapci w pokoju. Jest ręcznik plażowy, o kartę trzeba poprosić w recepcji. Parking jest bezpłatny.

Wyżywienie
Jedzenie nie było zbyt urozmaicone, ale wybór był duży. Lunch i kolacja są mniej więcej takie same, z wyjątkiem 1-2 dań. Świeże warzywa, dobre mięsa. Puree ziemniaczane były robione w proszku, nie polecam. W restauracji znajduje się kran z piwem, kran z winem i krany z napojami bezalkoholowymi. To ostatnie nie było najsmaczniejsze, stosunek syropu do wody był zły, ale smakował i klepał. Tak naprawdę w barze najtaniej można kupić wszystko: whisky, szampana, piwo. Kawa jest okropna (3w1). W sumie mimo wielu minusów zawsze mieliśmy co jeść, wszystkiego po trochu. Dużym plusem jest to, że talerze są mniejsze, dzięki czemu nie marnuje się tak dużo jedzenia. Śniadanie trwa 3 i pół godziny, obiad 2 godziny, a kolacja 3 godziny.

Obsługa w hotelu
Nie ma londyńczyka. Jest bar przekąskowy i bar. Warto zwrócić uwagę na to, że podczas lunchu nigdzie nie jest napisane, że jest on dostępny tylko dla gości z opaską all inclusive. Wiele osób przyszło zjeść, a potem musiało zapłacić za swoją konsumpcję. To tylko dobra rada dla tych, którzy tu przyjdą.

Plaża
Plaża znajduje się tuż obok hotelu, ale nie jest częścią hotelu, na plaży nie ma baru z przekąskami. Żwirowa, czysta woda, dość zatłoczona plaża. Jeśli ktoś szuka spokoju, niech kieruje się wzdłuż wybrzeża w stronę centrum Cavtat i tam znajdzie gdzieś spokojniejsze miejsce.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Filtruj opinie

Maria H.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.5. - 23.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

Znakomite wakacje, hotel i obsługa na bardzo wysokim poziomie, również jedzenie, choć śniadania mogły być bardziej zróżnicowane ( wszystkiego odpowiednia ilość ale to samo codziennie). Bardzo inteligentne osoby w recepcji, pomocne i miłe w odbiorze. Oczywiście brak rezydenta był pewnym problemem przy naszych brakach językowych i konieczność wydrukowania kart pokładowych. Myślę, że biuro podróży niejako obligatoryjnie powinno załatwić tę sprawę z recepcją hotelu. Transport z lotniska i na lotnisko znakomity - obaj panowie przed czasem i bardzo uprzejmi. Widoki czyli góry i morze w jednym, wyspy i niedaleki Dubrownika są oczywistościami w tym miejscu. Cavtat i jego mieszkańcy (konkretni i pogodni - oczywiście uprzejmi) to kolejny powód aby tutaj powrócić. Pogoda - w rozumieniu słoneczna - praktycznie przez cały tydzień.

Znakomite wakacje, hotel i obsługa na bardzo wysokim poziomie, również jedzenie, choć śniadania mogły być bardziej zróżnicowane ( wszystkiego odpowiednia ilość ale to samo codziennie). Bardzo inteligentne osoby w recepcji, pomocne i miłe w odbiorze. Oczywiście brak rezydenta był pewnym problemem przy naszych brakach językowych i konieczność wydrukowania kart pokładowych. Myślę, że biuro podróży niejako obligatoryjnie powinno załatwić tę sprawę z recepcją hotelu. Transport z lotniska i na lotnisko znakomity - obaj panowie przed czasem i bardzo uprzejmi. Widoki czyli góry i morze w jednym, wyspy i niedaleki Dubrownika są oczywistościami w tym miejscu. Cavtat i jego mieszkańcy (konkretni i pogodni - oczywiście uprzejmi) to kolejny powód aby tutaj powrócić. Pogoda - w rozumieniu słoneczna - praktycznie przez cały tydzień.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Szerokie i wygodne łóżko, lodówka i czajnik, klimatyzacja (akurat niepotrzebna w tym czasie ) ale jest, balkon w każdym pokoju ( bo tak zbudowany jest ten hotel). Trochę zbyt ciepłe noce ale to kwestia klimatu.

Wyżywienie
Posiłki generalnie bardzo dobre. Oczywiście owoce morza pod lampami ogrzewającymi trochę " przeschły" ale inne potrawy z dużą ilością surówek i dodatków znakomite. Uwaga - piwo i wino do obiadu za darmo z kranika. Jedyny problem z drugim posiłkiem czyli wieczornym, to zbyt późna pora jego rozpoczęcia 18:30. Chociaż godzinę wcześniej. Uwaga - niespodziewanie znakomita kawa z automatu (żadna tam lura), chociaż tylko do śniadania.

Obsługa w hotelu
Odkurzanie pokojów, wymiana pościeli i codzienna wymiana ręczników i papier toaletowy to standard w tym hotelu. Obsługa miła i konkretna. Młode animatorki w pomarańczowych koszulkach namawiały (po angielsku) leżakujących nad basenem do bardziej czynnego wypoczynku ( różnego rodzaju gry i zabawy) i potem z chętnymi zapowiedzi realizowały.

Plaża
Dostępna ale kamienista ( bo to Chorwacja) z leżakami i już zatłoczona. Korzystaliśmy głównie z basenu zewnętrznego ze znakomitą czystą wodą i leżaków wokół niego.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Richard P.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 4.9. - 10.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

Napisaliśmy negatywne opinie i stwierdziliśmy niedociągnięcia, ale mimo to chcielibyśmy pojechać do hotelu ponownie.

Napisaliśmy negatywne opinie i stwierdziliśmy niedociągnięcia, ale mimo to chcielibyśmy pojechać do hotelu ponownie.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Można poprosić o sprzątanie, ale tak naprawdę jest to tylko zmiana pościeli i ręczników. Nie będzie prawdziwego odkurzania i odkurzania. Po przyjeździe piliśmy z kubka, ale podczas naszego tygodniowego pobytu nigdy go nie wymieniono. Łóżko jest wygodne, ale nie podwójne, ale dwa pojedyncze złączone. Trzeba to zostawić, są dość szerokie. Brakowało nam szlafroka i kapci w pokoju. Jest ręcznik plażowy, o kartę trzeba poprosić w recepcji. Parking jest bezpłatny.

Wyżywienie
Jedzenie nie było zbyt urozmaicone, ale wybór był duży. Lunch i kolacja są mniej więcej takie same, z wyjątkiem 1-2 dań. Świeże warzywa, dobre mięsa. Puree ziemniaczane były robione w proszku, nie polecam. W restauracji znajduje się kran z piwem, kran z winem i krany z napojami bezalkoholowymi. To ostatnie nie było najsmaczniejsze, stosunek syropu do wody był zły, ale smakował i klepał. Tak naprawdę w barze najtaniej można kupić wszystko: whisky, szampana, piwo. Kawa jest okropna (3w1). W sumie mimo wielu minusów zawsze mieliśmy co jeść, wszystkiego po trochu. Dużym plusem jest to, że talerze są mniejsze, dzięki czemu nie marnuje się tak dużo jedzenia. Śniadanie trwa 3 i pół godziny, obiad 2 godziny, a kolacja 3 godziny.

Obsługa w hotelu
Nie ma londyńczyka. Jest bar przekąskowy i bar. Warto zwrócić uwagę na to, że podczas lunchu nigdzie nie jest napisane, że jest on dostępny tylko dla gości z opaską all inclusive. Wiele osób przyszło zjeść, a potem musiało zapłacić za swoją konsumpcję. To tylko dobra rada dla tych, którzy tu przyjdą.

Plaża
Plaża znajduje się tuż obok hotelu, ale nie jest częścią hotelu, na plaży nie ma baru z przekąskami. Żwirowa, czysta woda, dość zatłoczona plaża. Jeśli ktoś szuka spokoju, niech kieruje się wzdłuż wybrzeża w stronę centrum Cavtat i tam znajdzie gdzieś spokojniejsze miejsce.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Pavla H.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.7. - 8.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

Absolutne niezadowolenie z biura podróży, zła komunikacja, nasze prośby nie zostały wysłuchane, zmienione w dyskretny sposób. Organizując pobyt w biurze podróży, nasze wymagania zawsze załatwiał ktoś inny. Podczas reklamacji powiedziano nam, że załatwiała to koleżanka i że ona nic o tym nie wie. Dobrym pomysłem byłoby pozostawienie rozwiązania tylko jednej osobie. Kilka razy powiedziano nam, że kolega do nas zadzwoni, ale nikt nie odbierał. Biuro podróży rozmawiało tylko wtedy, gdy potrzebna była płatność! !

Absolutne niezadowolenie z biura podróży, zła komunikacja, nasze prośby nie zostały wysłuchane, zmienione w dyskretny sposób. Organizując pobyt w biurze podróży, nasze wymagania zawsze załatwiał ktoś inny. Podczas reklamacji powiedziano nam, że załatwiała to koleżanka i że ona nic o tym nie wie. Dobrym pomysłem byłoby pozostawienie rozwiązania tylko jednej osobie. Kilka razy powiedziano nam, że kolega do nas zadzwoni, ale nikt nie odbierał. Biuro podróży rozmawiało tylko wtedy, gdy potrzebna była płatność! !

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było świetne, hotel jest bardzo ładny z miłą i pomocną obsługą.

Wyżywienie
Wielka, wielka obfitość i wybór zarówno jedzenia, jak i picia o każdej porze dnia. do 23:00

Obsługa w hotelu
Ciekawe i więcej niż wystarczające. Mnóstwo zabawy dla młodszych i starszych gości.

Plaża
Niestety plaża była prywatna, więc czas spędziliśmy relaksując się na leżaku przy hotelowym basenie, który znajdował się zaledwie kilka metrów od morza. Plaża żwirowa, czysta.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Anna

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

Świetna lokalizacja blisko z lotniska jak i do miasteczka. Hotel położony przy samym morzu ,świetnie wyposażony , rewelacyjna obsługa b dobre jedzenie ☺ polecam gorąco

Świetna lokalizacja blisko z lotniska jak i do miasteczka. Hotel położony przy samym morzu ,świetnie wyposażony , rewelacyjna obsługa b dobre jedzenie ☺ polecam gorąco

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Marlena

Ocena 4,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Remisens Albatros Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja południowa

Hotel jest położony dosłownie 8 min. od lotniska, obsługa mówi w 5 językach, jedzenie świetne, bardzo czysto, 2 duże baseny.

Hotel jest położony dosłownie 8 min. od lotniska, obsługa mówi w 5 językach, jedzenie świetne, bardzo czysto, 2 duże baseny.

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 12 °C temperatura w nocy 4 °C

  • Temperatura powietrza 12 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 13 °C temperatura w nocy 6 °C

  • Wtorek 7 °C temperatura w nocy 4 °C

  • Środa 7 °C temperatura w nocy 4 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować