Aktualne warunki podróży do Chorwacji

Hotel Adria

Ocena: 3/5

Chorwacja, Biograd Na Moru, Biograd na Moru

Ciche miejsce w sosnowym gaju Centrum 15 minut Plaża piaszczysto-żwirowa Soline 400 m Dla rodzin z dziećmi

Więcej o hotelu

od 400 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Hotel Adria - Biograd:

Hotel Adria - Biograd otoczony jest pięknym lasem sosnowym i ma cichą lokalizację na obrzeżach Biogradu. Łagodnie opadająca żwirowa plaża z małą piaszczystą zatoczką znajduje się ok. 350 m od hotelu. Do centrum Biogradu z restauracjami, kawiarniami i sklepami jest ok. 1 km. Lotnisko w Zadarze (ZAD) oddalone jest o ok. 28 km. Kolejne lotnisko w Splicie (SPU) oddalone jest o około 110 km.

Adres - Hotel Adria - Biograd:


Adress: Augusta Šenoe 42, 23210 Biograd n/M - Chorwacja
Tel: +385 (0)23 203 700 , Web: www.hoteladria.hr  

Wyposażenie:

Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (bezpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, pralnia i usługi fryzjerskie. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pokoje dysponują łóżkiem typu queen size oraz sofą. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. rower / rower górski, boccia, siatkówka plażowa, siatkówka, koszykówka i minigolf. Bogata oferta sportowa wewnątrz hotelu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, badmintona, darta, kręgle, aerobik i piłkę ręczną. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka i zabiegi masażu. W ramach oferty rozrywkowej proponujemy Państwu program animacyjny i miniklub.

Karty kredytowe:


Podatek Turystyczny - Chorwacja:

W cenie nie jest zawarty: Podatek turystyczny (ok. 1.5 Euro/dzień dla osób powyżej 12 roku życia, cena może ulec zmienia, nie ponosimy odpowiedzialności), wycieczki fakultatywne, wydatki własne, dodatkowe ubezpieczenia.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 60 opinii)

Ocena 3,8 / 5

Zakwaterowanie 3,6 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

15. najwyższa ocena z 347 hoteli w Biograd Na Moru

Monika S.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.7. - 4.8.2024 Oceniono: Październik 2024

Adria Ocena: 3/5 Chorwacja, Biograd Na Moru

Naprawdę podobały nam się nasze wakacje. Chciałbym pochwalić Panią Strítežská za pomoc w wyborze naszego pobytu. Pobyt był zgodny z naszymi wymaganiami.

Naprawdę podobały nam się nasze wakacje. Chciałbym pochwalić Panią Strítežská za pomoc w wyborze naszego pobytu. Pobyt był zgodny z naszymi wymaganiami.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było w porządku. Przekazywanie pokoi mogłoby zostać nieco ulepszone. My i dwójka naszych dzieci zostaliśmy podwiezieni przed hotelem o 2 w nocy i zakwaterowali nas dopiero o 1 po południu. To było dość niewygodne. W autobusie zepsuła się osoba, szkoda, że nie można zakwaterować od razu po przyjeździe. Pracowałbym nad tym. Osobiście nie miałbym problemu z dopłatą, żeby otrzymać pokój od razu po przyjeździe.

Wyżywienie
Jedzenie jest dobre, doceniam fakt, że codziennie na lunch można było wybrać dwie zupy. Dzieci lubią zupy, więc zawsze wybierały. Następnego dnia po spaghetti miałem problemy jelitowe. Na panierowanym kalafiorze widziałem także panierowaną skorupkę jajka, wielkości co najmniej 3 cm.

Obsługa w hotelu
Wszystko nam się podobało, gdyby tylko udało się dopracować zakwaterowanie i trochę poprawić wyżywienie. Przez chwilę czuliśmy się jak w małpim domku w tej olbrzymiej jadalni. Dzieci płakały ze wszystkich stron, czy to z powodu przeciągnięcia, czy też dlatego, że nie chciały jeść, nie mam pojęcia. Ale chciałbym spędzić wakacje trochę spokojniej. Aha, i to, co chciałbym skomentować, to leżaki przy basenie, które od rana były już zajęte przez ręczniki. To powinno się zmienić wszędzie w hotelach. Jeśli chcę popływać przy basenie, nie chcę przebywać w bezpośrednim świetle słonecznym z małym dzieckiem. Parasole stały tylko przy leżakach, a leżaki przez cały dzień były zakryte ręcznikiem, nawet jeśli nikogo na nich nie było. Ludzie rzucają tam ręcznik i pojawiają się na basenie tylko na chwilę, a może i do wieczora, kiedy wrócą z plaży. Chcielibyśmy to odwołać, żeby każdy miał prawo do leżaka. Wymagałoby to trochę organizacji. Brak przykrycia ręcznikami.

Plaża
Piękno zastępuje splendor.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kateřina M.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.9. - 15.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Adria Ocena: 3/5 Chorwacja, Biograd Na Moru

Jeśli chodzi o sam pobyt w hotelu, to był w porządku, gdyby nie widok (do cholery, poszliśmy tam tylko spać).. ale jeszcze gorsza była oczywiście podróż tam i z powrotem, która absolutnie nie była zorganizowana dla ja... przesiadam się nocą z autobusu do autobusu na benzynie, gdzie nawet sami kierowcy nie do końca znali numery autobusów, do których mają się przesiadać...

Jeśli chodzi o sam pobyt w hotelu, to był w porządku, gdyby nie widok (do cholery, poszliśmy tam tylko spać).. ale jeszcze gorsza była oczywiście podróż tam i z powrotem, która absolutnie nie była zorganizowana dla ja... przesiadam się nocą z autobusu do autobusu na benzynie, gdzie nawet sami kierowcy nie do końca znali numery autobusów, do których mają się przesiadać...

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Wyżywienie
Jedzenie prawdopodobnie jest dobre, zawsze wybierałeś, ale czasami trzeba było czekać na uzupełnienia...

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Monika S.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.7. - 4.8.2024 Oceniono: Październik 2024

Adria Ocena: 3/5 Chorwacja, Biograd Na Moru

Naprawdę podobały nam się nasze wakacje. Chciałbym pochwalić Panią Strítežská za pomoc w wyborze naszego pobytu. Pobyt był zgodny z naszymi wymaganiami.

Naprawdę podobały nam się nasze wakacje. Chciałbym pochwalić Panią Strítežská za pomoc w wyborze naszego pobytu. Pobyt był zgodny z naszymi wymaganiami.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było w porządku. Przekazywanie pokoi mogłoby zostać nieco ulepszone. My i dwójka naszych dzieci zostaliśmy podwiezieni przed hotelem o 2 w nocy i zakwaterowali nas dopiero o 1 po południu. To było dość niewygodne. W autobusie zepsuła się osoba, szkoda, że nie można zakwaterować od razu po przyjeździe. Pracowałbym nad tym. Osobiście nie miałbym problemu z dopłatą, żeby otrzymać pokój od razu po przyjeździe.

Wyżywienie
Jedzenie jest dobre, doceniam fakt, że codziennie na lunch można było wybrać dwie zupy. Dzieci lubią zupy, więc zawsze wybierały. Następnego dnia po spaghetti miałem problemy jelitowe. Na panierowanym kalafiorze widziałem także panierowaną skorupkę jajka, wielkości co najmniej 3 cm.

Obsługa w hotelu
Wszystko nam się podobało, gdyby tylko udało się dopracować zakwaterowanie i trochę poprawić wyżywienie. Przez chwilę czuliśmy się jak w małpim domku w tej olbrzymiej jadalni. Dzieci płakały ze wszystkich stron, czy to z powodu przeciągnięcia, czy też dlatego, że nie chciały jeść, nie mam pojęcia. Ale chciałbym spędzić wakacje trochę spokojniej. Aha, i to, co chciałbym skomentować, to leżaki przy basenie, które od rana były już zajęte przez ręczniki. To powinno się zmienić wszędzie w hotelach. Jeśli chcę popływać przy basenie, nie chcę przebywać w bezpośrednim świetle słonecznym z małym dzieckiem. Parasole stały tylko przy leżakach, a leżaki przez cały dzień były zakryte ręcznikiem, nawet jeśli nikogo na nich nie było. Ludzie rzucają tam ręcznik i pojawiają się na basenie tylko na chwilę, a może i do wieczora, kiedy wrócą z plaży. Chcielibyśmy to odwołać, żeby każdy miał prawo do leżaka. Wymagałoby to trochę organizacji. Brak przykrycia ręcznikami.

Plaża
Piękno zastępuje splendor.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kateřina M.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.9. - 15.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Adria Ocena: 3/5 Chorwacja, Biograd Na Moru

Jeśli chodzi o sam pobyt w hotelu, to był w porządku, gdyby nie widok (do cholery, poszliśmy tam tylko spać).. ale jeszcze gorsza była oczywiście podróż tam i z powrotem, która absolutnie nie była zorganizowana dla ja... przesiadam się nocą z autobusu do autobusu na benzynie, gdzie nawet sami kierowcy nie do końca znali numery autobusów, do których mają się przesiadać...

Jeśli chodzi o sam pobyt w hotelu, to był w porządku, gdyby nie widok (do cholery, poszliśmy tam tylko spać).. ale jeszcze gorsza była oczywiście podróż tam i z powrotem, która absolutnie nie była zorganizowana dla ja... przesiadam się nocą z autobusu do autobusu na benzynie, gdzie nawet sami kierowcy nie do końca znali numery autobusów, do których mają się przesiadać...

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Wyżywienie
Jedzenie prawdopodobnie jest dobre, zawsze wybierałeś, ale czasami trzeba było czekać na uzupełnienia...

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vasyl R.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.8. - 17.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Adria Ocena: 3/5 Chorwacja, Biograd Na Moru

Bardzo miłe wakacje

Bardzo miłe wakacje

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje klimatyzowane, balkon, TV

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe i wszystkiego było pod dostatkiem!

Obsługa w hotelu
Pokoje nie były sprzątane codziennie

Plaża
Plaża Soline znajdowała się około 400 m od hotelu, łagodne wzniesienie, na plaży jest zbyt wiele osób, zejście do morza jest stopniowe, a około 150 m od brzegu głębokość wody wynosi około metra, co jest idealne dla dzieci , ale woda w tych miejscach nie jest do końca czysta, jest tam po prostu zbyt duża koncentracja ludzi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petr S.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.8. - 17.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Adria Ocena: 3/5 Chorwacja, Biograd Na Moru

Muszę z góry powiedzieć, że tygodniowy urlop kosztował 32 500 LM dla 2 osób dorosłych i 2 dzieci, w pokoju były 3 łóżka + 1 dodatkowe łóżko, własny transport i ta recenzja jest prowadzona w tym duchu. Jeśli mam dać 60 000 na wakacje, odejmę 30% od wyceny. Za pieniądze, które zapłaciliśmy, wróciłbym w mgnieniu oka. Myślę, że 3* w hotelu jest wystarczające. Animatorzy zagraniczni, wysiłek 0,1 na 10, gdyby ich nie było, nic by się nie działo.

Muszę z góry powiedzieć, że tygodniowy urlop kosztował 32 500 LM dla 2 osób dorosłych i 2 dzieci, w pokoju były 3 łóżka + 1 dodatkowe łóżko, własny transport i ta recenzja jest prowadzona w tym duchu. Jeśli mam dać 60 000 na wakacje, odejmę 30% od wyceny. Za pieniądze, które zapłaciliśmy, wróciłbym w mgnieniu oka. Myślę, że 3* w hotelu jest wystarczające. Animatorzy zagraniczni, wysiłek 0,1 na 10, gdyby ich nie było, nic by się nie działo.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowano nas w części niezrekonstruowanej, czyli lata 90-te. Pokój był czysty, bez zwierząt, klimatyzacja była ręczna, działała nawet gdy nie było nas w pokoju. W pokoju nie było sprzątania, nie rozumiałem uzupełniania papieru toaletowego i ręczników. Następnego dnia z naszego pokoju zniknął duży ręcznik i został zastąpiony ręcznikiem, mimo że wszystkie wisiały na wieszaku. Zaczęliśmy od 4 ściereczek i 6 ręczników, a skończyliśmy na 1 ściereczce i 9 ręcznikach. Papier toaletowy był uzupełniany tylko na żądanie, personel zignorował pustą rolkę. Pokojówki pochodziły z Indii czy Bangladeszu, obsługa zamknięta w kuchni, na planie byli Chorwaci.

Wyżywienie
Jadalnia jest czysta, ale mniejsza. Chyba 1/3 w porównaniu do pojemności hotelu, więc w godzinach szczytu zdarzało się, że nie było wolnych stolików i trzeba było czekać, aż któryś się zwolni. Zużyte naczynia sprzątał personel, z niewiadomego powodu nigdzie nie było półek do przechowywania. Często zdarzało się, że z jednej strony stoły były zastawione brudnymi naczyniami, a z drugiej krzątała się obsługa. Jedzenie było smaczne i urozmaicone, codziennie było coś nowego i przez cały pobyt nie mieliśmy wyboru. Przyprawa odpowiadała posiłkom rodzinnym, żadnych mocnych smaków, kto chciał, mógł dodać sól i pieprz do smaku. Były też owoce, ale wybór był uboższy. Zawsze był żółty melon i śliwki, czasem czerwony melon, jabłka, brzoskwinie czy winogrona. Popołudniowa przekąska była uciążliwa, cały hotel miał tylko godzinę na zjedzenie drobiazgów, więc w jadalni wyglądało to jak bufet dworcowy. Ludzie stali tam, gdzie było tylko małe miejsce na postawienie talerza z jedzeniem. Byliśmy tylko raz i to wystarczyło na cały pobyt. Dużym rozczarowaniem była jakość lodów zarówno w hotelu, jak i na plaży Soline, w mieście było nieco lepiej, ale ogólnie było marnie. Lepsze lody mają na każdym stoisku w Czechach.

Obsługa w hotelu
Dwa baseny ze słodką wodą, dzieciom bardzo się podobały, dla najmłodszych zjeżdżalnia, dla większych tobogan. Mało leżaków przy basenie, obsługa czasami odbierała ręczniki z rezerwacji rano przed otwarciem basenu, ale ci, którzy nie spali do 10.00, znaleźli miejsce. Nie korzystaliśmy z żadnych usług za dodatkową opłatą, nie mogę tego ocenić. Ciekawą opcją transportu do miasta jest pociąg samochodowy, który kursuje wieczorem z hotelu do restauracji Adria w Biogradzie. Za bilet zapłaciliśmy około 20 euro, ale jest to także bilet powrotny. Pociąg odjeżdża po około 20 minutach.

Plaża
Plaża Soline zgodna z opisem ok. 500m od hotelu. Byliśmy w szczycie sezonu, więc łeb w łeb. Na brzegu kamyków, na głębokości około 10 m, zaczął tworzyć się piasek, woda jest mętna i nic w niej nie widać. Polecam buty. Plaża Pilatuša jest ładniejsza, ok. 6 km samochodem. Kamienista plaża, w wodzie kamienie i jeżowce, czysta woda z życiem pod powierzchnią. Polecam buty, toalety publiczne są bezpłatne. Na obu plażach dmuchane atrakcje na wodzie, rowerki wodne, hulajnogi itp.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Lenka Meinerová

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.8. - 20.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Adria Ocena: 3/5 Chorwacja, Biograd Na Moru

Z CK *** nigdy nigdzie nie pójdziemy. Właściwie nie świadczyła nam żadnych usług. Nie otrzymaliśmy żadnych instrukcji odjazdu, rekomendowanej trasy, vouchera, informacji o parkingu / tych do późna i równie błędnych / ani po kontakcie na FB, ani przez CA. Mówią, że wystarczy potwierdzone zamówienie. Mieliśmy więc sporo stresu, jeśli naprawdę mają dla nas miejsce. Po przyjeździe recepcjonistka nie miała nas na liście z CK. Czekaliśmy dość długo, aż załatwi coś na zapleczu. W końcu dostaliśmy pokój, ale mieliśmy mieć standardowy - według strony internetowej hotelu, z minibarem, wifi i sejfem, ale go nie było. Chciałem się skontaktować z delegatem, nie znaleźliśmy telefonu ani na tablicy ogłoszeń, ani na tablicach, a pani obsługująca Facebooka CK *** nawet nam nie dała. Z delegatami /prawdopodobnie studentami/ spotkaliśmy się przypadkiem, dopiero gdy pobierali opłaty za wypoczynek, ale i tak nie udało nam się narzekać na pokój. Przyzwyczailiśmy się, że delegat zawsze przychodzi z propozycją wycieczek, nic. Następnym razem chyba łatwiej będzie zamówić pokój poprzez Booking, możesz dokładnie zobaczyć jak pokój będzie wyglądał. Minibar był dla nas ważny, gdy nawet w nocy jest 29 stopni, nie chce się pić ciepłych napojów.

Z CK *** nigdy nigdzie nie pójdziemy. Właściwie nie świadczyła nam żadnych usług. Nie otrzymaliśmy żadnych instrukcji odjazdu, rekomendowanej trasy, vouchera, informacji o parkingu / tych do późna i równie błędnych / ani po kontakcie na FB, ani przez CA. Mówią, że wystarczy potwierdzone zamówienie. Mieliśmy więc sporo stresu, jeśli naprawdę mają dla nas miejsce. Po przyjeździe recepcjonistka nie miała nas na liście z CK. Czekaliśmy dość długo, aż załatwi coś na zapleczu. W końcu dostaliśmy pokój, ale mieliśmy mieć standardowy - według strony internetowej hotelu, z minibarem, wifi i sejfem, ale go nie było. Chciałem się skontaktować z delegatem, nie znaleźliśmy telefonu ani na tablicy ogłoszeń, ani na tablicach, a pani obsługująca Facebooka CK *** nawet nam nie dała. Z delegatami /prawdopodobnie studentami/ spotkaliśmy się przypadkiem, dopiero gdy pobierali opłaty za wypoczynek, ale i tak nie udało nam się narzekać na pokój. Przyzwyczailiśmy się, że delegat zawsze przychodzi z propozycją wycieczek, nic. Następnym razem chyba łatwiej będzie zamówić pokój poprzez Booking, możesz dokładnie zobaczyć jak pokój będzie wyglądał. Minibar był dla nas ważny, gdy nawet w nocy jest 29 stopni, nie chce się pić ciepłych napojów.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był bardzo mały, szafka z minibarem była całkowicie bezużyteczna, była pusta, ale musieliśmy chodzić bokiem między nią a łóżkiem. Łazienka z pleśnią pod prysznicem, stare popękane płytki. W pokoju na podłodze były tylko płytki. Było mu bardzo niewygodnie. Zły stary materac. Bardziej wydawało mi się /także ze względu na klucze, które nam dali ze starą plakietką/, że był to pokój nauczycielski. Na balkonie stały 2 krzesła, ale nie było stołu. Klimatyzacja była centralna, nie można jej było regulować. Wiało, ale nie chłodziło.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, tylko tłumy, kolejki i tłumy. Podobno przywieźliśmy świetnego covida od chrapiących dzieci z sąsiedniego stolika. Dzięki centralnej klimatyzacji prawdopodobnie rozprzestrzenił się po całym hotelu. Obsługa nakrywa do stołu dopiero po raz pierwszy, pozostali muszą przygotować stół sami.

Obsługa w hotelu
Recepcja i obsługa w jadalni były bardzo surowe, pokerowa twarz, może robot byłby milszy. Miałem wrażenie, że przeszkadzamy. Przyjazny był starszy pan i pani w barze przy basenie, byli wspaniali!

Plaża
Obeszliśmy piaszczystą plażę dużym łukiem, tam głowa na głowę. Ale w pobliżu znaleźliśmy mniejszą, prawie pustą plażę.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 15 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Temperatura powietrza 18 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 16 °C temperatura w nocy 10 °C

  • Sobota 20 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Niedziela 18 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Poniedziałek 16 °C temperatura w nocy 14 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować