Aktualne warunki podróży do Bułgarii

Hotel Vezhen

Ocena: 3/5

Bułgaria, Złote Piaski, Czajka

Spokojne relaksujące wakacje 400 m od plaż Kabakum, Journalist i Riviera Basen z tarasem, brodzik

Więcej o hotelu

od 1 051 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

W Bułgarii, w popularnym kurorcie Złote Piaski, usytuowany jest hotel Vezhen. Tętniące życiem centrum oddalone jest o ok. 4 km, a lokalizacja w spokojnej, zielonej okolicy będzie idealnym wyborem dla osób, które szukają na wakacjach relaksu i prawdziwego wypoczynku. Niedaleko (mniej więcej 400 m) znajdują się również plaże, dzięki czemu dostęp do morza jest bezproblemowy. Transfer z lotniska zajmuje plus minus 40 minut. W pobliżu dostępne są sklepy i bary, a także przystanek autobusowy. Największe atrakcje w okolicy to m.in.: Muzeum Archeologiczne w Warnie (11 km), Plac Musała (11 km), Ogród Botaniczny Bałczik (18 km). Z obsługą można porozumieć się w języku angielskim lub bułgarskim.

Wyposażenie

W tym ośrodku dostępne są usługi całodobowej recepcji, a także kantor, sklep, sejf, wypożyczalnia rowerów, taras z widokiem na morze, pralnia oraz parking. Darmowe Wi-Fi w lobby. Na gości czeka jeden duży basen zewnętrzny, w którym wydzielono płytszą strefę dla dzieci. Akwen otoczony tarasem słonecznym z leżakami i parasolami. Na miejscu akceptuje się płatności kartą Visa i MasterCard. Budynek nie posiada usprawnień dla osób z niepełnosprawnością fizyczną.

Zakwaterowanie

Odnowiony w 2008 roku, 3-gwiazdkowy hotel Vezhen oddaje do dyspozycji gości 73 pokoje, rozlokowane w jednym, 5-piętrowym budynku z windami. Pokój 2-osobowy – metraż ok. 20 m2, możliwość dostawki. Na wyposażeniu znajdują się klimatyzacja, biurko, sofa, wentylator, sprzęt do prasowania, telewizor, telewizja satelitarna, lodówka, wieszaki na ubrania, łazienka z wanną lub prysznicem, WC, suszarką do włosów i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Dostępny balkon lub taras. Opcjonalnie widok na morze. Pokój rodzinny – metraż ok. 20 m2, dla max. 4 osób dorosłych. Wyposażenie jak w standardzie. Apartament z 1 sypialnią – metraż ok. 28 m2, dla max. 4 osób. Wyposażenie jak w standardzie + dodatkowe WC, dodatkowy pokój. Na życzenie dostępne łóżeczka dziecięce. Zwierzęta domowe są akceptowane.

Wyżywienie

Dokonując rezerwacji w Vezhen, można wybrać jedną z dwóch opcji wyżywienia. BB – śniadanie. All inclusive – śniadanie, obiad i kolacja + przekąski, popołudniowa kawa/herbata, wybrane napoje bezalkoholowe oraz wybrane lokalne napoje alkoholowe. Wszystkie posiłki serwowane w formie bufetu w restauracji głównej. Goście mają również do dyspozycji usługi dwóch barów (bar przy basenie dostępny w sezonie od lipca). Uwaga! Wymagane noszenie opasek all inclusive.

Usługi

W kompleksie darmowe są tenis stołowy, siatkówka, a także basen wraz ze znajdującymi się przy nim leżakami i parasolami. Dla dzieci przygotowano plac zabaw i brodzik wydzielony w głównym akwenie.

Usługi płatne

Cena za ofertę nie obejmuje wejścia do strefy fitness i strefy spa (masaże, solarium, zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne), a także bilarda. Koszty związane z usługami ekstra (pranie, prasowanie, łóżeczka niemowlęce) każdy pokrywa we własnym zakresie.

Plaża

Niedaleko hotelu znajdują się trzy popularne, piaszczyste plaże Jurnalist, Kabakum oraz Riwiera. Na każdej z nich można wypożyczyć komplet leżaka i parasola, a także korzystać z oferty firm zewnętrznych m.in. centrum sportów wodnych. Na plażę Riwiera obiekt zapewnia busa (opcja dodatkowo płatna, na zamówienie). Inne plaże w okolicy: Plaża Złote Piaski (1,5 km), Plaża Słonecznego Dnia (2,3 km), Centralna plaża Świętych Konstantyna i Heleny (3,6 km).

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 500 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 4 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 21 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 7 opinii)

Ocena 3,3 / 5

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 2,9 / 5

Okolica 2,9 / 5

Cena 3,4 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

60. najwyższa ocena z 311 hoteli w Złote Piaski

Lenka K.

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.6. - 19.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski

W hotelu musieliśmy pilnować czasu na jedzenie, kiedy przyjechaliśmy później, ukraińskie dzieci zjadły wszystkie arbuzy, których nie dostarczyły, kawę tylko o określonej godzinie. Oravdu wszystko w pośpiechu

W hotelu musieliśmy pilnować czasu na jedzenie, kiedy przyjechaliśmy później, ukraińskie dzieci zjadły wszystkie arbuzy, których nie dostarczyły, kawę tylko o określonej godzinie. Oravdu wszystko w pośpiechu

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Szaleństwo, kurz wszędzie w łazience, pleśń w pokoju, dym z bocznych klap czuć było nawet w łazience, pies sąsiadów szczekał, kot miauczał po drugiej stronie. Łóżka na sprężynach, tak wciśnięte w żebra, firanki na balkonie jasnożółte, już jasne od piątej. Jak do tej pory najgorszy hotel z jakim miałem do czynienia. Zapłaciłem 500 CZK za Wi-Fi i ciągle odpadało lub nie działało wcale

Wyżywienie
Jedzenie było cały czas to samo, czy jedzenie było niesmaczne, czy zbyt ostre, wszędzie za dużo kopru, córka nie chciała go jeść, jak były desery, to nie było już miejsca dla późniejszych przyjazdów. Kawę podawano tylko dwa razy dziennie. Więc katastrofa

Obsługa w hotelu
Pokojówki były miłe i przyjemne, ale sprzątanie było niechlujne. Musieliśmy się kłócić o papier toaletowy

Plaża
Plaża jest świetna, choć wszędzie pełno niedopałków, morze było czyste dopiero po burzy i deszczu. Ludzie przywarli do siebie

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (4)

Danuta

Ocena 4,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski

HOTEL MAŁY SKROMNY ALE BARDZO BARDZO FAJNY OBSŁUGA PRZEMIŁA JEDZENIE SUPER POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM

HOTEL MAŁY SKROMNY ALE BARDZO BARDZO FAJNY OBSŁUGA PRZEMIŁA JEDZENIE SUPER POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Lenka K.

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.6. - 19.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski

W hotelu musieliśmy pilnować czasu na jedzenie, kiedy przyjechaliśmy później, ukraińskie dzieci zjadły wszystkie arbuzy, których nie dostarczyły, kawę tylko o określonej godzinie. Oravdu wszystko w pośpiechu

W hotelu musieliśmy pilnować czasu na jedzenie, kiedy przyjechaliśmy później, ukraińskie dzieci zjadły wszystkie arbuzy, których nie dostarczyły, kawę tylko o określonej godzinie. Oravdu wszystko w pośpiechu

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Szaleństwo, kurz wszędzie w łazience, pleśń w pokoju, dym z bocznych klap czuć było nawet w łazience, pies sąsiadów szczekał, kot miauczał po drugiej stronie. Łóżka na sprężynach, tak wciśnięte w żebra, firanki na balkonie jasnożółte, już jasne od piątej. Jak do tej pory najgorszy hotel z jakim miałem do czynienia. Zapłaciłem 500 CZK za Wi-Fi i ciągle odpadało lub nie działało wcale

Wyżywienie
Jedzenie było cały czas to samo, czy jedzenie było niesmaczne, czy zbyt ostre, wszędzie za dużo kopru, córka nie chciała go jeść, jak były desery, to nie było już miejsca dla późniejszych przyjazdów. Kawę podawano tylko dwa razy dziennie. Więc katastrofa

Obsługa w hotelu
Pokojówki były miłe i przyjemne, ale sprzątanie było niechlujne. Musieliśmy się kłócić o papier toaletowy

Plaża
Plaża jest świetna, choć wszędzie pełno niedopałków, morze było czyste dopiero po burzy i deszczu. Ludzie przywarli do siebie

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (4)

Danuta

Ocena 4,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski

HOTEL MAŁY SKROMNY ALE BARDZO BARDZO FAJNY OBSŁUGA PRZEMIŁA JEDZENIE SUPER POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM

HOTEL MAŁY SKROMNY ALE BARDZO BARDZO FAJNY OBSŁUGA PRZEMIŁA JEDZENIE SUPER POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Marek

Ocena 3,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski

1. Pracownicy recepcji pomocni, choć zakres ich obowiązków potrafił zaskoczyć. Widok recepcjonistki uganiającej się poza budynkiem hotelu za gościem w sprawie rzekomo zaginionych ręczników nie jest dla mnie normalny. Tym bardziej, że w tym wypadku ręczniki zabrała pani sprzątająca. Wystarczyło ją najpierw zapytać, zamiast sugerować przy świadkach kradzież. Szemrane standardy.

2. Część obsługi restauracji hotelowej trafiła tam prawdopodobnie przez przypadek lub za karę a praca jednej z młodych pań, to zwyczajne nieporozumienie. Obrusy na stołach wymieniane są chyba dopiero przed kolejnym sezonem. Potwierdziły się wcześniejsze opinie, że jedzenie jest monotonne a zimne już pod koniec pierwszej godziny posiłku. Nie wszystkie dania są dostępne przez czas jego trwania. To, co nie zostało zjedzone dzisiaj często jest podawane w innej formie (np. zapieczone) następnego dnia. W ramach all inclusive są trzy posiłki dziennie oraz bar kawowy (podwieczorek) pomiędzy obiadem a kolacją. Mimo tego w dniu wyjazdu gości obsługa hotelu przecina im kolorowe opaski i pozwala (bez względu na godzinę wylotu) jedynie na zjedzenie obiadu, mimo że ostatnia doba pobytu powinna kończyć się możliwością skorzystania z oferty baru kawowego (pobyt zaczyna się kolacją). Wstydliwa, wręcz żenująca oszczędność. Czas z nią wreszcie skończyć.

3. Nie wiem skąd te trzy gwiazdki dla hotelu. Stanowczo za dużo. Zatrzymał się on w poprzedniej epoce jako budynek (np. siatkowe przesłony międzybalkonowe na V piętrze) wraz z częścią wyposażenia. Co z tego, że pokoje i łazienki są przestronne, skoro nikt nie zauważa kompromitujących elementów wyposażenia łazienek. Np. ceratowych zasłon prysznicowych, których mocowanie jest podwieszane do sufitu na kawałku plastikowego łańcuszka lub na zwyczajnej lince. Wypadającego ze ściany uchwytu na papier toaletowy. Ponadto w łazienkach nie ma niczego do wycierania podłogi po wzięciu prysznica. Dostałem coś dopiero po interwencji u zdziwionej recepcjonistki. Prawdopodobnie goście hotelowi radzą sobie używając ręczników.

4. Sprzątanie w pokojach pod zdechłym Azorkiem. Byłem tam 10 dni a odkurzania podłogi doczekałem się dopiero po interwencji w recepcji.

5. Pokoje z widokiem na morze, to kolejny problem. Chociaż wszystkie są od strony morza, to jego widok zasłaniają wysokie drzewa, których nikt nie przycina, co na piętrach III i IV powoduje loterię. Drzewa nie sięgają V-go piętra. Radzę naciskać biuro podróży, żeby uniknąć ewentualnych rozczarowań.

6. Winda malutka. Swobodnie mogły nią jechać najwyżej cztery osoby średniej wagi. Czasy świetności ma dawno za sobą. Żadnego przewiewu. Zaduch w środku.

7. Widoczny brak ręki dobrego gospodarza. Pod względem wyposażenia hotelu, porządku wewnątrz i wokół budynku oraz wykonywania obowiązków przez część obsługi.

8. Trzeba wiedzieć, że do hotelu można przyjeżdżać ze zwierzętami. Nikt nie dyscyplinuje ich właścicieli. Psy chodzą bez smyczy i kagańca tak po hotelu jak i na basenie. Załatwiają się na trawnikach. Obsługa nie reaguję.Widok psa sąsiadów na moim balkonie i w pokoju (wszedł przez otwarte drzwi balkonowe) mocno mnie zdziwił a budzenie szczekaniem o 1.30 w nocy nie było przyjemne. Prośba o interwencję zakończyła się informacją recepcjonistki, że sąsiedzi w południe wyjeżdżają i problemu nie będzie.

8. Woda w hotelowym basenie była zimna.

9. Opieka rezydenta mocno dyskusyjna. Numer jego telefonu pozostał tajny. Choć w grafiku był zapis "opieka telefoniczna", to podano warszawski numer telefonu.

10. Podobała mi się wycieczka do Balcziku i na półwysep Kaliakra. Atrakcyjna i zorganizowana bez zarzutu. Warta ceny (49 euro od osoby).

1. Pracownicy recepcji pomocni, choć zakres ich obowiązków potrafił zaskoczyć. Widok recepcjonistki uganiającej się poza budynkiem hotelu za gościem w sprawie rzekomo zaginionych ręczników nie jest dla mnie normalny. Tym bardziej, że w tym wypadku ręczniki zabrała pani sprzątająca. Wystarczyło ją najpierw zapytać, zamiast sugerować przy świadkach kradzież. Szemrane standardy.

2. Część obsługi restauracji hotelowej trafiła tam prawdopodobnie przez przypadek lub za karę a praca jednej z młodych pań, to zwyczajne nieporozumienie. Obrusy na stołach wymieniane są chyba dopiero przed kolejnym sezonem. Potwierdziły się wcześniejsze opinie, że jedzenie jest monotonne a zimne już pod koniec pierwszej godziny posiłku. Nie wszystkie dania są dostępne przez czas jego trwania. To, co nie zostało zjedzone dzisiaj często jest podawane w innej formie (np. zapieczone) następnego dnia. W ramach all inclusive są trzy posiłki dziennie oraz bar kawowy (podwieczorek) pomiędzy obiadem a kolacją. Mimo tego w dniu wyjazdu gości obsługa hotelu przecina im kolorowe opaski i pozwala (bez względu na godzinę wylotu) jedynie na zjedzenie obiadu, mimo że ostatnia doba pobytu powinna kończyć się możliwością skorzystania z oferty baru kawowego (pobyt zaczyna się kolacją). Wstydliwa, wręcz żenująca oszczędność. Czas z nią wreszcie skończyć.

3. Nie wiem skąd te trzy gwiazdki dla hotelu. Stanowczo za dużo. Zatrzymał się on w poprzedniej epoce jako budynek (np. siatkowe przesłony międzybalkonowe na V piętrze) wraz z częścią wyposażenia. Co z tego, że pokoje i łazienki są przestronne, skoro nikt nie zauważa kompromitujących elementów wyposażenia łazienek. Np. ceratowych zasłon prysznicowych, których mocowanie jest podwieszane do sufitu na kawałku plastikowego łańcuszka lub na zwyczajnej lince. Wypadającego ze ściany uchwytu na papier toaletowy. Ponadto w łazienkach nie ma niczego do wycierania podłogi po wzięciu prysznica. Dostałem coś dopiero po interwencji u zdziwionej recepcjonistki. Prawdopodobnie goście hotelowi radzą sobie używając ręczników.

4. Sprzątanie w pokojach pod zdechłym Azorkiem. Byłem tam 10 dni a odkurzania podłogi doczekałem się dopiero po interwencji w recepcji.

5. Pokoje z widokiem na morze, to kolejny problem. Chociaż wszystkie są od strony morza, to jego widok zasłaniają wysokie drzewa, których nikt nie przycina, co na piętrach III i IV powoduje loterię. Drzewa nie sięgają V-go piętra. Radzę naciskać biuro podróży, żeby uniknąć ewentualnych rozczarowań.

6. Winda malutka. Swobodnie mogły nią jechać najwyżej cztery osoby średniej wagi. Czasy świetności ma dawno za sobą. Żadnego przewiewu. Zaduch w środku.

7. Widoczny brak ręki dobrego gospodarza. Pod względem wyposażenia hotelu, porządku wewnątrz i wokół budynku oraz wykonywania obowiązków przez część obsługi.

8. Trzeba wiedzieć, że do hotelu można przyjeżdżać ze zwierzętami. Nikt nie dyscyplinuje ich właścicieli. Psy chodzą bez smyczy i kagańca tak po hotelu jak i na basenie. Załatwiają się na trawnikach. Obsługa nie reaguję.Widok psa sąsiadów na moim balkonie i w pokoju (wszedł przez otwarte drzwi balkonowe) mocno mnie zdziwił a budzenie szczekaniem o 1.30 w nocy nie było przyjemne. Prośba o interwencję zakończyła się informacją recepcjonistki, że sąsiedzi w południe wyjeżdżają i problemu nie będzie.

8. Woda w hotelowym basenie była zimna.

9. Opieka rezydenta mocno dyskusyjna. Numer jego telefonu pozostał tajny. Choć w grafiku był zapis "opieka telefoniczna", to podano warszawski numer telefonu.

10. Podobała mi się wycieczka do Balcziku i na półwysep Kaliakra. Atrakcyjna i zorganizowana bez zarzutu. Warta ceny (49 euro od osoby).

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (3)

Sylwia

Ocena 4,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski

Hotel dobry. Jedzenie smaczne, urozmaicone. Obsługa miła.

Hotel dobry. Jedzenie smaczne, urozmaicone. Obsługa miła.

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marcelina

Ocena 1,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski

Hotel powinien dawno zniknąć z ofert biur podróży. Pokoje nie są sprzątane, ręczniki nie wymieniane, śmieci nie wynoszone, grzyb pod prysznicami, a zasłonki brudne, cieknące klimatyzacje i odpadające słuchawki od prysznica. Przerwy w dostawie wody (W tym więcej wody zimnej niż ciepłej). Internet płatny. Jedzenie na stołówkach niedobre, monotonne, niezjedzony chleb przerabiany jest następnie na tostowy, tak samo jest w przypadku innych posiłków. Napoje rozwodnione, mały wybór alkoholi, które dosłownie zcinają z nóg. Wino nalewane z butelek plastikowych, bardzo brudne stoły na stołówce. Kelnerzy nie kulturalni (wyrywają talerze spod ust). Jeden basen hotelowy, też oczywiście brudny. Stołówka zamykana o 20.30, all inclusive w barze kończy się o 23 (niekiedy wcześniej, zależnie od humoru barmana), muzyka przy barze to głównie rap. Uszy pękają. Daleko do centrum, do morza ciężka, dziurawa droga. Wyjście z hotelu jest przy wysypisku śmieci. Nie polecam nikomu o zdrowych zmysłach. Ten pseudo hotel powinni dawno zamknąć! Syf, kiła i mogiła.

Hotel powinien dawno zniknąć z ofert biur podróży. Pokoje nie są sprzątane, ręczniki nie wymieniane, śmieci nie wynoszone, grzyb pod prysznicami, a zasłonki brudne, cieknące klimatyzacje i odpadające słuchawki od prysznica. Przerwy w dostawie wody (W tym więcej wody zimnej niż ciepłej). Internet płatny. Jedzenie na stołówkach niedobre, monotonne, niezjedzony chleb przerabiany jest następnie na tostowy, tak samo jest w przypadku innych posiłków. Napoje rozwodnione, mały wybór alkoholi, które dosłownie zcinają z nóg. Wino nalewane z butelek plastikowych, bardzo brudne stoły na stołówce. Kelnerzy nie kulturalni (wyrywają talerze spod ust). Jeden basen hotelowy, też oczywiście brudny. Stołówka zamykana o 20.30, all inclusive w barze kończy się o 23 (niekiedy wcześniej, zależnie od humoru barmana), muzyka przy barze to głównie rap. Uszy pękają. Daleko do centrum, do morza ciężka, dziurawa droga. Wyjście z hotelu jest przy wysypisku śmieci. Nie polecam nikomu o zdrowych zmysłach. Ten pseudo hotel powinni dawno zamknąć! Syf, kiła i mogiła.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 8 °C temperatura w nocy 1 °C

  • Temperatura powietrza 13 °C

  • Temperatura wody 14 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 9 °C temperatura w nocy 3 °C

  • Wtorek 8 °C temperatura w nocy 2 °C

  • Środa 9 °C temperatura w nocy 5 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować