Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Bułgarii

Hotel Grifid Hotels Bolero

Ocena: 4/5

Bułgaria, Złote Piaski, Złote Piaski

Nowoczesne centrum wellness w cenie pobytu Fantastyczne wyżywienie i obsługa Urozmaicony program animacyjny Blisko piaszczystej plaży i centrum kurortu

Więcej o hotelu

od 2 640 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Hotel oferuje 297 pokoi. Obiekt dysponuje 297 pomieszczeniami mieszkalnymi, znajdującymi się w budynku głównym i 2 budynkach pobocznych. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie hotelu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Dostępna jest powierzchnia biznesowa z faks, projektor i flipchart. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne bądź sofę. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto dostępne są minibarek i biurko oraz za dodatkową opłatą sejf. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor i konsola video. Specjalnie dobrany komplet poduszek zapewni Państwu błogi nastrój. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia All-Inclusive Special. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Goście mogą skorzystać na terenie obiektu z basenu krytego i otwartego. Również dla dzieci zarezerwowana jest strefa zabaw wodnych. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Różnorodne atrakcje, jak tenis ziemny, boccia, siatkówka, koszykówka, golf i nordic walking, czy też za dodatkową opłatą minigolf urozmaicą Państwa pobyt w obiekcie. W ofercie organizatorów zewnętrznych znajduje się minigolf. Do dyspozycji gości jest szeroki wachlarz aktywności sportowych, w tym wodnych jak windsurfing, jet ski, rower wodny, żeglowanie, aerobik wodny i aqua fitness oraz za dodatkową opłatą narty wodne, przejażdżki na bananie wodnym, snorkeling i nurkowanie. Organizatorzy zewnętrzni oferują narty wodne, przejażdżki na bananie wodnym i nurkowanie. Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty sportowej wewnątrz obiektu. Proponujemy Państwu tenisa stołowego, darta, zajęcia gimnastyczne i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard i kręgle. Hotel zaprasza do skorzystania z szerokiej oferty Centrum Wellness. Oferowane zabiegi to anti-aging, jak również za dodatkową opłatą spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu i hydroterapia. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.
+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 500 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 35 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bowling Bowling tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 140 opinii)

Ocena 4,7 / 5

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,8 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

6. najwyższa ocena z 310 hoteli w Złote Piaski

Marie M.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.9. - 10.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Grifid Hotels Bolero Ocena: 4.5/5 Bułgaria, Złote Piaski

luksusowe wakacje, nie moglibyśmy prosić o lepsze.

luksusowe wakacje, nie moglibyśmy prosić o lepsze.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Luksusowe zakwaterowanie.

Wyżywienie
Duży wybór od dań głównych po desery, sałatki i owoce. Nie sposób było skosztować wszystkiego przez cały tydzień.

Obsługa w hotelu
Sprzątanie codziennie, obsługa w jadalni wzorowa. Jedyne, co nam przeszkadzało, to komunikacja - jesteśmy emerytami i nie umiemy korzystać z telefonu komórkowego, więc potrzebujemy tłumacza. W przeciwnym razie wszystko jest idealne, naprawdę luksusowe.

Plaża
Plaża blisko hotelu, czysta. Było dużo ludzi, ale wszystko było super

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Milada P. H.

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.7. - 4.8.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Grifid Hotels Bolero Ocena: 4.5/5 Bułgaria, Złote Piaski

Wszystko do pierwszego, z wyjątkiem pokoi

Wszystko do pierwszego, z wyjątkiem pokoi

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wyposażenie i wystrój pokoju przestarzałe i przestarzałe. Korytarze są również bardzo retro. Oba zepsuły skądinąd bardzo dobre wrażenie wakacji.

Wyżywienie
Świetny, duży wybór. Restauracja jest piękna.

Obsługa w hotelu
Na wysokim poziomie.

Plaża
Plaża 3 minuty od hotelu. Przepełnienie, problem ze znalezieniem wolnego leżaka.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Marie M.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.9. - 10.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Grifid Hotels Bolero Ocena: 4.5/5 Bułgaria, Złote Piaski

luksusowe wakacje, nie moglibyśmy prosić o lepsze.

luksusowe wakacje, nie moglibyśmy prosić o lepsze.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Luksusowe zakwaterowanie.

Wyżywienie
Duży wybór od dań głównych po desery, sałatki i owoce. Nie sposób było skosztować wszystkiego przez cały tydzień.

Obsługa w hotelu
Sprzątanie codziennie, obsługa w jadalni wzorowa. Jedyne, co nam przeszkadzało, to komunikacja - jesteśmy emerytami i nie umiemy korzystać z telefonu komórkowego, więc potrzebujemy tłumacza. W przeciwnym razie wszystko jest idealne, naprawdę luksusowe.

Plaża
Plaża blisko hotelu, czysta. Było dużo ludzi, ale wszystko było super

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Milada P. H.

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.7. - 4.8.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Grifid Hotels Bolero Ocena: 4.5/5 Bułgaria, Złote Piaski

Wszystko do pierwszego, z wyjątkiem pokoi

Wszystko do pierwszego, z wyjątkiem pokoi

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wyposażenie i wystrój pokoju przestarzałe i przestarzałe. Korytarze są również bardzo retro. Oba zepsuły skądinąd bardzo dobre wrażenie wakacji.

Wyżywienie
Świetny, duży wybór. Restauracja jest piękna.

Obsługa w hotelu
Na wysokim poziomie.

Plaża
Plaża 3 minuty od hotelu. Przepełnienie, problem ze znalezieniem wolnego leżaka.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Blanka D.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.9. - 10.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Grifid Hotels Bolero Ocena: 4.5/5 Bułgaria, Złote Piaski

Piękne wakacje, nie ma na co narzekać. Polecam

Piękne wakacje, nie ma na co narzekać. Polecam

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Ładne, funkcjonalne

Wyżywienie
Świetny wybór wszystkiego

Obsługa w hotelu
OK

Plaża
W niewielkiej odległości od hotelu, z barem, leżakami, parasolem

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 7.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Grifid Hotels Bolero Ocena: 4.5/5 Bułgaria, Złote Piaski

Super wakacje, byłem tam już drugi raz. Polecam to każdemu. Taka uczta, jakiej nie zobaczysz nigdzie indziej z jedzeniem.

Super wakacje, byłem tam już drugi raz. Polecam to każdemu. Taka uczta, jakiej nie zobaczysz nigdzie indziej z jedzeniem.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Całkowicie fajne.

Wyżywienie
Patrz wyżej.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Dagmar U.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.9. - 10.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Grifid Hotels Bolero Ocena: 4.5/5 Bułgaria, Złote Piaski

Jedno z najlepszych wakacji w historii. Tylko niestety bardzo wzburzone morze, ale tego nie da się kontrolować.

Jedno z najlepszych wakacji w historii. Tylko niestety bardzo wzburzone morze, ale tego nie da się kontrolować.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Trochę starszy sprzęt, ale czysto, wszystko schludnie. Duży przestronny pokój. Bezpłatny minibar, stale uzupełniany. Spokojny sen w nocy, ogromne wygodne łóżko.

Wyżywienie
Doskonałe jedzenie, duży wybór. Bardzo dobre desery, różnorodne smaki. Dużo sałatek warzywnych i mięs. Jedyna skarga - nie robi dobrego makaronu.

Obsługa w hotelu
Wszystko w porządku.

Plaża
Ładne, zawsze można było znaleźć leżaki.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 4 °C temperatura w nocy -1 °C

  • Temperatura powietrza 7 °C

  • Temperatura wody 8 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 6 °C temperatura w nocy 0 °C

  • Piątek 7 °C temperatura w nocy -1 °C

  • Sobota 5 °C temperatura w nocy 2 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować