Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Bułgarii

Hotel Kalithea

Ocena: 3/5

Bułgaria, Sozopol, Sozopol

Przyjemny, nowoczesny hotel Niesamowite widoki na morze i zatokę Pyszna kuchnia bułgarska

Więcej o hotelu

od 1 425 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Kalithea Sozopol Hotel:

Hotel Kalithea Sozopol znajduje się w Sozopolu, ok. 300 m od piaszczystej plaży. Przystanek autobusowy znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od hotelu. Bary, restauracje i miejsca rozryki znajdują się zaledwie kilka kroków od hotelu. Sklepy są dostępne w bezpośrednim sąsiedztwie. Najbliższe miasto to Primorsko (ok. 22 km). Odległość od lotniska Burgas (BOJ) wynosi około 43 km.

Adres - Kalithea Sozopol Hotel:


Lyulin 24, 8130 Tsentar, Sozopol, Bułgaria
Tel: +359 550 24500 ,  Web: https://hotelkalithea.com/

Wyposażenie:

Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Oferta gastronomiczna obejmuje restaurację. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna i transfer hotelowy. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Do atutów poszczególnych kwater należy urzekający widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko typu queen size bądź sofę. Istnieje możliwość dostawki. W pokoju znajduje się minibarek. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W łazienkach dla gości przygotowane są na codzienny użytek suszarka do włosów i telefon. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski, wędkowanie, nurkowanie i zabiegi masażu. Oprawę rozrywkową zapewnia dyskoteka.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.
+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 300 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 300 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 45 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Plac zabaw Plac zabaw tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 7 opinii)

Ocena 4,3 / 5

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,2 / 5

Cena 3,9 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

11. najwyższa ocena z 177 hoteli w Sozopol

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 26.8. - 2.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Kalithea Ocena: 3/5 Bułgaria, Sozopol

Urlop był super, pogoda nam sprzyjała, morze czyste.

Urlop był super, pogoda nam sprzyjała, morze czyste.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Przyzwoite zakwaterowanie, czyste.

Wyżywienie
Zjedliśmy śniadanie, które było serwowane w specjalnym formie bufetu. Wybór był taki sam każdego dnia. Mogliby trochę urozmaicić wybór i sposób śniadania.

Plaża
Odwiedziliśmy zarówno centralną plażę, jak i plażę Harmanite, usługi (bary, jedzenie ...) były w porządku. Co do porządku na plaży - wszędzie niedopałki, co nam jako niepalącym przeszkadzało.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Kalithea Ocena: 3/5 Bułgaria, Sozopol

Piękny widok z pokoju (za symboliczną opłatę), wygodne łóżka, czysto, miła obsługa. Sozopol śliczny, po sezonie bez tłumów za to wiele restauracji i sklepów zamkniętych.

Piękny widok z pokoju (za symboliczną opłatę), wygodne łóżka, czysto, miła obsługa. Sozopol śliczny, po sezonie bez tłumów za to wiele restauracji i sklepów zamkniętych.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Wyżywienie
monotonne, niezbyt smaczne, kiepskiej jakości śniadania.

Plaża
poza sezonem super

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 26.8. - 2.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Kalithea Ocena: 3/5 Bułgaria, Sozopol

Urlop był super, pogoda nam sprzyjała, morze czyste.

Urlop był super, pogoda nam sprzyjała, morze czyste.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Przyzwoite zakwaterowanie, czyste.

Wyżywienie
Zjedliśmy śniadanie, które było serwowane w specjalnym formie bufetu. Wybór był taki sam każdego dnia. Mogliby trochę urozmaicić wybór i sposób śniadania.

Plaża
Odwiedziliśmy zarówno centralną plażę, jak i plażę Harmanite, usługi (bary, jedzenie ...) były w porządku. Co do porządku na plaży - wszędzie niedopałki, co nam jako niepalącym przeszkadzało.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Kalithea Ocena: 3/5 Bułgaria, Sozopol

Piękny widok z pokoju (za symboliczną opłatę), wygodne łóżka, czysto, miła obsługa. Sozopol śliczny, po sezonie bez tłumów za to wiele restauracji i sklepów zamkniętych.

Piękny widok z pokoju (za symboliczną opłatę), wygodne łóżka, czysto, miła obsługa. Sozopol śliczny, po sezonie bez tłumów za to wiele restauracji i sklepów zamkniętych.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Wyżywienie
monotonne, niezbyt smaczne, kiepskiej jakości śniadania.

Plaża
poza sezonem super

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 12 °C temperatura w nocy 7 °C

  • Temperatura powietrza 8 °C

  • Temperatura wody 12 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 11 °C temperatura w nocy 7 °C

  • Piątek 13 °C temperatura w nocy 6 °C

  • Sobota 10 °C temperatura w nocy 4 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować