Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.8. - 16.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024
Yunona Ocena: 3/5 Bułgaria, Słoneczny Brzeg
Zażenowany. Po przylocie do Burgas na lotnisku dowiedzieliśmy się, że przeniesiono nas do innego hotelu. Nikt wcześniej się z nami nie kontaktował. Delegat jest młody, widzieliśmy go raz na lotnisku, potem dwukrotnie słyszeliśmy przez telefon. Żadnego innego kontaktu. Brak sugestii, opcji wycieczek fakultatywnych. Nic. Hotel Tia Maria znajdował się przy głównej drodze, nieco bardziej ruchliwej, ale nie obraźliwej. Zajrzeliśmy też do Yunony, wydała nam się spokojniejsza, bliżej plaży. Nie mogę ocenić jedzenia i obsługi, ale w Tia Maria było w porządku, nawet jeśli Yunona wydawała nam się spokojniejsza, bardziej rodzinna - tego głównie chcieliśmy. Gotowość personelu była tak przeciętna, że nie przeszkadzali, ale też nie obrażali. Dobrze rozumiałem angielski i rosyjski. Cenowo supermarkety są droższe niż tutaj, restauracje, bary są raczej droższe niż tutaj, ale to pewnie też kwestia lokalizacji. W każdym razie wakacje ogólnie były w porządku, ale trochę spokojniejsze, ale nie przez Solvex - brak komunikacji w sprawie zmiany hotelu i powodów, słowa delegata, zmienili Twój hotel - może nawet lepiej. Żadnych dalszych wyjaśnień, uzasadnień, sugestii, nic...
Zażenowany. Po przylocie do Burgas na lotnisku dowiedzieliśmy się, że przeniesiono nas do innego hotelu. Nikt wcześniej się z nami nie kontaktował. Delegat jest młody, widzieliśmy go raz na lotnisku, potem dwukrotnie słyszeliśmy przez telefon. Żadnego innego kontaktu. Brak sugestii, opcji wycieczek fakultatywnych. Nic. Hotel Tia Maria znajdował się przy głównej drodze, nieco bardziej ruchliwej, ale nie obraźliwej. Zajrzeliśmy też do Yunony, wydała nam się spokojniejsza, bliżej plaży. Nie mogę ocenić jedzenia i obsługi, ale w Tia Maria było w porządku, nawet jeśli Yunona wydawała nam się spokojniejsza, bardziej rodzinna - tego głównie chcieliśmy. Gotowość personelu była tak przeciętna, że nie przeszkadzali, ale też nie obrażali. Dobrze rozumiałem angielski i rosyjski. Cenowo supermarkety są droższe niż tutaj, restauracje, bary są raczej droższe niż tutaj, ale to pewnie też kwestia lokalizacji. W każdym razie wakacje ogólnie były w porządku, ale trochę spokojniejsze, ale nie przez Solvex - brak komunikacji w sprawie zmiany hotelu i powodów, słowa delegata, zmienili Twój hotel - może nawet lepiej. Żadnych dalszych wyjaśnień, uzasadnień, sugestii, nic...
Zakwaterowanie
Mniejsze pokoje, mieliśmy 2+ dodatkowe łóżka, trzy łóżka, ale tylko dwie kołdry. Pokój już coś przeżył, ale jest do opanowania dla mało wymagającego klienta. I tak przeważnie po prostu tam śpisz. Nie było sprzątane codziennie, a przynajmniej tak nam się wydawało. Papier toaletowy i ręczniki były dla trzech osób.
Wyżywienie
Średnie, klasyczne na śniadanie, również na słodko, makarony, szynka, salami, pasztety, sery, ryby, kawa, herbata, fasolka, naleśniki, gofry, możliwość zrobienia tostów, płatki zbożowe, mleko. Obiady zawsze dwa, trzy rodzaje mięs, ryby, makarony, sałatki, zupy 3 rodzajów, owoce, warzywa. Mała zmiana na obiad. Na obiad była woda i soki, na obiad białe i czerwone wino. Podwieczorek - coś słodkiego i słonego, napoje zgodne z opisem
Obsługa w hotelu
Przeciętny, nie zachwyca, ale też nie razi... Nieodpowiedni dla bardziej wymagającego klienta, przecież to tylko 3*.
Plaża
Plaża ok. 300 m po drugiej stronie ulicy i obok innych hoteli, plaża czysta, ale zatłoczona, leżaki i parasole płatne (2 leżaki i parasol - 30 lewów dziennie), morze ciepłe.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)